Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cumparare AC Gree [Buget maxim 30...

Telekom

Ce e aratarea asta ?

Probleme timonerie schimbator sau...
 Numar strada gresit in contractul...

Centrala Ariston Cares Premium 24...

La multi ani @Klasse!

La multi ani @shmecherul!
 pareri ipad 6-2018- flip

Cum au aparut supermarketurile in...

Campanii mincinoase Carrefour

Tv toshiba defect
 touchscreen navigatie stricat

bonsai - de unde?

Resetare Bonus Malus

Unitatea optica DVD-rw absenta pe...
 

Salarii reale inginer mecanic/aerospatial Franta_

- - - - -
  • Please log in to reply
39 replies to this topic

#1
MarcusAiurelius

MarcusAiurelius

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 8
  • Înscris: 03.02.2020
Salut, vreau sa plec din Romania catre tarile mai calde si mai potente financiar. Probabil anul viitor. Sunt inginer mecanic, am experienta de 5+ ani in proiectare, am lucrat in multinationala cu client din Forbes500, dar si in firma mai mica. Am si experienta si cunostinte in simulari, programare in Python, vorbesc engleza la nivel C1, spaniola B1, franceza B1.

Mi-a facut cu ochiul partea de industrie aerospatiala din Franta, cum ar fi Airbus si celelalte companii din zona de sud, Toulouse. Pe tot felul de site-uri apar salarii pentru ingineri aerospatiali undeva la 40.000E / an brut, asta insemnand undeva sub 3,000E net pe luna. Nu specifica nimeni daca sunt salarii de debutanti sau de oameni cu experienta.

Cel mai atractiv este Airbus, din prisma numelui si a oportunitatilor, insa vazand salariile respective, parca imi taie entuziasmul, in special cand doar o chirie decenta e 1000 eur / luna.

Are cineva niste exemple de salarii in inginerie mecanica in Franta, sa confirme?

Si-n plus... angajeaza romani? Si daca angajeaza, ii trateaza ca pe oameni de mana 2-a? Sunt discriminari mari in Franta pe piata muncii?

#2
abac

abac

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,435
  • Înscris: 28.10.2018