Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
SUV familie - buget 30-48k
Last Updated: Sep 15 2022 18:34, Started by
PIonut24
, May 24 2022 12:41
·
0
#109
Posted 05 September 2022 - 06:51
Deocamdata ce am adunat eu:
Toyota Rav4 Hybrid Luxury: 46.295 + vopsea. Termen de livrare pe modelul 2023 (schimba tableta pe consola centrala, ceasurile de bord...) intre 4...6 luni. Discount 1% Hyundai Tucson Hybrid Luxury: 39.500...41.500 (depinde de dealer). Aici termenele is intre 2...6...12 luni. Dar in acelasi timp colegul a cumparat deja una care era la Curtici. Deci se poate si intr-o saptamana sa ai masina! Honda CR-V Hybrid Executive: 46.150 cu termen de livrare 2...3 luni. Nu se negociaza nimic |
#110
Posted 05 September 2022 - 09:29
Doar asa ca idee, Rav4 mi se pare destul de scump.
Inca gasesti la autonet Suzuki Across, care-i de fapt RAV4 PHEV la pretul ala - https://www.autovit....d-ID7GG6yh.html Da, mai e una singura (probabil) pentru ca pretul de lista e de 52.500 varianta luxus (care-i oarecum echivalenta cu luxury de la toyota), iar asta din lista e GLX, putin mai slab echipata, dar totusi e PHEV, versiunea asta la Toyota incepe de la 54.300, deci cu vreo 8000 de euro in plus. Si ai si peste 300 de cai. Daca ai cum sa incarci acasa, as zice ca PHEV e net superior daca te intereseaza RAV4. Ai facut test drive cu vreuna din ele pana acum? Care-ti place mai mult? |
#111
Posted 05 September 2022 - 11:01
Nu am acasa posibilitate de incarcare, pentru asta am ales o comparatie intre variantele hibrid. Toate la respectiva gama de dotari si preturi au plusuri si minusuri in dotari/performante, dar care nu is neaparat definitorii. Tucson ii la mijloc de viata, CR-V ii un model pe final (anul viitor iese noul model), iar la Rav4 modelul nou aduce ceva modificari care zic eu ii schimba in plus interiorul si "tableta" aia. Greu...
|
#113
Posted 05 September 2022 - 21:36
Yup, dar si ceilalti japonezi sunt tristi la capitolul asta. Nici ce-i pe Honda si Mazda in aceeasi bani nu ma mandresc. La CX-5 in timp ce conduci nu te lasa sa folosesti touch-ul, tre' sa te joci cu joystickul. Really?
Daca urci in sportage/tucson esti pe alta planeta la capitolul asta, la astea europene la fel, si Peugeot, si ds7, si skoda-uri, etc. Nu stiu de ce japonezii nu baga mai multi bani in asta. |
#114
Posted 05 September 2022 - 21:43
Se mai schimba și la Rav4 interiorul...
[ https://images.app.goo.gl/MsaTgh82RhtxjSdR6 - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ][ https://images.app.goo.gl/MsaTgh82RhtxjSdR6 - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]https://images.app.g...aTgh82RhtxjSdR6 |
#115
Posted 05 September 2022 - 21:47
La fel si cu butoanele. Seamănă mai degrabă cu butoanele de pe electrocasnice decat cu ce ar trebui sa fie pe-o mașină...
La Hyundai parca-o cam exagerează. Nici sa fie prea intruziv infotainment-ul nu-i ok. La fel cum nu-i ok sa ai numai touchscreen-uri. Reglarea temperaturii de pe touch e de porc rau de tot. sebip_sebip, on 05 septembrie 2022 - 21:43, said:
Se mai schimba și la Rav4 interiorul... [ https://images.app.goo.gl/MsaTgh82RhtxjSdR6 - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ][ https://images.app.goo.gl/MsaTgh82RhtxjSdR6 - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]https://images.app.g...aTgh82RhtxjSdR6 |
#116
Posted 12 September 2022 - 16:34
salut,
eu am facut test drive cu toate cele de mai sus (RAV4, CR-V, Tucson) + Kia Sportage + Mitsubishi Cross Climate something. dintre toate am ales Rav4. masina am comandat-o undeva in martie si mi-a ajuns zilele astea la dealer si astept sa finalizez actele de leasing sa ma duc sa o iau. am mers pe varianta Luxury Premium pentru ca am tinut mortis la plafonul panoramic. finalistele au fost RAV si CRV. am ales RAV pentru motorul mai mare de 2.5, optiuni minore gen scaun pasager reglabil electric si ventilat si ca spatiul pasagerilor din spate e un pic mai mare fata de CRV. CRV mi-a placut la interior mai mult fata de RAV, dar RAV-ul mi-a placut mult mai mult la test drive. sper sa te ajute in alegere. |
#117
Posted 12 September 2022 - 17:39
#118
Posted 13 September 2022 - 08:43
#120
Posted 13 September 2022 - 10:51
Eu am tot zis-o, sunt dealerii foarte nesimtiti.
Si partea de preturi, ca majoritatea dealerilor din Romania au decis sa scoata preturile de pe site in ideea in care se joaca cu ele in functie de cerere. Si pe partea de interactiune cu clientii, ca povesteam ca am fost la 2 dealeri din Bucuresti si mi-au dat cu flit ca nu voiam sa iau ce-i pe stoc (sfarsit de 2021 cand exista notiunea de stoc). Am aflat apoi de la colegi ca trebuia sa merg la Ploiesti ca acolo sunt seriosi, dar prea tarziu din pacate. Criza a facut ca puterea sa se mute de la client la dealer, si atunci se nasc tot felul de situatii de genul. Da, o sa-si revina la un moment dat piata auto, dar pana atunci mulg si ei ce pot. |
#121
Posted 13 September 2022 - 11:57
mrjay, on 12 septembrie 2022 - 16:34, said:
salut, eu am facut test drive cu toate cele de mai sus (RAV4, CR-V, Tucson) + Kia Sportage + Mitsubishi Cross Climate something. dintre toate am ales Rav4. masina am comandat-o undeva in martie si mi-a ajuns zilele astea la dealer si astept sa finalizez actele de leasing sa ma duc sa o iau. am mers pe varianta Luxury Premium pentru ca am tinut mortis la plafonul panoramic. finalistele au fost RAV si CRV. am ales RAV pentru motorul mai mare de 2.5, optiuni minore gen scaun pasager reglabil electric si ventilat si ca spatiul pasagerilor din spate e un pic mai mare fata de CRV. CRV mi-a placut la interior mai mult fata de RAV, dar RAV-ul mi-a placut mult mai mult la test drive. sper sa te ajute in alegere. La ce pret ai reusit sa iei Luxury Premium (pret cu rabla sau fara) ? Acum sare de 50k sebip_sebip, on 12 septembrie 2022 - 17:39, said:
Pentru ca in final la Tucson nu am putut sa gasesc o comanda "refuzata" de altii m-am dus mai departe si am stat in dubii intre Rav4 si CRV. In final am dat avans la Rav4 varianta Luxury. Am intors clepsidra si asteptam cuminti! Cand ai dat comanda pentru Luxury si cu ce pret ai luat-o ? (cu rabla sau fara) Mersi. |
#122
Posted 13 September 2022 - 12:01
NikoroB, on 13 septembrie 2022 - 10:25, said:
E clar ceva in neregulă daca un Hyundai a ajuns sa fie dat pe sub mână... „neregula” este că primești „multă” mașină de banii ăia dacă faci un tabel comparativ, de la luxury Toyota, Honda, hyundai (nu mai vb de europene, care sar din schemă), vei vedea că hyundai prezintă cel mai bun raport preț/dotări. și dacă luați în considerare aspectul deloc de neglijat că rata de intrare-n service este același la toate aceste mărci, atunci io-nțeleg de ce rumânii pragmatici aleg tucson/kona/elantra... PS: unde mai pui că, cel puțin în cazul Tucson, interiorul este din alt univers, iar dacă aveți ocazia să vă „preseze” unul din spate noaptea, șiragul de lumini îl fac senzațional! |
#123
Posted 13 September 2022 - 12:50
TehCube, on 13 septembrie 2022 - 10:51, said:
Eu am tot zis-o, sunt dealerii foarte nesimtiti. Si partea de preturi, ca majoritatea dealerilor din Romania au decis sa scoata preturile de pe site in ideea in care se joaca cu ele in functie de cerere. Si pe partea de interactiune cu clientii, ca povesteam ca am fost la 2 dealeri din Bucuresti si mi-au dat cu flit ca nu voiam sa iau ce-i pe stoc (sfarsit de 2021 cand exista notiunea de stoc). Am aflat apoi de la colegi ca trebuia sa merg la Ploiesti ca acolo sunt seriosi, dar prea tarziu din pacate. Criza a facut ca puterea sa se mute de la client la dealer, si atunci se nasc tot felul de situatii de genul. Da, o sa-si revina la un moment dat piata auto, dar pana atunci mulg si ei ce pot. Recent am auzit ca si pe la reprezentanta Tesla se practica ignorarea clientilor, au patit mai multi colegi sa nu fie bagati in seama atat la telefon/email cat si fizic in reprezentanta... E o boala grea! |
|
#124
Posted 13 September 2022 - 13:02
#125
Posted 13 September 2022 - 14:05
gushpi, on 13 septembrie 2022 - 12:01, said:
PS: unde mai pui că, cel puțin în cazul Tucson, interiorul este din alt univers, iar dacă aveți ocazia să vă „preseze” unul din spate noaptea, șiragul de lumini îl fac senzațional! Mie fix farurile nu-mi plac la Tucson, as lua Sportage doar din cauza asta. Fiecare cu piticii lui pe creier. Si la interior e discutabil, infotainmentul da, e cu multi ani inaintea japonezelor, dar ca spatiu, confort, materiale nu mi se pare peste CR-V. Oricum, e si mai ieftin deci pana la urma conteaza ce vrei de la masina. Pentru mine conteaza mai mult infotainmentul decat materialele de pe bord si usi, sau spatiul din spate, de exemplu, pentru altii nu. A_Stere, on 13 septembrie 2022 - 12:50, said:
Salut! Si eu si cativa colegi de munca am fost tratati cu "fundul" de angajati ai dealerilor Hyundai din Bucuresti si Ilfov, in mai multe reprezentante. Prin urmare e o problema generala. Se uita urat la tine, iti zic ca n-au pe stoc, ca n-are rost sa comanzi, nu vor "sa se deranjeze" sa-ti arate masina de Drive Test si tot asa. Pacat mare pacat. Recent am auzit ca si pe la reprezentanta Tesla se practica ignorarea clientilor, au patit mai multi colegi sa nu fie bagati in seama atat la telefon/email cat si fizic in reprezentanta... E o boala grea! Mda, dar nu stiu cum se face ca doar la Hyundai m-au tratat asa. In rest am fost si la Kia, Toyota, Suzuki, Renault, Mazda, si probabil inca cativa, si doar la Hyundai au fost de-a dreptul nesimtiti. Cand am vorbit despre tesla la DAB auto au zis ca au doar un birou inchiriat in cladire si nu prea lucreaza multi oameni acolo (ba from home, ba dracu' stie), asa ca nu ma mira ca sunt ignorati clientii. Oricum si in state unde au reprezentante "reale" se intampla des partea cu ignoratul, d-apai la noi unde au un birou si o parcare pentru toata Romania. Am auzit si eu povesti destul de triste cu ridicat masini care de fapt stai ca nu se pot ridica, ne pare rau ca ati venit pana in Bucuresti dar mai asteptati 2-3 zile, si tot asa. |
#126
Posted 13 September 2022 - 17:37
PIonut24, on 13 septembrie 2022 - 11:57, said:
La ce pret ai reusit sa iei Luxury Premium (pret cu rabla sau fara) ? Acum sare de 50k Ciudat, eu am tot gasit comenzi, chiar si acum sunt disponibile. Cand ai dat comanda pentru Luxury si cu ce pret ai luat-o ? (cu rabla sau fara) Mersi. Acuma preturile is cele de pe site. La Honda aveau termen de livrare mai rapid ( cca. 2 luni), dar nu negociau nimic. La Toyota preturile de pe site, la care se mai poate negocia 1...greu 2%! Am luat-o fara rabla, nu am masini de dat, iar la cat de bine merge programul am zis ca nu are rost sa ma mai complic. TehCube, on 13 septembrie 2022 - 10:51, said:
Eu am tot zis-o, sunt dealerii foarte nesimtiti. Si partea de preturi, ca majoritatea dealerilor din Romania au decis sa scoata preturile de pe site in ideea in care se joaca cu ele in functie de cerere. Si pe partea de interactiune cu clientii, ca povesteam ca am fost la 2 dealeri din Bucuresti si mi-au dat cu flit ca nu voiam sa iau ce-i pe stoc (sfarsit de 2021 cand exista notiunea de stoc). Am aflat apoi de la colegi ca trebuia sa merg la Ploiesti ca acolo sunt seriosi, dar prea tarziu din pacate. Criza a facut ca puterea sa se mute de la client la dealer, si atunci se nasc tot felul de situatii de genul. Da, o sa-si revina la un moment dat piata auto, dar pana atunci mulg si ei ce pot. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users