Terorism sindical la STB
#325
Posted 24 January 2022 - 11:24
Cris007, on 24 ianuarie 2022 - 07:29, said:
Nu cred ca actualul director e de vina pentru 30 de ani de furt la STB. Poate a mai fost director în trecut?! Ziceam aia in contextul in care chiar ar avea ceva de impartit / rezolvat cu directorul / conducerea societatii. Dar ei aparent se razboiesc cu bucurestenii - ma rog, cu bucurestenii care apeleaza la serviciile de transport public. La fel cum sinistrii din transportul feroviar se razboiesc cu calatorii pe care ii blocheaza pe campuri, prin munti la actiuni din astea "revendicative". Similar si in alte cazuri, cand se blocau cai rutiere pe aiurea prin tara... Ideea chipurile ar fi ca cei afectati (calatorii in acest caz) sa faca front comun cu ei: "dar dati-le, dom'le, ce vor, nu vedeti ca noi suferim?" Ma intreb ce presiuni s-or face asupra angajatilor de catre sindicat ? Si cand scriu "ce presiuni", ma refer la ce amploare au aceste presiuni, nu daca exista... |
#326
Posted 24 January 2022 - 11:29
#328
Posted 24 January 2022 - 11:35
Hunor_66, on 24 ianuarie 2022 - 11:15, said:
Zici ca se gasesc pe toate drumurile soferi cu cerintele alea, si dornici sa se trezeasca ''dimineata'' la orele 3 noaptea, zi de zi, luna de luna, ani la rand ? nici in tari din vest nu se castiga cu mult peste salariile de la STB. un exemplu, soferii GTT(transportul public din Torino): Conducenti di autobus e tram percepisce generalmente tra 1.161 € e 1.824 € lordi il mese all’inizio del rapporto di lavoro. Dopo 5 anni, la retribuzione è tra 1.377 € e 2.104 €/mese per una settimana lavorativa di 40 ore. https://iltuosalario.it/carriera/italia-professioni-e-stipendi/italia-conducenti-di-autobus-e-tram#:~:text=Un%20Conducenti%20di%20autobus%20e%20tram%20percepisce%20generalmente%20tra%201.161,settimana%20lavorativa%20di%2040%20ore. Edited by catalinn, 24 January 2022 - 11:37. |
#329
Posted 24 January 2022 - 11:59
#330
Posted 24 January 2022 - 12:21
#331
Posted 24 January 2022 - 12:22
#332
Posted 24 January 2022 - 12:22
Nu contează
Ca șofer stb nu ai cum sa nu faci ore, sâmbete duminici noapte. Asa e profilul Nu e un job de luni vineri |
#333
Posted 24 January 2022 - 12:23
catalinn, on 24 ianuarie 2022 - 11:35, said: daca e real faptul ca se ajunge la 6.000-7.000 lei salariu cred ca merita. nici in tari din vest nu se castiga cu mult peste salariile de la STB. un exemplu, soferii GTT(transportul public din Torino): Conducenti di autobus e tram percepisce generalmente tra 1.161 € e 1.824 € lordi il mese all’inizio del rapporto di lavoro. Dopo 5 anni, la retribuzione è tra 1.377 € e 2.104 €/mese per una settimana lavorativa di 40 ore. https://iltuosalario.it/carriera/italia-professioni-e-stipendi/italia-conducenti-di-autobus-e-tram#:~:text=Un%20Conducenti%20di%20autobus%20e%20tram%20percepisce%20generalmente%20tra%201.161,settimana%20lavorativa%20di%2040%20ore. |
#334
Posted 24 January 2022 - 12:26
catalina1, on 24 ianuarie 2022 - 12:22, said:
Era vorba de astia, nu? E vorba de soferi la RATB. Ce n-am zis bine ? Flat, on 24 ianuarie 2022 - 11:32, said:
Nu, net Salarii nete de 7500 8000 sunt la soferi Hunor_66, on 24 ianuarie 2022 - 12:21, said:
Cu cate ore suplimentare facute, 100% ? Adica norma dubla de munca ? Flat, on 24 ianuarie 2022 - 12:22, said:
Nu contează Ca șofer stb nu ai cum sa nu faci ore, sâmbete duminici noapte. Asa e profilul Nu e un job de luni vineri Nu ti se pare ca e cam mare ecartul comunicat ? Quote
Un șofer de autobuz a câștigat între 2.694 lei și 7.801 lei net, în funcție de câte ore a lucrat, de sporuri de noapte, de ore suplimentare. Cine-o luat 2.694, ce N-O FACUT ? |
|
#335
Posted 24 January 2022 - 12:58
PSD e precum era Cosa Nostra in NY pana prin anii '90, controleaza toate sindicatele de zeci de ani si le folosesc mereu pentru voturi si santaj.
|
#336
Posted 24 January 2022 - 15:31
Sunt curios dacă în direcţia unde mă duc azi vor fi tramvaie sau va trebui il subway. Teoretic ieri au fost ceva tramvaie spre acolo.
Edited by djl, 24 January 2022 - 15:32. |
#337
Posted 24 January 2022 - 15:47
djl, on 24 ianuarie 2022 - 15:31, said:
Sunt curios dacă în direcţia unde mă duc azi vor fi tramvaie sau va trebui il subway. Teoretic ieri au fost ceva tramvaie spre acolo. Doar din astea: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/eGO72_rDDDc?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Acum serios, se va sparge si greva asta iar oamenii vor fi pusi cu botul pe labe. In orasul in care locuiesc eu s-au inlocuit de multa vreme tramvaiele din videoclip, nu cred sa le mai fi vazut pe linii de mai bine de 20 de ani, autobuzele sunt mai toate noi hibride sau euro6 iar troleibuzele la fel adica noi. Sa mai fi ramas cateva harburi pe trasee dar vor fi scoase si alea cat de curand. Conditiile de confort s-au schimbat atat pentru conducatorii auto si vatmani dar si pentru calatori. Aer conditionat, caldura, google maps, afisaj cu statiile ce urmeaza, wi-fi gratis, prize de usb sa-ti incarci telefonul. S-au schimbat aproape toate liniile de tramvai, firul de contact, in fiecare statie exista automat pentru cartele, etc. etc. Pe de o parte ii inteleg si pe cei de la STB, la droagele pe care sunt obligati zi de zi sa le conduca ce sa le zici? Ia puneti-va putin in locul lor, ce siguranta poti sa mai ai intr-un autobuz fabricat acum 15-20 de ani? Sau tramvai conceput prima data in 1958? Sicrie care merg pe roti! Daca ia vreunul foc, nu ca nu s-ar fi intamplat pana acum si mor calatorii cine-i de vina? Salariile sunt asa cum sunt ca peste tot in tara, aici le dau si nu le dau dreptate. Calatorii comenteaza de fiecare data vis-a-vis de conditii dar in momentul de fata nu se solidarizeaza cu respectivii oameni. Edited by un_el, 24 January 2022 - 15:49. |
#338
Posted 24 January 2022 - 16:08
Orasul dumitale are cateva linii de tramvai, nu compara cu Bucurestiul. Exista tramvaie fabricate in anii 60 si merg si acum, vezi goteborg. Incearca sa vorbesti de situatii pe care le intelegi din cunoastere directa si nu din similitudini insipide.
|
#339
Posted 24 January 2022 - 16:09
Și la Praga sunt acele tatre
Și prin Belgia am văzut |
|
#340
Posted 24 January 2022 - 16:27
kopac, on 24 ianuarie 2022 - 16:08, said:
Orasul dumitale are cateva linii de tramvai, nu compara cu Bucurestiul. Exista tramvaie fabricate in anii 60 si merg si acum, vezi goteborg. Incearca sa vorbesti de situatii pe care le intelegi din cunoastere directa si nu din similitudini insipide. Flat, on 24 ianuarie 2022 - 16:09, said:
Și la Praga sunt acele tatre Și prin Belgia am văzut Am zis eu ca nu merg? Merg, normal ca merg! Parca vad ca vine din nou vara si se coace lumea de caldura in ele. Iarna bineinteles ca nu-i ca vara! Daca intr-adevar mai circula si in alte orase europene probabil ca sunt modernizate fiind pastrate doar de dragul de a "intregi" cumva imaginea orasului. Fac parte din farmecul respectivului oras unde nu s-au facut cladiri din otel si beton langa cladirile istorice, unde cablurile nu spanzura pe stalpi, unde aerele conditionate nu-s puse pe fatadele cladirilor vechi si termopanele n-au luat locul ferestrelor originale. Eventual daca l-au luat se aseamana in proportie de 90% cu cele originale. Da' asa-i romanu' daca-i zici ceva imediat iti sare la jugulara! Spor la mers pe jos ca doar face picioru' frumos la dat bani pe taxi si alte firme care se ocupa de transport. |
#341
Posted 24 January 2022 - 16:40
un_el : vezi că sunt oraşe unde circulă tramvaie mai vechi decât 'Tatrele'. Ca f.d.. 'Tatra' e un tramvai conceput original în anii '30, adică un tramvai tip P.C.C., însă ce e pe la noi, e o versiune mai nouă - am deschis şi un subiect despre cele de tipul ăsta.
Tramvaie mai vechi de anii '50 circulă în Milano, Blackpool, New Orleans (parte sunt însă făcute să arate ca alea vechi), San Francisco (mă refer la tramvaie electrice), Hong-Kong. La noi nu e problema că sunt vechi, problema e că nu sunt întreţinute. Altfel, Românii au fiţe. Un autobuz poate circula 20-25 de ani fără probleme, dacă e întreţinut. Au circulat şi prin ţăril dezvoltate aşa de mult autobuze vechi. Prin Elveţia unele cred că au prins şi peste 25 de ani. Iar cele mai vechi autobuze din Bucureşti au 15 ani jumate (aduse în vara lui 2006), nicidecum 20-25. Da' prostia se învârte mai repede decât rotativa unui ziar de tiraj mare. Ah, iar un autobuz cu podea înaltă şi caroserie din Aluminiu (nu mai sunt din astea în Bucureşti) oferă mai multă protecţie decât unul cu podea joasă şi caroserie din plastic. Edited by djl, 24 January 2022 - 16:51. |
#342
Posted 24 January 2022 - 16:43
kopac, on 24 ianuarie 2022 - 16:08, said:
Orasul dumitale are cateva linii de tramvai, nu compara cu Bucurestiul. Exista tramvaie fabricate in anii 60 si merg si acum, vezi goteborg. Incearca sa vorbesti de situatii pe care le intelegi din cunoastere directa si nu din similitudini insipide. Flat, on 24 ianuarie 2022 - 16:09, said:
Și la Praga sunt acele tatre Și prin Belgia am văzut astea functioneaza de peste 40 de ani in Torino si sunt asemenea modelelor din anii '40. cica mai sunt vreo 50 bucati in circulatie: [ https://www.tramditorino.it/gallery/tram/2902.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] asta nu inseamna ca sunt unicele, exista si modele mai noi: [ https://www.tramditorino.it/gallery/tram/6018-4.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users