EVCC - incarcare EV din surplus productie fotovoltaica
Last Updated: Dec 31 2023 11:41, Started by
Courage
, Aug 11 2022 16:27
·
15
#109
Posted 15 May 2023 - 07:29
@zeroice
Ce vrei tu nu face evcc. Ce vrei tu se numeste backoffice sau server ocpp. Vezi monta.com |
#110
Posted 15 May 2023 - 08:49
Adm, on 15 mai 2023 - 07:29, said:
@zeroice Ce vrei tu nu face evcc. Ce vrei tu se numeste backoffice sau server ocpp. Vezi monta.com merci, alte alternative sunt? la monta vad de ex. ca Lektri.co sunt suportate dar fara dynamic load management, ceea ce ele sunt capabile cel putin cu soft-ul de management proprietar. |
#111
Posted 15 May 2023 - 09:16
Sunt functii total diferite.
1. Load dinamic deja e complicatie si e nerealist sa mearga cu statii diferite. Ai nevoie de foarte multe date: - bransament total - consum raportat pe fiecare statie - control al consumului pt fiecare statie. * Unele statii, precum go-e charger si go-e controller au mai nou dynamic load management https://go-e.com/en/...-load-balancing 2. functia de facturare si control acces e data de backoffice Vezi si solutia de aici https://forum.softpe...gur-bransament/ |
#112
Posted 15 May 2023 - 13:08
Adm, on 15 mai 2023 - 09:16, said:
Sunt functii total diferite. 1. Load dinamic deja e complicatie si e nerealist sa mearga cu statii diferite. Ai nevoie de foarte multe date: - bransament total - consum raportat pe fiecare statie - control al consumului pt fiecare statie. * Unele statii, precum go-e charger si go-e controller au mai nou dynamic load management https://go-e.com/en/...-load-balancing 2. functia de facturare si control acces e data de backoffice Vezi si solutia de aici https://forum.softpe...gur-bransament/ 1. da corect, dar imposibil sa fortezi utilizatori sa achizitioneze aceeasi statie, deci.....macar 2,3,4 modele compatibile cu "ceva" 2. de go-e stiu, la fel pulsar, lektri.co, abb, evlink, cfos, etc... dar...marci diferite, vezi pct. 1 3. facturare si control acces nu e relevant, ar trebui doar "index-ul" fiecarui punct de incarcare, deci contoarele trb sa aiba functia "citire la distanta" ideal ar fi un singur tip de statie cu acelasi soft de balansare, dar practic....rahat. d-asta intreb, daca exista ceva chiar si 3rd party/open source care poate sa "rule them all" prin ceva protocol. Edited by zeroice, 15 May 2023 - 13:11. |
#113
Posted 15 May 2023 - 16:33
e ca si cum ai intreba daca exista un adaptor cu care sa-ti incarci masina cu mufa europeana CCS2 si la statiile chinezesti si la cele japoneze si la statiile Tesla.
Mergi in directia gresita, mai degraba detaliaza ce vrei sa faci poate gasim "calea cea dreapta" bafta! |
#114
Posted 15 May 2023 - 21:12
flaviand, on 11 mai 2023 - 18:28, said:
Ai mai testat pana la urma varianta asta ? Mi se pare si mie cea mai simpla optiune, fara atatea setari si alte complicatii. Intrebarea doi ar fi daca ai luat in calcul sa schimbi varianta plumb cu asa ceva: https://www.aliexpre...3754555297.html Stiu ca tensiunile mai fluctueaza in functie de sarcina, dar urmarind procentele care le indica invertorul si display-ul bateriei, poti sa gasesti o configuratie convenabila. Te mai ajuta si graficele de genul asta: https://footprinther...-voltage-charts Evident, cu cat bateriile sunt mai mari, cu atat e mai stabila tensiunea, iar avand in vedere ca incepi sa poti lua 10KWh LFP cu 1500 EUR, cred ca in curand setup-urile de 20-40KWh vor deveni uzuale in beciurile posesorilor de EV si panouri. |
#115
Posted 12 June 2023 - 13:38
Daca aveti Tesla si Teslamate instalat in docker/rpi, acum EVCC poate lua SoC din Teslamate (nu mai apare eroare 408 cand doarme masina).
vehicles: - name: Tesla MY type: template template: teslamate title: # Wird in der Benutzeroberflche angezeigt (Optional) id: 1 # Optional capacity: 82 # Akkukapazitt in kWh (Optional) mode: pv minSoC: 20 # charge to at least 20% independent of charge mode targetSoC: 90 # limit charge to 90% minCurrent: 6 mqtt: broker: 192.168.1.XX:1883 #ip-ul masinii care ruleaza Teslamate |
#116
Posted 12 June 2023 - 20:35
Inca o functie interesanta: putere maxima trasa din retea
https://github.com/e.../evcc/pull/8427 Sa ziceam ca ai 5 kW PV si 5 kW bransament. Acum poti seta ca din retea sa traga de ex cu max 5 kW. |
#118
Posted 01 September 2023 - 12:32
Teoretic da
Invertor (Enphase IQ Envoy), daca aia cest model. https://docs.evcc.io...nphase-iq-envoy Charger BMW, dar sincer nu stiu care/cum https://docs.evcc.io...es/chargers#bmw |
|
#119
Posted 04 September 2023 - 14:18
Ahasverus, on 01 septembrie 2023 - 12:32, said:
Teoretic da Invertor (Enphase IQ Envoy), daca aia cest model. https://docs.evcc.io...nphase-iq-envoy Charger BMW, dar sincer nu stiu care/cum https://docs.evcc.io...es/chargers#bmw Da asta e invertorul Iar wallboxul este https://www.bmw.com/...lbox-gen-3.html Deci ar merge....pai si ce trebuie sa cumpar? Edited by cipi_v, 04 September 2023 - 14:19. |
#120
Posted 05 September 2023 - 09:22
Sunt doar 7 pagini de citit in topicul asta. Daca incepi cu prima, in 15 minute intelegi cam ce trebuie sa faci. In afara de cumparat o sa trebuiasca sa si configurezi deci oricum ai face nu prea scapi de citit.
Solutia e destul de particulara asa ca nu cred ca gasesti pe cineva care sa iti dea mura in gura prea curand. |
#121
Posted 08 September 2023 - 12:38
Sincer nu vreau mura. Ci pe cineva care sa faca lucrul asta, contracost. Doar voiam sa stiu ce cer
|
#122
Posted 08 September 2023 - 12:54
Statia ta - bmw wallbox gen3 NU are control extern.
Se conecteaza doar pe BT la telefon si are conexiune RS485 doar pentru comunicatie cu contoare. |
#124
Posted 13 September 2023 - 21:10
#125
Posted 15 September 2023 - 17:28
Sfatul este oportun, e insa neplacut.
Zeii sunt de vina. |
#126
Posted 29 September 2023 - 21:30
Salut. Long time no see.
Am recitit tot topicul sa nu intreb ce s-a mai scris. Scuze colegului care a scris de HA si nu am stiut ce este. Intre timp am instalat si eu un Home Assistant si deoacamdata ma joc cu el. Stie si de SPRING si de Tesla. Deocamdata am facut o mica automatizare care porneste priza in care e conectat chargerul cand ajunge masina acasa si o opreste cand ajune bateria la 96% dar vreau sa integrez invertoarele si sa incarc din surpolusul fotovoltaic. Am cumparat un charger chinezesc cu wifi dar nu am avut timp sa vad daca se integreaza cu HA si daca pot schimba curentul de incarcare din aplicatie (nu cred ca poate sa faca switch de la 3 faze la 1 insa ca nici din meniul lui nu se poate). Intrebare pentru cunoscatori (probabil ca gasesc si prin alte forumuri dar daca stiti voi este mai bine): A facut cineva integrarea HA cu Huawei? Dar cu EA Sun? Multumesc. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users