Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Achizitie full hybrid SH buget 18-20k euro
Last Updated: Jun 12 2022 17:20, Started by
tixmich
, May 01 2022 13:27
·
0
#19
Posted 01 May 2022 - 19:22
Din 3 masini SH la care m-am uitat 2 aveau probleme
1) Toyota Corola SH cu 6000km vanduta de o fosta??? reprezentanta. Nu a patit nimic, i-am schimbat noi bara fata ca era zgariata. Dauna de 15.000-20.000E pe carvertical. 2) C4 Spacetourer care-a facut in primele 9 luni 90.000km apoi urmatorul an a mai facut 7000km. Uite-asa o barba avea. Si asa o pieptana 3) Masina fara istoric. S-a dat pana sa ajung eu la ea. Poate tu gasesti fix Ioniq-ul ala condus de o baba la piata. Poate? Sa stii ca astea hibride nu se preteaza la taxi .... deloooc. |
#20
Posted 01 May 2022 - 19:49
lyanna, on 01 mai 2022 - 19:22, said:
Din 3 masini SH la care m-am uitat 2 aveau probleme 1) Toyota Corola SH cu 6000km vanduta de o fosta??? reprezentanta. Nu a patit nimic, i-am schimbat noi bara fata ca era zgariata. Dauna de 15.000-20.000E pe carvertical. 2) C4 Spacetourer care-a facut in primele 9 luni 90.000km apoi urmatorul an a mai facut 7000km. Uite-asa o barba avea. Si asa o pieptana 3) Masina fara istoric. S-a dat pana sa ajung eu la ea. Poate tu gasesti fix Ioniq-ul ala condus de o baba la piata. Poate? Sa stii ca astea hibride nu se preteaza la taxi .... deloooc. Vad ca multa lumea nu si-ar bate capul cu swapu-ul asta deci posibil sa nu merite. Probabil mai astept 2-3 ani si trec direct pe electrica daca se mai dezvolta intre timp atat infrastructura cat si oferta de automobile electrice. PS. daca era pentru taxi sigur nu era vorba de 15.000km anual Edited by tixmich, 01 May 2022 - 19:54. |
#21
Posted 01 May 2022 - 21:35
Nu cred ca Ioniq consuma 4% in București. Hyundai are sistem hibrid mai puțin eficient decât Toyota și eu am 4.5% in condiții ideale (temperaturi de acum, nici cald nici rece, evit orele de vârf, etc.). Apoi contează și degradarea bateriei, ala ar avea 4 ani deja, se simte. Eu estimez minim 5.5-6 în oraș.
Ți-am zis, dacă consumul e prioritar, yaris cu motorul de 1.5 hibrid ar putea atinge un 4% dar nu la ore de vârf. Mai bine de-atât în București e doar wishful thinking. De-asta ziceam de calcule. Vezi niște reviewuri independente, calculează bine de tot ca să nu fii dezamăgit după ce o cumperi. La hibrid contează mult starea bateriei, asa ca poate te orientezi pe ceva măcar din 2020/2021 dacă tot faci mișcarea asta. Și dacă vrei cât mai eficient va trebui sa te uiți la Toyota, ca din ce știu eu au motoarele optimizate pentru asta (cu dezavantajul ca sunt ceva mai leșinate decât competiția). |
#22
Posted 01 May 2022 - 22:37
TehCube, on 01 mai 2022 - 21:35, said:
Nu cred ca Ioniq consuma 4% in București. Hyundai are sistem hibrid mai puțin eficient decât Toyota și eu am 4.5% in condiții ideale (temperaturi de acum, nici cald nici rece, evit orele de vârf, etc.). Apoi contează și degradarea bateriei, ala ar avea 4 ani deja, se simte. Eu estimez minim 5.5-6 în oraș. Ți-am zis, dacă consumul e prioritar, yaris cu motorul de 1.5 hibrid ar putea atinge un 4% dar nu la ore de vârf. Mai bine de-atât în București e doar wishful thinking. De-asta ziceam de calcule. Vezi niște reviewuri independente, calculează bine de tot ca să nu fii dezamăgit după ce o cumperi. La hibrid contează mult starea bateriei, asa ca poate te orientezi pe ceva măcar din 2020/2021 dacă tot faci mișcarea asta. Și dacă vrei cât mai eficient va trebui sa te uiți la Toyota, ca din ce știu eu au motoarele optimizate pentru asta (cu dezavantajul ca sunt ceva mai leșinate decât competiția). Mulțumesc mult pentru păreri / sfaturi. Pentru tipul asta de răspuns am creat acest topic. |
#23
Posted 02 May 2022 - 02:05
Pe Ioniq nu vei gasi senzori parcare fata la varianta vanduta in Romania. Si si daca ii vei dori montati, reprezentantele vor spune pas. Asa ca singura varianta este sa iti iei unul din Germanica, insa respectivele vor avea probabil foarte multi kilometri la bord.
In Bucuresti vei putea obtine consumuri de 4% doar daca esti in stare sa mergi ECO, cu claxoanele din spate de rigoare. Insa vei fi in stare sa obtii 5% fara probleme, inclusiv irna, daca de deplasezi pe distante mai mari de 20km. Eu pe Ioniq HEV din 2018 am 100% SOC la baterii, dupa +60000km, deci nu am degradare notabila. Consum 5,6l/100km la pompa de cand am masina, si nu o menajez. Ca sa elimin din start chicineta de Yaris, Toyota 1.8 HSG iti va consuma 1l/100km mai putin fata de Ioniq in trafic exclusiv la trafic de oras, daca esti in stare sa mergi ECO. Daca ai putea sa incarci la priza casnica masina zilnic si te misti maxim 100km zilnic, uita-te la Ioniq PHEV. lyanna, on 01 mai 2022 - 19:22, said:
Sa stii ca astea hibride nu se preteaza la taxi .... deloooc. |
#24
Posted 02 May 2022 - 12:49
tixmich, on 01 mai 2022 - 19:11, said:
Voiam argumente pro contra dacă ce am calculat e asa sau ma pierd pe undeva. Salut! Din ce stiu eu, cel mai bine la economia de carburant pe sistemele hybrid sta Toyota, de asemenea au cei mai multi ani investiti in tehnologia hybrid, deci mi se pare cel mai sigur "pariu" pe zona de hybride, te duci la reprezentanta, iti face frumos o evaluare a masinii si a bateriei si stii pe ce te bazezi. Ca inconvenient la Toyota ar fi interiorul usor invechit, dar in rest Toyota este peste Hyundai, parerea ema. Dar poti sa cauti daca exista jurnal de bord sau vreun forum specific de Ioniq sa vezi exact cat consuma in oras, ce probleme au sau au avut etc. Pentru oras poti sa iei un C-HR, nu e f mare, si consuma f putin, doar ca nu e nici foarte spatioasa : https://www.autovit....r-ID7GYLdd.html Sau un Corolla Sedan, care iarasi are consumuri f bune in oras: https://www.olx.ro/d...ic-IDg2j6u.html |
#25
Posted 02 May 2022 - 13:34
Eu as merge pe Toyota deoarece fac masini hibride de pe vremea primului Prius. Hyundai abia are cativa ani.
Motorul si bateria de pe 1.8 hybrid a ajuns si la 1 milion de km in USA fara interventii la ele. E din 2008 parca pe piata. Atat in USA, Japan sau EU, motorizarile sunt cam la fel. ^Lucrurile astea nu valoreaza nimic daca nu vrei sa tii masina mai mult de 10 ani. Edited by diabolik213, 02 May 2022 - 13:36. |
#26
Posted 02 May 2022 - 20:00
La 15.000 km pe an nu cred ca ar merita sa faci schimbul asta. Consumul urban pentru Ioniq ar trebui sa fie in jur de 5.5%, nu 4% cum spuneai tu mai sus, iar diferenta de consum pana la Mazda 3 nu cred ca ar merita riscul de-a da masina ta luata de noua pe una SH la care nu poti fi sigur de modul in care a fost folosita si intretinuta.
In locul tau eu as mai astepta vreun an doi, poate chiar trei si as incerca atunci schimbul cu o masina hybrid mai noua sau chiar cu una noua. Pana atunci exista posibilitatea ca piata de masini sa se mai aseze si pe de alta parte sa fi sigur ca impulsul asta de-a lua un hybrid chiar are sens si nu e doar o idee de moment cauzata de avalansa de stiri panicarde cu scumpirile la carburanti. |
#27
Posted 02 May 2022 - 21:59
tixmich, on 01 mai 2022 - 15:46, said: Fac cam 15.000 km/an. La o diferenta de 5l/100km (4% hibrida fata de 9% benzinara mea), rezulta aprox 6000 lei / an la pretul actual al carburantului. Ai o medie pana acum ? Altfel, frumusetea aia de masina merita 6000 de lei in plus pe an ! 😉 |
#28
Posted 03 May 2022 - 11:06
tixmich, on 01 mai 2022 - 13:27, said:
Salutare, Sunt in cautarea unui hybrid si in bugetul de 18-20k euro singura varianta pe care eu o gasesc ar fi un Hyundai Ioniq 2018 echipare Premium, deoarece tin neaparat la cateva dotari. - senzori fata-spate+ camera - faruri bi-xenon sau led - scaune incalzite, eventual si volan - asistenta franare, senzor unghi mort Momentan conduc o Mazda 3 Sedan 2018 ( luata de noua) cu dotarile respective dar as vrea sa o schimb cu un hybrid pentru economia de combustibil ( 90% din km ii fac intr-un oras tot mai aglomerat) + pentru viitoarele masuri tot mai dure pt clasicele benzinare si dieseluri. Ar fi si alte variante in bugetul asta ? E justificata schimbarea pe care doresc sa o fac ? Heeellppp! Ramai cu Mazda, este ca si noua, sau faci trecerea la electrica, de ex Ioniq https://hyundai-focs...c-2022/#preturi Edited by cata, 03 May 2022 - 11:12. |
|
#29
Posted 03 May 2022 - 13:24
dacă CHIAR vrei economie de carburant, la mersul prin oraș, dar nici să nu renunți la autonomia extra-urban, atunci NU hibrida este răspunsul, ci PLUG-IN.
la Tucson plug-in am autonomie electrică de 55 km încărcarea acasă echivalează valoric cu un consum de 2l benzină/100km mai bine de atât nu-ș ce să zic! |
#30
Posted 03 May 2022 - 22:35
Exact, lui ii trebuie plug in hybrid, daca merge 90% in Buc
|
#31
Posted 04 May 2022 - 17:36
De fapt îi trebuie electrică daca merge 90% prin București. Cam greu insa să găsească până în 20k una ca lumea. La sh prețurile sunt puternic distorsionate de programul Rabla Plus coroborat cu oferta scăzută
Edited by Ford4, 04 May 2022 - 17:37. |
#32
Posted 04 May 2022 - 18:01
Pai in titlu scrie clar ca vrea hybrid. Deci din gama hybrid, cel mai bine i se potriveste plug-in.
|
#33
Posted 16 May 2022 - 17:42
Fara suparare, fiecare cu pararea lui, dar zau daca inteleg de ce si-ar lua cineva un plug in hybrid - preferi sa iei o masina veche de 4-5 ani si cu zeci sau chiar 100.000+ km la bord, cand ai putea cu banii astia sa iti iei una noua, doar ca sa faci economie cateva sute de lei lunar la combustibil?
Stai linistit, nu interzice nimeni masinile non-electrice pana in momentul cand ponderea lor nu va fi sub 10% din parcul auto (nu vanzari), adica cel putin 20 de ani de acum incolo. Masina ta va fi de mult casata cand se va intampla asta. Doar daca vrei cu orice pret sa salvezi planeta si atunci e o alta discutie. |
|
#34
Posted 11 June 2022 - 18:22
Hai, ca viitorul v-o ia inainte. In maxim 15 ani va garantez (dau in scris) ca vor fi interzise masinile cu motoare termice (INCLUSIV SH). Bucurati-va acum de minunatele Astre, Passate, Mertzane, Beemveuri si ce mai aveti.
Bineinteles, daca vom mai exista peste 15 ani (ha ha). |
#35
Posted 12 June 2022 - 09:59
Tocmai vizionez un review la o Honda Prelude fabricata in 1987 ...batman, batman.
4 wheel steering acum 35 de ani ... Dau in scris ca in 30 de ani de azi vor exista BENZINARII de unde sa alimentezi cu carbutant ! Lasati visele umede ! Edited by icssizero, 12 June 2022 - 10:00. |
#36
Posted 12 June 2022 - 11:02
@icssizero: Faptul că Honda a scos acum 40 ani un model care n-a fost urmat de nici o altă firmă, nici chiar de Honda, nu demonstrează decât că acel model a fost o bizarerie.
Probabil că vor mai exista benzinării peste 30 ani, dar viitorul vine mai repede decât ne-am închipuit. Câțiva inși credeau că Putin va invada Ucraina, restul ziceau că e doar o flexare de mușchi... |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users