Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...
 Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 Un nou pericol pt batrani

Ar trebui sa vindem imobiliarele ...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik
 

Focus nu pornește, imobilizator? Palpaie led, electromotorul nu se misca deloc

- - - - -
  • Please log in to reply
40 replies to this topic

#1
d4m4g3

d4m4g3

    The best or nothing.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 24,756
  • Înscris: 23.05.2013
Salut,

Dimineața vrând sa pornesc mașina, o deschid cu cheia, bag cheia în contact, pun contact, aștept sa se stingă luminile din bord, dau sa o pornesc și nimic.

Alarma am dar nu merge de vreo 1 an, telecomanda nu comunica cu mașina sau ceva încât sa o deschida/închidă, așadar folosesc singura cheie clasica (neagra, subțire, fără alarma, etc).

Nu misca electromotorul, nimic. Casetofonul, ventilatorul, lumina interioara pornesc. Ce am observat ciudat e ca LED-ul de deasupra ceasului palpaie rapid.

In plus, după ce pun contactul odată, dacă încercăm iar nu îl puteam pune - nu se misca in poziția de pornire. Dacă scoteam cheia tu încercăm din nou, se misca dar la fel, nu face nimic.

Pare a fi imobilizatorul din ce am gasit pe internet, însă nu este nici sigur și aparent nu pot testa nici reprogramarea cheii pentru ca ghidurile includ folosirea cheii cu butoane - a mea fiind doar cea simpla, fără butoane.

Pare ca bateria e ok, nu e nici veche, la ultimul drum/pornire a fost totul ok.

Ce ar putea fi? Contact? Cheie? Electromotor? Palpaitul de la ledul rosu de deasupra ceasului din mijlocul bordului nu stiu ce înseamnă exact, dacă e doar ceva vizavi de PATS, imobilizatorul.

Ce as putea face, aveți idei?
Mersi!

#2
smoke

smoke

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,744
  • Înscris: 08.10.2004
ai bateria moarta.

#3
d4m4g3

d4m4g3

    The best or nothing.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 24,756
  • Înscris: 23.05.2013
Nu pare moarta. Pornesc lumini, ventilator puternic, tot. Doar nu pornește. Plus, când murea bateria, electromotorul tot încerca să miște un pic. Luminile erau slabe.

Acum in schimb electromotorul nu misca deloc.
Palpaie ledul acela de deasupra ceasului care nu făcea asa rapid când murea batteries - pare un cod.
Plus, contactul fizic nu permite rotirea cheii pentru pornire după prima încercare fără revenire la 0/scos din contact.

Din ce am găsit pare a fi PATS-ul, sistemul de imobilizare, dar nu am cheie extra, cheia cu butoane pentru a reprograma.

Dacă o fi asta.

#4
elbjorn

elbjorn

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,085
  • Înscris: 02.09.2016

View Postd4m4g3, on 16 ianuarie 2023 - 10:52, said:

Dacă o fi asta.
Am trecut prin aceiasi experienta. Ai destula baterie sa iti mearga totul dar nu destula sa pornesti motorul.
In cazul meu nu am mai putut redresa bateria.

Edited by elbjorn, 16 January 2023 - 11:08.


#5
Mike1alike

Mike1alike

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,010
  • Înscris: 02.08.2020
Nu contează cum pare. Trebuie să verifici cum e exact. Pune un multimetru şi măsoară tensiunea din baterie. Imobilizatorul se activează şi când bateria este descărcată. Fă şi o poză la martorul despre care spui că se aprinde şi urc-o aici. Zi-ne şi ce tensiune e în baterie.
Sau, mai simplu, încearcă să porneşti cu altă baterie, care este sigur încărcată.

Edited by Mike1alike, 16 January 2023 - 11:17.


#6
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,631
  • Înscris: 07.02.2003

View Postd4m4g3, on 16 ianuarie 2023 - 10:52, said:

Nu pare moarta. Pornesc lumini, ventilator puternic, tot. Doar nu pornește. Plus, când murea bateria, electromotorul tot încerca să miște un pic.
Ti s-a spus deja, e moarta bateria. Adica nu mai sustine decat un amperaj mic, are rezistenta interna mare. Schimba cu una noua.

#7
d4m4g3

d4m4g3

    The best or nothing.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 24,756
  • Înscris: 23.05.2013
Am zis ce pare pentru ca am gasit multe subiecte pe tema asta pe forumuri vechi Ford, problema fiind imobilizatorul. Dar nici nu am cum sa încerc rezolvările de acolo.

Respectivul martor este un simplu led rosu deasupra ceasului din bord, deasupra radio-ului, nu integrat în ceasurile de bord. Ledul ala de obicei palpaie odată la 1-2 secunde când mașina e oprita/inchisa. Precum cele de alarma. În schimb când incercam să pornesc acum palpaia foarte rapid de 2-3 ori pe secunda. Ceea ce nu s-a întâmplat niciodată ca bateria chiar a murit.

De măsurat pot diseară, ca nu sunt in preajma mașinii însă acum 3-4 săptămâni ochiul bateriei era verde.

https://forum.clubfo...it=Pats#p611077


#8
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,631
  • Înscris: 07.02.2003
Ai spus ca palpaie luminile si nu se invarteste... imobilizatorul de obicei iti taie doar aprinderea dar invarteste motorul fara probleme.

Edited by andreic, 16 January 2023 - 11:34.


#9
RealThing

RealThing

    paid assassin

  • Grup: Moderators
  • Posts: 28,553
  • Înscris: 06.02.2006
Ochiul ala al bateriei e frectie la picior de lemn, e valabil pentru un singur element din 6, daca ala e ok si un altul e in scurt/altele - e irelevant ca e verde.

Cum au spus si alti colegi, in primul rand incearca cu alta baterie. Daca nu functioneaza incepi sa sapi in alta parte - posibil imobilizatorul.

#10
sags

sags

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,956
  • Înscris: 24.04.2013
Incearca sa o pornesti alimentata cu cabluri de transfer de la o alta masina. Poate gasesti un vecin binevoitor sa te ajute. Asa macar te lamuresti daca i se trage de la tensiunea pe care o da bateria ta (de exemplu prea mica si ramane imobilizatorul actionat, cum zic colegii).

#11
Danosul

Danosul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,198
  • Înscris: 07.01.2007
Bateria e mai mult ca sigur, si eu am avut simptom asemanator, in sensul ca  a murit brusc fara sa dea semne de oboseala, cu o zi inainte am mers fara probleme cu masina fara sa dea nici un semn ca porneste greu sau ceva dubios si era si vara, dar macar bateria aceea  era destul de veche peste 6 ani si tot pe Focus MK1.

#12
coricom

coricom

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 473
  • Înscris: 30.03.2010
Problema e la baterie, am patit-o si eu pe Focus mk2. Eu am plecat dimineata cu masina, apoi peste 3 ore, la intoarcere, nu mai invartea deloc. Pune bateria la redresor sau inlocuieste-o.

Edited by coricom, 16 January 2023 - 12:09.


#13
Gee_man

Gee_man

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 21
  • Înscris: 06.08.2020
+1 pentru baterie moarta.

#14
Xman_ghio

Xman_ghio

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,214
  • Înscris: 26.06.2009
Ce Focus este? Daca e Focus 2 am avut fix aceeasi chestie si era imobilizatorul - a trebuit electricianul (priceput la asta) sa desfaca bordul, sa ajunga la calculatorul ala de sub casetofon si a refacut lipiturile (care se "duc" dupa un anumit numar de ani). A mers ani de zile ulterior fara nici o problema.

Sa vezi ce fain e cand patesti chestia asta in mers in mijlocul intersectiei: motorul nu moare, doar ca ai acceleratie 0. Motorul merge dar nu poti accelera. Opresti motorul si nu mai porneste, desi toti martorii din bord si consumatorii functioneaza (deci bateria e ok).

Succes!

#15
d4m4g3

d4m4g3

    The best or nothing.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 24,756
  • Înscris: 23.05.2013
Focus 1, 2003. Am înțeles ca pot fi contactele și din zona contactului, unde e volanul.

Voi încerca sa verific bateria diseară, apoi sa vad...

#16
Mike1alike

Mike1alike

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,010
  • Înscris: 02.08.2020

View PostXman_ghio, on 16 ianuarie 2023 - 13:25, said:

Ce Focus este? Daca e Focus 2 am avut fix aceeasi chestie si era imobilizatorul - a trebuit electricianul (priceput la asta) sa desfaca bordul, sa ajunga la calculatorul ala de sub casetofon si a refacut lipiturile (care se "duc" dupa un anumit numar de ani). A mers ani de zile ulterior fara nici o problema.

Sa vezi ce fain e cand patesti chestia asta in mers in mijlocul intersectiei: motorul nu moare, doar ca ai acceleratie 0. Motorul merge dar nu poti accelera. Opresti motorul si nu mai porneste, desi toti martorii din bord si consumatorii functioneaza (deci bateria e ok).

Succes!
Și martorul care indică imobilizatorul activ, nu ți s-a aprins în bord când ai avut problema?
La Ford cred că acesta esteAttached File  20230116_141427.jpg   23.07K   5 downloads
La mine e acestaAttached File  20230116_142218.jpg   1.41K   3 downloads

Edited by Mike1alike, 16 January 2023 - 14:24.


#17
d4m4g3

d4m4g3

    The best or nothing.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 24,756
  • Înscris: 23.05.2013
La modelul meu, ce palpaia la mine și ceea ce am citit ca se întâmpla la fel la ceilalți este deasupra ceasului, încercuit cu rosu în poza atașată.

Attached File  Screenshot_20230116_143634_edit_112924700967664.jpg   287.1K   28 downloads

Edited by d4m4g3, 16 January 2023 - 14:41.


#18
Annoying

Annoying

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,859
  • Înscris: 03.05.2014

View Postd4m4g3, on 16 ianuarie 2023 - 10:36, said:

...telecomanda nu comunica cu mașina sau ceva încât sa o deschida/închidă, așadar folosesc singura cheie clasica (neagra, subțire, fără alarma, etc).

Nu misca electromotorul, nimic. Casetofonul, ventilatorul, lumina interioara pornesc. Ce am observat ciudat e ca LED-ul de deasupra ceasului palpaie rapid.


100% e bateria, am pățit exact la fel, bateria era atât de descărcată încât nu se deschideau nici ușile. După ce am încărcat-o, totul a revenit la normal.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate