Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Info Coronavirus/Vaccinare vs Fake News

Cum isi mai petrec romanii vacant...

Fronius Gen24 Hibrid country code?

Compatibilitate placa de baza/pro...
 Identificare soi vita de vie

Iritatie ciudata pe picior

Problema Phillips 50PUS8536/12

Examen restant
 Colonoscopie

sisteme de operare 32 bit si 64 b...

Recomandari producatori pergole, ...

Prima iesire cu masina in Grecia,...
 A mai cumparat cineva tastaturi d...

Generator hidro artizanal

Convertire imprimanta pt sublimare

Despagubire defectiune curent?
 

Diesel-electric sau benzină-electric?

- - - - -
  • Please log in to reply
80 replies to this topic

#37
apocalipsul

apocalipsul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,468
  • Înscris: 26.01.2014
discutam de sehașuri de 4-5ani (cu devalorizare semnificativa) si cel mai probabil peste 100k
nu de modele 2022
daca iti ia 7% care e economia de combustibil? (fata de un dizel de 2litri care ia 6?)

#38
_-livio-_

_-livio-_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,056
  • Înscris: 22.10.2007
economia se simte in momentul in care bateria se incarca si masina opreste motorul cu ardere, trecand pe electric.

Edited by _-livio-_, 20 March 2022 - 14:13.


#39
radurus

radurus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,951
  • Înscris: 16.06.2006

 apocalipsul, on 20 martie 2022 - 13:48, said:

discutam de sehașuri de 4-5ani (cu devalorizare semnificativa) si cel mai probabil peste 100k
nu de modele 2022
daca iti ia 7% care e economia de combustibil? (fata de un dizel de 2litri care ia 6?)
Cifrele de consum erau doar exemplu.

Nu intentionez sa transform topicul in benzina versus dizăl dar...
Stie toata lumea ca dizel consuma putin.
Si se mai stie ca infunzi DPF mergand in oras si ca mersul pe distante scurte il uzeaza prematur datorita faptului ca nu reuseste sa se incalzeasca motorul la temperatura de rulare.
Ai mirosit gazele care ies pe teava dizel, chiar si astea de 3-4 ani? Te invit sa o faci.
Nu esti singurul care lauzi dizelul. Traiasca fortza tdi si dpf anulat. Noua sa ne fie bine. Ce imi pasa de fumul din spatele meu.

Edited by radurus, 20 March 2022 - 14:55.


#40
apocalipsul

apocalipsul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,468
  • Înscris: 26.01.2014
asa ai inteles tu? ca laud dizelul?
mai faci si alte presupuneri deplasate din pacate...
eu nu cred ca tu bagi nasul la teava de esapament... nici la EV
cate benzinare euro6 stii?
vad ca nu vrei sa transformi topicul dar ii tragi cu poluarea cu fumul cu gazele... pai e frumos asa?
sunt multe fapte care nu sunt cunoscute/intelese pe deplin despre hybride, multe premise false care circula
au si hibridele inconvenientele lor

Quote

economia se simte in momentul in care bateria se incarca si masina opreste motorul cu ardere, trecand pe electric.
asa ai inteles tu ca functioneaza treaba? Posted Image
doar daca bateria se incarca de la priza... doar atunci...
sau tu nu iei in considerare faptul ca un model hibrid costa semnificativ mai scump decat unul clasic?

Edited by apocalipsul, 20 March 2022 - 15:08.


#41
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 25,211
  • Înscris: 15.12.2009
Cam cât de "semnificativ mai scump"? Mai ales la un sh... hai fii serios.

#42
apocalipsul

apocalipsul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,468
  • Înscris: 26.01.2014
acolo vorbeam de pretul de nou
de faptul ca nu faci economie cumparand o hybrida decat dupa 2-300k
e ca la becurile economice (sumele sunt altele)

Quote

bateria se incarca si de la motor, nu doar de la priza, iar de unde vine curentul e irelevant.
cand incarci bateria de la motor nu prea faci economie colegule... nu prea le ai pe astea cu fizica, cu energia, cu lucrul mecanic...
ca sa se incarce bateria, consumi benzina...
alea cu regenerarea la franare sunt povesti
orice beculet, orice sistem electric de pe masina consuma energie de la motor... nu din aer... creste consumul...
ai zis ca stii, vad ca nu prea...
in rest... plin de specialisti

Quote

despre ce fel de economie vorbesti?
de bani

Edited by apocalipsul, 20 March 2022 - 15:29.


#43
_-livio-_

_-livio-_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,056
  • Înscris: 22.10.2007

 apocalipsul, on 20 martie 2022 - 15:02, said:


asa ai inteles tu ca functioneaza treaba? Posted Image
doar daca bateria se incarca de la priza... doar atunci...
sau tu nu iei in considerare faptul ca un model hibrid costa semnificativ mai scump decat unul clasic?
da, si asa functioneaza treaba, la PHEV ai multiple moduri de functionare.
bateria se incarca si de la motor, nu doar de la priza, iar de unde vine curentul e irelevant.
despre ce fel de economie vorbesti? in combustibil? TCO? ca nu prea e clar.

#44
andreyvsjoker

andreyvsjoker

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,154
  • Înscris: 25.01.2007

 apocalipsul, on 20 martie 2022 - 15:15, said:

acolo vorbeam de pretul de nou
de faptul ca nu faci economie cumparand o hybrida decat dupa 2-300k
e ca la becurile economice (sumele sunt altele)

cand incarci bateria de la motor nu prea faci economie colegule... nu prea le ai pe astea cu fizica, cu energia, cu lucrul mecanic...
ca sa se incarce bateria, consumi benzina...
alea cu regenerarea la franare sunt povesti
orice beculet, orice sistem electric de pe masina consuma energie de la motor... nu din aer... creste consumul...
ai zis ca stii, vad ca nu prea...
in rest... plin de specialisti
Iti propun sa nu te pronunti tu despre cum se incarca bateria ca esti total pe langa subiect. Habar nu ai cum functioneaza legile fizicii daca reusesti sa scrii" alea cu regenerarea la franare sunt povesti"

Edited by andreyvsjoker, 20 March 2022 - 15:30.


#45
_-livio-_

_-livio-_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,056
  • Înscris: 22.10.2007

 apocalipsul, on 20 martie 2022 - 15:15, said:

acolo vorbeam de pretul de nou
de faptul ca nu faci economie cumparand o hybrida decat dupa 2-300k
e ca la becurile economice (sumele sunt altele)

cand incarci bateria de la motor nu prea faci economie colegule... nu prea le ai pe astea cu fizica, cu energia, cu lucrul mecanic...
ca sa se incarce bateria, consumi benzina...
alea cu regenerarea la franare sunt povesti
orice beculet, orice sistem electric de pe masina consuma energie de la motor... nu din aer... creste consumul...
ai zis ca stii, vad ca nu prea...
in rest... plin de specialisti


de bani
de acolo scoti consumul ala de 7%, mai ai inertie si altele, stiu, dupa tine nimic nu conteaza.
inevitabil bateria de tractiune se va incarca doar din mersul pe motor termic, iar pe termen lung consumul va fi mai mic decat fara hibrid.
restul de beculete sunt irelevante, vor consuma acelasi lucru indiferent ca e hibrid sau nu.

Edited by _-livio-_, 20 March 2022 - 15:38.


#46
BaXXXon

BaXXXon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,085
  • Înscris: 10.08.2021
La un motor diesel problema mare e ca se incalzeste foarte greu , daca mai pui si electric in ecuatie , n-ajunge la temperatura optima cand e frig afara deci , implicit consumul si uzurile cand funtioneaza motorul termic sunt foarte mari. N-as alege diesel hibrid in veci .

#47
Tsunnnami

Tsunnnami

    Bucuresti

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 42,528
  • Înscris: 20.10.2015

 apocalipsul, on 20 martie 2022 - 09:07, said:

alea nu-s deloc ecologice si nici n-ai reducere la impozit pentru ele
Unde in intrebare e vorba de motoare ecologice???

 heartu, on 20 martie 2022 - 09:42, said:

Mă întreb, de ce or fi diesel-electricele "așa de rare"?!

Pentru ca diesele-le incep sa fie interzise. De ce ar investii o firma in ceva care moare in cativa ani?

 heartu, on 20 martie 2022 - 09:48, said:

Mulțumesc pentru sfat!

Ideea e că nu ies mai mult de 3-4 ori pe an din oraș, deci benzinarul-electric ar fi opțiunea... mă gândeam la Toyota, văd că e lăudată!

Ia-ti masina FIABILA.
Dupa mine Prius e cea mai fiabila hibrida. Sunt multe, s-a investit uluitor de mult, au invatat pana la varianta asta, au eficientizat-o.
Fiind multe gasesti si servie-uri destul e si piese garla

Intrebarea ta a fost stupida, tu crezand ca noi, cititorii stim ce ai tu in cap.
Intre benzina si diesel, mai fiabil si mai eficient este dieselul, insa in cazul tau, am raspuns mai sus.

 apocalipsul, on 20 martie 2022 - 15:15, said:

cand incarci bateria de la motor nu prea faci economie colegule...

Asa e, Prius de fapt e subventionat si cumpara benzina cu pret redus.
Tu te auzi ce scrii aici?
Sau tu propui troleibuze?

 BaXXXon, on 20 martie 2022 - 15:38, said:

La un motor diesel problema mare e ca se incalzeste foarte greu ,

Ai si ceva care sa suporte afirmatia asta?

#48
BaXXXon

BaXXXon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,085
  • Înscris: 10.08.2021

 Tsunnnami, on 20 martie 2022 - 16:06, said:



Ai si ceva care sa suporte afirmatia asta?
Da , detin 2 masini diesel si am avut vro 5 si  toate se incalzesc mai greu decat un benzinar . Gandeste-te daca mergi in oras electric si la un moment dat se termina bateria si treci pe termic . Ei bine la diesel , iarna cel putin , in oras , la porniri dese nu ai nici o sansa sa ajungi la temperatura optima de lucru . Testat , nu povesti .

#49
Tsunnnami

Tsunnnami

    Bucuresti

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 42,528
  • Înscris: 20.10.2015

 BaXXXon, on 20 martie 2022 - 16:43, said:

Da , detin 2 masini diesel si am avut vro 5 si  toate se incalzesc mai greu decat un benzinar . Gandeste-te daca mergi in oras electric si la un moment dat se termina bateria si treci pe termic . Ei bine la diesel , iarna cel putin , in oras , la porniri dese nu ai nici o sansa sa ajungi la temperatura optima de lucru . Testat , nu povesti .

E branza, date, date oficiale ai? Nu ce simti tu la masina ta, pentru ca nu are sens ceea ce susti

#50
heartu

heartu

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 24
  • Înscris: 06.03.2021

 BaXXXon, on 20 martie 2022 - 15:38, said:

La un motor diesel problema mare e ca se incalzeste foarte greu , daca mai pui si electric in ecuatie , n-ajunge la temperatura optima cand e frig afara deci , implicit consumul si uzurile cand funtioneaza motorul termic sunt foarte mari. N-as alege diesel hibrid in veci .

Înclin să-ți dau dreptate, cu ceva ani în urmă, aveam un Ford Fiesta 1.3 benzină... și când ieșeam iarna din oraș, mergeam vreo 45 km până într-un sat, și când mă întorceam motorul tot rece era, nu ajungea acul la 90° C nici să-l omori! Vara în schimb, în oraș, căldură, semafoare etc se supraîncălzea motorul prea repede, odată a trebuit să trag pe dreapta să se răcească motorul!

#51
heartu

heartu

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 24
  • Înscris: 06.03.2021

 Tsunnnami, on 20 martie 2022 - 16:06, said:

1. Pentru ca diesele-le incep sa fie interzise. De ce ar investii o firma in ceva care moare in cativa ani?

2. Ia-ti masina FIABILA.
Dupa mine Prius e cea mai fiabila hibrida. Sunt multe, s-a investit uluitor de mult, au invatat pana la varianta asta, au eficientizat-o.
Fiind multe gasesti si servie-uri destul e si piese garla

3. Intrebarea ta a fost stupida, tu crezand ca noi, cititorii stim ce ai tu in cap.
Intre benzina si diesel, mai fiabil si mai eficient este dieselul, insa in cazul tau, am raspuns mai sus.

1. Păi n-ai spus că diesel-electricele sunt mai fiabile? Atâta timp cât se fabrică dieselurile clasice, se pot fabrica și hybridele, ce-i așa de ieșit din comun? Asta cu "scosul" dieselurilor... mai trebuie să aștepte ani buni!

2. OK!

3. De ce să fie întrebarea mea stupidă?
N-am crezut eu, că ce spui tu...

#52
radurus

radurus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,951
  • Înscris: 16.06.2006

 apocalipsul, on 20 martie 2022 - 15:02, said:

asa ai inteles tu? ca laud dizelul?
...
Ma inclin si va dau dreptate.
De mult nu am intalnit un asa intelept.
Chiar nu am ce sa comentez.

Edited by radurus, 21 March 2022 - 06:48.


#53
Tsunnnami

Tsunnnami

    Bucuresti

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 42,528
  • Înscris: 20.10.2015

 heartu, on 20 martie 2022 - 22:40, said:

1. Păi n-ai spus că diesel-electricele sunt mai fiabile? Atâta timp cât se fabrică dieselurile clasice...

Fiabilitatea e una, poluarea si mersul dezvoltarii, a altceva.
NU INVESTESTI milioane de dolari pentru dezvoltare in ceva care stii sigur ca va disparea.

Sa-ti dau un exemplu sa intelegi.
1920.
Ai o fabrica si produci undite si bice. Stii ca vine epoca masinilor. Investesti in continuare in perfectionarea bicelor?
E o tampenie

 heartu, on 20 martie 2022 - 22:40, said:

3. De ce să fie întrebarea mea stupidă?
N-am crezut eu, că ce spui tu...

Pentru ca e proasta.
Pe tine

... nu te intereseaza care e mai fiabil ci ce merita ca TU sa-ti cumperi.
E cu totul altceva

#54
apocalipsul

apocalipsul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,468
  • Înscris: 26.01.2014

Quote

iar pe termen lung consumul va fi mai mic decat fara hibrid.
asta e clar, ca de aia s-au inventat... dar pana ajungi la termenul ala lung... pe termen scurt trebuie sa platesti mai mult pentru ea si e mai stricăcioasă... in sensul ca vei avea cumulate defectele unei masini clasice cu cele ale unei masini electrice, are o constructie mai complicata si mai complexa care impliciti deschide posibilitatea aparitiei mai multor defecte si uzuri

Quote

La un motor diesel problema mare e ca se incalzeste foarte greu , daca mai pui si electric in ecuatie , n-ajunge la temperatura optima cand e frig afara deci , implicit consumul si uzurile cand funtioneaza motorul termic sunt foarte mari. N-as alege diesel hibrid in veci .
aici e de discutat, e o teorie... am avut dizel pe care l-am folosit preponderent in oras pe distante oarecum scurte, de care nu mi-a pasat absolut deloc constient fiind ca nu-i face bine in principiu si care a rezistat eroic cu schimburi de ulei cand dadea dumnezeu (si dumnezeu nu prea dadea) cu becuri aprinse in bord... cu bujii arse... si de care am tras vreo 6 ani si 200k fara probleme
ca n-ai alege dizel hybrid? da, de acord, mai ales ca nici na-i avea de unde sa alegi
asta am si spus, ca dizelul hybrid nu e o optiune in ziua de azi.

Quote

Tu te auzi ce scrii aici?
e diferenta intre modul EV plug-in si modul hybrid... care mod hybrid nu-ti aduce economie notabila (plimband o masina mai grea si mai scumpa)
fii si tu mai atent cand citesti

Quote

Ai o fabrica si produci undite si bice. Stii ca vine epoca masinilor. Investesti in continuare in perfectionarea bicelor?
stai tu linistit ca va mai dura ceva pana vor trece camioanele si vapoarele (submarilene, tancurile) pe electric sau benzina hybrid

Quote

Ma inclin si va dau dreptate.
De mult nu am intalnit un asa intelept.
Chiar nu am ce sa comentez.
stai linistit, ma bucur ca te-am ajutat
nu e nevoie ca eu sau altul sa faca apologia dizelului, e in cunostintele generale faptul ca dizelul e mai eficient
e ca si cum as lauda vertu, Lamborghini sau ceva...
in contextul topicului am spus ca am avut si am folosit hybride dizel... lucru cu care nu multi se pot "lauda". atat
in rest optiunea clara e benzina, asta am afirmat. dizelul iese din discutie.

Edited by apocalipsul, 21 March 2022 - 08:35.


Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate