Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Achizitie full hybrid SH buget 18-20k euro
#1
Posted 01 May 2022 - 13:27
Salutare,
Sunt in cautarea unui hybrid si in bugetul de 18-20k euro singura varianta pe care eu o gasesc ar fi un Hyundai Ioniq 2018 echipare Premium, deoarece tin neaparat la cateva dotari. - senzori fata-spate+ camera - faruri bi-xenon sau led - scaune incalzite, eventual si volan - asistenta franare, senzor unghi mort Momentan conduc o Mazda 3 Sedan 2018 ( luata de noua) cu dotarile respective dar as vrea sa o schimb cu un hybrid pentru economia de combustibil ( 90% din km ii fac intr-un oras tot mai aglomerat) + pentru viitoarele masuri tot mai dure pt clasicele benzinare si dieseluri. Ar fi si alte variante in bugetul asta ? E justificata schimbarea pe care doresc sa o fac ? Heeellppp! |
#2
Posted 01 May 2022 - 13:38
tixmich, on 01 mai 2022 - 13:27, said: gasesc ar fi un Hyundai Ioniq 2018 echipare Premium, Momentan conduc o Mazda 3 Sedan 2018 ( luata de noua) cu dotarile respective dar as vrea sa o schimb cu un hybrid pentru economia de combustibil ( 90% din km ii fac intr-un oras tot mai aglomerat) + pentru viitoarele masuri tot mai dure pt clasicele benzinare si dieseluri. E justificata schimbarea pe care doresc sa o fac ? Heeellppp! Clar nu. Riscul sa dai banii economisiti pe reparatii inerente unui SH, e mare. Dar banii tai. Problema ta. |
#3
Posted 01 May 2022 - 14:19
Nici eu nu as face schimbul asta, decat daca planuiesti oricum sa schimbi masina ca asa ai chef.
Calculeaza putin cat inseamna diferenta aia de consum, anual, si apoi decide. Daca faci doar 10.000 km pe an, sa zicem, si diferenta de consum e de 3l/100 km, inseamna ca economisesti (la preturile actuale) vreo 2400 de lei intr-un an, chestie care poate pali in comparatie cu o reparatie mai serioasa, ca sa nu mai zic de valoarea masinii castigata/pierduta la schimb. La genul asta de calcule trebuie sa iei in considerare cam tot, diferenta de pret la revizii, la cauciucuri, la intretinere in general, e bataie mare de cap pentru 500 eur/an daca ma intrebi pe mine. As astepta sa se stabilizeze piata si eventual sa iei un hibrid nou, cu cateva mii de euro in plus. Plus ca mai trebuie sa iei in considerare ca nu toate hibridele sunt la fel, as sapa destul de mult sa gasesc care-s cele mai econome, poate are sens sa iei o masina mai mica daca tot o plimbi doar prin oras, ca sa mai economisesti si de-acolo (achizitie/consum/chiar si intretinere). Cerintele tale sunt foarte "basic" in zilele noastre, le gasesti pe un Corolla mid-range care nu e cu mult mai scump decat bugetul tau, nou. Oricum, pare ca vrei sa te legi la cap cand (inca) nu te doare, nu pare o miscare buna. |
#4
Posted 01 May 2022 - 14:45
Eu nu știu și nici nu am auzit de " viitoarele masuri tot mai dure pt clasicele benzinare si dieseluri ".
Tancul meu de Astra G 1.7 DTI Euro 3 din 2003 luat de nou din Germania, o duce excelent in București și până nu va interzice cumva daca au cum să circul cu el prin Bucuresti, nu voi renunta la ea in detrimentul nici unei bălării de hibrid sau mai rau electric. Asa ca tu cu masina luată de noua, Euro 6, te gândești sa o schimbi pe cinestie ce petardă de hibrid care să ți faca probleme ca nu ti place sa stai linistit. Stai mai omule liniștit că ai masina calumea, nu mai pune botul la toate balariile de scriu toți terminații pe internet ca salvează planeta cu electrice si hibride ca d aia am ajuns aici si cu preturile. Ca e plin de fraieri pe care i prostește internetul. Vrei economie de combustibil. I-ați un Smart diesel din 2001. Edited by Mihaitza07, 01 May 2022 - 14:48. |
#5
Posted 01 May 2022 - 15:46
TehCube, on 01 mai 2022 - 14:19, said:
Calculeaza putin cat inseamna diferenta aia de consum, anual, si apoi decide. Daca faci doar 10.000 km pe an, sa zicem, si diferenta de consum e de 3l/100 km, inseamna ca economisesti (la preturile actuale) vreo 2400 de lei intr-un an, chestie care poate pali in comparatie cu o reparatie mai serioasa, ca sa nu mai zic de valoarea masinii castigata/pierduta la schimb. Masinile au pretul de achizitie si anul de fabricatie similar, devalorizare la fel, deci diferenta mare nu e. TehCube, on 01 mai 2022 - 14:19, said:
La genul asta de calcule trebuie sa iei in considerare cam tot, diferenta de pret la revizii, la cauciucuri, la intretinere in general, e bataie mare de cap pentru 500 eur/an daca ma intrebi pe mine. TehCube, on 01 mai 2022 - 14:19, said:
As astepta sa se stabilizeze piata si eventual sa iei un hibrid nou, cu cateva mii de euro in plus. O masina de 1 an - 2 pare sa fie o alegere buna daca poti sa o cumperi cu 30% mai putin si sa incetinesti procesul de devalorizare. Bineinteles masina luata din surse ok, verificata plus garantie. Nu vorbesc de samsari sau ocazii. TehCube, on 01 mai 2022 - 14:19, said:
Cerintele tale sunt foarte "basic" in zilele noastre, le gasesti pe un Corolla mid-range care nu e cu mult mai scump decat bugetul tau, nou. TehCube, on 01 mai 2022 - 14:19, said:
Oricum, pare ca vrei sa te legi la cap cand (inca) nu te doare, nu pare o miscare buna. Edited by tixmich, 01 May 2022 - 15:49. |
#6
Posted 01 May 2022 - 16:08
tixmich, on 01 mai 2022 - 15:46, said: M-am gandit si la asta dar nu mai vreau sa platesc pentru devalorizarea unui bun nou. O masina de 1 an - 2 pare sa fie o alegere buna daca poti sa o cumperi cu 30% mai putin si sa incetinesti procesul de devalorizare. Bineinteles masina luata din surse ok, verificata plus garantie. Nu vorbesc de samsari sau ocazii. in vremurile normale era asa dar de cand cu criza pandemiei, combinata cu cea a razboilui o masina sh de 2 ani creste valoarea fata de pretul de achizitie in loc sa scada |
#7
Posted 01 May 2022 - 16:19
SfaturiFaraTroleala, on 01 mai 2022 - 16:08, said: in vremurile normale era asa dar de cand cu criza pandemiei, combinata cu cea a razboilui o masina sh de 2 ani creste valoarea fata de pretul de achizitie in loc sa scada |
#9
Posted 01 May 2022 - 16:41
#11
Posted 01 May 2022 - 16:56
ccf_cristi, on 01 mai 2022 - 16:45, said:
La banii aia iti iei Suzuki nou! Ca ti-a picat tie ochii pe Hyunaiul ala si vrei confimarea noastra, e alta mancare de peste. La 15.000km/an arunca un ochi si la benzina + GPL, chiar daca faci 13.500km/an in oras...bineinteles masina noua Eu nu vreau sa schimb mașina numai asa sa o schimb cu altceva nou sau sh. Vreau sa o schimb pt motivele pe care le-am enumerat în primul post. Attached Files |
#12
Posted 01 May 2022 - 17:17
Pai la o medie de 25km/h nu e tocmai un oras aglomerat!... Eu am o medie de 39-41km/h la mia de kilometri, din care 300-350 ii fac in oras(Ploiesti) si restul extra. Am facut si experimentul de a merge numai legal si am avut 34km/h media. Si economia ti-o calculezi singur, bineinteles nu din ce zice producatorul
La noi in tara inca nu exista oras care a interzis accesul dieselului sau accesul contracost indiferent de norma de poluare si tu-ti faci griji pentru un bezinar E6?!... |
#13
Posted 01 May 2022 - 17:18
ccf_cristi, on 01 mai 2022 - 16:45, said:
La banii aia iti iei Suzuki nou! Ca ti-a picat tie ochii pe Hyunaiul ala si vrei confimarea noastra, e alta mancare de peste. Dar eu nu vorbeam de design... Attached Files |
#14
Posted 01 May 2022 - 17:44
ccf_cristi, on 01 mai 2022 - 17:17, said:
Si economia ti-o calculezi singur, bineinteles nu din ce zice producatorul ccf_cristi, on 01 mai 2022 - 17:17, said:
La noi in tara inca nu exista oras care a interzis accesul dieselului sau accesul contracost indiferent de norma de poluare si tu-ti faci griji pentru un bezinar E6?!... Cand aceste masuri deja sunt in vigoare sansa de revanzare si valoarea masinii la momentul respectiv o sa fie diminuata. Normal ca acum pare aberant dar mai toate au parut imposibile la un anumit moment dat, pandemia, razboi, iar tendinta e clara in domeniul auto. Edited by tixmich, 01 May 2022 - 17:47. |
#15
Posted 01 May 2022 - 18:23
Daca era vorba de un Ioniq 5 as fi inteles pe deplin dorinta de schimbare dar daca este vorba de un Ioniq din 2018 ... nu stim totusi ce dai tu SH si ce cumperi SH (in afara ca ai o Mazda 3 din 2018 si ai gasit un Ioniq din 2018) si cat te costa distractia ?
Edited by MD, 01 May 2022 - 18:24. |
|
#16
Posted 01 May 2022 - 18:45
MD, on 01 mai 2022 - 18:23, said:
Daca era vorba de un Ioniq 5 as fi inteles pe deplin dorinta de schimbare dar daca este vorba de un Ioniq din 2018 ... nu stim totusi ce dai tu SH si ce cumperi SH (in afara ca ai o Mazda 3 din 2018 si ai gasit un Ioniq din 2018) si cat te costa distractia ? Schimbul material ar fi 1 la 1. Ce ar fi in plus e timpul si bataia de cap sa vinzi sa cumperi, daarr, posibilitatea sa economisesti un concediu ( mai necajit ce-i drept) pe an din diferenta de combustibil. |
#17
Posted 01 May 2022 - 18:57
pana la urma ce vrei de la noi?
go for it si multa bafta da, e mai ok dpdvdfinanciat hyundaiul ala hibrid |
#18
Posted 01 May 2022 - 19:11
SfaturiFaraTroleala, on 01 mai 2022 - 18:57, said:
pana la urma ce vrei de la noi? go for it si multa bafta da, e mai ok dpdvdfinanciat hyundaiul ala hibrid Voiam argumente pro contra dacă ce am calculat e asa sau ma pierd pe undeva. Imi cer scuze dacă te-am deranjat. Se poate închide |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users