Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Donez medicamente renale ptr pisica
 Dupa 20 ani de facultate, am uita...

Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg
 Drept de proprietate intelectuala...

Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...
 Frecventa modificata radio

Un nou pericol pt batrani

Ar trebui sa vindem imobiliarele ...

Dupa renuntarea la aparat dentar
 

Zvon:Geely ar putea prelua divizia de motoare termice Renault ce include și fabrica Dacia din Romania

- - - - -
  • Please log in to reply
18 replies to this topic

#1
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,403
  • Înscris: 07.02.2017
Bursa zvonurilor: Geely ar putea prelua divizia de motoare termice a Renault ce include și fabrica Dacia de la Mioveni 👉https://bit.ly/3CmgBq0

Cred ca ar fi un gest greșit din partea Renault dacă ar face asa ceva deoarece majoritatea cumpărătorilor de produse Renault, cumpăra motorizări termice.


#2
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Geely nu este compania aia chineza care produce in ultima vreme automobile electrice?

Edited by MembruAnonim, 13 October 2022 - 10:28.


#3
TheWarrior

TheWarrior

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,065
  • Înscris: 16.10.2007

View Postmax_01, on 13 octombrie 2022 - 10:07, said:

Cred ca ar fi un gest greșit din partea Renault dacă ar face asa ceva
Astia nu sunt aia care sunt sau au fost proprietarii Volvo cars?

#4
adip1962

adip1962

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,487
  • Înscris: 01.07.2020
A nu se uita ca Geely este actionar (50-50) cu MB pentru fabricarea marcii Smart. Ca detine Volvo, ca este cel mai mare producator chinez de automobile... Parca era infipta si prin Australia...
Dar este semnificativ ca industria auto din Romania nu ar mai avea treaba cu occidentul.

Edited by adip1962, 13 October 2022 - 10:56.


#5
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,403
  • Înscris: 07.02.2017

View PostTheWarrior, on 13 octombrie 2022 - 10:37, said:


Astia nu sunt aia care sunt sau au fost proprietarii Volvo cars?
Ba da.Sunt proprietarii marcii auto Volvo.

View PostMembruAnonim, on 13 octombrie 2022 - 10:27, said:

Geely nu este compania aia chineza care produce in ultima vreme automobile electrice?
Ba da.

View Postadip1962, on 13 octombrie 2022 - 10:55, said:

A nu se uita ca Geely este actionar (50-50) cu MB pentru fabricarea marcii Smart. Ca detine Volvo, ca este cel mai mare producator chinez de automobile... Parca era infipta si prin Australia...
Dar este semnificativ ca industria auto din Romania nu ar mai avea treaba cu occidentul.
Ford, la turci.Iar dacă acest zvon se confirma, Dacia, la chinezi.

Edited by max_01, 13 October 2022 - 11:01.


#6
Koal

Koal

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,986
  • Înscris: 21.08.2008
Facts:
- Renault, în special divizia Trucks, colaborează deja cu Volvo, deci există colaborări ale Renault cu companii din cadrul Geely Auto.
- Grupul Renault nu este la prima colaborare cu companii din China, a fost până de curând acționar al companiei Dongfeng din Wuhan, fabrica din Wuhan fiind cea care produce câteva mașini electrice, inclusiv Dacia electric Spring.
- Renault a redenumit recent clădirea de birouri din București-Militari din Renault Bucharest Connected în Dacia Business Center.
Chiar dacă denumirile diviziilor găzduite acolo au rămas aceleași, iar brandul local are de câștigat din redenumirea aceasta, acest lucru arată și că diviziile de aici ar putea deveni cândva niște piese care s-ar putea desprinde din puzzle-ul Renault și lipi la alt puzzle.

Dar pe de altă parte:
- Colaborări între grupurile mari producătoare de mașini au fost și vor mai fi, Renault a colaborat și cu Daimler și Chrysler în numeroase rânduri, și cu companii din India și China și Brazilia, iar colaborarea cu AvtoVAZ/Lada a fost oprită odată cu războiul purtat de Rusia în Ucraina.
- O eventuală intrare a Geely în acționariatul Dacia, ca acționar minoritar, nu înseamnă nici schimbarea proprietarului Dacia și nici schimbarea strategiei producătorului român de automobile pe următorii zece ani.
.

#7
Koal

Koal

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,986
  • Înscris: 21.08.2008
De astăzi:

Vizită a primministrului la Mioveni.

https://www.profit.r...-dacia-20887178

#8
radunic

radunic

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,044
  • Înscris: 09.08.2005
https://www.reuters....set-2022-10-11/

Daceely...

#9
NikoroB

NikoroB

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,566
  • Înscris: 26.05.2022
Geeley a scos Volvo din faliment si a bagat o gramada de bani in brand, volvo practic ajungand din nou sa fie acolo sus, un concurent pentru marcile de top.
Daca-o fi adevarat, poate o face si din Dacia un concurent pentru Skoda.

View PostKoal, on 13 octombrie 2022 - 12:20, said:

Facts:
- Renault, în special divizia Trucks, colaborează deja cu Volvo, deci există colaborări ale Renault cu companii din cadrul Geely Auto

Renault trucks colaboreaza de (deci de) ani cu Volvo, nu e ceva nou. La un moment dat a fost de fapt parte din volvo:

Quote

Renault Trucks is a French commercial truck manufacturer with corporate headquarters at Saint-Priest near Lyon. Originally part of Renault, it has been a subsidiary of the Volvo Group since 2001.

Edited by NikoroB, 13 October 2022 - 13:59.


#10
Masutatsu-Oyama

Masutatsu-Oyama

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,911
  • Înscris: 08.02.2022
cel mai capabil Volvo, ever, a fost un Saab. nu oricare Saab, doar modelul propulsat de Subaru. mdap, sant masini facute a sta in garaj respectiv masini facute a sta pe strada.

#11
adisz

adisz

    Targu Mures

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 24,031
  • Înscris: 07.11.2006

View PostMembruAnonim, on 13 octombrie 2022 - 10:27, said:

Geely nu este compania aia chineza care produce in ultima vreme automobile electrice?

View PostTheWarrior, on 13 octombrie 2022 - 10:37, said:

Astia nu sunt aia care sunt sau au fost proprietarii Volvo cars?

Geely sunt fix compania aia care este prezenta demult in Romania sub denumirea de Geely Automobile Romania.

#12
xymzar

xymzar

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,639
  • Înscris: 14.10.2004
Volvo Trucks nu are treabă cu chinezii.

#13
adip1962

adip1962

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,487
  • Înscris: 01.07.2020

View PostKoal, on 13 octombrie 2022 - 12:20, said:

Facts:
1. Renault a dat faliment de 3 ori. De fiecare data a fost nationalizata de statul francez, pusa pe picioare (adica i s-a cumparat productia) si revanduta.
2. Renault este cunoscuta international ca Tzepar. Ati uitat istoria cu Nissan? In fond din toata asocierea ei aveau nevoie de sasiul de Nissan, prezent acum pe Duster, Captur etc. Plus sa-i tepuiasca pe japonezi... NU uitati ca singurul sasiu adevarat al lui Renault a fost cel de pe Renault 5 Alpine
3. Renault a vrut intotdeauna sa fie receptata ca masina saracului. S-a dorit un VW francez si evident ca a esuat.
Din partea mea: sa-i fie tarana usoara!

Edited by adip1962, 14 October 2022 - 17:52.


#14
HEX2FUN

HEX2FUN

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,720
  • Înscris: 15.07.2013

View Postxymzar, on 13 octombrie 2022 - 16:06, said:

Volvo Trucks nu are treabă cu chinezii.
Are, dar foarte puțin. Cevian si-a vândut participația in grupul Volvo AB (așadar, nu Cars) către Geely (8.2%). Așa ca sunt si ei acționari, dar nu majoritari.
Geely a cumpărat in 2018 si 9.2% din acțiunile Daimler, așa ca este acționar semnificativ si acolo.

Într-un fel, Volvo Trucks si Mercedes Trucks au ceva in comun acum.



#15
Desertor

Desertor

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,045
  • Înscris: 21.04.2016
Renault trucks face parte din grupul Volvo trucks, a fost cumpara divizia de camioane de la Renault cu ceva ani in urma.

#16
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,282
  • Înscris: 16.08.2016

View Postadip1962, on 14 octombrie 2022 - 17:50, said:


1. Renault a dat faliment de 3 ori. De fiecare data a fost nationalizata de statul francez, pusa pe picioare (adica i s-a cumparat productia) si revanduta.
2. Renault este cunoscuta international ca Tzepar. Ati uitat istoria cu Nissan? In fond din toata asocierea ei aveau nevoie de sasiul de Nissan, prezent acum pe Duster, Captur etc. Plus sa-i tepuiasca pe japonezi... NU uitati ca singurul sasiu adevarat al lui Renault a fost cel de pe Renault 5 Alpine
3. Renault a vrut intotdeauna sa fie receptata ca masina saracului. S-a dorit un VW francez si evident ca a esuat.
Din partea mea: sa-i fie tarana usoara!

1. Gresit
2. Gresit
3. Gresit

#17
freddy2017

freddy2017

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,464
  • Înscris: 16.07.2017
Oficial: Cum se redesenează viitorul Dacia? Grupul Renault își separă activitățile în cinci entități specializate. Una dintre ele va fi dedicată exclusiv domeniului electric/ Dacia va face parte din entitatea care preia activitatea de bază tradițională  și va continua prin dezvoltarea de mașini termice și hibride.
https://economedia.r...ml#.Y2o3upD8uk9

#18
dennis_2005

dennis_2005

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,335
  • Înscris: 17.09.2008

Francezii de la Renault vor produce toate motoarele pe combustie și hibride alături de chinezii de la Geely
https://www.digi24.r...a-geely-2145133
Francezii vin cu tehnologia iar chinezii, cu banii.

Edited by dennis_2005, 08 November 2022 - 18:08.


Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate