Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
altex tine la banii clientului (de fapt tine de ei)
Last Updated: May 24 2023 06:56, Started by
altuser09
, Jan 24 2022 10:21
·
0
#19
Posted 24 January 2022 - 15:47
altuser09, on 24 ianuarie 2022 - 10:21, said:
Iertare daca nu am reusit sa gasesc sectiunea altex. Povestea e veche, cred ca se intampla des si nu numai la altex. Speriat de informatiile cu care eram bombardat, mi-am pierdut buna judecata si am crezut ca stocul de rezerva (50 masti de protectie de unica folosinta) nu va mai putea fi folosit pe strada, in magazine, etc. Mastile mele erau din cele ieftine,de unica folosinta, cu 3 pliuri. Am decis sa cumpar cateva ffp2, sa am de urgenta. Am gasit oferta online cea mai buna in acel moment la altex. Am comandat imediat 2 seturi x 5 buc, rezervare cu ridicare din altex Plaza, Bucuresti. Am platit online (nu se putea altfel), comanda s-a finalizat, mi s-a precizat ca mastile vor veni a 2-a zi. S-a intamplat pe 05.01.2022. Simultan, sotia a comandat 1 set identic la altex Vulcan, Bucuresti. A facut rezervare, fara sa plateasca anticipat. A primit imediat telefon de la ei, poate veni imediat sa le ia daca confirma rezervarea. A confirmat, ne-am sfatuit, am hotarat sa le luam de la altex Vulcan si sa anulam comanda facuta la altex Plaza. In interval de o ora am telefonat la nr de contact altex, 0219196, am cerut anularea comenzii si returnarea banilor. Mi s-a spus ca se rezolva, voi primi banii in cateva zile. Pe 14.01.2022, nu primisem banii in cont, am telefonat din nou l acelasi nr de telefon, mi s-a cerut sa mai astept maxim 3 zile, voi avea banii in cont. Astazi, 24.01.202, banii nu aparusera in cont, am telefonat din nou. Pe scurt, mi s-a spus ca sesizarea mea se va trimite spre rezolvare, am cerut dovada inregistrarii sesizarii, mi s-a spus ca o voi primi prin email. Am primit emailul aproape instantaneu, la cateva secunde dupa ce am inchis telefonul. Departe de mine gandul ca altex s-ar bucura la cei 30 lei platiti de mine dar comunicarea la ei e cam deficitara, e a 5-a data cand ma lovesc de aceasta problema a comunicarii. Mi s-a mai intamplat sa rezerv un produs si sa nu-l mai gasesc in magazin, etc. E un avertisment pentru cei care sunt clienti ai magazinelor online, sa nu se bazeze pe faptul ca daca ei isi fac partea lor de treaba, o vor face si ceilalti. Ceilalti uneori mai uita...si trebuie sa le amintim. man, apa calda si 30 ron s-au inventat de mult. banii ti i vei lua, relax. pesemne esti nou in lumea asta cu plati pe net daca ai deschis topic pentru ceva banal. Altex are multe bube dar nu asta ca sa raman on topic. spor. |
#20
Posted 24 January 2022 - 16:42
As raspunde punctual tuturor dar...
Stiam ca banii sunt blocati in genul cum sunt blocati in cazul comenzilor pe aliexpress. In cazul cand mi s-a pierdut pe drum o comanda aliexpress, am primit banii in contul meu mult mai repede. Daca va ajuta cu ceva, comanda am facut-o folosind revolut. Nu sunt nou in lumea comenzilor online, prima comanda am facut-o cu destul timp inainte sa imi fac cont pe forum. Nu m-am plans, nu cred ca voi pierde banii, nu pot spune ca simt lipsa lor, doar v-am povestit ce mi s-a intamplat mie si consider ca nu-s vinovat. Am incercat sa fiu corect, de aceea am telefonat si am anulat comanda. Daca as fi renuntat s-o ridic dupa ce ajungea in magazin, m-as fi simtit vinovat. "Sunt cetatean european si am drepturi" Multe din celelalte mesaje le consider glume, nu ma deranjeaza dar nici nu ma ajuta. Daca se mai poate, rog moderatorul sa mute povestea unde-i e locul. |
#21
Posted 27 January 2022 - 15:42
In urma cu 3 zile (24.01.2022) povesteam ca nu am reusit sa-mi recuperez banii pe o comanda anulata si platita online (anticipat) pe 05.01.2022.
Aceasta interventie a avut succes, astazi am primit email de la PayU Services, ma informeaza ca au demarat returul la solicitarea altex pentru tranzactia xxxxx. Mi se precizeaza ca procedura va dupa cateva zile lucratoare.Daca nu primesc banii in 3 zile lucratoare, sa ma adresez bancii, mi se dau niste elemente de identificare a tranzactiei. Deci se poate. De ce nu s-a facut mai demult? Anuntasem telefonic ca anulez comanda chiar in aceeasi zi in care o facusem. Mie mi se pare ca e clar ca intarzierea nu e din cauza bancii. Pur si simplu altex "a uitat" de mine, a trebuit sa-i reamintesc. Edited by altuser09, 27 January 2022 - 15:46. |
#22
Posted 28 January 2022 - 19:09
Azi pe la 16 revolut mi-a trimis mesaj ca mi-au intrat banii de la altex.
S-a rezolvat. Cred ca a fost o scapare, desi cu intarziere si insistente din partea mea, altex si-a facut pana urma treaba. Sunt totusi curios, daca neglijam, uitam, mai mi se returnau banii? Cum apareau in contabilitate la ei? |
#23
Posted 18 February 2022 - 22:24
Comandă făcută pe 30 ianuarie, anulată în aceeași zi, am primit azi banii înapoi. Asta după 3 mailuri și un telefon dat la Altex, in care mi-au cerut extras de cont, că ei nu vedeau că au luat banii.
E bine că s-a rezolvat dar mă așteptam să fie mai rapizi. |
#24
Posted 22 May 2023 - 15:51
Comanda facuta pe 13, cerere anulare a doua zi dis de dimineata (duminica!), dupa cateva ore trimis "pachetul" (primul pachet a ajus luni, desi era anuntat pe marti)... azi, 22, restituit suma pe card.
Cateva lucruri (poate utile altora): 1. am comandat 3 produse... au trimis 3 pachete, desi cerusem anularea... cu mult inainte sa-l trimita pe ultimul! 2. credeam ca o sa trimita un singur pachet... daca stiam ce urmeaza, le acceptam pe toate (dar cum sa ceri anularea cererii de anulare?) 3. pe contul de client lucrurile nu sunt actualizate (chiar si acum cand comanda apare ca anulata, mai sunt ramasite...) 4. desi am incercat sa iau legatura cu ei (mesaj/telefon/email)... nicio sansa! 5. m-am agitat eu mai tare decat altex (pentru transport si pentru curier - nu as vrea sa fi fost in pielea lui) Altex pentru noi e... din pacate au fost unele situatii neplacute (s-au rezolvat - fara anpc - dar a ramas "gustul"). Precizari: - e prima data cand fac retur "nejustificat" - imediat dupa comanda fiumeu a gasit un ssd extern de capacitate dubla, la un pret nesemnificativ mai mare (identic, totusi, cu 50% mai mult pe altex)... am mai asteptat putin in speranta ca ramanem pe comanda facuta la altex. Ii lasam pe altii sa testeze "de doua ori diferenta"! - daca nu ramanea "gustul altex", dea lungul timpului mai aveam "cateva" comenzi pe altex.ro - aici sunt "recunoscator", am ramas cu banii in buzunar, multe achizitii nu sunt neaparat necesare/utile. - platforma concurenta o evit cu totul se pare - nu ca nu "incerc", dar nu gasesc motive. |
#25
Posted 23 May 2023 - 01:53
tclau, on 22 mai 2023 - 15:51, said: - platforma concurenta o evit cu totul se pare... Desi ai scris pe un topic de prin 2022... pot sa zic ca m-am convins si eu despre Altex si sper sa nu mai calc cel putin 5 ani pe la ei... Si sa ma chinui cu platforma concurenta, daca prin asta te referi la emag... Care mi-a dat inapoi instant banii dupa ce am pus produsele retur in easybox... Emag este la ani-lumina inaintea celor de la Altex... |
#26
Posted 23 May 2023 - 14:59
Nu am zis ca nu mai cumpar, doar ca evit. Nu am facut reclama negativa/pozitiva, nici pentru emag, nici pentru altex, doar mi-am expus experienta. In cazul meu, altex a tinut de bani 8 zile. Trebuia sa deschid un topic nou pentru o postare care poate fi usor ignorata?
|
#27
Posted 23 May 2023 - 15:01
Cand comandati mai multe lucruri de pe site-ul Aletx sansele sa fie mai multe colete sunt cam de 100%.
Vin in functei de stocurile magazinelor - magazinele sunt cele care livreaza. Unii au un produs in stoc, altii altul... Asta e treaba cunoscuta dintotdeauna la ei. |
#28
Posted 24 May 2023 - 06:56
Decât să te complici cu preluarea coletului și apoi cu returul, mai bine refuzi din start preluarea acestuia. Când te sună curierul îi spui direct că ai anulat comanda și nu mai preiei bunul. Tot acolo se ajunge, dar eviți niste etape frustrante. Un bun nelivrat = restituirea sumei achitate mai rapid (dacă s-a platit în avans)
|
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users