Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio

Un nou pericol pt batrani

Ar trebuii sa vindem imobiliarele...
 Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik

Noul format Jpegli iși propu...

Dade, dade
 Probleme accesare nr test telefon

Parola la lock screen

Deparazitare externa pisici fara ...

Seriale turcesti/coreene online H...
 Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle

Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik
 

Anvelope iarna cu probleme

- - - - -
  • Please log in to reply
51 replies to this topic

#37
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,149
  • Înscris: 19.09.2005
@giuli
da, mai colegu sunt din ciocolata si se topesc....
pot merge decent si pe asfalt de 60 grade, asta nu inseamna ca se topesc ci doar ca "plutesti" mai frumos cu ele.... in decor.
pe opal-ul din doatare se simte diferenta doar in unele viraje ca raspunde mai repede in rest franarea e la fel de proasta.

problema e cad crezi ca masina se comporta ca un F1 cand asfaltul e fierbinte....

#38
Fang86

Fang86

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 66
  • Înscris: 19.06.2022

 arg, on 20 iunie 2022 - 08:03, said:



si pt ca mwege incet mai merg 5-6 sezoane.
daca merg cu 67 km/h cu ele m-or mai tine macar un sezon?Atat,nu vreau mai mult..

#39
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,149
  • Înscris: 19.09.2005
eu glumeam
eu le-as schimba cat mai repede

p.s. cand mi-am dat seama ca mergeam cu gume de 13 ani, am le-am schimbat a doua zi.
pe alta masina avea combinatii pe spate aveau vreo 8 si pe fata vreo 3 dar erau praf si cu galme si de iarna

acum pe masina mea am niste jeguri de vara (m-am pacalit rau cu ele)
iar pe cealata debica de iarna + dayton de vara

IMG_20200718_220341.jpg
si uite ce am patit de la presiune prea mica

inaite sa le berbieresc pe margini, pe ploaie la deal cu panta mica pe dn1 pana in ploiesti m-am pomenit ca aveam 3500 ture si incetineam.... acvaplanau, ploua usor dar probabil apa venea la vale pe sleaurile de pe banda.
a trebuit sa merg decalat cu 1/2 din banda 1, sa merg pe creste unde nu se aduna apa. practic mergeam cu rotile din stanga ff aproape de linia dintre b1 si b2

p.s. cu gumele tale de drum de munte nu am curaj sa merg daca ploua.
+ pe zapada sigur nu mai agata cum trebuie.

Edited by arg, 20 June 2022 - 23:16.


#40
Bogotta

Bogotta

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,456
  • Înscris: 24.02.2017

 MembruAnonim, on 20 iunie 2022 - 17:19, said:

Nu poti sa ai pretentii la Continental EcoContact 3 , primite la Loganul cumparat 2006 sa fie ca noi in 2022.


Unu la mana , nu am Logan (nici nu am avut vreodata)

Doi la mana, chiar daca as avea, crezi ca cei de la Continental fac anvelope speciale pentru Logan ??  Adica mai proaste ? Ai fost tu in fabrica si ai vazut doua linii separate de productie ?

#41
Melteanu

Melteanu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,105
  • Înscris: 28.02.2022

 arg, on 20 iunie 2022 - 23:17, said:

eu glumeam
eu le-as schimba cat mai repede

p.s. cand mi-am dat seama ca mergeam cu gume de 13 ani, am le-am schimbat a doua zi.
pe alta masina avea combinatii pe spate aveau vreo 8 si pe fata vreo 3 dar erau praf si cu galme si de iarna

acum pe masina mea am niste jeguri de vara (m-am pacalit rau cu ele)
iar pe cealata debica de iarna + dayton de vara


si uite ce am patit de la presiune prea mica

inaite sa le berbieresc pe margini, pe ploaie la deal cu panta mica pe dn1 pana in ploiesti m-am pomenit ca aveam 3500 ture si incetineam.... acvaplanau, ploua usor dar probabil apa venea la vale pe sleaurile de pe banda.
a trebuit sa merg decalat cu 1/2 din banda 1, sa merg pe creste unde nu se aduna apa. practic mergeam cu rotile din stanga ff aproape de linia dintre b1 si b2

p.s. cu gumele tale de drum de munte nu am curaj sa merg daca ploua.
+ pe zapada sigur nu mai agata cum trebuie.
Sa nu te mai prind pe aria auto,esti o rusine....Posted Image Ma dezamagesti,nu stiai ca umflate sub valori tocesc umerii?

