Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
majorare pret abonament (3EUR) + indexare anuala
Last Updated: Mar 29 2024 23:59, Started by
adymihalcea
, Sep 06 2022 14:00
·
15
#1
Posted 06 September 2022 - 14:00
Tocmai am primit o notificare de la Vodafone prin care ma anunta ca :
- mi se majoreaza abonamentul cu 3 EUR pt ca curentul si Ucraina - de acum incolo au dreptul sa il creasca anual cu 3% (cica fara sa fie unilateral !!!????) pt ca inflatie si eur nu mai creste ca sa ciupeasca de acolo. Am avut sau am contracte incheiate cu toti operatorii telekom, fara exceptie - nicaieri nu am intalnit preturi si nesimtire mai mari ca la Vodafone. Sunt convins ca in UK nu si-ar fi permis sa faca asa ceva. Calatorie sprancenata Vodafone, bun venit Digi! _____________ Prețul lunar al abonamentului tău de servicii fixe va crește cu 3 EUR (TVA inclus), fără modificarea perioadei minime contractuale. Pentru că inflația este un factor esențial în mecanismul de creare a prețurilor pentru toate bunurile și serviciile, contractul se completează cu o clauză de indexare anuală a prețului serviciilor în conformitate cu indicele armonizat al prețurilor de consum (IAPC), respectiv rata inflației, stabilite pentru România de către Eurostat, Oficiul de Statistică al Comunităților Europene, fără a putea depăși, însă, un procent de 3% pe an din valoarea serviciilor. Prin urmare, art. 6 al Anexei 1 la contractului tău se completează cu următoarea clauză: 6.8 Având în vedere anumite fluctuații ale prețurilor bunurilor și serviciilor pe piață de natură a afecta echilibrul contractual, în vederea restabilirii acestuia, părțile convin ca tarifele pentru serviciile Vodafone să poată fi indexate, cu o frecvență anuală, prin simpla notificare transmisă de către Vodafone odată cu factura, anterior aplicării indexării. Indexarea se va face în funcție de indicele armonizat al prețurilor de consum (IAPC), respectiv rata inflației, stabilite pentru România de către Eurostat, Oficiul de Statistică al Comunităților Europene, fără a putea depăși, însă, un procent de 3% pe an. Părțile convin că indexarea anuală a tarifelor în raport cu rata inflației nu reprezintă o modificare unilaterală a prețului contractului, posibilitatea de indexare și mecanismul acesteia fiind agreate de parți încă de la încheierea contractului. Clientul declară în mod expres că a citit, înțeles și acceptă prezenta clauză. |
#2
Posted 06 September 2022 - 14:10
Faceți o sesizare la ANPC, cereți un punct de vedere. In raport cu creditele bancare, aceste majorări nu sunt legale. Am patit-o cu Raiffeisen și anpc-ul a zis că-i ilegală acea majorare. Nu vad de ce ar fi legala pentru Vodafone
|
#3
Posted 06 September 2022 - 14:18
S-a ras discutat acest subiect pe nu stiu cate topicuri.
Majorarea este legala atata vreme cat este anuntata din timp (in principiu 30 de zile) si atata vreme cat cealalta sau celelalte parti din contract pot iesi din contract fara vreo penalizare (de ex poata sa inchida numarul fara vreo penalizare chiar daca mai este in perioada contractuala). Se numedte modificare unilaterala de contract, oricare parte din contract poate face uz de aceasta parghie cu mentiunea ca celellate parti pot rezilia contractul pe loc, fara a plati vreo dauna. Posibila marire de 3% cand au ei chef nu este legala. |
#4
Posted 06 September 2022 - 14:34
AlexEn, on 06 septembrie 2022 - 14:18, said:
Se numedte modificare unilaterala de contract, oricare parte din contract poate face uz de aceasta parghie cu mentiunea ca celellate parti pot rezilia contractul pe loc, fara a plati vreo dauna. |
#5
Posted 06 September 2022 - 14:34
De acord ca majorarea e legala, stiu si chiar ma bucur ca in felul asta pot rezilia mai devreme.
In schimb clauza ca pot majora anual abonamentul cu 3% fara sa se considere unilaterala (adica fara sa poti rezilia daca nu iti convine) mi se pare nesimtire crasa, pe langa ca e clar clauza abuziva. M-as fi dus ANPC, dar oricum reziliez. |
#6
Posted 06 September 2022 - 14:36
Poti sa te duci la ANPC oricum. Eu ti-as recomanda sa dai cu nasul si pe la ANCOM.
|
#7
Posted 06 September 2022 - 14:44
__Dan__, on 06 septembrie 2022 - 14:34, said:
Cum poate modifica unilateral contractul beneficiarul serviciilor? Modificarile unilaterale se refera la schimbarea clauzelor initiale ale contractului. Iei frumos contractul si vezi care iti sunt obligatiile fata de cealalta parte. Poti sa notifici participantul despre schimbarea lor. Acesta iti poate accepta propunerea sau o poate respinge si rezilia contractul oricand. |
#8
Posted 06 September 2022 - 15:00
Cum sa nu-si permita? E aceeasi nesimțire ca si la preturile in euro. In uk oare de ce nu au preturi tot in euro?
Daca i-ar taxa cu rezilieri un procent important de clienți (20-30%), atunci n-ar mai face golanii dinastea. |
#9
Posted 06 September 2022 - 15:01
nu e modificare unilaterala. intra in viguare pe factura din Noiembrie. Ai 30 de zile sa renunti sau accepti
|
#10
Posted 06 September 2022 - 15:08
Wtf, marire 3 Euro lunara + posibila 3% anual ? De regula se limitau la un euro marire de abonament, dar aici deja sar calul.
Ce valoare ai momentan la abonament de e nevoie sa creasca cu atat de mult? Is curios si daca Orange va face ceva asemanator. |
|
#11
Posted 06 September 2022 - 15:11
Pai euroiul scade, ce vreți să facă ? Poate baga preturi in dolari, că e în creștere.
Să înțeleg că e doar pentru serviciile fixe ale lor ? |
#12
Posted 06 September 2022 - 15:11
E simplu, sa puna preturi in ron daca euro scade, cum ar fi si normal.
Oricum, aia cu 3% indexare anuala e maxima. Edited by NikoroB, 06 September 2022 - 15:12. |
#13
Posted 06 September 2022 - 15:13
Mesajul de la Vodafone: "Ne gandim permanent la nevoile tale de comunicare astfel ca ti-am imbunatatit serviciile..."
Doar ca au uitat sa mentioneze de cresterea valorii abonamentului cu 3 euro. cred ca imi gasesc un alt furnizor |
#14
Posted 06 September 2022 - 15:15
AlexEn, on 06 septembrie 2022 - 14:18, said:
S-a ras discutat acest subiect pe nu stiu cate topicuri. Majorarea este legala atata vreme cat este anuntata din timp (in principiu 30 de zile) si atata vreme cat cealalta sau celelalte parti din contract pot iesi din contract fara vreo penalizare (de ex poata sa inchida numarul fara vreo penalizare chiar daca mai este in perioada contractuala). Se numedte modificare unilaterala de contract, oricare parte din contract poate face uz de aceasta parghie cu mentiunea ca celellate parti pot rezilia contractul pe loc, fara a plati vreo dauna. Posibila marire de 3% cand au ei chef nu este legala. |
#15
Posted 06 September 2022 - 15:18
Am patit si eu...am reziliat. Cred ca vor avea un numar important de rezilieri in perioada urmatoare.
|
|
#16
Posted 06 September 2022 - 15:26
clauza de 3 % este o clauza abuziva, parca vad ca o sa faca toti la fel
|
#17
Posted 06 September 2022 - 15:27
Trebuie consultat și un avocat cu privire la aceste modificări. Sa își dea cu părerea.
|
#18
Posted 06 September 2022 - 15:34
Mda, de parca toti suntem afaceristi ca sa avem avocati "on retainer"...
Edited by NikoroB, 06 September 2022 - 15:46. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users