Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cerere de inițiere relaț...

NZEB in Monitorul Oficial - Mc001...

Site suspect sau nu?

Alcoolul, cum scap ? (Din nou)
 Solar Assistant - discutii, probl...

inregistrare contract inchiriere ...

FOOTBALL...TOP 10 CHAMPIONSHIPS.....

Gratar pe gaz incorporabil. Aveti...
 Deceptive site ahead

Receptor cablu TV Amiko Mini t2-c...

Am ales bine combinatia jante-anv...

Baterie moarta si webasto
 Acord vecini obligatoriu pentru s...

SPD sau Separator cu fuzibile in ...

Filtre centrala termica

Ce boli pot indica o jena insupor...
 

Renault Zoe

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
66 replies to this topic

#19
iulian_1976

iulian_1976

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,171
  • Înscris: 10.05.2008

 Courage, on 25 septembrie 2022 - 06:07, said:

Daca initial masina a fost vaduta noua de un dealer din Romania, atunci nu exista astfel de probleme, pt ca la noi nu a existat optiune de leasing baterie.

Iti dai seama cate au fost vandute in ultimii 10 ani in Romania si in special ZOE daca francezul nu isi permitea sa o cumpere de noua.

Edited by iulian_1976, 25 September 2022 - 12:17.


#20
florinellll

florinellll

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 881
  • Înscris: 02.09.2009

 Adm, on 25 septembrie 2022 - 12:02, said:

Iarna pe autostrada, cu viteza maxima tehnologica - 135 km/h, poate ca sare de 25 kW/100Km
Daca ziceti 50kw sunteti pe aproape,depaseste 50kw
Deci 4 persoane pe autostrada este echivalent cu mersul pe aratura proaspata,asta e buna ,foarte buna

 ioppo, on 25 septembrie 2022 - 10:10, said:

Pai a ta cu mers pe autostrada iarna cu 4 persoane cum e?
Stiu ca drumurile sunt proaste ,da nici chiar asa """aratura proaspata"""
Aaaaa.... stai asa nu am inteles din prima ,nu ai vazut 4 persoane intr-o masina pe autostrada

#21
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 21,914
  • Înscris: 22.05.2003
Eu spre deosebire de tine am aceasta masina, deci cine da mai mult?

#22
rexx

rexx

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 618
  • Înscris: 15.08.2005

 Courage, on 25 septembrie 2022 - 06:07, said:

https://www.wall-str...septembrie.html

Cheia este in faptul ca e legat de consumul media anual din 2021, nu de cat consumi acum!

Cred ca o luam pe aratura. Exista mai multe subiecte pe aceasta tema.

Cine cumpara un ZOE SH, trebuie sa vada daca a fost adus de afara.
Daca a fost adus de afara, trebuie sa verifice la o reprezentanta Renault daca bateria este sau nu inchiriata.

Daca initial masina a fost vaduta noua de un dealer din Romania, atunci nu exista astfel de probleme, pt ca la noi nu a existat optiune de leasing baterie.
ce treaba are daca bateria a fost sau nu inchiriata? contractul de chirie se aplica primului proprietar. cu noul proprietar din Romania cei de la renault nu au nici un contract si nu au un temei legal sa ii ceara acea suma lunara. ca pot face figuri cand te duci la service cu ea e altceva, dar cumparatorul din Romania nu are nici un contract cu Renault franta sau germania sau de unde a luat-o ala initial

acum nu stiu daca pot sa iti faca magarii remote cum pot sa faca Tesla, de ex sa iti limiteze puterea incarcata printr-un update over the air

#23
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 21,914
  • Înscris: 22.05.2003
Pentru ca samsarii uita sa mentioneze acest aspect si se trezeau proaspetii proprietari ca nu le mai merge jucaria ca nu au platit rata.

Cel putina asa era acum cativa ani.

Pana la urma jumatate de masina NU e a ta!

Deci daca gasiti o super oferta la ZOE, cascati ochii Posted Image

https://www.autoexpe...gral-cat-costa/

Daca a fost cumparata cu Rabla+ in Romania, esti foarte safe.

#24
florinellll

florinellll

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 881
  • Înscris: 02.09.2009

 Adm, on 25 septembrie 2022 - 12:27, said:

Eu spre deosebire de tine am aceasta masina, deci cine da mai mult?
Pariu,50 mai aproape de adevar decat 25,1000 euroPosted Image

#25
Courage

Courage

    Founder

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,263
  • Înscris: 26.11.2001
Parca sunteti copii mici!

De ce ai merge cu ZOE, cu 135 km/h, cand masina e limitata la aceasta viteza?

Uite, eu, cu Model Y am 20 kwh/100Km la 130 km/h cruise control si 23kwh/100km la 140-145 km/h.
Cu Mercedes EQC consum 32 parca la 130 si 35 iarna.

Cu Model Y nu am avut ocazia sa merg iarna, ca am luat-o in iulie anul acesta.

Pana la urma asta e un Clio electric...

Eu inteleg 5000 eur iti iei o benzinara ce te mai tine 10 ani cu cheltuieli minime, dar pe ideea asta, nimeni nu si mai cumpara masini NOI.

La romani e inconstienta sa iti iei masina noua, e un fel de chestie genetica, inteligenta populara sa iti iei un SH german, care consuma sub 5% la vale.

Eu am unchi care a renuntat la al sau Vectra B (diesel fara turbina, nemuritor), pt o Dacia Spring.
S-a saturat sa mai bage bani in Vectra antica si drumurile sale de la sat la oras inseamna 30 km dus-intors.
Iubeste ca e automata si are impact neglijabil la pensia sa, mica.

Desigur, a durat un an pana si-a dat seama ca nu mai are rost sa tina Vectra, iar pana la Bucuresti (drumul sau cel mai mare ~100Km) merge si cu Spring.

Toti vecinii il invidiaza ;)

Edited by Courage, 25 September 2022 - 13:09.


#26
iulian_1976

iulian_1976

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,171
  • Înscris: 10.05.2008

 Adm, on 25 septembrie 2022 - 12:47, said:

Pentru ca samsarii uita sa mentioneze acest aspect si se trezeau proaspetii proprietari ca nu le mai merge jucaria ca nu au platit rata.

Cel putina asa era acum cativa ani.

Pana la urma jumatate de masina NU e a ta!

Deci daca gasiti o super oferta la ZOE, cascati ochii Posted Image

https://www.autoexpe...gral-cat-costa/

Daca a fost cumparata cu Rabla+ in Romania, esti foarte safe.

 rexx, on 25 septembrie 2022 - 12:44, said:

ce treaba are daca bateria a fost sau nu inchiriata? contractul de chirie se aplica primului proprietar. cu noul proprietar din Romania cei de la Renault nu au nici un contract si nu au un temei legal sa ii ceara acea suma lunara. ca pot face figuri cand te duci la service cu ea e altceva, dar cumparatorul din Romania nu are nici un contract cu Renault franta sau germania sau de unde a luat-o ala initial

acum nu stiu daca pot sa iti faca magarii remote cum pot sa faca Tesla, de ex sa iti limiteze puterea incarcata printr-un update over the air


Problema este alta, o mare parte nu au apucat sa amortizeze bateria cu cat ai fi mers mai mult acea suma lunar ceruta de Renault crestea.

In concluzie o mare parte sunt cu bateria neamortizata, cascati ochii.

Nu stiu cum este in Romania cu tractatul, in Franta odata ramas in pana cu Zoe, Renault se angaja sa te tracteze pana la cel mai apropiat service si sa o incarce.

Edited by iulian_1976, 25 September 2022 - 13:53.


#27
Courage

Courage

    Founder

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,263
  • Înscris: 26.11.2001
De pe grupul FB Zoe

Quote

Buna ziua tuturor.
Detin ZOE 50 Life din august 2020 si acum am atins pragul celor 100.000 km.
Statistic, din aplicatia Can ZE am extras:
- total curent incarcat = 13.500 kwh,
- total curent regenerat = 2.400 kwh.
Este corect daca spun ca am avut un consum mediu de 15,9 kwh la 100 km ?
  Recent am schimbat rulmentii pe fata (pe garantie).
   Cei dintre dumneavoastra care utilizati Can ZE, ce consumuri ati obtinut?
Multumesc tuturor si drumuri bune.

Quote

raspuns si mai final: 13.500÷100.000x100=13,5

BTW, Zoe 50 are si mod B de regenerare (recupereaza mai mult).
Generatia 2019 nu are B mode si e enervant in bara la bara, pt ca de indata ce pisti acceleratia fuge, apoi cand ridici piciorul de pe acceleratie franeaza foarte putin = frana.

Cand apesi putin frana = regenerare, dar cand apesi mai mult = lucreaza placutele.

Edited by Courage, 25 September 2022 - 14:15.


#28
newusername123

newusername123

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,237
  • Înscris: 05.09.2019

 Adm, on 25 septembrie 2022 - 12:02, said:

Iar incep extremele...

Unul vrea sa ajunga pana la Berlin cu bicicleta, fara sa faca pipi, altul vrea sa stie pana unde ajunge la -20C iarna, cu 4 persoane.

Daca le zic ca sunt autisti, jignesc autistii.

E o masina de oras si imprejurimi.

Astept sa vina si intrebarea aia: ce te faci daca te prinde viscolul pe drum, e frig si ramai fara baterie.

Raspunsul e simplu: ingheti! Prostia se plateste! La fel se intampla si daca ai ICE si nu ai plecat cu rezervorul plin!

Voi vreti certitudini. In viata nu exista certitudini, exista insa planificare, creier si "umpic de noroc".

Iarna, consumul este in jur de 20 kWh/100km.

Iarna pe autostrada, cu viteza maxima tehnologica - 135 km/h, poate ca sare de 25 kW/100Km

Daca autostrada e in panta, well, nu e consum, e incarcare!

Dar de ce ai merge sute de km cu un ZOE? Asta e intrebarea care ar trebui sa v-o puneti.

Romanul nu poate trai daca nu are masina mare, portbagaj mare (pt porcul care nu mai e) si fara sa isi faca probleme despre calatoria anuala pe care o face pana in Grecia.

Pai stai sa le luam pe rand.
Atunci trebuie sa vorbim punctual despre asa zisa masina de oras,nu despre electrice in general.
Iarna nu sunt temperaturi de -10, -15, -20 de grade?
Trebuie sa calatoreasca doar cate o persoana,ori doua,si fiecare cu cate un bagaj de mana precum cel inclus in pretul biletului de avion ?
Daca vrei ca masina sa serveasca doar acestui scop,de a circula in oras,inseamna ca vizezi doar o anumita categorie de oameni,lasand in afara 90% dintre utilizatori.

In Germania am avut colegi de munca ce faceau naveta de la 40 de km. 2,3 kilometri prin oraselul/satucul lor,30 pe autostrada,si restul prin oras pana la serviciu. Convinge l pe astia sa ia o masina electrica,pentru oras si imprejurimi,sa vedem cat ii este de folositoare.

Daca nu ma insel,si aici nu sunt sigur pe cifre,va rog sa me corectati,caci vorbesc din amintiri; cea mai ieftina masina electrica este / a fost Dacia Spring la vreo 10 mii de euro.
Pretul de 10 mii era unul subventionat de catre stat si cu ceva rabla data la schimb.Adica bani platati de toti fraierii,ca sa mearga altii eco,si apoi aia sa i injure pe fraieri ca ei nu sunt eco.
Cum poate romanul de rand sa plateasca 10 mii de euro pe un rebut de masina,cu autonomie de scuter,cu spatiu cat un cos de cumparaturi de LIDL,si sa o intrebuinteze tuturor scopurilor sale?
Naveta la serviciu,dus copii la scoala /gradinita,plecat in concediu,cumparaturi si transportul lor,mers la medic in alta localitate,ori in alt judet etc
Nu credeam ca o sa ajung vreodata sa spun asta,dar in acelasi buget se poate achizitiona o Dacia Logan cu motorizare pe benzina Euro 6 plus instalatie de gaz de fabrica. Tragand linie,Loganul castiga la toate capitolele.

Cum ar fi ca toti care isi cumpara o electrica sa o achite la pretul integral,sa vedem atunci calculul hartiei.

De ce te intereseaza pe tine ce cara romanul cu portbajaul? Din moment ce producatorul autoturismului a hotarat sa faca un portbagaj de X litri,inseamna ca nu l a facut degeaba,si se adreseaza nevoilor clientilor lui.
Ce este gresit in a merge cu masina in concediu,in Grecia? E semn de sarakie? Faci alergie la saraci ?

Si ca sa vezi ca argumentul cu oras si imprejurimi nu sta in picioare,majoritatea firmelor de catering din Berlin folosesc masini cu motor clasic,dar cilindree mica. Mentenanta si consum ieftine.
Daca firmele asta cu profit de sute de mii de euro nu cumpara 20 de electrice,inseamna ca inventatorul masinii a fost roman,si ca nemtii sunt niste prosti.

#29
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 21,914
  • Înscris: 22.05.2003
Deci concluzia de fapt este ca esti prea sarac pentru ZOE (si nu zic asta cu rautate, ci asta spui tu).
Cand iei ca baza un Logan, care e o caruta de masina din orice punct de vedere, atunci orice e peste el e o nebunie.

Poate ai fi uimit, dar cand BMW a facut i3, tocmai naveta zilnica a lucratorului german a luat-o in considerare, adica cei care fac pana in 200 km/zi si incarca acasa peste noapte, iar cf studiului lor se aplica la 90% din oameni.
Tu cati km faci lunar? Care e distanta medie?

Eu am o problema cu romanii si Grecia, pt ca am vazut in ce conditii de mizerie stau acolo, in concediu.
Poti zice ca am alergie la prostie+saracie, am alergie la mult si prost, dar nu despre asta e totusi vorba aici.

pana in Grecia ma duc cu avionul, pt ca ma duc in concediu.
Ma duc sa ma simt bine 7-10 zile, nu sa fac de mancare in camera si sa vanez oferte la Lidl.

Flotele de livrari au o problema cu incarcarea, asta e adevarul.

Acasa nu ai priza?

#30
newusername123

newusername123

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,237
  • Înscris: 05.09.2019
Nu cred ca asta e directia in care trebuie sa mearga discutia,sa ne o masuram care o are mai mare,dar masina mea e mai scumpa decat a ta,dar e irelevant pentru discutie.
Dar tu pune niste preturi pentru BMW I3,Toyota X,Tesla Y,Honda Z samd
Daca ai avea o problema cu romanii din Grecia,atunci nu te ai duce acolo. Te ai orienta spre Italia,Maldive,Aruba,Turks and Caicos. Sa stii ca acolo nu gasesti romani saraci,cam asa cum e jumatate din populatia tarii.

Romanii cu banii isi cumpara Mercedes C/E/ML,GLS , BMW seria 3,5/X3.X5,Lexus,Jaguar XF,Audi A4,A6, Q5 etc . Ei nu isi cumpara Dacia Spring,ori Renault ZOE. Asta ca sa realizezi ca o chicineata de astfel de masina nu reprezinta potentialul financiar al cuiva.
Raspunde mi la intrebarile din cealalta postare,plus la intrebarea despre pretul I3,ori al masinilor echivalente acesteia.

Eu am sa ti raspund la intrebare. Am o medie de aproximativ 5000 de kilometri pe luna,dar nu cu o singura masina,ci adunat cu toate atelajele pe care le detin.
Am un Mercedes E250 CDI 4MATIC,masina in care imi intra toata familia,chiar si porcul (eu chiar car porci,la modul cel mai serios),soacra,si care la exterior are o medie de 6,5 litri la 100 de km si o viteza medie de 130-140 km/h.
Am o dubita Ford Transit. Are nevasta mea masina,si avem si o a 4 a masina pe care o schimbam constant,dupa mofturile mele. O tinem 2,3 luni,luam altceva samd,fiind vorba de o masina pe benzina si care costa 3-4000 mii de euro. Asta e bugetul la care ma intind cu cea de a 4 a masina. E masina de boschetareala. Cumparaturi,mers prin oras,mers la drumuri scurte etc

#31
hepea

hepea

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 598
  • Înscris: 20.02.2006
Si eu am facut calculul Spring vs Logan nou numai ca la mine a castigat springul. 25k in crestere (mai am o luna pana fac un an). Cum merg majoritar in oras a fost un no brainer. Sa nu zic ca pana acum am incarcat gratis iar daca nu as fi facut-o as fi cheltuit 10kwh/100km vara si 15-16 iarna. Inmulteste cu 0.68kw (hidroelectrica de mai mult de un an jumate) si vezi cat iti da. Si apropos de confort, la logan am durea spatele, la spring nu. Ma doare curu in schimb :D

#32
raven75

raven75

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,996
  • Înscris: 16.05.2012

 newusername123, on 25 septembrie 2022 - 14:53, said:

Cum poate romanul de rand sa plateasca 10 mii de euro pe un rebut de masina,cu autonomie de scuter,cu spatiu cat un cos de cumparaturi de LIDL,si sa o intrebuinteze tuturor scopurilor sale?
Naveta la serviciu,dus copii la scoala /gradinita,plecat in concediu,cumparaturi si transportul lor,mers la medic in alta localitate,ori in alt judet etc
Pai tu spui ca ai 4 masini, posibil ca si proprietarii de EV sa aiba 2 masini....daily car EV, drumuri spre Berlin fumigena...
Insa iti spun din proprie experienta toti cei care s-au suit intr-o electrica li se schimba perspectiva.
Citeam azi pe un grup de electrice de pe facebook: "M-am îndrăgostit a doua oară! Mașina este senzaționala!!! Umblu de bezmetic prin oraș și nu pot sa ma opresc din zâmbit."

Mie dupa peste 2 ani imi provoaca aceeasi placere/dependenta, l-am inteles perfect pe noul propietar.

Incearca  una din cele 4 masini sa o schimbi in electrica...vei avea o mare surpriza...

Edited by raven75, 25 September 2022 - 18:52.


#33
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 21,914
  • Înscris: 22.05.2003
In jurul meu nu stiu nicio familie cu o singura masina, ci 2+ si majoritatea au masinile perfecte: de firma.

Cei care insa planuiesc sa isi cumpere, tintesc EV sau plug-in hibrid.

Credeam ca e nobrainer ca NU e ok sa ai ZOE ca unica masina, cel putin in Romania, daca esti o persoana activa, dar ca masina secundara, de oras, este superba.

Apoi cand va raportati la consum, lasati povestile cu autostrada cruise control.
Ziceti cat e in Bucuresti, ca am prieten cu CHR si nu vede sub 12l/100km in oras de cand a inceput scoala si e socat, pt ca avea 8 in timpul verii, cand a luat-o.
Niste petarde de Corsa (nu stiu motorizare, dar pe la 1l) au 8-10l/100km!

#34
kolfleading

kolfleading

    Born to Raise Hell

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,890
  • Înscris: 01.03.2013

 newusername123, on 25 septembrie 2022 - 10:41, said:

- cost de utilizare mare (in special in perioada asta,iar viitorul nu arata altceva )
Dar inca este categoric mai mic decat ICE-uri.
Iar in ce priveste viitorul, combustibilii fosili (benzina, motorina) se vor scumpi.

 newusername123, on 25 septembrie 2022 - 10:41, said:

spatiu interior / spatiu de depozitare semnificativ mai mic decat la masinile cu motor clasic
Gresit.
Aceasta afirmatie demonstreaza ca habar n-ai ce vorbesti.

 newusername123, on 25 septembrie 2022 - 10:41, said:

costuri de intretinere mai mari
Gresit.

 newusername123, on 25 septembrie 2022 - 10:41, said:

inlocuirea bateriei candva
Foarte putin probabil. Cam la fel de probabil ca si inlocuirea completa a motorului la masinile cu pistoane.

 newusername123, on 25 septembrie 2022 - 10:41, said:

- planificarea cu grija a traseului si a programului,caci daca nu o bagi cand trebuie la incarcat,ti ai cam tot programul peste cap. La clasica,chiar daca mai ai 3 litri ajungi la una dintre cele 10 benzinarii care deservesc un cartier,ori artera principala.
Gresit pentru cine poate incarca acasa.
Incarcatul acasa te scuteste de pierderea de vreme sa mergi pana la "artera principala". Nu este nevoie de nici o planificare.

#35
Courage

Courage

    Founder

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,263
  • Înscris: 26.11.2001
Tata are vechea mea masina, un BMW X3 SD 3l 300CP (tunning) din 2007, la care nu vedea sub 14-15l/100km in Bucuresti.
Are operatii multiple la picioare si nu mai are rost discutia despre o cutie manuala, mai ales dupa 10 ani de cutie automata.
Daca cauti cutie automata decenta (non-CVT sau robotizata), preturile sunt foarte sus.
Zoe a costat 17 000 EUR, 8900 km si mai are garantie pana in Decembrie '22.

E pensionar, dar mai are inca activitate cu PFA si e nevoie sa se deplaseze la mai multe firme peste tot in Bucuresti.

Din luna iunie pana acum, a mai folosit X3 doar ca sa mearga la Olanesti (la bai).
Inca nu stie sa incarce EV in alta parte decat acasa, unde are si instalatie PV.

Parcheaza, baga cablul si automatizarea facuta de mine regleaza incarcarea in fct de productia panourilor PV.
Are pe telefon salvata pagina de configurare si stie sa apese pe butonul de Fast Charge, dc sunt nori si e nevoie sa incarce din retea.

Vara asta nu a bagat 1 leu in curent electric, dar daca ar fi platit (e client Hidroelectrica), l-ar fi costat 112 lei/100km cu BMW vs 12 de lei cu ZOE.

E clar ca trebuie sa dezmortesc BMW-ul saptamana viitoare si sa ii pun bateria de 12V la incarcat.

Attached Files



#36
radu90

radu90

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 140
  • Înscris: 07.06.2005
Invariabil, orice topic despre un BEV devine o cearta ICE vs BEV. Iar asta numai la noi, la romani. Prea multi frustrați de sărăcie, probabil...
Revenind, aici vorbim de ZOE.

În urma cu un an și jumatate am decis sa luam un Zoe, pentru soție. Atunci eu aveam un SUV diesel, abia luat cu un an în urma. Am zis ca o electrică ne-ar prinde bine pentru naveta zilnică de cea 70km (din afara Bucureștiului, Nord Vest, pana în Sud Est-ul orașului. Am decis sa păstrăm SUV-ul pentru concedii și alte nevoi (ca romanul). Am optat pentru ZOE 135, cu bateria de 50kwh, fără CCS (bine am făcut). Dacă știam pe atunci, aș fi luat bateria de 40kwh, ar fi fost arhisuficient. ZOE a venit în septembrie 2021.
Evident ca m-am îndrăgostit imediat de mașinuța asta și am început sa fac deplasări prin țară cu ea (Cluj, Constanta, etc).
Cand am văzut ce înseamnă cu adevărat un vehicul electric, o luna mai târziu mă înscriam la coada pentru Tesla M3 (sfârșit de oct 2021). Cam toată iarna am mers cu Zoe. A fost o iarna ușoară, iar cu preincalzirea habitaclului înainte de plecare, situația este mult ameliorata.

În martie a sosit Tesla, iar 2 luni mai târziu vindeam SUV-ul, la care, desi încă destul de nou, n-am pierdut mult datorită cererii mari pe piața de SH.
Zoe rămâne pentru mine o mașină tare draga. Are frânare regenerativă, dar nu și "one pedal drive". Cu toate astea e o plăcere s-o conduci.
Acum avem panouri PV și le încărcam gratis pe amândouă. Desi lucram în același loc, merge fiecare cu mașina lui (deci risipa).

În concluzie, electricele nu sunt pentru toată lumea, clar! Și chiar și pentru cei cărora li se potrivește, este necesară planificarea unui traseu mai lung, iar mie asta îmi place.
Nu-i urăsc pe cei cu ICE, și nici nu-i desconsider, dar nu pricep de ce ne urăsc ei pe noi...
Pana la urma fiecare face ce vrea și ce considera ca e cel mai bine pe banii lui.

Edited by radu90, 26 September 2022 - 09:30.


Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

1 members, 0 guests, 0 anonymous users

mannick

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate