Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
MOBARTA.RO
#1
Posted 29 April 2022 - 10:47
Doresc sa atrag atentia asupra acestui site care comercializeaza mobila si de unde mi se preconizeaza o teapa clasica, de care recunosc ca sunt vinovat in mare parte. Asta deoarece am comandat online si am achitat in avans 100% (de obicei nu fac asta, dar acum s-a intimplat) un produs comandat acum ~45 zile, cu termen de livrare in maxim 30 zile. Deci sunt in intirziere cu 15 zile....unii ar zice ca e parfum, nu e mult....dar dupa cum decurg lucrurile mie imi miroase a teapa. Tot felul de scuze...ca e Pasti, ca e pe comanda si dureaza mai mult....mai nou nu raspund la telefon. Ca sa nu o lungesc la nesfirsit cu ei, ieri le-am trimis o cerere de renuntare la comanda si returnare a banilor (conform conditiilor de pe site). Nu-mi fac mari sperante ca se vor conforma, de asta cer aici niste solutii de la cei care s-au confruntat cu asemenea situatii. Am sa mai astept cateva zile sa vad daca ma contacteaza cumva, daca nu va urma OPC si politie. Are cineva si alta recomandare?
|
#2
Posted 29 April 2022 - 11:02
De ce nu ai ales plata la livrare? Ramburs.
Screenshot_2022-04-29-12-01-00-858_com.android.chrome.jpg 136.71K 160 downloads |
#3
Posted 29 April 2022 - 11:12
Chiar asa ... de ce ai platit in avans din moment ce puteai plati la livrare ?
Daca este vorba de mobila pe comanda - DA - poate dura mult si pentru ca (aproape sigur) nu au lucrat de Paste, dureaza si mai mult Deocamdata nu vad nici o teapa Doar un client nerabdator |
#4
Posted 29 April 2022 - 11:27
Mai astepti 30 zile,daca nu vine mobila ceri returnarea banilor.
|
#5
Posted 29 April 2022 - 11:27
Naijax, on 29 aprilie 2022 - 11:12, said:
Doar un client nerabdator Oh, da, ca romanul e calugar shaolin la rabdare in general. E usor sa fii rabdator din spatele tastaturii pe banii si produsul altuia. Numai cand sunt banii si produsul tau e deranj. Atunci sa fie in 12, maaaxim 24 de ore la usa. Edited by abac, 29 April 2022 - 11:28. |
#6
Posted 29 April 2022 - 11:31
dorin_2k, on 29 aprilie 2022 - 11:02, said:
De ce nu ai ales plata la livrare? Ramburs. Naijax, on 29 aprilie 2022 - 11:12, said:
Chiar asa ... de ce ai platit in avans din moment ce puteai plati la livrare ? blackiesasha, on 29 aprilie 2022 - 10:47, said:
(de obicei nu fac asta, dar acum s-a intimplat) Întrebări fără rost... În primă fază reclamație la ANPC și trimiți și către Mobrata email-ul de confirmare a primirii reclamației. |
#7
Posted 29 April 2022 - 11:51
Acum cativa ani se discuta aprins de ce nu va avea niciodata Amazon intrare si succes in Romania: pentru ca niciun roman nu e dispus sa plateasca in avans, toti vor plata ramburs.
Se pare ca argumentul asta s-a prabusit. |
#8
Posted 29 April 2022 - 11:54
Am achitat in avans cu un card de credit in scopul de a plati in rate fara dobanda produsul respectiv.
Sunt client nerabdator? poate trebuia sa mentionez ca i-am contactat telefonic inainte de a plasa comanda si i-am intrebat de termenul MAXIM de livrare avand in vedere ca urmeaza sarbatorile pascale si au fost foarte siguri pe cele 30 zile. |
#9
Posted 29 April 2022 - 11:55
OwlDoom, on 29 aprilie 2022 - 11:31, said:
În primă fază reclamație la ANPC și trimiți și către Mobrata email-ul de confirmare a primirii reclamației. ANPC-ul intervine doar daca ai incercat sa te intelegi amiabil cu cel care ti-a produs paguba, nu inainte. Ii vor cere dovezi referitoare la conversatiile cu reclamatul din care sa reiasa ca nu a reusit sa rezolve problema. blackiesasha, on 29 aprilie 2022 - 11:54, said:
Am achitat in avans cu un card de credit in scopul de a plati in rate fara dobanda produsul respectiv. Sunt client nerabdator? poate trebuia sa mentionez ca i-am contactat telefonic inainte de a plasa comanda si i-am intrebat de termenul MAXIM de livrare avand in vedere ca urmeaza sarbatorile pascale si au fost foarte siguri pe cele 30 zile. La curier nu poti sa platesti cu cardul? Cele 30 de zile sunt calendaristice sau lucratoare? |
#10
Posted 29 April 2022 - 12:03
abac, on 29 aprilie 2022 - 11:51, said:
Acum cativa ani se discuta aprins de ce nu va avea niciodata Amazon intrare si succes in Romania: pentru ca niciun roman nu e dispus sa plateasca in avans, toti vor plata ramburs. Se pare ca argumentul asta s-a prabusit. pe Amazon am zeci de comenzi. Toate platite in avans ca asa e procedura. Dar nu am avut nici o problema. Si am prins curaj in momentul cand o comanda a intirziat, depasind termenul de livrare maxim, i-am sesizat si in 2-3 zile aveam banii inapoi in cont. Peste alte cateva zile a sosit si comanda iar la sesizarea mea ca a ajuns si cum facem sa le dau banii, au raspuns ca nu e nici o problema, sa pastrez si produsul si banii. Adica sa zic bogdaproste mai pe romaneste. AlexEn, on 29 aprilie 2022 - 11:55, said:
ANPC-ul intervine doar daca ai incercat sa te intelegi amiabil cu cel care ti-a produs paguba, nu inainte. Ii vor cere dovezi referitoare la conversatiile cu reclamatul din care sa reiasa ca nu a reusit sa rezolve problema. La curier nu poti sa platesti cu cardul? Cele 30 de zile sunt calendaristice sau lucratoare? pe site-ul lor nu precizeaza, dar i-am intrebat eu inainte de plasarea comenzii cum am zis mai sus...si au precizat ca sunt calendaristice. |
|
#11
Posted 29 April 2022 - 12:06
Degeaba ti-a precizat la telefon.
Ai vreun mail sau ceva in scris de la ei in sensul asta? |
#12
Posted 29 April 2022 - 12:08
pai daca un termen nu este precizat clar, in eventualitatea aparitiei unui conflict, se ia in calcul varianta cea mai favorabila consumatorului. Eu asa gasisem o precizare pe undeva....sper sa nu gresesc.
Oricum nu au mentionat o asemenea scuza, ca ar fi zile lucratoare. Si lucratoare daca ar fi, in vreo 2-3 zile ar expira. Edited by blackiesasha, 29 April 2022 - 12:18. |
#13
Posted 29 April 2022 - 12:16
Ai pe mail macar factura și contractul? E undeva scris termenul de livrare?
|
#14
Posted 29 April 2022 - 12:25
AlexEn, on 29 aprilie 2022 - 11:55, said: ANPC-ul intervine doar daca ai incercat sa te intelegi amiabil cu cel care ti-a produs paguba, nu inainte. Ii vor cere dovezi referitoare la conversatiile cu reclamatul din care sa reiasa ca nu a reusit sa rezolve problema. La curier nu poti sa platesti cu cardul? Cele 30 de zile sunt calendaristice sau lucratoare? |
#15
Posted 29 April 2022 - 12:27
Nu il descurajez. Ii raspundeam colegului care a zis sa se adreseze ANPC-ului inainte de orice. Daca face asta doar o sa isi piarda timpul.
|
|
#16
Posted 29 April 2022 - 12:28
blackiesasha, on 29 aprilie 2022 - 12:03, said: pe Amazon am zeci de comenzi. Toate platite in avans ca asa e procedura. Dar nu am avut nici o problema. Si am prins curaj in momentul cand o comanda a intirziat, depasind termenul de livrare maxim, i-am sesizat si in 2-3 zile aveam banii inapoi in cont. Peste alte cateva zile a sosit si comanda iar la sesizarea mea ca a ajuns si cum facem sa le dau banii, au raspuns ca nu e nici o problema, sa pastrez si produsul si banii. Adica sa zic bogdaproste mai pe romaneste. pe site-ul lor nu precizeaza, dar i-am intrebat eu inainte de plasarea comenzii cum am zis mai sus...si au precizat ca sunt calendaristice. Poate peste 100 - 200 ani vom ajunge si noi asa. Sau niciodata. Edited by Cr1spy, 29 April 2022 - 12:30. |
#17
Posted 29 April 2022 - 12:29
Ai scris mai sus ca ai platit cu cardul, deci sigur iti recuperezi banii, daca vrei.
In primul rand, le dai mail sa iti returneze banii, avand in vedere ca au trecut 45 de zile in loc de 30 cat sunt specificati pe site (sau unde scrie asta). Daca iti dau banii, ok. Daca nu iti dau banii, atunci te duci la banca emitenta a cardului si poti face refuz la plata - atasezi dovezile tale (cand ai platit, ca au trecut x zile, ca le-ai dat mail) si banca o sa iti dea banii inapoi. |
#18
Posted 29 April 2022 - 12:30
AlexEn, on 29 aprilie 2022 - 12:27, said:
Nu il descurajez. Ii raspundeam colegului care a zis sa se adreseze ANPC-ului inainte de orice. Daca face asta doar o sa isi piarda timpul. blackiesasha, on 29 aprilie 2022 - 10:47, said:
Tot felul de scuze...ca e Pasti, ca e pe comanda si dureaza mai mult....mai nou nu raspund la telefon. Cred că "orice" s-a produs deja. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users