Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Electrica auto Alarme auto
Last Updated: Jan 18 2024 09:01, Started by
ALARM D
, Apr 08 2006 00:04
·
5
#91
Posted 31 October 2007 - 23:11
mario_vladys, on May 20 2007, 19:00, said: Am si eu o intrebare pt dvs: Am un Logan si am achizitionat recent o cheie tip briceag cu telecomanda. Cum fac sa invete UCH masinii noua telecomanda, presupun ca este cam la fel ca la alarme. Multumesc La orice service Dacia-Logan poti face operatiunea de programare a cip-ului din cheie insa trebuie sa fi sigur ca acel CIP "intelege" limbajul de programare pentru autoturismul tau. In rest toate operatiunea nu dureaza mai mult de 10 min pentru toate cheile (trebuie sa ai toate cheile la tine). Cata |
#92
Posted 31 October 2007 - 23:18
kliviu, on Jun 27 2007, 19:13, said: Adaptorul ala 3 brichete la 1 e o solutie butucanoasa. Umpli bordul de fire, matze... Mergi la un electrician priceput si rezolvi cu el. Radarul il pui aproape de plafoniera si tragi curent de acolo. GPS-ul il lasi in bricheta normala, lada frigorifica doar nu-ti trebuie in fatza - o pui in spate si tragi alimentare si pentru ea. Eu asa as face. Corect...cu o mentiune...Inclusiv GPS-ul poti sa-l alimentezi direct si nu din priza pentru ca suportul Car-Holder poate fi conectat inainte sau dupa "butuc" (eu l-am pus inainte pentru ca fac drumuri de sute de km si obisnuiesc sa inregistrez intregul traseu ceea ce nu as mai putea daca as opri alimentarea acestuia). Device-ul GPS este la randul lui alimentat din Car-Holder asa ca poti sa lasi permanent alimentat ca nu "mananca" mult curent...(evident ca ma refer pe toata perioada deplasarii, fiind convins ca nu risti sa-l lasi "proptit" in parbriz, prada "devoratorilor" auto)... Cata |
#93
Posted 01 November 2007 - 15:45
ooopsss, on Oct 28 2007, 16:23, said: salut,.. care ma ajuta si pe mine...am un golf V si vreu o alarma cu pager si pornire motor....am gasit wintec lea 826.... este compatobila ci golful v?... MERCI (ce zici ALARM D?) |
#94
Posted 01 November 2007 - 17:40
comialarm, on Nov 1 2007, 15:45, said: Este compatibila, doar ca iti trebuie modul de by-pass pt chip cheie. (La reprezentanta manopera era 5 mil, dar chiar si asa - de la pretul de 4 mil al alarmei wintec pina la preturile alea... e cale lunga). Edited by kliviu, 01 November 2007 - 17:52. |
#95
Posted 01 November 2007 - 20:28
Kliviu,
Practic acel modul de pornire motor face cam ceea ce face si o cheie in contact. problema este ca iti trebuie bypass pt imobolizator(cam toate masinile noi au asa ceva) si ii trebuie inca vreo cateva intrari: frana de mana, indicator ulei, etc. Am pus acu jumatate de an pornire motor pe un Tico )) a fost mai greu cu firele, dar merge fain. PS: tre' sa traiasca si reprezentantele auto din cate ceva nu? Edited by comialarm, 01 November 2007 - 20:30. |
#96
Posted 02 November 2007 - 00:01
comialarm, on Nov 1 2007, 20:28, said: Practic acel modul de pornire motor face cam ceea ce face si o cheie in contact. problema este ca iti trebuie bypass pt imobolizator(cam toate masinile noi au asa ceva) Hehe, cred ca la un tico m-as fi bagat si eu la o instalare... |
#97
Posted 02 November 2007 - 12:43
kliviu, on Nov 2 2007, 00:01, said: Stiu ce fac toate modulele - si la ce trebuie can busu, dar tot scump iese - daca produsul initial e 4 mil... By-passul e un mil... Hehe, cred ca la un tico m-as fi bagat si eu la o instalare... Stii ca le iti trebuie can-bus? La nik. E o chetie sa mai scoata bani de la tine. Mai intreaba si pe altii:) |
#98
Posted 05 November 2007 - 11:31
Salut, am si eu o Dacie Berlina si are montat un sistem de alarma Black Widow, nu stiu ce model e dar telecomanda are doar 2 butoane . Alarma merge foarte bine dar are si un inconvenient. Daca dai cu piciorul in cauciuc de exemplu sau in parbriz alarma nu porneste.Am fost cu ea si la un service in Vitan si au incercat sa o regleze sa fie mai sensibila dar degeaba. Acum nu stiu ce sa fac....pentru a deveni mai sensibila. Daca este sa cumpar o alarma mai buna (VIPER 350 HV) daca voi da cu piciorul in cauciuc v-a porni alarma?? Sau ar trebui sa cumpar un senzor de perimetru ?? Sper sa imi raspundeti si mie
Attached Files |
#99
Posted 07 November 2007 - 14:54
cine imi recomanda si mie o alarma buna si ieftina prt un logan?
as vrea ca functii sa-mi ridice geamurile la inchiderea usilor semnal sonor si vizual la datul cu spatele senzor la soc exterior senzor de perimetru interior si cam atat.... ce mi recomandati dintre matt , ungo , pyle , astra , hornet? |
#100
Posted 07 November 2007 - 15:53
alex_virtual_friend, on Nov 5 2007, 11:31, said: Salut, am si eu o Dacie Berlina si are montat un sistem de alarma Black Widow, nu stiu ce model e dar telecomanda are doar 2 butoane . Alarma merge foarte bine dar are si un inconvenient. Daca dai cu piciorul in cauciuc de exemplu sau in parbriz alarma nu porneste.Am fost cu ea si la un service in Vitan si au incercat sa o regleze sa fie mai sensibila dar degeaba. Acum nu stiu ce sa fac....pentru a deveni mai sensibila. Daca este sa cumpar o alarma mai buna (VIPER 350 HV) daca voi da cu piciorul in cauciuc v-a porni alarma?? Sau ar trebui sa cumpar un senzor de perimetru ?? Sper sa imi raspundeti si mie Daca dai cu piciorul in cauciucuri, nici o alarma nu sunt. Alarmele au senzori de soc ( sau altfel zis... senzor de IMPACT). Daca ai senzorul de soc reglat la maxim si tot nu reactioneaza atunci e posibil ca senzorul de soc sa nu fie bine prins de sasiul masinii,(eu am intalnit senzori de soc lipiti cu banda dublu adeziva . Poti sa iti iei si alti senzori: de perimetru, de geam spart, inclinare etc. Uita-te unde e prins senzorul, poate e cu banda. Sa ne spui ce ai rezolvat. |
|
#101
Posted 07 November 2007 - 17:02
comialarm, on Nov 7 2007, 15:53, said: Daca dai cu piciorul in cauciucuri, nici o alarma nu sunt. Alarmele au senzori de soc ( sau altfel zis... senzor de IMPACT). Daca ai senzorul de soc reglat la maxim si tot nu reactioneaza atunci e posibil ca senzorul de soc sa nu fie bine prins de sasiul masinii,(eu am intalnit senzori de soc lipiti cu banda dublu adeziva . Poti sa iti iei si alti senzori: de perimetru, de geam spart, inclinare etc. Uita-te unde e prins senzorul, poate e cu banda. Sa ne spui ce ai rezolvat. Am intalnit o situatie in care senzorul de soc era prin cu dubluadeziv de cauciucul ce izoleaza tabla de mocheta interioara....l-am desprin si l-am fixat de sasiu, apoi l-am recalibrat (ca era nivelul la maxim, va inchipuiti de ce) si acum lucreaza asa cum trebuie. Din pacate e mai dificil sa doresti sa se declanseze la "dat un picior in roata" dar sa taca cand trece o masina de gabarit mare pe langa sau la un tunet...Trebuie ori sa faci un compromis ori sa optezi catre una in defavoarea celeilalte... Cu stima, Cata |
#102
Posted 08 November 2007 - 22:13
Salut lume,astept si eu pareri despre aceasta alarma si posibil un pret cam cat mar ajunge montatul ei
http://www.car-sound...per-350-hv.html |
#103
Posted 22 November 2007 - 19:35
salut, a primit un prieten, ca masina de serviciu, un break echipat cu alarma, dar nu prea se descurca cu ea, mai bine zis nu a reusit sa descopere ce functii au cele doua butoane de jos!
daca recunoaste cineva modelul, va rog ajutati-ma cu cateva TIPS&TRICKS. pe telecomanda scrie " K9 Classic" Attached Files |
#104
Posted 22 November 2007 - 20:08
alxag2004, on Nov 22 2007, 19:35, said: pe telecomanda scrie " K9 Classic" |
#105
Posted 23 November 2007 - 19:36
Salut,
Am avut o pb cu alarma Eaglemaster cl 5100T: masina era incuiata din telecomanda, alrma armata. Nu a mai functionat deschiderea din telecomanda. Am folosit cheia, a pornit alarma. Am plecat cu masina si cu alarma pornita, nu raspundea la telecomanda. Acasa am reusit s-o dezarmez cu telecomanda de rezerva. Se pare ca telecomanda e defecta, am inlocuit bateria si nimic. Intrebare: cum puteam opri alarma daca telecomanda nu mergea? In manual zice ceva de buton de override, ce e ala si unde il gasesc? Daca il apas ce setari o sa am la alarma? Alarma e montata pe skoda Fabia. Multumesc, Gigi |
|
#106
Posted 23 November 2007 - 19:40
indianbob, on Nov 23 2007, 19:36, said: Am avut o pb cu alarma Eaglemaster cl 5100T: Alarma e montata pe skoda Fabia. Butonul de override de obicei se pune intr-un loc mai ascuns, pe sub bord, etc. Ar fi foarte bine daca ai putea sa vorbesti cu firma/persoana care ti-a montat alarma - ai sanse sa aflii DACA si unde au montat/monteaza de obicei butonul Valet/Override. |
#107
Posted 23 November 2007 - 20:02
Am vazut la un prieten ca armarea in modul Valet se facea dintr-o combinatie de taste de pe telecomanda. Citind manualul am aflat, asa ca n-am avut ocazia sa caut prin masina butonul de disable.
|
#108
Posted 24 November 2007 - 17:29
Marius3k, on Nov 23 2007, 19:40, said: Butonul de override de obicei se pune intr-un loc mai ascuns, pe sub bord, etc. Ar fi foarte bine daca ai putea sa vorbesti cu firma/persoana care ti-a montat alarma - ai sanse sa aflii DACA si unde au montat/monteaza de obicei butonul Valet/Override. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users