#42
Bogotta

Bogotta

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,456
  • Înscris: 24.02.2017
Umflate sub valori ai inclusiv șanse crescute sa preiei cuie de pe drum.

Insa nici reversul nu e bun. Le umfli la 3 sau peste 3 si incepe sa țopăie mașina.

#43
adip1962

adip1962

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,487
  • Înscris: 01.07.2020
Apropo de umflare. Pe sensul de mers dintre campina spre Ploiesti este o benzinarie ETU. Nu umflati anvelopele acolo. Am patit-o cu 2 masini pana m-am prins. Ce trebuia sa fie 2,3 era 2,8 atm.

#44
Mama_ranitilor

Mama_ranitilor

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 95
  • Înscris: 22.04.2017
Buna dimineata all colegi si colege!
Au fost multe postari aici referitoere la anvelope de iarna. Unele pertinente altele contradictorii. Nu critic pe nimeni, Doresc sa fac doar niste precizari. Anvelopele de iarna au ca structura moleculara,  un amestec de substante chimice care in conditii de temperaturi scazute devin elastice. De la 7,8 grade in sus devin dure rigide. Pierd aderanta la carosabil si nu mai au eficienta prea mare la franare. Cele de vara sunt opusul acestora. Sigur ati inteles. Cele ,,all season,, sunt un termen de marketing comercial! O mica si nevinovata paranteza: noi vara purtam papuci, sandale, tenesi, adidasi. Iarna ne incaltam cu bocanci, cisme, ghete. Nu cred ca folosim incaltamine de iarna si vara sau invers. Anvelopa corespunzatoare este cea care are contact permanent cu, carosabilui. Dotul de fabricare al anvelopei conteaza mai putin. Are mare importanta cum circulam, pe unde circulam, Porniri ,,sportive,,si franari bruste si dese. Personal am vazut anv cu rulaj de 50-60000 km care erau aproape perfecte. La polul opus, anv rulate 8-10000 km, care erau efectiv ,,barbierite! Geometria rotilor este deasemenea un factor foarte important in rulajul auto si viata anvelopelor. Multi conducatori auto vizualizeaza uzura anvelopelor prin inaltimea profiluli intr un plin si un gol.Total gresit!. Toate anvelopele au nsite puncte de masura. De regula 12. Acolo se face verificarea uzurii. Nu mai faceti presiunea rotilor la peco. Acele manometre sunt decalibrate. Sunt folosite la umflarea colacilor, a mingiilor, a bicicletelor. Sunt folosite gratis. Nu le verifica nimeni. In atelierele de vulcanizare manometrele trebuiesc verificate metrologic cu buletin de analiza. Este obligatoriu. Binenteles ca in toate domeniile sunt si exceotii. Dar majoritatea auto fabricate in ultimii ani, au computer la bord care arata presiunea din pneuri. Mare avantaj!
Referitor la initiatorul acestui topic, imi permit cu voia voastra sa fac urmatoarea constatare: Acele anvelope sunt decedate ! Sunt un mare pericol pentru tine si ceilalti participanti in trafic.
Va multumesc pentru lecturarea postarii si cu riscul de a ama repeta nu am vrut sa critic pe nimeni. Nu agreez polemica.
Toate cele bune si semafoare pe culoarea verde va doresc!

#45
Bogotta

Bogotta

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,456
  • Înscris: 24.02.2017
Obisnuiam sa fac presiunea la MOL Piata Muncii.   M-am lecuit si fac presiunea cu propriul aparat. E drept ca imi ia mai mult timp insa macar sunt sigur pe ceea ce fac.   Ai dreptate referitor la decalibrare. Fiind gratis, nu se oboseste nimeni sa verifice daca si cum furnizeaza presiune si mai ales la ce valori.

#46
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,149
  • Înscris: 19.09.2005
eu fac preaiunea la lukoil.
cauciucuri reci, pe drept bag 2.4bari... dupa care cu manometrul meu descarc pana la 2.2 sau 2.3 cat am nevoie.

si chiar daca doar o roata nu e unde trebuie, le refac pe toate.

#47
Alltrack

Alltrack

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 4,737
  • Înscris: 01.08.2020
Puteti sa faceti presiunea oriunde , singura conditie e sa aveti un manometru in care aveti incredere , in portbagaj !
Iar presiunea se face in functie de tipul de drum si incarcatura . Cat mai des cu atat mai bine .

#48
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,149
  • Înscris: 19.09.2005

 Melteanu, on 21 iunie 2022 - 06:19, said:


Sa nu te mai prind pe aria auto,esti o rusine....Posted Image Ma dezamagesti,nu stiai ca umflate sub valori tocesc umerii?
baietii la de autosoft nu au pus zmac suficient intre guma si tabla... si in cateva zile a scazut de la 2.1 la 0.9, pana cand am vazut eu.
nu parchez masina pe drept si nu mi-am dat seama de problema imediat.
a fost o chestie de 1-2 zile, dar din cele in care am mers mult in oras.

#49
Melteanu

Melteanu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,105
  • Înscris: 28.02.2022
Asa zic si eu cind femeia ma apostrofeaza ca am uitat sa cumpar ceva.zic ca nu am uitat,dar era scump.Adica neg ca ma ramolesc...Posted Image

#50
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

 arg, on 21 iunie 2022 - 10:11, said:

eu fac preaiunea la lukoil.
cauciucuri reci, pe drept bag 2.4bari... dupa care cu manometrul meu descarc pana la 2.2 sau 2.3 cat am nevoie.

si chiar daca doar o roata nu e unde trebuie, le refac pe toate.
Eu fac presiunea si in caz de pene reparatia la vulcanizare  de cartier. Nu am avut nici o problema.

#51
ghita_49

ghita_49

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 479
  • Înscris: 21.08.2007

 Fang86, on 19 iunie 2022 - 13:31, said:

Intampin niste probleme cu anvelopele  de iarna care le am montate pe masina.E normal sa se desprinda bucati din banda de rulare pe temperaturi care nu au depasit 27-28 grade?Sint un pic ingrijorat,pt. ca nu am mai vazut asa ceva pana acum,iar anvelopele sint din gama premium goodyear Ultra Grip 8,adica nu sint niste no-name-uri.Problema este ca nu fac drifturi,nu merg cu viteza mare,merg cu ele normal si nu am depsit niciodata 80-90 km/h cu ele.
Baiatul asta spune ca vara avea anvelope de iarna.
Daca pe autoturism sunt anvelope all season,credeti ca se pot produce asemenea"minuni"?Aveti careva practica,nu teorie,in anvelope universale ?

#52
alin2pas

alin2pas

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,363
  • Înscris: 29.01.2008
În momentul în care anvelopa trece peste pietriș colțuros, muchii ascuțite ale unor „cratere”, linii de tramvai etc sunt expuse la deteriorări și pot apare fisuri în cauciuc, indiferent că sunt de vară sau de iarnă. Faptul că anvelopele nu sunt adaptate sezonului nu e un lucru esențial, dar crește riscul de apariție a unor asemenea deteriorări. Am avut bucățele desprinse și fisuri în anvelope de vară (Hankook), mergând vara cu ele pe drumuri de țară pietruite, după cum am circulat vara pe asfalt cu anvelope de iarnă (tot Hankook!) și nu am avut probleme.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate