![]() |
Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
250 000 rable trebuie casate pana in 2026

#37
Posted 13 December 2021 - 20:42

dar stii care e faza funny. fabricarea unei masini noi produce mult co2. adica daca-l mai lasai pe ala cu masina veche sa o mai tina 5-10 ani, cred ca iesi mai bine per total. problema e ca iti polueaza la nas, dar poti baga interdictii. Nu mai au loc atâtea mașini. De aia ar trebui să dispară multe vechi și să apară în peisaj altele noi sau mai noi. |
#38
Posted 13 December 2021 - 20:54

dar stii care e faza funny. fabricarea unei masini noi produce mult co2 dar si materiale. adica daca-l mai lasai pe ala cu masina veche sa o mai tina 5-10 ani, cred ca iesi mai bine per total(depinde si cat merge). problema e ca iti polueaza la nas, dar poti baga interdictii. Poluarea o poti reduce la masinile mai vechi bagand gpl. Daca ar afla aia din anii 80-90 ca acuma un Mercedes merge doar 15 ani ar zice ca Dacia 1300 e fiabilitate excellenta
Nu mai au loc atâtea mașini. De aia ar trebui să dispară multe vechi și să apară în peisaj altele noi sau mai noi. Cred ca astia dupa ce s-au asigurat de ''guvernul meu'' in Romania si eliminat nationalistii, acum isi bat joc de noi. Sa zica mersi ca cineva le ia ''alea vechi'' ca s-ar fi inecat ei in masini. Si sa mai zica mersi ca orice prapadit de la periferia Ue are autoturism ca in america si nu se chinuie pe jos sau cu autobuze ca in coreea de nord sau uniunea sovietica Nu le mai ajunge, vor sa cumparam acuma masini noi ca nu au unde vinde |
#39
Posted 13 December 2021 - 21:00

cred ca asistam la ce numeam mai demult ”masina nu e obligatorie”, altii nu, ca e o necesitate. ehh, ia RCA dublu, ia taxe pentru masini vechi si mai mult de atat ia preturi crescute la masini. pana si un Logan cu aer in echiparea essential(deci nu confort) 1.0 gpl ajunge la 10.000 cu rabla. se face ca mai demult, am stat si o saptamana in Bruxelles, la o conferita cu cei din UE si am fost si la parlament. Micul dejun a fost misto si am cunoscut oameni care au o moralitate ridicata si o perceptie asupra vietii ok. Dar asta nu e oarecum drept, daca eu mi-am luat masina noua acum 15 ani, acum vii si-mi pui piedici. Nu merge nici argumentul ala cu, pai nici cu caruta nu mai ai voie. Cum am mai zis de multe ori si a reamintit si @ADM, dieselul trebuia sa ramana pentru camioane. E pur si simplu un carburant infect si face rau. Daca ar fi ITP-ul pe bune nu am mai avea discutia asta. |
#40
Posted 13 December 2021 - 21:04

da man, te cred. dar ti-ai pune copii(daca ai) in spatele masinii dimineata cand o pornesti? ca asta e problema. inmulteste tu 1000 de masini la semafor la relanti, intr-o zi ploioasa, unde nu se degaja fumul. poate oi fi eu mai sensibil, dar ai parte de aer naspa, te chinui sa respiri.
Edited by bobitad, 13 December 2021 - 21:05. |
#41
Posted 13 December 2021 - 21:07

da man, te cred. dar ti-ai pune copii(daca ai) in spatele masinii dimineata cand o pornesti? ca asta e problema. inmulteste tu 1000 de masini la semafor la relanti, intr-o zi ploioasa, unde nu se degaja fumul. poate oi fi eu mai sensibil, dar ai parte de aer naspa, te chinui sa respiri. |
#42
Posted 13 December 2021 - 21:18

da man, te cred. dar ti-ai pune copii(daca ai) in spatele masinii dimineata cand o pornesti? ca asta e problema. inmulteste tu 1000 de masini la semafor la relanti, intr-o zi ploioasa, unde nu se degaja fumul. poate oi fi eu mai sensibil, dar ai parte de aer naspa, te chinui sa respiri. Cum drecu sa permiti fumatul inclusiv pasiv si sa zici ca masina ingrijita si aflata in stare buna si nemodificata a unui cetatean trebuie distrusa ca are deja 16 ani? Si sa-l trimiti pe cetatean sa inghete in asteptarea unui autobuz din care ia covid? sau sa-l pui sa deie o gramada de bani pe alta masina "agreeata" vremelnic doar cativa ani si dansa? Dar de ce nu interzic camioanele si nu trec pe tren cu marfa daca tot ii arde-n fund de noxe? Edited by cipri2bau, 13 December 2021 - 21:22. |
#43
Posted 13 December 2021 - 21:22

Eu sunt convins ca vom vedea mare parte din el, pentru ca sunt bani deja antamati de firme mari din UE care au influenta la nivelul finantarii Uniunii. Unde poti sifona bani mai usor decat in tarile cu coruptie endemica ( ca sa ma exprim pandemic ). Ptiu , am inceput sa ma exprim in rime. Nu mai e nicio mare coruptie, dar ai zis-o bine, banii aia din PNRR se intorc la firme europene. Deci ii recupereaza in buna parte in plys folosesc PNRR ca sa ne mai oblige la diverse. Mie imi place de Polonia care isi baga picioarele in maruntisul ala de la PNRR si da cu flit Bruxelles-ului pe banda, nu executa tot ce dicteaza aia. |
#44
Posted 13 December 2021 - 21:23

Pute de la o posta a disperare in fata Chinei care prin metode capitaliste ocupa tot gratie eficientei
|
#45
Posted 13 December 2021 - 21:26

Germanii renunta la diesel din motive de taxe si acces viitor. O fac in directia hibrid si electric. |
#46
Posted 13 December 2021 - 21:30

#47
Posted 13 December 2021 - 21:33

Transportul de marfuri sa se faca cu trenul ( pe electric nu diZal ) E mai greu cu trenul remorcat electric pe la astea, ca n-au fir ![]() |
|
#48
Posted 13 December 2021 - 22:00

- EUR 6 a devenit obligatoriu din Septembrie 2015. - EUR 5 a devenit obligatoriu din Ianuarie 2011. - EUR 4 a devenit obligatoriu din Ianuarie 2006. In 2026 se fac 20 de ani de cand EUR4 a devenit obligatoriu, moment in care nu cred ca vor mai fi realist prea multe harburi < EUR4. De fapt, problema mare se numeste Diesel in orase, insa nimeni nu vrea sa o spuna, pt ca e sinucidere dpdv popular. Un zvon este ca: Quote Din 1 ianuarie 2026 nu poți să mai înmatriculezi mașina mai jos de 2011 ...așa sună articolul din PNRR pe care România și l-a asumat la semnare și care acum încearcă să fie renegociat:)) Edited by Ahasverus, 13 December 2021 - 22:02. |
#49
Posted 13 December 2021 - 22:04

Masina e un lux fara doar si poate . Nu mai e de mult un lux.
Un zvon este ca: Din 1 ianuarie 2026 nu poți să mai înmatriculezi mașina mai jos de 2011 sau euro 4...așa sună articolul din PNRR pe care România și l-a asumat la semnare și care acum încearcă să fie renegociat:)) Pai da, dar daca o ai deja inmatriculata asta nu te afecteaza. Nu mai poti sa cumperi o "rabla" dar o folosesti in continuare pe cea pe care o ai, daca vrei. Dar in orice caz, motivatia lor ca sa dam rablele la casat ca sa ne dea fonduri ptr autostrazi este complet aiurea. Ce are una cu alta? Rablele le scoti ptr reducerea poluarii doar. Sau se vrea de fapt stimularea cumpararii de noi masini, ca sa mearga economia? Sa se intoarca o parte din fondurile alea date ptr autostrazi (Daca vor fi) inapoi la producatorii de masini din vest(chiar si la Renault prin Dacia care numai romaneasca nu(mai) e) Edited by axisborn, 13 December 2021 - 22:08. |
#50
Posted 13 December 2021 - 22:10

Cum nu stiu sa existe in UE astfel de lege, ma indoiesc ca poate fi aplicata.
Sa nu uitam cum pe rand Taxa de Prima Inmariculare etc a tot fost transformata si a tot a esuat. Ce presiune sociala era, ca romanii nu mai puteau sa isi aduca masini de afara. Initial era pt masinile din afara tarii, apoi pt toate, apoi ajunsese ca o Dacia 1310 sa te coste cat o mana si un picior sa o inmatriculezi.
ce vrei tu să spui e așa: UE va lupta vitejește pentru interzicerea taxei auto, pentru că asta înseamnă că mașinile pe care nemții/vesticii le dau la buyback nu vor mai avea așa multă căutare. UE se opune pe buna dreptate, oricaror bariere tarifare pt circulatia bunurilor, dar UE nu are ce zice daca pui in impozit anual in fct de norma de poluare (de ex). Problema este ca la nivel politic, asta e sinucidere, chiar daca cel care acum plateste 50 lei impozit, va plati 150 lei. Isi va rupe camasa de pe el si va urla ca ii mor copiii de foame. |
#51
Posted 13 December 2021 - 22:21

Cum nu stiu sa existe in UE astfel de lege, ma indoiesc ca poate fi aplicata. Sa nu uitam cum pe rand Taxa de Prima Inmariculare etc a tot fost transformata si a tot a esuat. Ce presiune sociala era, ca romanii nu mai puteau sa isi aduca masini de afara. Initial era pt masinile din afara tarii, apoi pt toate, apoi ajunsese ca o Dacia 1310 sa te coste cat o mana si un picior sa o inmatriculezi. UE se opune pe buna dreptate, oricaror bariere tarifare pt circulatia bunurilor, dar UE nu are ce zice daca pui in impozit anual in fct de norma de poluare (de ex). Problema este ca la nivel politic, asta e sinucidere, chiar daca cel care acum plateste 50 lei impozit, va plati 150 lei. Isi va rupe camasa de pe el si va urla ca ii mor copiii de foame. Edited by bobitad, 13 December 2021 - 22:21. |
#52
Posted 13 December 2021 - 22:22

Eu ma uit ca am sediul firmei din S1 si 75% din angajati sunt din IF, DB, PH, ba chiar am unul din Giurgiu (dar cedeaza nervos de la trafic). Daca te uiti ce omor e pe iesirile din Bucuresti vineri de la ora 13, o sa intelegi. Daca vezi ce omor e la intrarea pe A1 in fiecare zi, o sa intelegi. Edited by kolfleading, 13 December 2021 - 22:24. |
|
#53
Posted 13 December 2021 - 22:24

O mașină veche nu e neapărat rabla. Dacă a fost bine întreținută e mai ok decât mașini forjate de cel mult 5 ani vechime.
|
#54
Posted 13 December 2021 - 22:24

Daca trec astia o tura prin Buzau strang lejer rablele astea. Problema e ce facem cu restul.
Acum serios, azi am vazut prima data, in Germania motorina a ajuns mai scumpa ca benzina E10 ( cred ca e aia de 95 in Romania daca nu ma insel). Edited by kyrre, 13 December 2021 - 22:25. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users