![]() |
Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Diesel-electric sau benzină-electric?

#55
Posted 21 March 2022 - 10:37

1. Fiabilitatea e una, poluarea si mersul dezvoltarii, a altceva. NU INVESTESTI milioane de dolari pentru dezvoltare in ceva care stii sigur ca va disparea. 2. Sa-ti dau un exemplu sa intelegi. 1920. Ai o fabrica si produci undite si bice. Stii ca vine epoca masinilor. Investesti in continuare in perfectionarea bicelor? E o tampenie 3. Pentru ca e proasta. Pe tine ... nu te intereseaza care e mai fiabil ci ce merita ca TU sa-ti cumperi. E cu totul altceva 1. Va dispărea, dar nu azi-mâine, degeaba înlocuiești PKW-urile diesel cu benzinare, electrice și hybride, dacă camioanele, trenurile (marea majoritate), vapoarele etc folosesc motorină. E ca și cum ai face frecție la un picior de lemn. Iar ca să înlocuiești toate diesel-urile de pe planetă... e nevoie de timp! 2. Am înțeles! 3. Nu e cu totul altceva, însă dacă tot dai un ban, e bine să știi multe despre viitoarea achiziție... oricum mi-am făcut o părere, stai liniștit! PS: avantajul la diesel e și siguranța în caz de accident, un benzinar lovit i-a foc mai repede decât un diesel, adică motorină vs. benzină, e și asta o chestie! |
#56
Posted 21 March 2022 - 11:37

iar ma vor blestema colegii ca fac apologia dizelului si aici chiar le dau dreptate
avantajul la dizel e ca pleci de la un consum mic din start (eficienta crescuta) cumva, hybridele benzinare reusesc sa ajunga oarecum la consumul unui dizel clasic pentru aceleasi performante dar cu niste costuri initiale mai mari si cu problemele ce decurg din ele ramanand singurul avantaj fata de dizel impozitul si parcarea cand vrei sa treci de la sisteme de tractiune clasice la hybride, trebuie sa ai un motiv macar, trebuie sa urmaresti ceva... ori reduceri de costuri, ori salvarea planetei (nu luam in discutie reciclarea bateriilor sau alte chestii), ceva acolo daca se ajunge cu accidentul pana acolo incat sa explodeze rezervorul, nu cred ca mai conteaza pentru ocupanti Edited by apocalipsul, 21 March 2022 - 11:45. |
#57
Posted 21 March 2022 - 11:44

OT: bai, m-ati omorat cu "hybridele" astea ... ori o dati pe romgleza si bagati un "hybrid" pe langa text in romana ori o lasati original: "hibride(le)", ce naiba?
Edited by ro_explorer, 21 March 2022 - 11:45. |
#58
Posted 21 March 2022 - 12:11

Da , detin 2 masini diesel si am avut vro 5 si toate se incalzesc mai greu decat un benzinar . Ei bine la diesel , iarna cel putin , in oras , la porniri dese nu ai nici o sansa sa ajungi la temperatura optima de lucru . Testat , nu povesti . |
#59
Posted 21 March 2022 - 12:12

uite, am facut un calcul concret pentru cine e interesat
rav4 h 28.500€ 6.4l/100km rav4 2.0 4x4 benzinar aspirat natural 173HP transmisie automata 23.500€ 9/100km dotari comparabile, poate hibridul putin mai dotat calcul simplu, dupa 120k km este recuparata din economia de combustibil diferenta de 5k€ de acolo in colo incepe sa fie mai rentabil de exploatat dpdv al consumului hibridul merita? nu merita? judecati voi pentru fiecare in parte. Edited by apocalipsul, 21 March 2022 - 12:15. |
#60
Posted 21 March 2022 - 14:35

daca se ajunge cu accidentul pana acolo incat sa explodeze rezervorul, nu cred ca mai conteaza pentru ocupanti Contează, și încă foarte mult, în caz de accident mai grav benzinarul i-a foc/explodează de la o scânteie... diesel-ul nu, cu motorina e mai greu! |
#61
Posted 21 March 2022 - 15:05

pai tie ca si ocupant ce-ti mai pasa? tu esti deja mort
daca se ajunge la explozia rezervorului, lucru foarte putin probabil (statistic vorbind) tu nu prea mai ai cum sa existi... in practica masinile nu iau foc atat de usor cum vezi in filme nici electricele nu mai iau foc atat de usor ca inainte... Edited by apocalipsul, 21 March 2022 - 15:09. |
#62
Posted 21 March 2022 - 15:31

Contează, și încă foarte mult, în caz de accident mai grav benzinarul i-a foc/explodează de la o scânteie... diesel-ul nu, cu motorina e mai greu! |
#63
Posted 21 March 2022 - 17:25

, mai ales ca nici na-i avea de unde sa alegi asta am si spus, ca dizelul hybrid nu e o optiune in ziua de azi. |
#64
Posted 21 March 2022 - 18:11

este, este dar nu este.
"Noul sistem de propulsie avansat diesel mild-hybrid EcoDynamics+ de 48V este prima tehnologie care va fi lansată ca parte a strategiei globale de electrificare a sistemelor de propulsie ale brandului." tu ce intelegi de aici? ca este sau ca nu este? cu juma de ghiocel nu se face primavara (cand n-ai de unde sa alegi nu se poate numi optiune ![]() vorbim de SHșuri Edited by apocalipsul, 21 March 2022 - 18:13. |
|
#65
Posted 21 March 2022 - 18:15

discutam de sehașuri de 4-5ani (cu devalorizare semnificativa) si cel mai probabil peste 100k nu de modele 2022
acolo vorbeam de pretul de nou
vorbim de SHșuri Sincer, numai tu mai stii despre ce vorbesti ... |
#66
Posted 21 March 2022 - 18:31

de chestii diferite... si in general cam de ce vreau
initiatorul ar vrea sa cumpere un SH, o masina ieftina in niciun caz o masina noua la pretul de nou discutam rentabilitatea unui hibrid fata de o motorizare clasica pot sa-ti mai explic ceva... benzinar cu GPL bate la cur orice hibrid ti-ar trebui hibrid generatii mai vechi cu motor otto dar plug-in si sa-i pui GPL ![]() Edited by apocalipsul, 21 March 2022 - 18:34. |
#67
Posted 21 March 2022 - 19:13

pai tie ca si ocupant ce-ti mai pasa? tu esti deja mort daca se ajunge la explozia rezervorului, lucru foarte putin probabil (statistic vorbind) tu nu prea mai ai cum sa existi... in practica masinile nu iau foc atat de usor cum vezi in filme nici electricele nu mai iau foc atat de usor ca inainte... Nu toți mor în urma coliziunii, depinde de impact, sunt și răniți. Sunt cazuri în care pasagerii unui autovehicul benzinar accidentat a luat foc, ei fiind blocați înăuntru... au ars de vii, dacă era diesel, scăpau cu viață! Nu știu dacă îți poți imagina o așa moarte, și sunt cazuri concrete! În fine, ideea era că diesel-ul are un plus la capitolul ăsta! |
#68
Posted 21 March 2022 - 19:22

Masinile moderne iau foc foarte greu in caz de accident, vezi si la tv masini facute bucati-bucatele si nici vorba de fum, cand iau foc e in marea majoritate a cazurilor de la sistemul electric. I-am răspuns și lu' colegu'... într-adevăr cazurile sunt rare, dar ele există. Dacă arunci o privire peste statistici, o să vezi cazuri reale... din păcate! Ideea era, repet, că diesel-ul are un plus la capitolul ăsta! |
#69
Posted 21 March 2022 - 19:53

Prius cu extraoptiuni, adica GPL.
Vezi ca e un forum cu fani. |
|
#70
Posted 22 March 2022 - 11:07

I-am răspuns și lu' colegu'... într-adevăr cazurile sunt rare, dar ele există. Dacă arunci o privire peste statistici, o să vezi cazuri reale... din păcate! Ideea era, repet, că diesel-ul are un plus la capitolul ăsta! |
#71
Posted 22 March 2022 - 11:12

#72
Posted 25 March 2022 - 06:09

Nu toți mor în urma coliziunii, depinde de impact, sunt și răniți. Sunt cazuri în care pasagerii unui autovehicul benzinar accidentat a luat foc, ei fiind blocați înăuntru... au ars de vii, dacă era diesel, scăpau cu viață! Nu știu dacă îți poți imagina o așa moarte, și sunt cazuri concrete! În fine, ideea era că diesel-ul are un plus la capitolul ăsta! Ai vazut cum ard avioanele? Si kerosenul tot un fel de diesel este. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users