Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Deparazitare externa pisici fara ...

Seriale turcesti/coreene online H...

Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle
 Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik

Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...
 Crapaturi placa

cum imi accesez dosarul electroni...

Momentul Aprilie 1964

Sursa noua - zgomot ?
 A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS

Pareri apartament in zona Berceni?

Free streaming SkyShowtime de la ...

Skoda Fabia 1.0 TSI (110 CP)- 19 ...
 

Calendar limitare poluare Bucuresti

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
47 replies to this topic

Poll: Chestionar calendar propunere limitare poluare Bucuresti (32 member(s) have cast votes)

Cum vi se pare propunerea?

  1. Sunt de acord (18 votes [56.25%])

    Percentage of vote: 56.25%

  2. Nu sunt de acord (14 votes [43.75%])

    Percentage of vote: 43.75%

Vote Guests cannot vote

#37
SpeedDemon

SpeedDemon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,019
  • Înscris: 18.05.2009
Nu știu cât ar face fata programul, probabil ar epuiza fondurile rapid când ar sari lumea pe Loganul chel la 4k euro.
Personal totuși mai bine as repara la un BMW din 328i din 95 decât să iau Logan nou. Nu as fi fericit cu o mașină lentă.

Plus că ar fi foarte multa specula. Fără o condiție gen imposibilitatea înstrăinării vehiculului 5 ani nu ar merge. Deja se face specula cu Spring.

#38
alin2pas

alin2pas

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,363
  • Înscris: 29.01.2008
În legătură cu poluarea, sunt mai multe aspecte. Dacă vorbim strict de emisiile de CO2, emisiile sunt cu atât mai mici cu cât consumul e mai mic, deci un Tico non-euro va polua mai puțin decât un Q7 euro 6. Dacă vorbim de poluarea cu oxizi de azot (care duc la apariția de ploi acide), monoxid de carbon (toxic, blochează hemoglobina din sânge), particule solide (provoacă boli pulmonare), resturi nearse de hidrocarburi (toxice, cancerigene la diesel), acestea nu afectează încălzirea globală, dar afectează foarte mult sănătatea. Aceste emisii pot fi simțitor mai mici la un Q7 nou decât la un Tico.

#39
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,623
  • Înscris: 07.02.2003

View Postalin2pas, on 06 decembrie 2021 - 20:26, said:

Ar fi ok ca mașinile înmatriculate în alte județe să plătească taxă de intrare în București, dar cu condiția ca și cele înmatriculate în București să plătească aceleași taxe când trec prin alte localități.
Avem deja se cheama Rovigneta... pentru Bucuresti ar fi Buvinieta.
Se umple DN1-ul la fel, cine vrea la munte sparge orice pusculita sa mearga acolo.

Edited by andreic, 07 December 2021 - 10:12.


#40
alin2pas

alin2pas

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,363
  • Înscris: 29.01.2008

View Postandreic, on 07 decembrie 2021 - 10:11, said:


Avem deja se cheama Rovigneta... pentru Bucuresti ar fi Buvinieta.
Se umple DN1-ul la fel, cine vrea la munte sparge orice pusculita sa mearga acolo.
Rovinieta o plătește toată lumea, deci și buvinieta ar trebui să o plătească toată lumea, inclusiv bucureștenii, că nu au două perechi de OO.

#41
EMPP

EMPP

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,783
  • Înscris: 12.01.2018
după ora 16 când pleacă la culcare grangurii începe focăiala la nord de bucurești.restul sunt vise

#42
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,623
  • Înscris: 07.02.2003

View Postalin2pas, on 07 decembrie 2021 - 11:57, said:

Rovinieta o plătește toată lumea,
Mai putin bucurestenii care nu au nevoie ca nu ies din oras.

Edited by andreic, 07 December 2021 - 22:28.


#43
alin2pas

alin2pas

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,363
  • Înscris: 29.01.2008
Nici eu n-aș plăti Buvinieta, că nu merg în București.

#44
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 24,137
  • Înscris: 22.05.2003
Bucurestiul peste 10 ani


Quote

The morning sun is seen through a blanket of smog on the outskirts of New Delhi, India, on January 2, 2021.

Attached Files



#45
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015
Asta e din ciclul
https://forum.softpe...tori-in-10-ani/

aka

Cand realitatea nu ne ajuta inventam balauri. Nu mai impresioneza pe nimeni nici balurii.

Ce treaba are Bucurestiul cu Delhi, un oras de 10-15 ori mai mare?
Nimic. Dar ne place sa rumegam snoave.

Ala e tot un oras de la Constanta la Bucuresti la Brasov si inapoi la Constanta pe la Focsani.

Inchideti mizeria aia de Ratet ca aveti cea mai mare amprenta de carbon din Europa la cata caldura bagati in pamant. Si asta pt nimic. E de rasul curcilor ce se intampla in mareata capitala europeana in timp ce va vaitati de poluare.

Taiati subventiile la incalzire si faceti infrastructura cu ele. Ca trageti tara in jos la cat poluati fara rost.

Ne arata toti cu degetul din cauza voastra in timp ce voi va alintati cu masini electrice si alte simulari eco de fatada.

Sau puteti fi bucuresteni in continuare ca e mai simplu si mai natural...

Edited by underb, 07 December 2021 - 23:19.


#46
nei-k

nei-k

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,534
  • Înscris: 21.12.2006
De acord total, nu doar pentru ca am trecut la Euro 6 de la Euro 4, ci pentru ca deja simt pe pielea mea, in plamanii mei - si mai grav in alergiile dezvoltate de copilul meu - poluarea din Bucuresti
Lucrez in afara Bucurestiului, pe traseul spre si dinspre serviciu -  95% din timpul parcurs , dar 70% din distanta parcursa - ma incurc de cei care se chinuie sa iasa pe centura Bucurestiului, inclusiv camioane.
Si nu doar Bucurestiul e afectat, ci si localitatile limitrofe, de incompetenta si lipsa de vointa a autoritatilor de a construi cai de acces, rute ocolitoare, etc.
Primariile nu iau masuri. Orice petic de pamant se asfalteaza, se acopera cu blocuri, iar drumurile de acces sunt din ce in ce mai inguste. Lucuitorii noilor complexe rezidentiale se vor chinui pe drumurile inguste sa ajunga pe actualele strazi, care deja nu mai fac fata traficului actual. Ar trebui obligati dezvoltatorii sa traseze intai sosele cu 2 benzi pe sens, si apoi sa construiasca, in spatiul ramas liber.

#47
Quoriah

Quoriah

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 797
  • Înscris: 05.06.2016
Nu se va intampla nimic, niciodata. Mai ales in Bucuresti. E nevoie de o vointa la nivel politic care sa taie in carne vie si sa isi poata asuma masuri draconice la nivelul intregii tari.

Acum suntem blocati in situatia "ce a fost prima oara? oul sau gaina". Transportul in comun nu merge bine pentru ca sunt multe masini pe strada, iar lumea nu lasa masina acasa pentru ca transportul in comun este gandit/merge prost.

Oricum, Bucurestiul este un oras compromis fara nici o scapare. La fel si satucele alaturate. Ca sa il repari, trebuie sa stramuti cam jumatate din populatie in afara orasului, sa razi o parte din oras si sa il reconstruiesti. Iar asa ceva nu se va intampla niciodata.

Asa ca singurul scenariu in care Bucuresti-ul se va repara va fi acela in care Bucuresti nu mai este buricul targului si lumea va migra catre alte orase din Romania. Din pacate, fara masuri luate din timp, acele orase vor suferi fix de aceleasi boli de care sufera Bucurestiul acum.

Ca idee proprie, masinile personale nu ar trebui sa mai existe in interiorul orasului. De la rubrica "vise, taica, vise":
  • in interiorul oraselor sa existe transport in comun gandit cum trebuie prin care sa ajungi cat de repede posibil unde ai nevoie
  • legaturi interurbane bune, ideal trenuri interurbane si trenuri de suburbii in combinatie cu un sistem bine gandit de autobuze / tramvaie
  • "abonamente" de inchiriat masini care in functie de cat poti plati iti dau access la anumite clase de masini, iar aceste masini ar fi disponnibile in parcari la marginea orasului (stii ca ai de plecat, iti rezervi o masina, te duci, o iei, te plimbi, o aduci inapoi)
  • multi vor intreba "dar eu cum imi fac cumparaturile?"; simplu, online sau telefonic si ti se aduc frumos acasa de curieri cu masini electrice (dube electrice care pot aduce multe comenzi in aceeasi zona)

Si lista poate sa continue... dar asa ceva nu se poate face la nivelul unui singur oras; e una din chestiile alea cu "totul sau nimic". Dar cat timp mai e un ban de muls de la populatie prin "taxe de poluare" si viniete la nivel local, asa ceva nu se va intampla niciodata.

Lista aia de mai sus va duce la dezvoltarea unor noi nise economice care vor putea da de lucru multor oameni care ar ramane fara activitate dupa o astfel de miscare (e.g. service-uri auto care si-ar pierde obiectul muncii).

Momentan, solutiile propuse sunt doar tratament paleativ pentru un pacient care sufera de o boala incurabila si sta sa crape.

Desi am votat DA (e cam singura solutie mai de bun simt pe termen scurt), nu cred ca se va face asa ceva niciodata, si nici ca va avea efecte pozitive mari.

#48
bossake

bossake

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,693
  • Înscris: 22.11.2007
Asa este si in alte orase imense din Europa? Bucureștiul este unul din cele mai mari 7,8 orase din Europa. Sunt de SF unele masuri scrise de tine.. in alte orase imense nu e la fel de aglomerat sau ce?!

Cat despre ce spui, ca sa plece lumea din București, asta iarasi nu se poate. E un fenomen perfect natural, orasele mari aduc joburi mai banoase.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate