Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Dupa 20 ani de facultate, am uita...

Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg
 Drept de proprietate intelectuala...

Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...
 Frecventa modificata radio

Un nou pericol pt batrani

Ar trebuii sa vindem imobiliarele...

Dupa renuntarea la aparat dentar
 pelerinaj in Balcik

Noul format Jpegli iși propu...

Dade, dade

Probleme accesare nr test telefon
 

Parere - Audi A4 B8 S-line 2008

- - - - -
  • Please log in to reply
44 replies to this topic

#1
IgnatAndrei

IgnatAndrei

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 18.09.2022
Salut, doresc si eu o parere despre Audi A4 B8 S-line 2008 cu 2.0 TDI de 143 CP, sunt fiabile ? merita la banii astia ? Va las mai jos un link cu anuntul.


Anuntul:  click

Edited by argonaut, 18 September 2022 - 23:34.


#2
serginho

serginho

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 335
  • Înscris: 09.09.2005
la 210.000 trebuie schimbata distributia si probabil nu e schimbata. revizia e 1000 de lei (toate filtrele+ulei+manopera). ambreiajul e cam 4000 de lei, se cam duce si ala la 200k. un set de anvelope e 2500 de lei. daca iti permiti intretinerea, si se prezinta ok, ia-o, se conduce fain.

Edited by serginho, 19 September 2022 - 00:08.


#3
IgnatAndrei

IgnatAndrei

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 18.09.2022

 serginho, on 19 septembrie 2022 - 00:03, said:

la 210.000 trebuie schimbata distributia si probabil nu e schimbata. revizia e 1000 de lei (toate filtrele+ulei+manopera). ambreiajul e cam 4000 de lei, se cam duce si ala la 200k. un set de anvelope e 2500 de lei. daca iti permiti intretinerea, si se prezinta ok, ia-o, se conduce fain.

Mulțumesc. Încă nu am mers sa o văd, prima data m-am tot documentat.

#4
crocko.dilul

crocko.dilul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,540
  • Înscris: 30.07.2007
Nu prea ma pricep la masini dar credeam ca la o cutie manuala sportivitatea o face soferul.

#5
Friskey

Friskey

    Guru Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 11,500
  • Înscris: 11.01.2013
Fiabilitatea tine de cum a fost intretinuta pana acum.

#6
mkdan2004

mkdan2004

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,032
  • Înscris: 16.07.2008
Vezi ca masina este "tunata" - trimuri carbon, evacuari S4, etc. Poate sunt doar vizuale dar poate ascunde si alte "surprize".

#7
AIVV

AIVV

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 811
  • Înscris: 13.02.2011
Ambreiajul a fost 4500 de lei acum 3-4 ani, cand l-am schimbat eu.
Intre timp am scapat de masina, dar asteapta-te la costuri mari de intretinere, foarte rapid poti baga jumate din pretul masinii in ea.

Ca fiabilitate nu pot sa zic ca exceleaza, depinde cum a fost intretinuta inainte foarte mult, dar nu cred ca gasesti un A4 B8 in mintile lui usor, cred ca sunt foarte rar. Am inca cel putin 7-8 cunostinte cu B8-uri cumparate acum cativa ani care au bagat o gramada de bani in ele.

#8
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015
Intretinerea e ca la orice alta masina diesel euro 5, nu mai speriati omul. Doar la suspensie ce are brate mai multe de inlocuit si sunt scumpe, in rest 2.0tdi cr e la fel ca pe golf 6 de exemplu.
Depinde de el si de noroc ce masina o sa cumpere.
La 2.0tdi de 170cp de exemplu, volanta e 1600-1800lei (sachs sau luk, valeo e vreo 4000lei) + 900-1000lei setul ambreiaj (tot aceiasi producatori), deci toata distractia undeva la 2500-2800lei maxim piesele. La un Logan generatia 2 (2012-2019) setul e 600-800 lei, iar volanta la 1.5dci 90cp vad ca se gasete doar valeo si e 3700-4200 lei ... deci sa va aud ca Audi are costuri mari de intretinere. Posted Image
Daca nu ma credeti puteti verifica pe autokarma sau epiesa , nu le-am scos de la mine preturile.

Edited by TruculMagic, 19 September 2022 - 08:51.


#9
tehnics

tehnics

    acolo unde vara-i zi la miezul noptii

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,845
  • Înscris: 01.11.2005
Culmea, am surubarit un pic la un motor si condus un pic o astfel de masina. Nu stiu daca avea o problema sau nu, dar directia era foarte rigida.

Cum au zis si colegii, pe la 130 000 km ambreiajul a trebuit schimbat la masina care am condus-o eu.  Confortul nu m-a dat pe spate iar faptul ca are multimedia integrat in bord nu prea poti sa o schimbi cu ceva mai performant bazat pe android.
La fel, ca sa schimbi distributie, curea de accesorii trebuie sa dai bara din fata jos si radiatoarele sa le dai intr-o parte ca nu ai loc deloc ca sa servisezi cum trebuie motorul ala.

Suspensia fata complicata, cu fel si fel de articulatii si brate.

Pretul ala mi se pare cam maricel pentru ce poate masina.

Edited by tehnics, 19 September 2022 - 09:02.


#10
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015
Si la A4 B6 din 2001 trebuie sa dai bara jos ca sa schimbi distributia, nu stiu ce vi se pare asa SF sau complicat, zici ca voi aveti de schimbat distributia Posted Image)
Ca materiale, tinuta de drum, e peste majoritatea masinilor din clasa ei din perioada respectiva si peste multe modele noi din prezent. Abia BMW seria 3 E90 ce e mai bun. Poti face conversie la navigatie cu android daca vrei, cu ecran mai mare.
Nu as cumpara un model din 2008, este euro 4. Grija ca 2.0tdi la fel ca orice diesel CR poate sa faca span la pompa de inalte.

Referitor la masina din anunt, eu nu as cumpara asa ceva. Pe langa ca e euro 4, nu stiu ce s-line este, interiorul are volan modificat (nu exista de fabrica asa ceva), scaunele sunt "sport" sau ceva de genul, nu s-line. Iar in afara tipsurile alea arata urat de tot. Cauta altceva, lasa pachetele s-line ca nu te ajuta cu nimic ca are grila la proiectoare altfel sau are o fusta bara spate diferita, important e sa fie masina in stare buna. Si de pe austria ai sanse sa o ia rugina mai repede datorita climei de acolo. Vezi ca nu are sistem de navigatie, e cel de baza doar audio (nu mai stiu cum ii spune, dar nu are acel buton central langa schimbator), daca vrei sa faci upgrade te costa minim 1000euro.
Vezi ca modulul ala direct drive de langa schimbator cu moduri de condus a fost pus retrofit, costa 50-100euro maxim cu tot cu montaj si nu are ce cauta langa schimbator, din cate stiu el se afla pe bord montat (consola centrala) deasupra de clima.

Edited by TruculMagic, 19 September 2022 - 09:15.


#11
danX

danX

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,566
  • Înscris: 26.06.2003
are kilometrii aia pe un picior.
Pune deoparte inca vreo 10-12k RON pentru: distributie, ambreiaj, brate / bucsaraie suspensie si daca ai vreo surpriza cu span de la pompa, mai trebuie inca vreo 10k RON pentru injectoare, pompa noua, traseu de injectie curatat.

Edited by danX, 19 September 2022 - 09:40.


#12
tehnics

tehnics

    acolo unde vara-i zi la miezul noptii

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,845
  • Înscris: 01.11.2005

 TruculMagic, on 19 septembrie 2022 - 09:03, said:

Si la A4 B6 din 2001 trebuie sa dai bara jos ca sa schimbi distributia, nu stiu ce vi se pare asa SF sau complicat, zici ca voi aveti de schimbat distributia Posted Image)
Eu am facut strict referire la masina aia pentru ca in anunt nu apare poze cu compartimentul motor. Ca sunt x modele care tre sa dai bara jos ca sa faci o servisare, asta e alta discutie.
Si DA, e SF ca eu trebuia sa schimb cureaua de accesorii la masina de care vorbeam si cand i-am zis proprietarului cat trebuie sa dau jos, a zis sa o las asa ca oricum o vinde.

#13
chris_dvb

chris_dvb

    ...::: c :::...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,355
  • Înscris: 19.04.2008
Citat din anuntul vanzatorului: "an 2008 motor kaga 2000 Diesel mașina este adusă din Austria pe platforma Nu are nici un rând de nr roși scoase Mașina arată ca și in poze..."

Cum naiba de in poze are numere de Romania?

#14
Masutatsu-Oyama

Masutatsu-Oyama

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,911
  • Înscris: 08.02.2022

 TruculMagic, on 19 septembrie 2022 - 08:46, said:

logan generatia 2 (2012-2019) … volanta la 1.5dci 90cp vad ca se gasete doar valeo si e 3700-4200 lei


Sachs -> 1800 RON
https://www.autodoc2.../sachs/13670567



#15
IgnatAndrei

IgnatAndrei

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 18.09.2022

 TruculMagic, on 19 septembrie 2022 - 09:03, said:



Nu caut neaparat s-line sau alte porcarii, dar asta e singura care am găsit-o in bugetul meu de 6000-6500 și am zis ca de la 6900 o scot la 6500

Am mai găsit o și pe asta care mi-a făcut cu ochiul, poate va dați o părere și despre ea ca nu prea le am cu pachetele astea s-line, etc

https://www.facebook...33842558106010/

Va mulțumesc celor care va răpiți din timpul vostru sa ma ajutați de a găsi o mașina cât de cât bună. Am tras ceva sa strâng banii ăștia și nu prea as vrea sa ii dau pe un ciuruc de mașina. De întreținut zic eu ca ma descurc la un salar de 4500 lei/luna

Edited by Dany_Darke, 19 September 2022 - 10:56.


#16
sebulbus

sebulbus

    cereal killer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 25,966
  • Înscris: 03.12.2005
Cand ai tras ceva sa strangi banii nu e prea prudent sa ii cheltui pe o masina veche de aproape 15 ani cand nu ai cat de cat aptitudini tehnice. Ia una cat mai noua si mai simpla reusesti sa incadrezi in buget. Desigur, si pe asta trebuie sa te asiguri ca o iei fara probleme preexistente.

#17
tehnics

tehnics

    acolo unde vara-i zi la miezul noptii

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,845
  • Înscris: 01.11.2005
Initiator, daca tot ai tras sa strangi banii aia, de ce neaparat Audi ? La banii aiai poti gasi si alte marci de masini mult mai intretinute si modele mai noi.

#18
IgnatAndrei

IgnatAndrei

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 18.09.2022

 sebulbus, on 19 septembrie 2022 - 11:15, said:

Cand ai tras ceva sa strangi banii nu e prea prudent sa ii cheltui pe o masina veche de aproape 15 ani cand nu ai cat de cat aptitudini tehnice. Ia una cat mai noua si mai simpla reusesti sa incadrezi in buget. Desigur, si pe asta trebuie sa te asiguri ca o iei fara probleme preexistente.

Ai dreptate, dar na, in bugetul asta nu poți sa îți cumperi ceva nou. Și nici nu as vrea sa dau 6000€ pe un Matiz sau Dacia, na așa gândesc eu. Dacă ma duce 5-6 ani mașina e Numa bine, nu sunt genul sa le forjez, drifturi etc. Acum piesele cad și la mașinile noi, n-ai de unde știi niciodată

 tehnics, on 19 septembrie 2022 - 11:26, said:

Initiator, daca tot ai tras sa strangi banii aia, de ce neaparat Audi ? La banii aiai poti gasi si alte marci de masini mult mai intretinute si modele mai noi.

Nu găsesc ceva sa îmi placa din alte game, de ex. m-am uitat și după BMW 320d E90 simplu sau Facelift, alea chiar mi au plăcut da nu prea as vrea tracțiune spate și mai ales cele cu distribuție spate. M-am uitat și la Opel-uri, VW, Ford, dar nu mi face nimic cu ochiul. Dacă aveți voi recomandări de mașini in banii ăștia as aprecia foarte mult.

Edited by Dany_Darke, 19 September 2022 - 12:06.


Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate