Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Reconditionare cada baie din fonta

Problema imprimanta

Here goes nothing

BCR sau Raiffeisen
 Visual Studio 2022 instaleaza Epi...

Sfat alegere parbriz

EMAG - recenzii false facute de ei?

Recomandare telefon 900-950
 Nivel de trai

Semnal bun da'... prost

De ce statiile de radio FM nu ren...

Pe unde pot sa gasesc statistici ...
 Este reconditionat acest laptop?

Prelungire fire electrice

Amintiri despre satelit si retran...

Care este cel mai bun mod de a pr...
 

Terorism sindical la STB

* * * * - 6 votes
  • This topic is locked This topic is locked
449 replies to this topic

#343
superior

superior

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,049
  • Înscris: 19.07.2010
Deși nu interesează aproape pe nimeni, pentru ca sunt niște "simpli" șoferi, poate ar fi cazul sa vedem câteva motive ale grevei spuse chiar de cei implicați:

- lipsa toaletelor
- lipsa personalului de la curățenie și a materialelor necesare
- lipsa pieselor de schimb, chiar și pentru SISTEMUL DE DIRECȚIE
- sisteme de climatizare (încălzire-răcire) defecte
- anvelope cu grad de uzură peste limită, care pun în pericol siguranța conducătorilor și a CĂLĂTORILOR
- defecțiuni ale SISTEMULUI DE FRÂNARE!!!
- lipsa asigurare CASCO, etc.

E clar pentru oricine ca pentru 4-5000 de lei net/lună oricine ar sta liniștit și ar ieși în trafic cu astfel de defecțiuni și cu zeci de călători în spate.

Dacă unii fură motorina sa fie depistați și pedepsiți. Dar DOAR CEI VINOVAȚI!




#344
Patefon

Patefon

    Out

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,642
  • Înscris: 26.03.2008

 superior, on 24 ianuarie 2022 - 16:45, said:

Deși nu interesează aproape pe nimeni, pentru ca sunt niște "simpli" șoferi, poate ar fi cazul sa vedem câteva motive ale grevei spuse chiar de cei implicați:
[…]

Cu toate astea nu se cer piese, toalete & tot ce e acolo. Se cere demisia primarului si a directorului care a indraznit sa faca un audit.

#345
danvlas

danvlas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,118
  • Înscris: 04.06.2009
La faza cu toaletele va zic o chestie de la o companie privata mare, cu sectii productive. Intr-o zi, managementul a hotarat sa construiasca toalete civilizate in locul latrinelor de pana atunci. Investitie, constructie, inaugurare cu sapun, apa calda, hartie igienica, servetele. Tot tacamul. Pana la sfarsitul saptamanii totul era distrus, furat, peretii spoiti cu rahat. Beneficiarii si-au bagat picioarele in ea de civilizatie.
Am avut un sentiment de neputinta si am invatat ca nu-i poti face omului bine cu forta.

#346
catalinn

catalinn

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,879
  • Înscris: 25.10.2004
hai ca s-a fasait pesedareala. ce poa' sa faca un anunt bun pe site-ul STB-ului.

Quote

Peste o treime din mijloacele de transport ale STB au ieșit pe traseu. Greva oficială a sindicatului a fost ”spartă” ...
https://ziare.com/gr...abotata-1721807

[ https://tb.ziareromania.ro/stb/77bf9566f2ca082268/436/0/1/85/stb.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Edited by catalinn, 24 January 2022 - 17:21.


#347
un_el

un_el

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,363
  • Înscris: 24.11.2006

 djl, on 24 ianuarie 2022 - 16:40, said:

un_el : vezi că sunt oraşe unde circulă tramvaie mai vechi decât 'Tatrele'. Ca f.d.. 'Tatra' e un tramvai conceput original în anii '30, adică un tramvai tip P.C.C., însă ce e pe la noi, e o versiune mai nouă - am deschis şi un subiect despre cele de tipul ăsta.
Tramvaie mai vechi de anii '50 circulă în Milano, Blackpool, New Orleans (parte sunt însă făcute să arate ca alea vechi), San Francisco (mă refer la tramvaie electrice), Hong-Kong.
La noi nu e problema că sunt vechi, problema e că nu sunt întreţinute. Altfel, Românii au fiţe.
Un autobuz poate circula 20-25 de ani fără probleme, dacă e întreţinut. Au circulat şi prin ţăril dezvoltate aşa de mult autobuze vechi. Prin Elveţia unele cred că au prins şi peste 25 de ani. Iar cele mai vechi autobuze din Bucureşti au 15 ani jumate (aduse în vara lui 2006), nicidecum 20-25.
Da' prostia se învârte mai repede decât rotativa unui ziar de tiraj mare.
Ah, iar un autobuz cu podea înaltă şi caroserie din Aluminiu (nu mai sunt din astea în Bucureşti) oferă mai multă protecţie decât unul cu podea joasă şi caroserie din plastic.

E vorba de ziarul Scinteia, nu? Posted Image Pai atunci mai draga tovarase djl, sa fiu in ton cu primele cuvinte din postare, nu va mai plangeti de conditii: frig, cald, lipsa podelelor joase si a rampelor pentru persoanele cu handicap sau pentru vreo mama care are bebelusul in carucior, poluare, zgomot, consum mare de combustibil si energie electrica, intarzieri, accidente in trafic, incendii, explozii ale pneurilor, n-au tinut franele, taxe si impozite mari (cineva trebuie sa plateasca pentru curentul electric pe care il consuma o Tatra si un troleibuz de acum 20 de ani) etc. etc. Unii chiar isi merita soarta! Unele chestii merita reconditionate, altele nu! Din pacate intr-un oras precum Bucurestiul care aproape ca nu mai are nimic din farmecul micului Paris de odinioara nu merita!
Ramane sa-ti doresti sa ai pe strazi felinare alimentate cu petrol si aprinse in fiecare seara de catre lampagiu, asta ca sa fie peisajul complet!
Topicul asta e similar cu cel deschis pe tema: cat mai rabdam lipsa apei calde si a incalzirii centralizate? Raspunsul e simplu: cat trebuie si cat va doriti! Nu vrei mai draga djl sa intelegi in ruptul capului ca s-au schimbat vremurile, acu' n-o sa mai vezi pe nimeni sa poarte la mana un ceas Raketa, acum va purta o bratara de fitness careia nu trebuie sa-i intoarca arcul la fiecare 24 de ore. E incarcata la 15-30 de zile si-ti ofera enorm de multe informatii. N-am nimic cu bucurestenii, departe de mine gandul asta, dar cand ii vad pe unii cum sar ca arsi cand le spui ca parcul de transport e vechi si numai prezinta siguranta nu stiu ce sa mai cred.
Una e sa faci supa cu taitei si oua la oo vara in mijloacele de transport in comun vara iar in anotimpul rece sa ai turturi in partea dorsala a corpului si alta e sa ai aer conditionat si caldura. Chestii de civilizatie si bun-simt! Una e sa ai un sofer sau vatman in slapi, pantaloni scurti si tricou, transpirat si artagos, conducand respectivul autobuz, troleibuz sau tramvai alta e ca respectivul sa fie imbracat in camasa, pantaloni si pantofi fiind si politicos pe deasupra.
Da' astea-s discutii inutile, is facute ca sa fie! Spor sa ai!

Edited by un_el, 24 January 2022 - 17:56.


#348
xymzar

xymzar

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,666
  • Înscris: 14.10.2004

 superior, on 24 ianuarie 2022 - 16:45, said:

Deși nu interesează aproape pe nimeni, pentru ca sunt niște "simpli" șoferi, poate ar fi cazul sa vedem câteva motive ale grevei spuse chiar de cei implicați:

- lipsa toaletelor
- lipsa personalului de la curățenie și a materialelor necesare
- lipsa pieselor de schimb, chiar și pentru SISTEMUL DE DIRECȚIE
- sisteme de climatizare (încălzire-răcire) defecte
- anvelope cu grad de uzură peste limită, care pun în pericol siguranța conducătorilor și a CĂLĂTORILOR
- defecțiuni ale SISTEMULUI DE FRÂNARE!!!
- lipsa asigurare CASCO, etc.

E clar pentru oricine ca pentru 4-5000 de lei net/lună oricine ar sta liniștit și ar ieși în trafic cu astfel de defecțiuni și cu zeci de călători în spate.

Dacă unii fură motorina sa fie depistați și pedepsiți. Dar DOAR CEI VINOVAȚI!

Sa le iau oarecum pe rand.
Ce treaba are "manivela" daca agregatul asre sau nu asigurare FACULTATIVA CASCO?
Aaaaa da am uitat de ce, "sa rupa" tot ca are CASCO
Acum doia ani unde se kk si pisa nea manivela? In porumb?
Nu merge AC-ul, aici e nasol dar cand este masina noua si pe mine curg apele ca manivela nu porneste aerul si pentru cei care ii asigura salariu cum este.

La partea cu piese care sa asigure buna functionare si siguranta in trafic rezonez cu ei 100% doar ca nu ii mai intereseaza nici asta mai nou.
Vor pur si simplu sa plece omul negru de la conducere si atat.
Deci se poat kk in porumb, pot merge fara piese de schimb, fara AC, fara CASCO.

In concluzie ce plm vor ca nu mai inteleg nimic.

#349
danvlas

danvlas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,118
  • Înscris: 04.06.2009
Vor si bani, vor si valuta,
Sindicatul sa ii ajuta.

#350
dotunderground

dotunderground

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 665
  • Înscris: 06.01.2007

 xymzar, on 24 ianuarie 2022 - 18:02, said:



Acum doia ani unde se kk si pisa nea manivela? In porumb?

Poate ar fi cazul sa va amintiti ca d-nul primar N. Dan a desfiintat 90% din toaletele publice din Bucuresti, chiar inainte de Euro 2020 (2021)! Acum nici la mall nu mai poti intra la wc daca nu ai certificat verde! Si se mai intreaba unii pe aici de ce stb-istii cer si demisia primarului ...

#351
Moinesti72

Moinesti72

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 35,277
  • Înscris: 30.07.2006
Maine-s toti pe traseu.

#352
xymzar

xymzar

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,666
  • Înscris: 14.10.2004
@dotunderground

Dispari si cere alt "carton" sefului de cuib.
Ramai pe subiect ca nu nd a desfintat cacastoarele.

Edited by xymzar, 24 January 2022 - 18:28.


#353
MinettoMatoi

MinettoMatoi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,042
  • Înscris: 04.09.2018

 sorin147, on 20 ianuarie 2022 - 14:18, said:

Nu mai citi in dunga: https://www.hotnews....ramvaie-stb.htm

Un șofer de autobuz a câștigat între 2.694 lei și 7.801 lei net, în funcție de câte ore a lucrat, de sporuri de noapte, de ore suplimentare.
Majoritatea au încasat însă între 4.500 și 5.500 de lei.
La salariul net s-au adăugat prime și/sau sporuri.
Un șofer de troleibuz câștigă între 3.152 lei și 8.065 de lei. Media este de 5.570 lei net, iar majoritatea salariilor sunt între 5.000 și 6.000 lei.
STB are peste 470 de șoferi de troleibuz.
Un vatman câștigă între 2650 și 7.767 lei. Media este 5.300 de lei, iar majoritatea salariilor sunt între 5.000 și 6.000 lei.
STB are angajați peste 850 de vatmani.
Si 5000-5500 lei ar fi bine net, pai am eu pe cineva care lucra in banca de 17 ani, are si studii superioare, post f bun si ia 5000 net, si e okey, deci cam astea-s salariile zic eu, medii nete bunicele. La conditii de lucru nu stiu ce sa zic. Ca banui ca la net te referi.
Nici in Germania nu stiu daca un sofer de autobuz are echivalentul la 7500 lei net. Tot ce stiu ca acum ceva ani in urma un sofer de autobuz acolo avea cam 6000 lei net ca si echivalent, cu toate conditiile.

#354
djl

djl

    Smrt fačizmu, sloboda narodu! Șah la bărboși.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,791
  • Înscris: 13.06.2004
@ un_el : mai există zone interesante în Bucureşti.
Tramvaiele 'Tatra' au încălzire. Şi geamuri culisante. Iar a.c. se poate pune; consumul se poate reduce punând tiristoare în loc de rezistenţe. Autobuzele vechi aveau încălzire, numai că ori nu dădeau drumul, ori erau stricate; într-o zi a făcut demonstraţie un şofer de 'Dac' (da, Dac') cu căldură în salon şi ce să vezi, se făcuse cald, numai că el şi alţii nu dădeau căldură. Iar troleibuzele vechi din Bucureşti sunt cu tiristoare toate, nu mai există din alea cu contactoare. Înainte de a o da cu "Scînteia", mai gândeşte. Repet, la noi se întâmplă nasolii din cauză de lipsă de întreţinere. Ce zici, dacă nu au bani de întreţinerea unor vehicule simple vor avea bani de întreţinerea unor vehicule mai complicate?

Edited by djl, 24 January 2022 - 18:38.


#355
alin g

alin g

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 549
  • Înscris: 08.10.2006
Nu inteleg de ce discutati de salarii cand e clar ca interesele sunt altele. Soferii sunt niste marionete care fac jocul sindicatului din interes sau din naivitate.

#356
MinettoMatoi

MinettoMatoi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,042
  • Înscris: 04.09.2018
Aia cu furtul de motorina s-ar rezolva, ca se stie cat consuma un autobuz in timpul cutare, si n-ai voie sa alimentezi din banii STB mai mult de atat, si n-au cum sa mai fure, ca ar ramane cu autobuzele in drum, plus ca fiecare alimentare pe bon si predat la STB, iar cine fura si dat afara si la parnaie. Iar daca ramane cu autobuzul in drum e clar ca a furat, sa se stie cata motorina era in rezervor, sa fie inregistrat cumva undeva consumul, cand si ce fel, daca se scoate motorina din el sa se declanseze o alarma direct la STB cu identificatorul autobuzului, locul unde e, soferul si tot, doar sa se vrea.

Cu directorul nu stiu ce sa zic, pleaca asta, vine alt mafiot de fapt.

#357
TS030

TS030

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,193
  • Înscris: 25.06.2012

 MinettoMatoi, on 24 ianuarie 2022 - 18:45, said:

Cu directorul nu stiu ce sa zic, pleaca asta, vine alt mafiot de fapt.
Ideea e tocmai asta, sa plece si sa vina un mafiot in loc, ca sa continue furtul.

#358
MinettoMatoi

MinettoMatoi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,042
  • Înscris: 04.09.2018

 superior, on 24 ianuarie 2022 - 16:45, said:

Deși nu interesează aproape pe nimeni, pentru ca sunt niște "simpli" șoferi, poate ar fi cazul sa vedem câteva motive ale grevei spuse chiar de cei implicați:

- lipsa toaletelor
- lipsa personalului de la curățenie și a materialelor necesare
- lipsa pieselor de schimb, chiar și pentru SISTEMUL DE DIRECȚIE
- sisteme de climatizare (încălzire-răcire) defecte
- anvelope cu grad de uzură peste limită, care pun în pericol siguranța conducătorilor și a CĂLĂTORILOR
- defecțiuni ale SISTEMULUI DE FRÂNARE!!!
- lipsa asigurare CASCO, etc.

E clar pentru oricine ca pentru 4-5000 de lei net/lună oricine ar sta liniștit și ar ieși în trafic cu astfel de defecțiuni și cu zeci de călători în spate.

Dacă unii fură motorina sa fie depistați și pedepsiți. Dar DOAR CEI VINOVAȚI!
Pai se pare ca dupa cum un coleg zice, ca majoritatea au incasat intre 4500 și 5500 lei, deci cam cat zici tu.

TS030, pai cam asa zic si eu, ca vine alt mafiot sa fure, si parca vad ca daca vine altul grevistii ca prin minune isi vor relua lucrul chiar daca nu le-a fost dat ce au vrut, adica sa nu fie cumva un aranjament tocmai sa il dea afara pe directorul ala, si de fapt grevistii sa nu prea aiba asa nemultumiri cum pare, nu stiu ce sa zic.
Eu cu ce autobuze am mers, aveau caldura cam toate in Bucuresti, si soferu avea, n-am prea vazut anvelope asa uzate, si nici prob la franare n-am observat, frana f okey actionata cand era cazul de te zbura de pe scaun uneori.
Toalete banui ca la capat de linie ar trebui sa existe.
Piese de schimb STB trebuie sa se ingrijeasca, nu soferul, ala n-are treaba ca nu e autobuzul lui, iar daca autobuzu nu mai merge, nu pot iesi cu el pe traseu, deci trebe sa-mi dai unu care merge, e treaba ta, sau ma platesti stand, aia e.

Edited by MinettoMatoi, 24 January 2022 - 18:53.


#359
Varonul

Varonul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,225
  • Înscris: 02.06.2021

 MinettoMatoi, on 24 ianuarie 2022 - 18:32, said:

Nici in Germania nu stiu daca un sofer de autobuz are echivalentul la 7500 lei net. Tot ce stiu ca acum ceva ani in urma un sofer de autobuz acolo avea cam 6000 lei net ca si echivalent, cu toate conditiile.
hai nu mai minti
in germania cu 1500 euro mori de foame, te numesti aurolac
2000 euro i-a un necalificat in fabrica de conserve + ce mai fura din astia din Romania si care vorbesc prin semne ca nu cunosc o boaba germana

 catalinn, on 24 ianuarie 2022 - 11:35, said:

Conducenti di autobus e tram percepisce generalmente tra 1.161 € e 1.824 € lordi il mese all’inizio del rapporto di lavoro.
Dopo 5 anni, la retribuzione è tra 1.377 € e 2.104 €/mese per una settimana lavorativa di 40 ore.

nu mai posta bazagoniile astea
la 1300 euro mori de foame in italia

1500 euro ia una necalificata care munceste la negru de plimba vreo baba sau un mos

Edited by Varonul, 24 January 2022 - 18:52.


#360
catalina1

catalina1

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 62,913
  • Înscris: 21.04.2011
Dar de ce e nevoie de CV Europass?
Doamne, cata prostie...

"Experiență în domeniul transportului de persoane dovedită cu documente: minimum 3 ani."
Si asta e geniala.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate