Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Vă doriți revenirea tramvaielor pe "Magheru"?
Last Updated: Aug 13 2022 15:36, Started by
djl
, Aug 12 2022 13:16
·
0
#38
Posted 12 August 2022 - 21:50
Don_Costica, on 12 august 2022 - 21:30, said:
In Viena este. In Berlin este. In Amsterdam este. In Bruxelles este. In Bucuresti nu se poate. In Viena, Berlin, Amsterdam, Bruxelles nu "este" tramvaiele la care viseaza djl pe Magheru. Adica prin centrul centrului. Acolo ai tramvaie moderne / mai mult decat decente in zone ok. In Viena te deplasezi pietonal prin centru, nu cu chestii antice care sa zguduie / darame arealul... |
#40
Posted 12 August 2022 - 23:20
vio69a, on 12 august 2022 - 20:21, said:
Un tren usor ca in anume capitale, cu legatura est-vest si nord -sud ale orasului ar fi util si ar descongestiona metroul care deja se sufoca.... [ https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/4/4e/P1020134_Rame_sur_Jaffa_street.JPG - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by andreic, 12 August 2022 - 23:21. |
#41
Posted 13 August 2022 - 06:15
nici sa fie Otokar ioro7 si nu as vrea tramvaie.. bucale nu e pregatit pentru asa ceva cu masini normale, daramite tramvaie si alte tehnologii de genul
|
#42
Posted 13 August 2022 - 08:11
swayzak_master, on 13 august 2022 - 06:15, said:
nici sa fie Otokar ioro7 si nu as vrea tramvaie.. bucale nu e pregatit pentru asa ceva cu masini normale, daramite tramvaie si alte tehnologii de genul Athena , Ierusalimul, Tel Avivul, Manchester, in Belgia, in Olanda cum se poate? Sunt orase mai putin aglomerate? dar beneficiul acestor trenuri usoare sau metrouri usoare, este mare pentru locuitori care scapa in mare parte de autobuzele poluante pe aceste trasee...tripleaza capacitatea de transport intre periferie si centru [ https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/d/df/Kusttram2.jpg/1280px-Kusttram2.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] andreic, on 12 august 2022 - 23:20, said:
Asta e ca Imperio de la noi, probabil e Urbos 2 sau 3. Tramvai normal modern. Ar descongestiona metroul intr-adevar dar pe unde sa-l faci... n-ai pe unde. Bucurestiul are portiuni de strazi centrale mai largi decat multe orase unde am vazut acest tren usor . Problema este ca convingi conducatorii auto sa nu blocheze linia iar politia sa dea amenzi. Asta este problema, nu traseul Edited by vio69a, 13 August 2022 - 08:11. |
#43
Posted 13 August 2022 - 09:14
asa in loc sa l nu il mai bagati in seama cand deschide mereu topice aiurea ,dati i apa la moara la cat abereaza cu toate bazaconiile din cap ce le are ,mai bine il sfatuiti sa isi ia dreaq un servici sa nu mai stea in carca altora...
Edited by baubig, 13 August 2022 - 09:15. |
#44
Posted 13 August 2022 - 09:39
babuinAG , nu e aşa că ţi-e frică de tramvaie? Că nu poţi opri unul cu muşchii.
On-topic: nu e vina tramvaielor că e calea de rulare proastă prin unele zone, e vina celor din conducere. Pe anumite trasee, unde calea de rulare e o.k., tramvaiele fac mult bine, transportă mulţi călători. Tramvaie de epocă care să circule printre tramvaie moderne prin centru am avut, dar le-au casat pe majoritatea. |
#45
Posted 13 August 2022 - 10:20
abulafius43, on 12 august 2022 - 18:41, said:
pur si simplu nu se compara confortul din autobuz cu cel din tramvai Incearca sa dai o fuga la Budapesta, faci cam 9 ore cu masina (de ex. din Bucuresti) sau o ora jumatate cu avionul si vezi ce tramvaie au vecinii nostri. Pur si simplu nu te gandesti ca ti-ar trebui masina personala in orasul ala, tramvaiele sunt toate noi sau reconditionate, impecabil de curate, sincronizate la secunda si foarte accesibile dpdvd al costului. Edited by Cool_Kick, 13 August 2022 - 10:22. |
#46
Posted 13 August 2022 - 12:01
|
#47
Posted 13 August 2022 - 13:21
În Bucureşti se pot face linii de tramvai cu capacitate mai mare, dar după nebunia ceauşistă din anii, transportul în comun încă nu a fost refăcut cu trebuie.
Tramvaiele şi troleibuzele nu scot fum şi nu au nevoie de acumulatori. Sunt mai durabile. Calea de rulare e însă problema la tramvaie. Şi dacă nu consumă curent, consumă combustibil fosili. Electrictatea poate fi produsă în mai multe moduri. |
#48
Posted 13 August 2022 - 15:36
Cool_Kick, on 13 august 2022 - 10:20, said:
Comentariu tipic unui om care nu si-a depasit niciodata granitele comunei natale. Incearca sa dai o fuga la Budapesta, faci cam 9 ore cu masina (de ex. din Bucuresti) sau o ora jumatate cu avionul si vezi ce tramvaie au vecinii nostri. Pur si simplu nu te gandesti ca ti-ar trebui masina personala in orasul ala, tramvaiele sunt toate noi sau reconditionate, impecabil de curate, sincronizate la secunda si foarte accesibile dpdvd al costului. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users