Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Electrica ma dispera!
Last Updated: Apr 24 2024 23:37, Started by
bbseptik2017
, Aug 02 2022 20:57
·
15
#19
Posted 02 August 2022 - 22:40
pufonel, on 02 august 2022 - 21:08, said:
Cereti factura electronica. Astea merg fara probleme. Edited by stlk, 02 August 2022 - 22:53. |
#20
Posted 03 August 2022 - 06:19
#21
Posted 03 August 2022 - 07:18
Nu am probleme cu emiterea facturilor, abonat la Muntenia Nord. Bineinteles ca alea electronice ajung cu muuult inainte de alea fizice - la Buzau serviciile Pink Post sunt de toata jena, apar in posta facturile fizice cand data scadenta e iminenta sau deja overdue - dar mi-am facut un obicei sa verific regulat contul myelectrica.ro
|
#22
Posted 03 August 2022 - 07:49
#24
Posted 03 August 2022 - 08:56
#25
Posted 03 August 2022 - 09:56
#26
Posted 03 August 2022 - 10:12
am trimis o sesizare iar raspunsu a fost:
Quote
Având în vedere noile reglementări din domeniul energiei, care vin în sprijinul consumatorilor, s-au demarat o serie de modificări ale sistemului informatic, care să permită evidențierea în cadrul facturilor a schemei de sprijin acordată clienţilor vulnerabili (ajutor de încălzire şi supliment energie electrică). Întreaga acţiune de actualizare a sistemului pentru implementarea noilor cerinţe a cauzat întârzieri în emiterea facturilor către clienţii finali. Din acest motiv nu au fost emise facturi pentru locul de consum NLC 6xxxxxx, al carui titular de contract este beneficiar de supliment de energie electrica. Dupa reluarea procesului de facturare vom proceda la emiterea facturilor. Edited by STARTREK1, 03 August 2022 - 10:12. |
#27
Posted 03 August 2022 - 10:24
pasilla, on 02 august 2022 - 21:12, said:
Doar nu mai foloseste cineva factura trimisa prin posta ! |
#28
Posted 03 August 2022 - 10:28
Astia sunt precum aia care stau la coada sa plateasca taxa de pod la Cernavoda. Unii nu stiu ca exista alternativa mai buna, altii nu au incredere.
|
|
#30
Posted 03 August 2022 - 10:57
#31
Posted 03 August 2022 - 11:08
Nu stiam de ea pana acum...sa inteleg ca era o firma serioasa?
|
#32
Posted 03 August 2022 - 11:55
„Electrica ma dispera!”
bine ai venit în rândurile uamenilor!!! (ultimul index până la care am plătit, a fost citit pe 30 aprilie; de atunci am consumat pe datorie cam 2000 de kWh; în fiece zi fac ce făceam acum 50 de ani: „azi la CEC un leu depui, mâine el va face ... Kwh!!!” ) bbseptik2017, on 03 august 2022 - 07:49, said:
Am factura electronica. Soacra-mea nu are si nu are nici probleme cu facturile.. nu-i așa că TU consumi cam de 3x cât consumă biata ființă? |
#33
Posted 03 August 2022 - 12:57
Raz0rblade, on 03 august 2022 - 07:18, said:
Nu am probleme cu emiterea facturilor, abonat la Muntenia Nord. Bineinteles ca alea electronice ajung cu muuult inainte de alea fizice - la Buzau serviciile Pink Post sunt de toata jena, apar in posta facturile fizice cand data scadenta e iminenta sau deja overdue - dar mi-am facut un obicei sa verific regulat contul myelectrica.ro Renunță la factura tipărită. Economie de hârtie, de timp, mai putina poluare, șamd. |
|
#34
Posted 03 August 2022 - 13:39
Câți din cei care aveți probleme cu primirea facturii la Hidro i-ați sesizat pe ei, apoi ANRE? Solicitați să remedieze problema (ceea ce e puțin probabil să se întâmple), apoi, împreună cu răspunsul lor sesizați-i la ANRE. De regulă ANRE răspunde (dar nu se grăbește), îi somează să rezolve situația.
În cazul meu, mâine expiră termenul pe care ANRE l-a dat celor de la Hidro pentru a remedia problema cu factura. Probabil că nu o vor face. Urmează o nouă reclamație la ANRE în care o să caut o bază legală pentru anularea viitoarei sume facturate sau prelungirea termenului de scadență, astfel încât să fie egal cu nr. de luni nefacturare până atunci x 30 zile. Evident, pe lângă sancționarea Hidro. Dacă ați face sesizări fiecare, către ANRE, lucrurile poate s-ar mișca favorabil în direcția clienților. Nici ANREului nu îi convine să stea să răspundă la sute/mii de reclamații, pe aceeași temă, referitor la același furnizor. |
#35
Posted 03 August 2022 - 14:59
La mine aceiasi situatie, haos total, am contor smart, dar din ianuarie trimite estimativ cate 200 Kw la plata, iar eu am o diferenta de 1600Kw.
Ganditiva ce deranj o sa fie din partea mea, sa platesc o data cei 1600Kw. |
#36
Posted 03 August 2022 - 16:18
gushpi, on 03 august 2022 - 11:55, said:
„Electrica ma dispera!” bine ai venit în rândurile uamenilor!!! (ultimul index până la care am plătit, a fost citit pe 30 aprilie; de atunci am consumat pe datorie cam 2000 de kWh; în fiece zi fac ce făceam acum 50 de ani: „azi la CEC un leu depui, mâine el va face ... Kwh!!!” ) nu-i așa că TU consumi cam de 3x cât consumă biata ființă? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users