Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...
 ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 

Achizitie full hybrid SH buget 18-20k euro

- - - - -
  • Please log in to reply
37 replies to this topic

#19
lyanna

lyanna

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,318
  • Înscris: 02.09.2007
Din 3 masini SH la care m-am uitat 2 aveau probleme
1) Toyota Corola SH cu 6000km vanduta de o fosta??? reprezentanta.
Nu a patit nimic, i-am schimbat noi bara fata ca era zgariata.
Dauna de 15.000-20.000E pe carvertical.

2) C4 Spacetourer care-a facut in primele 9 luni 90.000km apoi urmatorul an a mai facut 7000km.
Uite-asa o barba avea.
Si asa o pieptana

3) Masina fara istoric. S-a dat pana sa ajung eu la ea.

Poate tu gasesti fix Ioniq-ul ala condus de o baba la piata. Poate?
Sa stii ca astea hibride nu se preteaza la taxi .... deloooc.

#20
tixmich

tixmich

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 56
  • Înscris: 15.02.2010

 lyanna, on 01 mai 2022 - 19:22, said:

Din 3 masini SH la care m-am uitat 2 aveau probleme
1) Toyota Corola SH cu 6000km vanduta de o fosta??? reprezentanta.
Nu a patit nimic, i-am schimbat noi bara fata ca era zgariata.
Dauna de 15.000-20.000E pe carvertical.

2) C4 Spacetourer care-a facut in primele 9 luni 90.000km apoi urmatorul an a mai facut 7000km.
Uite-asa o barba avea.
Si asa o pieptana

3) Masina fara istoric. S-a dat pana sa ajung eu la ea.

Poate tu gasesti fix Ioniq-ul ala condus de o baba la piata. Poate?
Sa stii ca astea hibride nu se preteaza la taxi .... deloooc.
Da, e loterie cu sh-ul . As avea posibilitatea sa iau masina din Germania (cliseu) pt ca am o cunostinta care sta acolo. Nu e garantat ca nu-ti iei teapa dar ai mai multe sanse sa fie ok mai ales daca gasesti in reprezentanta sau de la un dealer cu istoric .
Vad ca multa lumea nu si-ar bate capul cu swapu-ul asta deci posibil sa nu merite. Probabil mai astept 2-3 ani si trec direct pe electrica daca se mai dezvolta intre timp atat infrastructura cat si oferta de automobile electrice.

PS. daca era pentru taxi sigur nu era vorba de 15.000km anual

Edited by tixmich, 01 May 2022 - 19:54.


#21
TehCube

TehCube

    Railgun user

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,791
  • Înscris: 09.01.2007
Nu cred ca Ioniq consuma 4% in București. Hyundai are sistem hibrid mai puțin eficient decât Toyota și eu am 4.5% in condiții ideale (temperaturi de acum, nici cald nici rece, evit orele de vârf, etc.). Apoi contează și degradarea bateriei, ala ar avea 4 ani deja, se simte. Eu estimez minim 5.5-6 în oraș.
Ți-am zis, dacă consumul e prioritar, yaris cu motorul de 1.5 hibrid ar putea atinge un 4% dar nu la ore de vârf. Mai bine de-atât în București e doar wishful thinking.

De-asta ziceam de calcule. Vezi niște reviewuri independente, calculează bine de tot ca să nu fii dezamăgit după ce o cumperi. La hibrid contează mult starea bateriei, asa ca poate te orientezi pe ceva măcar din 2020/2021 dacă tot faci mișcarea asta. Și dacă vrei cât mai eficient va trebui sa te uiți la Toyota, ca din ce știu eu au motoarele optimizate pentru asta (cu dezavantajul ca sunt ceva mai leșinate decât competiția).

#22
tixmich

tixmich

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 56
  • Înscris: 15.02.2010

 TehCube, on 01 mai 2022 - 21:35, said:

Nu cred ca Ioniq consuma 4% in București. Hyundai are sistem hibrid mai puțin eficient decât Toyota și eu am 4.5% in condiții ideale (temperaturi de acum, nici cald nici rece, evit orele de vârf, etc.). Apoi contează și degradarea bateriei, ala ar avea 4 ani deja, se simte. Eu estimez minim 5.5-6 în oraș.
Ți-am zis, dacă consumul e prioritar, yaris cu motorul de 1.5 hibrid ar putea atinge un 4% dar nu la ore de vârf. Mai bine de-atât în București e doar wishful thinking.

De-asta ziceam de calcule. Vezi niște reviewuri independente, calculează bine de tot ca să nu fii dezamăgit după ce o cumperi. La hibrid contează mult starea bateriei, asa ca poate te orientezi pe ceva măcar din 2020/2021 dacă tot faci mișcarea asta. Și dacă vrei cât mai eficient va trebui sa te uiți la Toyota, ca din ce știu eu au motoarele optimizate pentru asta (cu dezavantajul ca sunt ceva mai leșinate decât competiția).

Mulțumesc mult pentru păreri / sfaturi.
Pentru tipul asta de răspuns am creat acest topic.

#23
mi20r

mi20r

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 361
  • Înscris: 17.04.2009
Pe Ioniq nu vei gasi senzori parcare fata la varianta vanduta in Romania. Si si daca ii vei dori montati, reprezentantele vor spune pas. Asa ca singura varianta este sa iti iei unul din Germanica, insa respectivele vor avea probabil foarte multi kilometri la bord.
In Bucuresti vei putea obtine consumuri de 4% doar daca esti in stare sa mergi ECO, cu claxoanele din spate de rigoare. Insa vei fi in stare sa obtii 5% fara probleme, inclusiv irna, daca de deplasezi pe distante mai mari de 20km.
Eu pe Ioniq HEV din 2018 am 100% SOC la baterii, dupa +60000km, deci nu am degradare notabila. Consum 5,6l/100km la pompa de cand am masina, si nu o menajez.
Ca sa elimin din start chicineta de Yaris, Toyota 1.8 HSG iti va consuma 1l/100km mai putin fata de Ioniq in trafic exclusiv la trafic de oras, daca esti in stare sa mergi ECO.
Daca ai putea sa incarci la priza casnica masina zilnic si te misti maxim 100km zilnic, uita-te la Ioniq PHEV.

 lyanna, on 01 mai 2022 - 19:22, said:

Sa stii ca astea hibride nu se preteaza la taxi .... deloooc.
Intr-o escapada de 4 zile in Budapesta am vazut intr-o singura zi mai multe Ioniq-uri pe taxi/Uber decat am vazut in 4 ani pe strazile din Romania.

#24
A_Stere

A_Stere

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 550
  • Înscris: 06.01.2022

 tixmich, on 01 mai 2022 - 19:11, said:

Voiam argumente pro contra dacă ce am calculat e asa sau ma pierd pe undeva.

Salut! Din ce stiu eu, cel mai bine la economia de carburant pe sistemele hybrid sta Toyota, de asemenea au cei mai multi ani investiti in tehnologia hybrid, deci mi se pare cel mai sigur "pariu" pe zona de hybride, te duci la reprezentanta, iti face frumos o evaluare a masinii si a bateriei si stii pe ce te bazezi. Ca inconvenient la Toyota ar fi interiorul usor invechit, dar in rest Toyota este peste Hyundai, parerea ema.
Dar poti sa cauti daca exista jurnal de bord sau vreun forum specific de Ioniq sa vezi exact cat consuma in oras, ce probleme au sau au avut etc.
Pentru oras poti sa iei un C-HR, nu e f mare, si consuma f putin, doar ca nu e nici foarte spatioasa : https://www.autovit....r-ID7GYLdd.html
Sau un Corolla Sedan, care iarasi are consumuri f bune in oras: https://www.olx.ro/d...ic-IDg2j6u.html

#25
diabolik213

diabolik213

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 858
  • Înscris: 25.09.2011
Eu as merge pe Toyota deoarece fac masini hibride de pe vremea primului Prius. Hyundai abia are cativa ani.
Motorul si bateria de pe 1.8 hybrid a ajuns si la 1 milion de km in USA fara interventii la ele. E din 2008 parca pe piata. Atat in USA, Japan sau EU, motorizarile sunt cam la fel.
^Lucrurile astea nu valoreaza nimic daca nu vrei sa tii masina mai mult de 10 ani.

Edited by diabolik213, 02 May 2022 - 13:36.


#26
axl07

axl07

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 420
  • Înscris: 22.02.2017
La 15.000 km pe an nu cred ca ar merita sa faci schimbul asta. Consumul urban pentru Ioniq ar trebui sa fie in jur de 5.5%, nu 4% cum spuneai tu mai sus, iar diferenta de consum pana la Mazda 3 nu cred ca ar merita riscul de-a da masina ta luata de noua pe una SH la care nu poti fi sigur de modul in care a fost folosita si intretinuta.

In locul tau eu as mai astepta vreun an doi, poate chiar trei si as incerca atunci schimbul cu o masina hybrid mai noua sau chiar cu una noua. Pana atunci exista posibilitatea ca piata de masini sa se mai aseze si pe de alta parte sa fi sigur ca impulsul asta de-a lua un hybrid chiar are sens si nu e doar o idee de moment cauzata de avalansa de stiri panicarde cu scumpirile la carburanti.

#27
icssizero

icssizero

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,193
  • Înscris: 28.02.2022

 tixmich, on 01 mai 2022 - 15:46, said:


Fac cam 15.000 km/an. La o diferenta de 5l/100km (4% hibrida fata de 9% benzinara mea), rezulta aprox 6000 lei / an la pretul actual al carburantului.

Calculul este gresit, nu ai consum 9% in toti cei 15k km.
Ai o medie pana acum ?
Altfel, frumusetea aia de masina merita 6000 de lei in plus pe an ! 😉

#28
cata

cata

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,049
  • Înscris: 16.02.2002

 tixmich, on 01 mai 2022 - 13:27, said:

Salutare,

Sunt in cautarea unui hybrid si in bugetul de 18-20k euro singura varianta pe care eu o gasesc ar fi un Hyundai Ioniq 2018 echipare Premium, deoarece tin neaparat la cateva dotari.

- senzori fata-spate+ camera
- faruri bi-xenon sau led
- scaune incalzite, eventual si volan
- asistenta franare, senzor unghi mort

Momentan conduc o Mazda 3 Sedan 2018 ( luata de noua) cu dotarile respective dar as vrea sa o schimb cu un hybrid pentru economia de combustibil ( 90% din km ii fac intr-un oras tot mai aglomerat) + pentru viitoarele masuri tot mai dure pt clasicele benzinare si dieseluri.

Ar fi si alte variante in bugetul asta ? E justificata schimbarea pe care doresc sa o fac ? Heeellppp!
Ca fost posesor de Toyota Auris hibrid 2017, pana acum 4 zile, si viitor posesor de electrica, Kia e-Niro, iti fac doua recomandari.
Ramai cu Mazda, este ca si noua, sau faci trecerea la electrica, de ex Ioniq
https://hyundai-focs...c-2022/#preturi

Edited by cata, 03 May 2022 - 11:12.


#29
gushpi

gushpi

    cârcotaș

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,067
  • Înscris: 17.01.2012
dacă CHIAR vrei economie de carburant, la mersul prin oraș, dar nici să nu renunți la autonomia extra-urban, atunci NU hibrida este răspunsul, ci PLUG-IN.
la Tucson plug-in am autonomie electrică de 55 km
încărcarea acasă echivalează valoric cu un consum de 2l benzină/100km
mai bine de atât nu-ș ce să zic! :)

#30
divine13

divine13

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 392
  • Înscris: 15.09.2014
Exact, lui ii trebuie plug in hybrid, daca merge 90% in Buc

#31
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,150
  • Înscris: 13.11.2017
De fapt îi trebuie electrică daca merge 90% prin București. Cam greu insa să găsească până în 20k una ca lumea. La sh prețurile sunt puternic distorsionate de programul Rabla Plus coroborat cu oferta scăzută

Edited by Ford4, 04 May 2022 - 17:37.


#32
divine13

divine13

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 392
  • Înscris: 15.09.2014
Pai in titlu scrie clar ca vrea hybrid. Deci din gama hybrid, cel mai bine i se potriveste plug-in.

#33
adymihalcea

adymihalcea

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 297
  • Înscris: 09.01.2004
Fara suparare, fiecare cu pararea lui, dar zau daca inteleg de ce si-ar lua cineva un plug in hybrid - preferi sa iei o masina veche de 4-5 ani si cu zeci sau chiar 100.000+ km la bord, cand ai putea cu banii astia sa iti iei una noua, doar ca sa faci economie cateva sute de lei lunar la combustibil?
Stai linistit, nu interzice nimeni masinile non-electrice pana in momentul cand ponderea lor nu va fi sub 10% din parcul auto (nu vanzari), adica cel putin 20 de ani de acum incolo. Masina ta va fi de mult casata cand se va intampla asta.
Doar daca vrei cu orice pret sa salvezi planeta si atunci e o alta discutie.

#34
saureign

saureign

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 50
  • Înscris: 19.07.2004
Hai, ca viitorul v-o ia inainte. In maxim 15 ani va garantez (dau in scris) ca vor fi interzise masinile cu motoare termice (INCLUSIV SH). Bucurati-va acum de minunatele Astre, Passate, Mertzane, Beemveuri si ce mai aveti.
Bineinteles, daca vom mai exista peste 15 ani (ha ha).

#35
icssizero

icssizero

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,193
  • Înscris: 28.02.2022
Tocmai vizionez un review la o Honda Prelude fabricata in 1987 ...batman, batman.
4 wheel steering acum 35 de ani ...
Dau in scris ca in 30 de ani de azi vor exista BENZINARII de unde sa alimentezi cu  carbutant !
Lasati visele umede !

Edited by icssizero, 12 June 2022 - 10:00.


#36
saureign

saureign

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 50
  • Înscris: 19.07.2004
@icssizero: Faptul că Honda a scos acum 40 ani un model care n-a fost urmat de nici o altă firmă, nici chiar de Honda, nu demonstrează decât că acel model a fost o bizarerie.
Probabil că vor mai exista benzinării peste 30 ani, dar viitorul vine mai repede decât ne-am închipuit. Câțiva inși credeau că Putin va invada Ucraina, restul ziceau că e doar o flexare de mușchi...

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate