![]() |
Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Orange TV - calitate foarte slabă - doar o problemă de moment?
Last Updated: Nov 21 2022 21:53, Started by
benis
, Aug 25 2022 21:20
·
3

#19
Posted 26 August 2022 - 10:26

Dar în ONT ce valori îți afișează la semnalul optic? E de urmărit.
|
#20
Posted 26 August 2022 - 10:31

Daca initiatorul NU ne va oferi aceste detalii, nu vom avea cum sa-l ajutam!
Probele cu un singur TV si nivelul de semnal sunt CRUCIALE! Fara ele, suntem la nivel de Ghicitoarea Elvira cu ghiocul... "de ce se vede asa"? |
#21
Posted 26 August 2022 - 18:42

NikoroB, pe 26 august 2022 - 10:15, a scris:
Cum ai masurat nivelul semnalului in pozele astea? Pe bune, este doar o pierdere de timp topicul asta sau poate totusi nu intelegi ce citesti/ce iti cerem... Semnalul a fost măsurat de tehnician cu aparatul dedicat. Am menționat acest fapt de mai multe ori. Semnalul este bun la toate televizoarele, am fost de față când s-a făcut instalarea și am înlocuit cablurile vechi. Culmea, cu pierderile de pe cablurile vechi și tot mergea mult mai bine la Vodafone ![]() La fel de prost merge și pe un singur TV Iată Olympea, pe 26 august 2022 - 10:26, a scris:
Dar în ONT ce valori îți afișează la semnalul optic? E de urmărit. Am intrat pe pagina lui, din păcate nu afișează aceste informații. Afișează doar informații legate de rețeaua de IP. Attached FilesEdited by benis, 26 August 2022 - 18:44. |
#22
Posted 26 August 2022 - 19:38

Salut Benis, salut celorlalti colegi de forum!
Initiatorul a efectuat proba si nici eu nu cred ca este de la semnal. Pasul 1 = Sunat la ei si trimis echipa la fata locului, refacut proba cu un singur TV pe retea.Asta ca sa vada tehnicianul calitatea slaba a imaginii. Pasul 2 - Inlocuirea ONT-ului macar pentru proba. Insistat ca NU merge cu asa conditii de vizionare! pasul 3 - Mers la un vecin, la un cunoscut cu acelasi tip de abonament (nu conteaza pachetul) Orange si vazut acolo cum este imaginea pe SD. Daca semnalul a fost masurat la fiecare TV, este ceva provizionat gresit, vreo rezolutie inferioara din "centrala". Initiator, suna la ei pentru o echipa si insista sa imbunatateasca. Am reverificat si eu seara asta pe SD la Vodafone - nu am halul de imagine ce o ai tu pe SD. La mine se vede bine,corect. Bafta! |
#23
Posted 26 August 2022 - 19:46

Afișează și semnalul, dar nu mai am acces sa îți spun unde sa intri exact. Te descurci tu pe acolo prin interfața lui.
|
#24
Posted 26 August 2022 - 19:48

Deci daca semnalul e bun, la toate televizoarele, inseamna ca poti sa arunci toate televizoarele si sa iti iei altele.
Una e sa verifici semnalul cand ai televizoarele stinse, alta e sa verifici cu toate pornite in acelasi timp |
#25
Posted 26 August 2022 - 19:58

#26
Posted 26 August 2022 - 20:46

Are tangențial legătură, sunt unele posturi care nu au calitate, însă aici vorbim de aceleași posturi care nu se văd bine la mine și se vedeau bine dincolo. Orice compresie pe cablu scade calitatea și ca termen de comparație între 2 situații ajută.
kopilu_198, pe 26 august 2022 - 19:48, a scris: Una e sa verifici semnalul cand ai televizoarele stinse, alta e sa verifici cu toate pornite in acelasi timp Din moment ce am făcut testul cu un singur televizor conectat și se vede tot prost, nu cred că mai e relevant. kopilu_198, pe 26 august 2022 - 19:48, a scris:
Deci daca semnalul e bun, la toate televizoarele, inseamna ca poti sa arunci toate televizoarele si sa iti iei altele. Ce vină au bietele televizoare că Orange nu livrează un semnal video optim ? ![]() |
#27
Posted 27 August 2022 - 07:42

Tu ai zus ca semnalul este bun, doar ti-a verificat semnalul pe toate cablurile.
Reiese ca semnalul e bun, ai probleme cu tv-urile. Semnalul ori e bun, ori nu e bun |
#28
Posted 27 August 2022 - 08:10

Pe Vodafone nu era nici o problemă cu TV-urile.
cu alte cuvinte, dacă te muți la Orange, vei avea probleme cu TV-urile ![]() |
#29
Posted 27 August 2022 - 18:49

Orange a îmbunătățit calitatea după ce le-am sesizat problema.
![]() ![]() |
|
#30
Posted 27 August 2022 - 22:16

#31
Posted 27 August 2022 - 22:18

Haha. Ce naibii s-a provizionat prost "din centrala" ca sa se vada prost niste amarate de sd-uri?!
Niste explicații pentru restul ca sa nu pice pe fenta tehnicienilor: catv este broadcast! |
#32
Posted 27 August 2022 - 22:21

NikoroB, pe 27 august 2022 - 22:18, a scris:
Haha. Ce naibii s-a provizionat prost "din centrala" ca sa se vada prost niste amarate de sd-uri?! Niste explicații pentru restul ca sa nu pice pe fenta tehnicienilor: catv este broadcast! Da, se poate proviziona pe un bitrate inferior!!! Si se poate pe fiecare abonat in parte daca nu stiai! Si la full HD... ani de zile Romtelecom au provizionat pe DOLCE-le p...dii ma-sii 720P pe care il vindeau drept 1920/1080 Full HD! |
#33
Posted 27 August 2022 - 22:30

Fii serios. Repetă dupa mine, catv e broadcast!
La radio la tine "provizionezi" independent cate-un bitrate.pentru fiecare ascultător?! Edited by NikoroB, 27 August 2022 - 22:30. |
#34
Posted 27 August 2022 - 23:16

CATV este "broadcast" dar fiecare abonat este autentificat - mediabox-urile pe baza de MAC, cardurile C.I. pe baza de S/N...
Daca abonatul nu-si plateste factura si trebuie sa i se suspende serviciile... cum crezi ca se procedeaza? Daca ar fi asa "la gramada", ar avea toti pachetul maxim... otova! Cand ti se da Internet si alegi abonament de 500Mbps iar viteza maxima in retea este 1,8 Gbps, daca ar fi "broadcast"... cum limitezi abonatul in functie de planul tarifar ales!? La mine la radio, DA... este broadcast la gramada!!! Daca am on-line 1 ascultator sau 10.000 de ascultatori simultan, toti primesc bitrate-ul setat din server, acelasi bitrate dar acolo... unul sau 2 se delogheaza, se logheaza alti 5 - 6, DA... toti primesc acelasi bitrate fiindca stream-ul este public, nu alocat pe baza de IP fix, MAC... la fiecare ascultator. Si acolo poti avea stream la 192Kbps AAC+ sau 320Kbps .mp3 sau 64Kbps tot .mp3 sau AAC+ dar repet, acolo este "broadcast" ca sa te citez, toti cei ce se conecteaza, primesc aceeasi latime de banda. La furnizorii de servicii individuale, se pot personaliza pachete, se poate aloca latime de banda diferita fiecarui utilizator! P.S. - tot la radio on-line, daca postul emite pe mai multe bitrate-uri, fiecare grup de ascultatori va primi viteza la care s-a logat on functie de stream-ul ales. |
#35
Posted 27 August 2022 - 23:31

Aberezi grav, asa cum faci de fiecare data! Bagi toate alea la grămadă incercand sa faci o schema insa nu-ți iese!
CATV n-are nicio legătură cu internetul. Cand nu plătești, ti se taie accesul (se pune interfață din client pe off si gata). In gpon catv-ul e transmis pe o altă lungime de undă față de internet si nu necesită nicio autentificare. Practic e catv-ul obisnuit (ca la upc prin coaxial), numai dat prin fibra. Daca nu ma crezi pe cuvant, uita-te la rds in curte cum vin cu un "mininond". Ai impresia ca la ala.se configureaza ceva si se autentifica pe undeva?! Apoi iar e o gluma cu mai multe bitrate-uri. Asta ar insemna ca fiecare post retransmis sa fie reencodat de mai multe ori si transmis la grămadă pe acelasi "fir". Nu-i de ajuns ca sunt posturi hd dublate cu nonhd downscalat, in acceptiunea ta fiecare canal ar fi practic transmis si la mai multe bitrate-uri. De unde atâta capacitate in catv?! Ma rog, probabil ca fiind sfarsit de luna a ramas niste buget si trebuia postat ceva rapid pe aria orange ca sa dea bine la internauți! Edited by NikoroB, 27 August 2022 - 23:32. |
|
#36
Posted 20 October 2022 - 12:57

Va rog, spuneti-mi programele digitale de la orange tv functioneaza fara card ci sau box asa cum functioneaza la digi ?
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users