Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Nelamurire presiune roti pe canicula
Last Updated: Sep 10 2023 10:17, Started by
Mirceagh
, May 01 2022 17:22
·
12
#1
Posted 01 May 2022 - 17:22
Citeam ca exploziile vara sunt frecvente la cei cu cauciucuri tocite pentru ca se pot sparge ca baloanele; la cei care merg la consum si umfla peste recomandarea producatorului pentru ca datorita caldurii si frictiunii presiunea creste mai mult si face explozie; la cei cu presiune prea mica explodeaza din cauza greutatii si frictiunii neuniforme pe lateral unde se si toceste anvelopa.
Pana la urma ideal e sa fie mentinuta presiunea in roti recomandata de producator. Bun, de acord pana aici. va dau o problema de matematica elementara atunci. Va rog sa ma luminati si pe mine, pentru ca imi da cu minus si nu scrie pe nicaieri altceva in afara de verificarea presiunii la rece la nu stiu cati km datorita fluctuatiilor de temperatura zi/noapte ce scad presiunea. - Se da o masinuta de o tona jumatate, se merge tare, cu 130 sa zicem ca respect legea - producatorul scrie in prag 2.3 si 2.4-2.5 in functie de greutate pentru respectiva janta originala din talon - se da o zi caniculara si un traseu pana in grecia, de la intrare se merge 600km pana la Atena, o singura autostrada fara oprire - din vara trecuta, la noi in tara la un Mol, unde au compresor automat de presiune am umflat dimineata la 2.3, peste o ora de condus in caldura pe autostrada imi aduc aminte ca am oprit la urmatorul Mol tot automat, sa fac aceeasi verificare de curiozitate, presiunea era 2.6 sau 2.7 imi amintesc - intrebarea e, cand se verifica si nu e incinsa, cu ce presiune se va pleaca la drum in respectiva masina ? A. cu 2.3 dimineata si o las asa permanent pana la urmatoarea plimbare sau peste o saptamana/luna + - B. cu 2.3 si peste o ora de drum, cand stiu sigur ca a crescut, se opreste la prima benzinarie si se scade fortat de la 2.6 sau cat e pana la 2.3 ca sa mergi in parametri recomandati de producator? (asta nu e in regula pentru ca dimineata urmatoare cand pleci ar insemna sa pleci de la o presiune 2.0 si nu stai sa faci abonament la umflat roti) C. cu 2.0 sau 2.1 pentru ca stii ca e cald in ziua respectiva si ajunge lejer la presiunea recomandata si lasi toate verificarile pe timp de vara dimineata in presiunea asta preventiv ca sa nu sara de 2.5 pe canicula orice ar fi Recomandarile pe internet sunt contradictorii, se spune ca intotdeauna trebuie verificata masina rece la presiunea producatorului. Dar producatorul nu stie ca eu merg 600 km pe asfalt incins. Recomandarile lui nu fac diferenta intre vara si iarna, doar greutate. In contradictie e recomandarea ca vara e bine sa mai opresi la o benzinarie sa se mai raceasca si sa mai verifici o presiune din 100 in 100 km. Aici imi da cu minus. Ce sa verifici, ca oricum stiu ca s-a facut balon. Sa verific ca inca e 2.3 se vrea? Va rog sa nu ma criticati! Eu doar caut sa plec si sa ma intorc in siguranta daca intelegeti, atat. Cica recomandare in caz de explozie de cauciuc, sa nu franezi, sa o tii in frana de motor, sau sa calci cat mai putin frana si sa tii drept de volan. Pai la viteza mare imi e greu sa cred ca nu ma dau peste cap sau direct in sant, iar reflexul e sa calci tare frana orice ar fi. |
#2
Posted 01 May 2022 - 17:59
Pune azot sau alt gaz inert ce nu își modifică parametrii cu temperatura.
Personal o țin cu cat e scris pe capacul rezervor. 2.1. Fac presiunea lunar iar la stânga spate săptămânal că e o problema acolo dar nu am timp de vulcanizare. Edited by dorin_2k, 01 May 2022 - 18:00. |
#3
Posted 01 May 2022 - 18:10
nu știu pe unde ai văzut tu atâtea cauciucuri explodate
dacă vrei siguranță nu umbla cu opinci |
#4
Posted 01 May 2022 - 18:19
#5
Posted 01 May 2022 - 18:30
EMPP, on 01 mai 2022 - 18:10, said:
nu știu pe unde ai văzut tu atâtea cauciucuri explodate dacă vrei siguranță nu umbla cu opinci am cauciucuri bridgestone relativ tocite 50%, DOT de acum 6 ani nu sunt chiar opinci, sunt impecabile subiectul era despre altceva, despre folosirea lor corecta, nu despre cauciucuri chinezesti 'opinci' resapate/vulcanizate tocite pana la marcaj etc sau ce crezi tu |
#6
Posted 01 May 2022 - 18:33
#7
Posted 01 May 2022 - 18:35
#9
Posted 01 May 2022 - 18:44
#10
Posted 01 May 2022 - 18:47
Eu zic ca da. E mai ieftin cu aer si eu personal obtin aceleasi rezultate. Adica persiunea este mentinuta intre cele doua schimburi anuale de anvelope.
|
|
#11
Posted 01 May 2022 - 18:54
#12
Posted 01 May 2022 - 18:55
#13
Posted 01 May 2022 - 18:56
#14
Posted 01 May 2022 - 19:00
Apropo, e toata lumea constienta ca aerul este 78% azot, da?
|
#15
Posted 01 May 2022 - 19:01
|
#16
Posted 01 May 2022 - 19:06
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/rwHExzxPL0Q?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
|
#17
Posted 01 May 2022 - 19:06
#18
Posted 01 May 2022 - 19:09
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users