Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Blocare telefon pierdut
Last Updated: Sep 09 2022 21:00, Started by
Calypsso
, Aug 21 2022 15:21
·
0
#37
Posted 04 September 2022 - 23:43
Acel cineva era un coleg de munca si nu a folosit mare lucru ca nu era asa avansat in tehnologie
Edited by Ciubex, 05 September 2022 - 19:56. |
#38
Posted 05 September 2022 - 00:13
Ideea e că tot și-a însușit un bun care nu era al lui.. Înainte să acționez, să pun mâna și să faci ceva, mai mult sau mai puțin reprobabil, gândește-te dacă ție ți-ar conveni să ți se întâmple.
Putea fi și mama omida, nu contează. Era greu tare să-l ducă direct la o secție de poliție, ori să aștepte să sune cineva din familie, ori un prieten, apropiat ceva al celui care l-a pierdut, ori chiar titularul telefonului și să-i spună că uite, v-am găsit telefonul, l-ați pierdut etc. Sau dacă tot i l-a spart, putea măcar să sune un membru al familiei și să-i spună ce și cum. Neam de hoți... Edited by Vlad_22, 05 September 2022 - 00:13. |
#39
Posted 05 September 2022 - 00:52
Omule eu nu sunt aici sa judec ce a facut fostul meu coleg de munca, eu doar voiam sa stiu cum sa-mi securizez telefonul in asa fel incat daca il pierd sau mi-l fura, persoana in cauza sa nu aiba ce face cu el si in felul asta sa fie incurajat fenomenul returnarii telefonului.
P.S: ia zi, tu din ce neam te tragi ? Asa va mai place sa aruncati cu pietre, macar te simti mai bine acum? Edited by Ciubex, 05 September 2022 - 19:57. |
#40
Posted 05 September 2022 - 02:44
Da, am dat în offtopic cu subiectul, ai dreptate.
Referitor la securizarea telefonului, eu zic că o parolă/pin puternică și activarea functiei Find My Mobile din setările contului Samsung și Google, sunt suficiente, zic eu. Nici nu trebuie ajunsă în extreme ailaltă, în paranoia. Cât timp ai backup la date și documente personale, eu zic că e ok. Edited by Vlad_22, 05 September 2022 - 02:47. |
#41
Posted 09 September 2022 - 20:40
Alexiaz, on 04 septembrie 2022 - 15:40, said:
Tocmai mi-am reflash-uit firmware-ul telefonului. Procesul de rescriere de care povestesc presupune pornirea telefonului in modul fastboot si scrierea unor fisiere (*.img) pe partitiile dedicate. E un proces mai "low level" decat un simplu reset to factory. Pentru rescrierea prin fastboot la Xiaomi trebuie ca bootloader-ul sa fie deblocat. Procesul de deblocare a bootloaderului presupune sa ai un cont Miui inregistrat pe telefon, astfel incat telefonul sa apara in sistemul celor de la Xiaomi ca apartinand cuiva. Nu am dat sign-out din telefon inainte de a incepe procesul de rescriere a firmware-ului, de aceea imi cere acum, la pornirea telefonului sa-l deblochez folosind credentialele contului Miui inregistrat in telefon. Asadar prin metode "casnice" nu se poate folosi un telefon Xiaomi daca nu se cunoaste contul inregistrat, dupa un reset to factory. Attached FilesEdited by Ciubex, 09 September 2022 - 20:46. |
#42
Posted 09 September 2022 - 20:56
Așa e și la alți producători, nu au inventat Xiaomi apa caldă...
|
#43
Posted 09 September 2022 - 21:00
Am afirmat eu sau altcineva ca cei de la Xiaomi au inventat asta? Ba chiar din contra Macar au copiat o chestie buna.
Din contra, am scris chiar pe pagina anterioara: Ciubex, on 30 august 2022 - 12:36, said: ... Daca are bootloader-ul blocat si daca l-ar fi inrolat cu un Miui account, atunci nici cu mama resoftarii nu ar fi putut sa-l deblocheze, cam ca la iPhone.... Edited by Ciubex, 09 September 2022 - 21:43. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users