![]() |
Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
250 000 rable trebuie casate pana in 2026
Last Updated: Jan 20 2022 21:48, Started by
Ahasverus
, Dec 13 2021 19:39
·
0

#19
Posted 13 December 2021 - 20:07

Mai e o problema. Astept de 5 luni masina noua si nici acum n-a urcat pe vapor.
|
#20
Posted 13 December 2021 - 20:07

@claudiu1 - in Germania se vor introduce limtiari pt diesel vechi in orase, e doar o chestie de timp, pe masura ce motorizarile hibrid si electrice vor creste ca procent.
https://www.green-zo...ans-for-germany |
#21
Posted 13 December 2021 - 20:07

#22
Posted 13 December 2021 - 20:08

#23
Posted 13 December 2021 - 20:10

Eu il stiu pe unul Drula care a zis " vom trece de 1000 de km de autostrazi " ...dupa care partidul lui a iesit de la guvernare ... |
#24
Posted 13 December 2021 - 20:11

#25
Posted 13 December 2021 - 20:12

Cum am mai zis de multe ori si a reamintit si @ADM, dieselul trebuia sa ramana pentru camioane. E pur si simplu un carburant infect si face rau. Daca ar fi ITP-ul pe bune nu am mai avea discutia asta.
Deci fac pana la urma. "Baaaa bulangiilor" care v-ati cumparat alea 250.000 de rable, daca acu' nu le aveam, autostrazile erau ca si facute..... ![]() |
#26
Posted 13 December 2021 - 20:13

Nu e necesitate , te minti singur . Uita-te numa pe aici pe forum cum se caca la propriu unii cum sa repare cotetul in fata blocului cu sarma si mai stiu eu ce , nu mai zic de toti bocitorii cand vine vorba de platit un RCA - era unu p-aici care la un nenorocit de matiz avea asigurare rca de 1000 de lei, om la 60 de ani si mai ca plangea.... te doare bila . Masina e un lux fara doar si poate . Eu nu ma uit pe forum, ca aici sunt f multi care amesteca betonul din tastatura. Eu ma uit ca am sediul firmei din S1 si 75% din angajati sunt din IF, DB, PH, ba chiar am unul din Giurgiu (dar cedeaza nervos de la trafic). Daca te uiti ce omor e pe iesirile din Bucuresti vineri de la ora 13, o sa intelegi. Daca vezi ce omor e la intrarea pe A1 in fiecare zi, o sa intelegi. Bucurestiul e sustinut dpdv al fortei de munca de judetele limitrofe. |
#27
Posted 13 December 2021 - 20:15

Eu nu ma uit pe forum, ca aici sunt f multi care amesteca betonul din tastatura. Eu ma uit ca am sediul firmei din S1 si 75% din angajati sunt din IF, DB, PH, ba chiar am unul din Giurgiu (dar cedeaza nervos de la trafic). Daca e uiti ce omor e pe iesirile din Bucuresti vineri de la ora 13, o sa intelegi. peste tot e omor in trafic mai ales la orele de varf si daca ploua /ninge , toti ies cu masina sa nu-si murdareasca posetele , undeva trebuie tras linie ca vrei ca nu vrei. Edited by BaXXXon, 13 December 2021 - 20:17. |
#28
Posted 13 December 2021 - 20:16

#29
Posted 13 December 2021 - 20:16

In primul rand , hai sa ne gandim ... PNRR la noi, sau Next Generation EU la ei, are ca tinte digitalizare, mediu si capacitate de raspuns la socuri, gen pandemia. Ce este rau ca europenii ne dau bani pentru digitalizare si ne obliga sa facem pasul? De cand ne cacaim sa informatizam ANAF-ul si nu reusim? Cu transportul, tot la fel, dupa 30 ani nu am reusit sa avem o autostrada care sa strabata Romania de la un capat la altul. In schimb avem tone de planuri si studii. Scenariul ca ii platim pe ei este unul inchitpuit. Chiar sunt curios cu cine se vor face acele investitii prevazute atat in PNRR, cat si in exercitiul financiar 2021-2027 (de care nu am auzit nimic, desi sunt bani gratuiti). Cu cine ii vom lua, cu cine se va munci pana in 2026-2027? |
|
#30
Posted 13 December 2021 - 20:21

Nu se va intampla nimic , banii nu vor fi suficienti si totul se va musamaliza ...
|
#31
Posted 13 December 2021 - 20:35

Eu ma uit ca am sediul firmei din S1 si 75% din angajati sunt din IF, DB, PH, ba chiar am unul din Giurgiu (dar cedeaza nervos de la trafic). Daca te uiti ce omor e pe iesirile din Bucuresti vineri de la ora 13, o sa intelegi. Daca vezi ce omor e la intrarea pe A1 in fiecare zi, o sa intelegi. Bucurestiul e sustinut dpdv al fortei de munca de judetele limitrofe. Daca nu-s indiscret, in ce domeniu e firma? N-ai gasit angajati pregatiti in Bucuresti sau vor salarii mai mari decat le oferi provincialilor? De ce nu-i muti sediul la Ploiesti, Targoviste sau in Voluntari? Ar trebui sa faci tu naveta pe distanta prea mare, cu masina? |
#32
Posted 13 December 2021 - 20:35

Cand R P Chineza va face legea si pe auto, (sper ca in cativa ani) nu le vor mai arde babuinilor de la bruxeles de consumerismul asta auto ca sa nu falimenteze fabricile lor si sa faca mofturi la vehicle de 10 ani.
Cum adica sa conditionezi banii de drumuri de investitii in alte masini? nu-s compatible caucicurile? ti-ai drecu de hoti. |
#33
Posted 13 December 2021 - 20:35

E concurs care e mai prost? Inteleg ca avem 250 000 de masini vechi, cu motoare mari, iar astea sunt cele care polueaza? ![]() Momentan au inceput cu dreptul, adica au oprit programul Rabla clasic si plus. P.S. varsta medie a parcului auto romanesc este de 16.5 ani, deci la 15 ani poti zice ca sunt in floarea varstei, domn ministru! Extrem de puține 250.000 până în 2026. Ar trebui 250.000 direct într-un an numai din București. |
#34
Posted 13 December 2021 - 20:39

Fumatul si covidul nu au de gand sa le interzica.
Ba care nu aveti masini taceti naibii, ziceti merci ca va cara moca statul cu autobuze noi de 1,5 ani varsta medie. |
#35
Posted 13 December 2021 - 20:40

dar stii care e faza funny. fabricarea unei masini noi produce mult co2 dar si materiale. adica daca-l mai lasai pe ala cu masina veche sa o mai tina 5-10 ani, cred ca iesi mai bine per total(depinde si cat merge). problema e ca iti polueaza la nas, dar poti baga interdictii.
totusi nu mi se pare normal ca 1 tona si 500kg de fier transporta un om de 80kg. asta trebuie reinventata si trebuie sa avem si noi transport in comun, decent. Edited by bobitad, 13 December 2021 - 20:47. |
|
#36
Posted 13 December 2021 - 20:41

Eu as interzice prostia covidul fumatul si saracia in UE si abia apoi as face gura ca vechimea autoturismelor personale. Ajungem sa faca si bielorusii misto de noi
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users