Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...
 Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 Un nou pericol pt batrani

Ar trebui sa vindem imobiliarele ...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik
 

Feriti-va de Opodo - nu cumparati bilete de avion de la ei!

* * * - - 2 votes
  • Please log in to reply
11 replies to this topic

#1
lex2010

lex2010

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,517
  • Înscris: 21.10.2009
Desi erau destule red-flaguri pe Google cu privire la OPODO, am fost nevoit sa achit biletele de avion prin aplicatia lor, deoarece site-ul companiei aeriene imi respingea cardul si nu puteam face plata.
De 2 saptamani tot cer factura pentru plata efectuata , nu primesc niciun raspuns. Nu poti sa iei legatura cu un operator, au doar un robot pe chat care e inutil.
Nu mai spun ca am stat aproape 2 zile pana mi-au confirmat achizitia biletelor de avion, timp in care am stat cu grija ca nu cumva sa raman fara locuri si sa pierd cursa.
Mai mult, desi se lauda ca se ocupa ei de procedura de check-in in locul tau(nu e mare lucru, dar daca tot apelezi la ei pentru bilete...) dar se pare ca trebuie sa fac singur check-in-ul.

Concluzia - Opodo = SCAM, tepari, feriti-va de ei! Cumparati bilete de avion doar de la companiile aeriene! Incercati plata cu alte carduri daca va da eroare, dar nu apelati la intermediari!

Nu e nevoie sa ma credeti pe cuvant, puteti sa obtineti confirmarea de la un simplu search pe Google cu privire la Opodo. Mi-am facut doar datoria morala de a va avertiza si pe voi, sa nu patiti ca mine!

PS: Ce am patit eu e nimica toata, pe langa ce pateste o persoana care ia bilete prin Opodo si i se anuleaza sau reprogrameaza zborul. Ramaneti cu banii dati si cu experienta castigata. Iar daca vreti sa anulati o calatorie, Opodo percepe 60 euro taxa de anulare, plus cat isi mai opresc ei , pentru deranj!

Edited by lex2010, 22 February 2022 - 23:05.


#2
crisstonne

crisstonne

    Ἀταραξία

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 40,296
  • Înscris: 13.01.2011
Nu pot ajunge sub incidența protecției consumatorilor?!
De ce nu faci plîngere?

#3
STARTREK1

STARTREK1

    căutător pe gugăl

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,186
  • Înscris: 27.06.2007
initiator, trebuia de la inceput sa verifici pagina lor de web - atata timp cat nu au o adresa fizica trecuta in pagina trebuia sa iti de-a de gandit

#4
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Nu am cumparat niciodata prin ei, insa vad ca este companie infiintata in 2001 cu sediul in UK.
https://en.wikipedia.org/wiki/Opodo

#5
lex2010

lex2010

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,517
  • Înscris: 21.10.2009
Nu e o teapa in sensul ca iti ia banii si se duce cu ei, Opodo e cumparata de EDreams , citez de pe wikipedia - "The company is the largest online travel group in Europe,[4] and the largest distributor of online flights in the world"

Problemele cu OPODO le-am prezentat in postul initial si le rezum aici:
- nu ai certitudinea ca dupa ce faci plata vei primi si rezervarea biletelor, dureaza pana la 48h si e posibil sa ramai fara bilet daca se ocupa locurile intre timp
- nu ai protectie din partea statului roman (protectia consumatorului) pentru ca Opodo are sediul in UK iar firma-mama in Spania
- nu primesti factura(invoice) iar daca ai nevoie sa decontezi cheltuielile la serviciu, nu stiu cum ai putea sa faci dovada costului biletelor
- nu au customer service, decat un amarat de chat cu un robot, daca ceri operator uman spune ca nu e posibil pentru ca sunt ocupati
- daca vrei sa anulezi un bilet de avion, se percepe un comison de 60 euro pentru anulare, plus un anumit procent retinut suplimentar
- daca vrei sa reprogramezi o cursa ori ti se anuleaza cursa de catre compania aeriana, ai probleme pentru ca nu te ajuta nimeni
- desi se lauda ca fac ei check-in-ul, nu se intampla asta

Inca ma straduiesc sa fac rost de factura, o sa apelez la compania aeriana, desi sunt convins ca vor spune ca nu e treaba lor, sa ma descurc cu Opodo.
Repet - nu rezervati bilete de avion prin Opodo!

PS: am circumstante atentuante pentru ca am fost fraier si am rezervat prin Opodo - erau primii din lista skyscanner.com si aveau rating bun pe site-ul acela(ca in rest, e plin Internetul de plangeri legate de Opodo).

Edited by lex2010, 23 February 2022 - 00:14.


#6
pexCom

pexCom

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,243
  • Înscris: 15.01.2014
N-am cumpărat niciodată bilete de avion prin intermediari, mereu de la sursă.

Nu înțeleg de ce face lumea asta, doar pentru 2 țincăi mai puțin.

Dacă nu mergea cardul, trebuia să suni la bancă sau sa găsești altă modalitate de plată - de exemplu PayPal.

#7
cattavencu

cattavencu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,774
  • Înscris: 19.09.2006
Da de ce nu mergea cardul? Ce fel de card e?

Nu e recomandabil sa cumperi prin nici un intermediar, nu doar Opodo.

Intermediarii (din orice domeniu) sunt o infectie a comertului, mai ales cand ai posibilitatea sa alegi sa cumperi direct de la prestatorul serviciului.

#8
AlexEn

AlexEn

    Spoiled brat

  • Grup: Moderators
  • Posts: 21,992
  • Înscris: 18.12.2007

 crisstonne, on 22 februarie 2022 - 23:12, said:

Nu pot ajunge sub incidența protecției consumatorilor?!
De ce nu faci plîngere?

De vreme ce firma nu e din Romania nu intra sub regulile ANPC, acestia nu au autoritate de a investiga si aplica sanctiuni firmelor din afara Romaniei.

@intiator: cred ca ai inteles gresit rolul acestei firme.
Este doar un intermediar intre tine si compania aeriana. Nu este reponsabilitatea lor sa te reruteze daca ti-a fost anulat zborul sau sa iti ofere suport in acest sens. Ei cumpara biletul in numele tau si atat.

#9
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

 lex2010, on 22 februarie 2022 - 23:03, said:

Desi erau destule red-flaguri pe Google cu privire la OPODO, am fost nevoit sa achit biletele de avion prin aplicatia lor, deoarece site-ul companiei aeriene imi respingea cardul si nu puteam face plata.

Chiar tu ai zis: aveau red flag.
Cum adica "am fost nevoit?"  Nu  e nevoit nimeni nimic.  
Daca compania  aeriana respingea cardul,  pe ce motiv?  Ai vorbit cu ei si cu banca ta?  
Alternativ puteai plati cu alt card,  sau transfer bancar sau poate cash la agentia companiei aeriene.  Si orice alta banca iti face cont in aceeasi zi, unii chiar iti dau cardul pe loc.

Si mai sunt si firme de intermediere cu renume, romanesti. Si multinationalele lucreaza cu ele.
Nu dau exemple, gasesti alea sigur pe google. Aia iti iau 10 euro comision dar sigur nu iti dau tepe.

Edited by MembruAnonim, 23 February 2022 - 07:44.


#10
Pudu

Pudu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 547
  • Înscris: 20.10.2020
Nu stiu daca poate fi nimita chiar teapa experienta ta. Pana la urma ai iesit cu bine.
Dar ar trebui sa vezi de ce ti-a fost respins cardul cand ai incercat sa cumperi bilete direct de la compania aeriana. S-ar putea sa patesti la fel si in alte situatii, cand te afli de exemplu in alta tara si vrei sa platesti undeva.

#11
nico99900

nico99900

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,068
  • Înscris: 09.09.2010
Candva demult , am cumparat si eu niste bilete la intermediari(altii). Cand le-am cerut factura mi-au dat doar pe comisionul lor. Au zis ca pe bilete o sa mi-o dea compania aeriana. Mailuri, telefoane(stiti ce preturi au unele companii cand suni la ei), pana la urma am renuntat, si am ramas cu biletele nedecontate, plus banii care i-am pierdut cu tariful special la telefon.

#12
RazvIy

RazvIy

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 135
  • Înscris: 11.02.2020
Ieri mi-am luat si eu prima data bilete de avion (nu, nu am mai zburat pana acum), am fost trimis spre opodo de pe skyscanner. Avand recenzii bune pe skyscanner, NU AM VERIFICAT INAINTE PE GOOGLE NIMIC Posted Image si am comandat biletelePosted Image. Pentru ca vroiam si factura, fiind un zbor decontat de firma unde lucrez, am bifat inainte de plata o casuta "invoice per email", sau ceva de genul, dupa care am efectuat plata. Vazand ca factura nu vine instant, am inceput sa caut pe google si am dat de acest topic Posted Image + altele internationale.

- am verificat pe site-ul companiei aeriene, biletele apar cumparate la ei, deci din punctul asta de vedere e ok.
- pretul pe opodo a fost cu aproape 50% mai mic fata de pretul de pe site-ul companiei aeriene, Lufthansa - din punctul asta de vedere iar e ok.
- ieri am intrat de mai multe ori pe site-ul opodo, mi-am facut cont si am mers la Customer service / More / Invoice / Can an invoice be changed si am cerut factura, apasand pe butonul "Get your invoice" - nu s-a intamplat nimic, dar amintesc acest lucru, un fel de preambul pentru urmatoarea fraza
- astazi, la EXACT 24 de ore de la comanda am primit pe mail factura de la edreams - am atasat-o, pentru cei care nu cred.


Pana acum totul a decurs super pentru mine cu opodo, astept sa vad cum decurge zborul.

P.S. Foarte multe persoane se plang ca nu au primit factura, am gasit asta si pe forumuri din Germania, de exemplu. Deci poate chiar am avut noroc ?

Attached Files



Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate