Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Cutie automata Hyundai 7DCT - cu start stop activ se trece in N la semafor?
Last Updated: Sep 09 2022 07:24, Started by
vasi2004h
, Jun 30 2022 17:06
·
0
#2
Posted 30 June 2022 - 17:17
cartea masinii se regaseste pt download mai mult ca sigur. Fa exact ce zice in carte
|
#3
Posted 30 June 2022 - 17:38
Nici o masina automata din lumea asta nu se baga in N la semafor.
|
#4
Posted 30 June 2022 - 18:04
Aia e cutie automata cu dublu ambreiaj
In cazul asta - DA - are dreptate dealerul N la semafor La cutiile robotizate se recomandă trecerea pe N sau P la semafor La alea CVT se recomandă trecerea in P |
#5
Posted 30 June 2022 - 18:07
#6
Posted 30 June 2022 - 18:10
#7
Posted 30 June 2022 - 18:23
ro_explorer, on 30 iunie 2022 - 17:38, said:
Nici o masina automata din lumea asta nu se baga in N la semafor. Pe aia cu convertizor o freci inutil la matze cu schimbari din astea si grabesti uzura blocului de valve si ce mai freci pe acolo. Asta e robotizata. Nu o deranjaza in niciun fel trecerea in N. Poate pe undeva o ajuta. Ca nu mai sta inutil cu ambreiajul apasat. Sau poate nu. Dar sigur nu dauneaza ca la aia cu convertizor. Initiator, daca au fost probleme cu rulmentii de presiune la cutia aia e posibil sa amani aparitia problemelor daca o treci in N. Daca nu au fost, nu iti bate capul. Poate doar pentru siguranta sa o pui in N, daca simuleaza comportamentul convertizorului si pleaca singura cand ridici piciorul de pe frana. Daca te va lovi vreodata cineva din spate, masina va pleca. Ca iti va zbura piciorul de pe frana. Ca sa te "lamuresc" si mai tare, fa un test. Opreste undeva la vale in D si asteapta sa intre S/S. Daca masina va sta pe loc cand ridici piciorul de pe frana (banuiesc ca nu porneste motorul cand faci asta) si nu o ia la vale las-o in D. E cel mai bine. Inseamna ca nu lasa ambreiajul dupa ce se opreste motorul. Edited by underb, 30 June 2022 - 18:24. |
#8
Posted 30 June 2022 - 18:23
E vorba de o masina cu sistem start-stop - despre ce uzuri si alte cacaturi vorbiti voi aici?
La cutiile cu convertizor nu se uzeaza absolut nimic la turatie de ralanti cu frana apasata. |
#9
Posted 30 June 2022 - 18:29
Esti ok?
Ca nu pari. Adica pari dar putin altceva. 1. Nu are convertizor. 2. "La cutiile cu convertizor nu se uzeaza absolut nimic la turatie de ralanti cu frana apasata." Nu a negat nimeni asta. Aici "Pe aia cu convertizor o freci inutil la matze cu schimbari din astea si grabesti uzura blocului de valve si ce mai freci pe acolo." era vb de trecutul in N la semafor. Nu de stat cu frana in D. Edited by underb, 30 June 2022 - 18:31. |
#10
Posted 30 June 2022 - 18:32
underb, on 30 iunie 2022 - 18:23, said:
(banuiesc ca nu porneste motorul cand faci asta) Am, avut personal 2 masini cu convertizor de cuplu si ambele se comportau exact la fel. Am condus de la munca cateva DSG-uri si se comportau la fel. Am condus chiar si o Honda acura antica (la momentul cand am condus-o eu avea deja 20 de ani) la care singurul lucru care mai mergea era cutia de viteze cu convertizor Las si eu asta aici: https://www.motorbis...c-transmission/ In rest, succese maxime va doresc, indiferent in ce va tineti masina cand stati la semafor. |
|
#11
Posted 30 June 2022 - 18:35
Ala din linkul tau zice acelasi lucru pe care l-am zis si eu.
|
#12
Posted 30 June 2022 - 18:37
DCT si DSG se trec in N la semafor, sunt cutii cu ambreiaj (2 la numar), scrie SI IN manual. A nu se confunda cu automata cu convertizor.
https://www.jdpower....ch-transmission |
#13
Posted 30 June 2022 - 18:43
Nu scrie in nici un manual nimic de genul asta. Cand stai cu piciorul pe frana in D se decupleaza automat cutia DSG. Cutiile DSG pre-2010 aveau ceva probleme de extra uzura in conditiile astea, probleme de mult rezolvate prin design.
Astea cu bagatul in N sunt neadaptari ale celor care nu au avut decat cutii manuale la viata lor. Scopul unei cutii automate este sa nu te atingi de schimbator decat cand pleci si cand ai parcat, atat. In rest, se tine in D. Dar, nah, unii si-au luat masina automata ca sa o conduca ca pe manuale ... fiecare cu placerile proprii. Ma mir ca nu opriti si motorul din cheie/buton. Edited by ro_explorer, 30 June 2022 - 18:46. |
#14
Posted 30 June 2022 - 18:52
Si n pentru ce e? E pentru astia care o conduc ca pe manuala?
|
#15
Posted 30 June 2022 - 19:08
N este doar pentru situatia in care trebuie sa impingi masina, in service sau daca trebuie mutata in afara carosabilului dupa un eveniment.
Altfel nu trebuie folosita niciodata, nu duce la economie sau la reducerea uzurii Din contra, cand de face verde si uiti ca e in N, vei accelera motorul f. puternic si aia duce la uzura transmisiei. Mai mult, daca masina este pe un drum chiar foarte usor in panta (nici nu observi) ea va pleca in fata sau in spate, iar la stop in ingesuiala poti lovi pe cel din fata sau din spate. Deci nu. (DSG nu e tocmai cea mai grozava solutie de AT) Cum spunea un coleg, pentru cei care sunt incepatori cu automata, exista o vreme tendinta de a atinge schimbatorul. Nu ai de ce sa umbli la el decat la plecare, parcare sau cand dai cu spatele. Edited by Rosebud09, 30 June 2022 - 19:10. |
|
#16
Posted 30 June 2022 - 19:33
Tineti DSG / DCT in D la semafor si o sa schimbati kit pe banii vostri.
|
#17
Posted 30 June 2022 - 19:33
#18
Posted 30 June 2022 - 20:30
EU la semafor am sanontin innN, dar marea problema era : daca Mai e necesar sa o trec in N daca motorul se opreste la semafor . Daca ridic piciorul de pe frana motorul porneste, cat tin apasat pe frana motorul este oprit si mai este necesar sa o trec in N?
De fapt intrebarea era, motorul fiind oprit prin start stop, cutie / ambreiajul functioneaza ? Edited by vasi2004h, 30 June 2022 - 20:33. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users