Rezumat despre masinile electrice
Last Updated: May 10 2023 13:22, Started by
Adm
, Nov 11 2021 12:58
·
22

#181
Posted 06 February 2022 - 23:04

La spring nici nu merita sa iei CCS. Type 2 AC este ce ii trebuie Springului. Si da, pot spune ca "merita fara discutie" in conditiile in care am condus destul de multe modele electrice, inclusiv Twizy. Eram pornit sa cumpar Twizy acum ceva vreme - m-a tinut in loc faptul ca dura 13-15 luni livrarea, caci eram chitit pe o comanda. In conditiile astea Springul e o afecere de 2 ori mai buna, cel putin.
|
#182
Posted 07 February 2022 - 00:03

Am trecut prin asta, pentru oras asa conserva cum e, merita.
Pentru mine insa la ce o folosesc nu. A lua una electrica insemna sa dau inca 15kE in plus fata de Megane, 15kE la pretul de 1E/1l benzina inseamna cam 250000km parcursi cu 6l/100Km ca sa ajung la pret de EV. Daca la aia adaug pretul curentului ar insemna ca la Megane mai merg inca 125000Km deci cu banii si curentul consumat echivalent la 250Kkm cu EV as ajunge la 375000km cu benzinara. La cit merg acuma efectiv nu voi ajunge la 250kKm decit cam in 25-30 de ani, doar sa mai traiesc si sa fiu in stare sa conduc pina atunci! ![]() Deci economic pentru mine nu renteaza un EV cu autonomie acceptabila. |
#183
Posted 07 February 2022 - 07:05

#184
Posted 07 February 2022 - 08:12

#185
Posted 07 February 2022 - 10:59

#187
Posted 07 February 2022 - 18:22

#188
Posted 07 February 2022 - 18:35

Si unu in 2 te duce din A in B, la fel si schopul merge...
Diferenta intre unu in 3 si unu in 4 la TCe 1,3 a fost de 700E, eu zic ca merita banii aia. Hmmm, cind am luat eu Megane diferenta era de 700E intre 3 si 4 cilindri, acum vad ca este motorul asta doar pe Megane si diferenta e de ...1050E Halal lucrare Renault! Edited by Ion_Bumbu, 07 February 2022 - 18:46. |
#189
Posted 07 February 2022 - 23:29

#190
Posted 08 February 2022 - 07:30

Diferenta intre unu in 3 si unu in 4 la TCe 1,3 a fost de 700E, eu zic ca merita banii aia. In cat timp se recupereaza diferenta de 700E din viteza mai mare a masinii cu 4 cilindri in loc de 3? |
#191
Posted 08 February 2022 - 07:36

Rezumat despre masinile electrice --> si vorbim de numarul de cilindri...
|
|
#192
Posted 08 February 2022 - 08:35

Si cu cat timp ajungi mai repede la destinatie cu 4 cilindri in loc de 3? In cat timp se recupereaza diferenta de 700E din viteza mai mare a masinii cu 4 cilindri in loc de 3? Nu stiu daca ai mers cu un motor in 3 cilindri, e oribil. Parca esti calare pe rasnita... |
#193
Posted 08 February 2022 - 08:41

#194
Posted 08 February 2022 - 12:31

Si cu cat timp ajungi mai repede la destinatie cu 4 cilindri in loc de 3? In cat timp se recupereaza diferenta de 700E din viteza mai mare a masinii cu 4 cilindri in loc de 3? Chiar credeti ce spuneti aici? Daca da...cam trist. Rolul aluia este comoditatea, daca gaseam la pret rezonabil luam in 6 cilindri, mai mult de atit eu n-am nevoie. Electrica este linistita din punctul asta de vedere insa pentru mine era nejustificat de scumpa la ce aveam nevoie, acolo a intervenit factorul economic, 700E nu-i prohibitiv. In rest ca sa ma simt bine n-am nevoie de toate farfaslicurile puse pe masina ca sa-i dubleze pretul, motorizarea este mai importantadecit tableta care sa ruleze filmulete in timpul mersului! |
#195
Posted 08 February 2022 - 19:59

E orice , numai liniștită nu... aaa, că nu face zgomot, daa, clar. Nu degeaba numesc eu orice diesel "trash-caletă"...
|
#196
Posted 08 February 2022 - 20:14

Oricine a făcut macar un drive test de 5 minute cu o electrică știe că e mai nervoasă decât o termica. Colegul tocmai s-a făcut vinovat de părerologie, ca mulți alții.
|
#197
Posted 08 February 2022 - 21:06

Nu stiu daca ai mers cu o electrica, dar dupa ce mergi cu una o vreme, in toate masinile cu pistoane parca esti "calare pe rasnita". Vorbim de "o electrica" sau de Spring? ca practic intr-un 1.8 L4 de 21 de ani merg mai relaxat decat in Spring. Sa nu mai zic de L6 tot din anii aceia. In fine, am mers cu 1.0TSI si e pur si simplu penibil. Poate la Renault o fi mai bine - doubt. |
|
#198
Posted 13 February 2022 - 08:15

Cat hate pe Spring.
Mie mi se pare foarte ok masina, cu excepția dimensiunilor. Prea mica pentru familie. Încărcarea rapida lenta poate fi o problema dar iarna cam toate masinile fără încălzirea bateriei suferă. Ar fi fost ideal sa poată fi încărcată la 22kw dar afecta vânzările Renault. Nu prea poți sa iti iei un Leaf sh cu baterie ok cu 9000 euro. Nu ze1(post 2018) Poate vei lua un ze0 și alea au baterii degradate deja (mai ales cele de 30kwh) sau mici (24kwh). Spun asta pentru ca am un ze0. La nivelul asta de preț (10k) poate începi sa te uiți la un ZOE. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users