Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Schimbare certificat de inmatricu...

Poligon auto București

nelamurire legata de pret la mode...

Hotel cu restaurant si Demipensiu...
 Croaziera in Mediterana de Vest 1...

Copilot are pica pe Vladimir Putin

MicroSoft Edge: Cum pun Google in...

Dashcam
 Mini server - VMware

betano.ro

Poveste fara sfarșit

I-auziti voi! - nu vor romani...
 Colon iritabil

Perioada de gratie inexistenta

Cel mai ieftin TV LED mic

Reverse proxy si htaccess pe Raps...
 

lichid racire Tico Daewoo

* * * - - 2 votes
  • Please log in to reply
20 replies to this topic

#19
h3llu

h3llu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 134
  • Înscris: 18.08.2006
Corect , lichidul e foarte murdar , are particule in suspensie si radiatorul e cel original . Trebuia sa fac legatura intre aceste fapte , dar mi-a scapat .   Am incercat sa scot cat mai mult lichid inainte de inlocuire, dar nu prea am reusit . Deocamdata mai merg prin apropiere ca sa nu risc . La o masina veche se poate defecta oricand orice piesa . Daca voi gasi timp si mai ales bani am sa o duc la Iasi la un mecanic despre care am auzit ca se pricepe la Tico pentru ca sa desfunde carburatorul si sa-l mai regleze un pic . Acum e infundat  din cauza mizeriei din apa si nu tine socul . Trebuie bagata o sarma prin carburator la fiecare  10 ani . Tot de asta nu arata nici temperatura in bord .  Eu un fel de wacky races cu Tico pe strada . Posted Image

#20
sebulbus

sebulbus

    cereal killer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 25,968
  • Înscris: 03.12.2005
Scoate furtunele de la radiator, pui in ala de sus un furtun de gradina (inventezi un dop cu stut pentru furtun sau altceva sa poti etansa cat de cat) si la ala de jos prinzi apa murdara in ceva sa o poti arunca. Poti clati si in sens invers daca ai loc, poti da termostatul jos si sa clatesti si inspre camasa de racire a motorului prin aceleasi furtune.
Toata treaba e sa nu exagerezi cu presiunea. Instalatiile auto functioneaza la 1.4 bari, nu mai sus. Cel mai bine e sa inlocuiesti radiatorul, daca mai ai de unde gasi unul mai bun decat al tau.

#21
h3llu

h3llu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 134
  • Înscris: 18.08.2006
Este o idee buna cu furtunul si cum  tin  masina la 2 metri de un robinet cu furtun ma gandesc sa fac operatiunea .  Era bine daca stiam asta inainte de a schimba termostatul ca nu mai desfac pentru nimic in lume ansamblul cu pricina .  Pana la urma fac un fel de manson din carpa intre cele doua furtune . Am mai facut cativa Km prin targ si atat timp cat nu am stationat, ventilatorul nu a pornit . Cand am  manevrat in marsarier sa o bag in curte a pornit si s-a oprit la vreo 3-4 minute de la taierea contactului . Nu stiu cat mai ajuta racirea radiatorului din moment ce pompa de apa este oprita . Mai face un pic de ventilatie in jurul motorului . Poate la masinile actuale functioneaza pompa cu motorul oprit, zic si eu  . Nu gasesc macara pentru geamul soferului si cum nu are AC e greu de circulat pe vremea asta .  Multumesc tuturor pentru sfaturi si sa auzim numai de bine .

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate