![]() |
Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Diesel-electric sau benzină-electric?

#19
Posted 20 March 2022 - 07:56

n-am impresia ca le stiu pe toate doar ca stiu mai bine putin decat cei care nu au avut asemenea experiente proprii... atat
nu ti se pare rezonabil? daca doar Volvo foloseste pe scara larga dizele in 5 pistoane, inseamna sa sunt proaste? sau cum? ai o logica care imi scapa... cam derapeaza... |
#21
Posted 20 March 2022 - 08:13

Aș avea o întrebare: Care dintre cele două modele de hibride este mai fiabil, diesel-electric sau benzină-electric?! Diferențe, asemănari etc... Mulțumesc! fiabilitatea depinde de brand si model dar in general diesel e mai rezistent daca e exploatat si intretinut corect. |
#22
Posted 20 March 2022 - 08:27

Citat Nu am fost destul de clar? te-ai prins sper ca discutia este despre SHuri Citat Imi si imaginez cum... Edited by apocalipsul, 20 March 2022 - 08:29. |
#23
Posted 20 March 2022 - 08:50

#25
Posted 20 March 2022 - 09:07

alea nu-s deloc ecologice si nici n-ai reducere la impozit pentru ele
|
#26
Posted 20 March 2022 - 09:42

#27
Posted 20 March 2022 - 09:48

diesel merita daca faci drumuri lungi si dese, daca iesi din oras odata la 3-4 luni sau mai rar nu prea are sens, chiar daca mergi in restul timpului doar pe electric, fiabilitatea depinde de brand si model dar in general diesel e mai rezistent daca e exploatat si intretinut corect. Mulțumesc pentru sfat! Ideea e că nu ies mai mult de 3-4 ori pe an din oraș, deci benzinarul-electric ar fi opțiunea... mă gândeam la Toyota, văd că e lăudată! Oricum revin cu informații și păreri după ce o cumpăr! |
#28
Posted 20 March 2022 - 10:29

mai sunt si alte optiuni, dar aici depinde daca ti se potriveste un hibrid plug-in sau unul "normal", la plug-in ai nevoie de priza pt a-l tine incarcat si pt a merge cat mai mult doar pe curent, folosind motorul pe benzina mai mult la drum lung.
la celalalt tip motoarele merg mai mult in paralel dar nu-ti bati capul cu bagat in priza.
Mă întreb, de ce or fi diesel-electricele "așa de rare"?! |
#29
Posted 20 March 2022 - 11:15

1. mai sunt si alte optiuni, dar aici depinde daca ti se potriveste un hibrid plug-in sau unul "normal", la plug-in ai nevoie de priza pt a-l tine incarcat si pt a merge cat mai mult doar pe curent, folosind motorul pe benzina mai mult la drum lung. la celalalt tip motoarele merg mai mult in paralel dar nu-ti bati capul cu bagat in priza. 2. pt ca hibridul s-a "maturizat" abia dupa ce diesel a primit o reputatie proasta. 1. Nu mă intereaează modelul cu "băgatul în priză", eu îmi doresc un hybrid "normal", însă nedumerirea mea era care dintre cele două modele e mai fiabil/rentabil... acum am o idee, hybridul benzină-electric de la Toyota (oricum Toyota e unul dintre brandurile mele preferate). 2. De ce a primit dieselul reputație proastă înainte de "maturizarea" hybridului? |
|
#30
Posted 20 March 2022 - 11:23

Nu știu dacă te-ai referit la diesel sau diesel-electric, în orice caz dieselul-electric e cam greu de găsit și se pare că nu e așa fiabil ca benzinarul-electric... zic și eu din ce zic colegii pe forum! Am avut 3 bucăți in firma, nu e nimic deosebit. Daca zici ca nu ieși des din oraș, cauta un phev benzina cu rå ge măricel electric (astea de generație mai noua au spre 50-60km real). |
#31
Posted 20 March 2022 - 11:31

orice hybrid e:
mai mare, mai greu, mai lent, (exceptie BMW i8) mai scump, mai complicat mai stricăcios decat o masina cinstita trebuie sa cantaresti foarte bine costurile si beneficiile, si avantajele directe si indirecte nu intodeauna economia de combustibil merita pretul masinii (la o masina noua, chiar deloc) ca sa echivalezi diferenta de pret in aia 20% economie combustibil iti trebuie vreo 2-300k, abia de acolo incolo faci "economie" Edited by apocalipsul, 20 March 2022 - 11:36. |
#32
Posted 20 March 2022 - 11:48

Hahaaha... Poti te rog sa ne exemplifici si noua calculul facut de tine.
|
#33
Posted 20 March 2022 - 11:49

orice hybrid e: mai mare, mai greu, mai lent, (exceptie BMW i8) mai scump, mai complicat mai stricăcios Nu are cum sa fie mai mare sau mai lent dacă e construit pe aceeași platforma. Mai greu da și eventual mai puțin fiabil. Edited by ro_explorer, 20 March 2022 - 11:50. |
#34
Posted 20 March 2022 - 11:52

nu poti face hybrid smart sau VW up sau matiz
ai nevoie de spatiu mai greu inseamna implicit mai lent (exceptie facand bmwul de mai sus pe care tehnologia hybrida nu-l ajuta la economia de combustibil ci la cresterea performantei) e si bateria, generatorul si motoarele electrice care cantaresc in plus (unele mai au si cutie de viteze) un PHEV, daca n-ai unde sa-l incarci si mergi cu el in modul hybrid clasic va consuma de 3 ori mai mult combustibil dacat scrie in specificatii Edited by apocalipsul, 20 March 2022 - 11:59. |
#35
Posted 20 March 2022 - 11:56

ca sa echivalezi diferenta de pret in aia 20% economie combustibil iti trebuie vreo 2-300k, abia de acolo incolo faci "economie" Când am avut eu phev, diferența de preț fata de același ice a fost de cca 2500 euro după ecobonus (preț de lista 51k euro phev, 47k platiti, fata de cca 45k ice cu același motor și nivel de dotări).
mai greu inseamna implicit mai lent Ice: 0-100 in 7.5 sec, Phev in 6.4 sec. Edited by ro_explorer, 20 March 2022 - 11:57. |
|
#36
Posted 20 March 2022 - 12:06

un PHEV, daca n-ai unde sa-l incarci si mergi cu el in modul hybrid clasic va consuma de 3 ori mai mult combustibil dacat scrie in specificatii Sa zicem 7% urban hibrid normal Dupa calculul tau rapid 27% urban phev in mod simplu hibrid. Sa fim realisti. Cu cat iti creste consumul la loganul tau daca porti 70-80kg (hai 100) in plus? Cu 1L la 100km, 2 litri? Arunca o privire la Tucson ICE, hybrid si PHEV. Vezi ce zic oamenii. PHEV are motorul electric mai mare si bateria de 3x...4x mai mare fata de hybrid. Care crezi ca e diferenta de consum la drum lung? Edited by radurus, 20 March 2022 - 12:10. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users