Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
majorare pret abonament (3EUR) + indexare anuala
Last Updated: Mar 29 2024 23:59, Started by
adymihalcea
, Sep 06 2022 14:00
·
15
#19
Posted 06 September 2022 - 15:52
Lasa frate ca NU este nicio problema!
Cei care faceau bravada pe aria de retentii ca au tzspe decodoare,Internet de 500, toate pachetele si pachetelele TV la 25 de lei.... Se vad loviti in amorul propriu cu o majorare la pret de doua merdenele, nu tin cont ca lunar cheltuie bani pe tot felul de tampenii si acolo nu mai fac tarantele! Din cauza voastra cu laudele ca ati obtinut servicii la pret de o shaorma... ce, s-a scumpit shaorma? Eu am 85 % din pretul de lista, mie nu-mi scumpeste deocamdata ca il am deja scumpit dar merita din plin acesti bani. Cum spunea si moderatorul, este anuntat din timp si este corect. |
#20
Posted 06 September 2022 - 15:59
Inteleg ca majorarea e in functie de HBO, daca nu ai e 1E, daca ai e 3EUR (eu am).
|
#21
Posted 06 September 2022 - 16:01
Rua20, on 06 septembrie 2022 - 15:15, said:
Și dacă îmi vine și mie o majorare din aceasta și vreau să închid contractul dar am beneficiat de bonusuri la prețul contractului la net la ab tv la extraoptiuni,pt astea voi trebui sa plătesc la încheierea contractului înainte de termen chiar dacă nu e din cauza mea? Nu |
#22
Posted 06 September 2022 - 16:01
routerboard71, on 06 septembrie 2022 - 15:52, said:
Lasa frate ca NU este nicio problema! Cei care faceau bravada pe aria de retentii ca au tzspe decodoare,Internet de 500, toate pachetele si pachetelele TV la 25 de lei.... Se vad loviti in amorul propriu cu o majorare la pret de doua merdenele, nu tin cont ca lunar cheltuie bani pe tot felul de tampenii si acolo nu mai fac tarantele! Din cauza voastra cu laudele ca ati obtinut servicii la pret de o shaorma... ce, s-a scumpit shaorma? Eu am 85 % din pretul de lista, mie nu-mi scumpeste deocamdata ca il am deja scumpit dar merita din plin acesti bani. Cum spunea si moderatorul, este anuntat din timp si este corect. |
#23
Posted 06 September 2022 - 16:02
AlexEn, on 06 septembrie 2022 - 14:44, said: Modificarile unilaterale se refera la schimbarea clauzelor initiale ale contractului. Iei frumos contractul si vezi care iti sunt obligatiile fata de cealalta parte. Poti sa notifici participantul despre schimbarea lor. Acesta iti poate accepta propunerea sau o poate respinge si rezilia contractul oricand. Tu nu poți modifica nicio clauza din contract, sunt template. Ceea ce poți modifica este prețul negociat pe care furnizorul ți-l poate schimba, că așa vrea mușchii lui, chiar și a doua zi sau în aceeași zi Edited by micutu82, 06 September 2022 - 16:03. |
#24
Posted 06 September 2022 - 16:03
Olympea, on 06 septembrie 2022 - 15:27, said:
Trebuie consultat și un avocat cu privire la aceste modificări. Sa își dea cu părerea. Exista si pe celelalte arii nenumarate topicuri despre fix aceeasi situatie. S-au lamurit acolo colegii si cu ANCOM si cu ANPC. Modificarile sunt perfect legale atata vreme cat sunt anuntate in timp util si cealalta parte din contract nu le respinge explicit (de ex reziliere). Nu uitati ca sunteti pe aria Telecom, nu discutam politica si nici social. Aveti alte arii dedicate pentru asemenea subiecte. De asemenea, cine mai posteaza offtopic sau cu sens de flame va fi invitat sa ia o pauza. |
#25
Posted 06 September 2022 - 16:04
Și sensul de flame e ăla când nu este de acord cu tine? 🙂
|
#26
Posted 06 September 2022 - 16:14
Nu este deloc cu intenție de flame postarea mea. Eu am specificat ca trebuie sa își dea cu părerea cineva avizat în domeniul legal, pentru ca aceeași idee de intimidare se aplica și taxelor de reziliere ale contractelor pana ii reclami la ANCOM/ANPC, iar după aceea brusc taxele acelea nu mai trebuie achitate. Asa și în situația asta cu majorarea de 3%.
|
#27
Posted 06 September 2022 - 16:31
Daca citesti toate posturile din topic o sa vezi ca am precizat deja ca acea taxa de 3% nu este legala.
Daca vrei o perspectiva exclusiv legala avem aride de Juridic aici pe forum unde poti pune intrebarea. |
#28
Posted 06 September 2022 - 16:34
Mulțumesc pentru recomandare. Mai exista și forumul avocat net.
|
|
#29
Posted 06 September 2022 - 17:02
Eu am abonament platit in avans pe 24 de luni, incheiat in Noiembrie 2021. Daca renunt oare primesc inapoi banii pentru lunile ramase?
|
#30
Posted 06 September 2022 - 17:11
Adica acum ti se emit facturi cu minus? Ca asta inseamna platit in avans.
Daca da, pe ultima factura itI arata suma 'neconsumata' pe care ar trebui sa o primesti inapoi (nu stiu care sunt procedurile Voda pentru returnari solduri negative). |
#31
Posted 06 September 2022 - 17:16
N-are nimic platit in avans colegule.Daca avea trantea si o poza cu dovada.
|
#32
Posted 06 September 2022 - 17:20
AlexEn, on 06 septembrie 2022 - 17:11, said:
Adica acum ti se emit facturi cu minus? Ca asta inseamna platit in avans. Daca da, pe ultima factura itI arata suma 'neconsumata' pe care ar trebui sa o primesti inapoi (nu stiu care sunt procedurile Voda pentru returnari solduri negative). A fost oferta de BF la Vodafone. Am platit o singura data atunci. Nu se emit facturi lunar. Am contractul cu suma totala trecuta in el si aia e. Toata treaba a fost facuta online. Costurile suplimentare (de exemplu reincarcari de cartela in cele 24 de luni de pe contul de abonat sau mai nou majorari de pret) se platesc la finalul celor 24 de luni. victord36, on 06 septembrie 2022 - 17:16, said:
N-are nimic platit in avans colegule.Daca avea trantea si o poza cu dovada. Edited by florin1008, 06 September 2022 - 17:25. |
#33
Posted 06 September 2022 - 17:26
Sigur, trebuie sa îți poți primi banii înapoi pentru serviciile care nu se mai pot presta ca urmare a rezilierii lor. Ei sunt obligați sa îți dea toate detaliile despre procedura de recuperare a sumei ramase, de obicei ea se transfera într-un cont bancar specificat de tine.
|
|
#34
Posted 06 September 2022 - 17:42
#35
Posted 06 September 2022 - 19:13
AlexEn, on 06 septembrie 2022 - 17:11, said:
Adica acum ti se emit facturi cu minus? Ca asta inseamna platit in avans. Daca da, pe ultima factura itI arata suma 'neconsumata' pe care ar trebui sa o primesti inapoi (nu stiu care sunt procedurile Voda pentru returnari solduri negative). M-am uitat acum in aplicatia myvodafone si imi apare sold negativ -418.08 RON doar daca sunt deconectat si ma autentific cu acces limitat folosind doar numarul de telefon. Daca ma conectez cu utilizator si parola nu apare nimic. Lunar nu imi vin facturi. Nici pe mail si nici prin posta. |
#36
Posted 06 September 2022 - 19:21
Si mie mi-au trimis instiintare de majorare.
"................Prețul lunar al abonamentului tău de servicii fixe va crește cu 1 EUR (TVA inclus), fără modificarea perioadei minime contractuale....." Am 3 contracte in 3 locatii diferite la servicii fixe. Nu specifica la care locatie (contract) se refera...La unul din ele? La toate? Dar am avantajul ca pot sa le dau cu spray: ".....Dacă nu ești de acord cu modificarea, poți denunța unilateral contractul de servicii fixe în magazinele Vodafone sau prin apel la 0372 022 222, în 30 zile de la primirea acestei informări, fără plata vreunor penalități sau despăgubiri" Edited by MKdens24kw, 06 September 2022 - 19:21. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users