Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Sfat cumparare Golf 7.5
Last Updated: Nov 13 2021 13:31, Started by
morovan
, Nov 08 2021 20:35
·
0
#1
Posted 08 November 2021 - 20:35
Salutare! Sunt in cautarea unei masini SH pentru mine. Am un buget de 12.000 euro. Vreau neaparat cutie automata, kilometri sub 200.000 si minim 2017.
Am testat un Seat Leon 1.6 TDI la Das Welt Auto precum si un Golf 7 (sau 7.5 cum am inteles ca se numeste neoficial), ambele din 2017. Desi initial am fost foarte atras de Seat Leon, dupa ce am condus Golful, m-am convins ca acesta este superior Leonului din mai multe considerente. Drept urmare vin cu urmatoarea dilema: 1.6 TDI sau 2.0 TDI? Mai sunt motoarele de 1.6 problematice pe un Golf din 2017-2018? Motorul de 2 e mai greu de gasit din ce am vazut. Imi e frica sa cumpar de la samsari si singurele variante care imi ofera cat de cat o siguranta sunt dealerii care ofera garantie. Orice sfat e binevenit! |
#2
Posted 08 November 2021 - 20:51
Ideal ar fi motorul 2.0 , e mai puternic, consumul e la fel, dar e mult mai scump la achizitie. In bugetul tau ai gasi un 1.6tdi corect, dar eu zic sa mai cauti, poate ai noroc la un 2.0tdi, e o alta masina.
|
#3
Posted 08 November 2021 - 21:12
As lua orice se prezinta mai bine tehnic, estetic, km cat mai putini daca este posibil.
Am doua cunostinte cu 1.6 TDI: unul pe Octavia 2 care a avut ceva probleme cu ea si a bagat o suma considerabila pentru reparatie la aprox. 100 de mii de km si o alta cunostinta cu Golf 6 1.6 TDI fara probleme la motor la aprox. 150 de mii de km. Motorul a aparut in 2009 daca nu ma insel, as zice ca nu sunt probleme majore in 2017, dar cum nu am avut, vorbesc doar din trairile altora. |
#4
Posted 08 November 2021 - 21:15
Nu sint cam multi kilometri la bani aia ?
Rabla mea din 2003 are acum ~296.000 km la bord si nu valoreaza mai nimic. Asa ca mie mi se pare ciudat sa cumpar o alta rabla (adica una cu 200.000km la bord), care sa coste 12.000 euro. La bani astia ma asteptam sa cumpar ceva ce are cam 50.000km la bord si nu o alta rabla. |
#5
Posted 08 November 2021 - 22:38
In primul rand este o perioada in care masinile SH sunt scumpe si greu de gasit. Daca nu mai poti astepta si ai nevoie acum de ea, eu iti recomand sa faci un efort si sa o iei din Germania.Te informezi inainte cum faci cu actele si o rezervi sau cauti un baiat care te ajuta sa o aduci. In privinta motoarelor, ambele sunt ok, mai degraba la cutia DSG sa ai grija. Am impresia ca motorul 1.6 e pus pe caroserie cu punte pe spate, deci e de preferat 2.0 si pentru confortul suspensiei independente.
Succes! |
#6
Posted 08 November 2021 - 22:51
wld-ro, on 08 noiembrie 2021 - 21:12, said:
As lua orice se prezinta mai bine tehnic, estetic, km cat mai putini daca este posibil. Am doua cunostinte cu 1.6 TDI: unul pe Octavia 2 care a avut ceva probleme cu ea si a bagat o suma considerabila pentru reparatie la aprox. 100 de mii de km si o alta cunostinta cu Golf 6 1.6 TDI fara probleme la motor la aprox. 150 de mii de km. Motorul a aparut in 2009 daca nu ma insel, as zice ca nu sunt probleme majore in 2017, dar cum nu am avut, vorbesc doar din trairile altora. 1.6tdi a avut probleme cu egr + unele cu injectoare la generatia de 90-105cp (pana prin 2013-2014), dupa a aparut cel de 110cp care a fost mai fiabil. Iar pe Golf 7.5 deja au facut upgrade la versiunea de 115cp. Sunt motoare ok, depinde si de noroc si de cum au fost exploatate. Totusi eu as merge pe un 2.0tdi. E alta viata. florin71_skoda, on 08 noiembrie 2021 - 21:15, said:
Nu sint cam multi kilometri la bani aia ? Rabla mea din 2003 are acum ~296.000 km la bord si nu valoreaza mai nimic. Asa ca mie mi se pare ciudat sa cumpar o alta rabla (adica una cu 200.000km la bord), care sa coste 12.000 euro. La bani astia ma asteptam sa cumpar ceva ce are cam 50.000km la bord si nu o alta rabla. Nu sunt multi, asa au majoritatea sau chiar mai multi. Unii inca mai cred ca pot sa cumpere o masina de +10 ani cu sub 150k km reali. Decat o masina care a stat mai mult, prefer una care a mers mai mult . Am patit la multe masini sa vad cum se strica fara sa fie miscate. |
#7
Posted 08 November 2021 - 23:25
Pai si atunci de ce multi recomanda sa-mi schimb rabla si sa nu mai tot insist sa o repar ?
Eu ma gindeam ca daca vreau sa-mi cumpar alta masina, sa-mi iau una cu maxim 50.000 la bord ca sa stiu ca 2-3-4 ani nu mai bag bani in ea. Dar sa dau 12.000 pe una cu multi kilometri si sa fiu nevoit din start sa bag bani in ea si dupaia sa bag bani anual in ea, parca nu-mi convine. De bani aia repar rabla mea inca aproape 10 ani de acum inainte. Totusi, sint constient ca indiferent citi bani as baga in rabla mea, confortul si directia si etc este total diferita la una mai noua. Gropile se simt altfel la una mai noua (habar nu am de ce) Dar oare merita bani aia ? Complicat pentru mine sa decid daca sa renunt sau nu la rabla mea. |
#8
Posted 09 November 2021 - 10:49
florin71_skoda, on 08 noiembrie 2021 - 23:25, said:
...Totusi, sint constient ca indiferent citi bani as baga in rabla mea, confortul si directia si etc este total diferita la una mai noua. Gropile se simt altfel la una mai noua (habar nu am de ce) Dar oare merita bani aia ? Complicat pentru mine sa decid daca sa renunt sau nu la rabla mea. Edited by Hider141, 09 November 2021 - 10:50. |
#9
Posted 09 November 2021 - 10:53
Sunt diferente intre Golf 7 sau 7.5 (facelift).
Un astfel de Golf a costat acum 4 ani (daca vrei 2.0 TDI, DSG) aprox. 28-30k euro. Mai ales pre "praful" asta cand nu vin masini noi si cele SH au preturi cu 30-40% mai mari decat acum 6-9 luni => nu prea cred ca gasesti sa te incadrezi. La 1.6 TDI cred ca au cutia DSG cu ambreiaje uscate => cutie nashpa, care se strica repede si bagi bani la greu in ea. Oricum la un DSG de 200k km sa te mai pregatesti cu 1.5-2k euro de rezerva ca poate trebuie sa schimbi tu ambreiaje si/sau mecatronic. Mai bine cauta manuala sau una DSG cu mai putini km, dar mult mai scumpa. Hider141, on 09 noiembrie 2021 - 10:49, said:
E o diferenta maaaare intre masinile cu 200k km rulate pe strazi ok si in mare parte pe autostrada, si cele rulate pe platourile mioritice pline de cratere demne de filmele post-apocaliptice. La noi ajungi uneori sa schimbi telescoapele la 2-3 ani, in timp ce la nemti sau austrieci te tin si 10-12 ani fara sa cedeze. |
#10
Posted 09 November 2021 - 20:18
Am gasit la 13.200 euro un Golf 7.5, 2.0 TDI, cutie automata, an 2018. Primesc revizie gratis la achizitie (inclusiv schimb ulei in cutia de viteze)+cauciucuri de iarna, 12 luni garantie in care manopera e gratis si suport 60% din valoarea pieselor necesare. Doar ca la o interogare mai amanuntita am aflat ca a fost revopsita si a avut un far schmbat. Masina aavut un singur proprietar si a fost in leasing operational in Germania. Sa ma sperie detaliile astea?
|
|
#11
Posted 09 November 2021 - 20:30
florin71_skoda, on 08 noiembrie 2021 - 23:25, said:
Pai si atunci de ce multi recomanda sa-mi schimb rabla si sa nu mai tot insist sa o repar ? Eu ma gindeam ca daca vreau sa-mi cumpar alta masina, sa-mi iau una cu maxim 50.000 la bord ca sa stiu ca 2-3-4 ani nu mai bag bani in ea. Dar sa dau 12.000 pe una cu multi kilometri si sa fiu nevoit din start sa bag bani in ea si dupaia sa bag bani anual in ea, parca nu-mi convine. De bani aia repar rabla mea inca aproape 10 ani de acum inainte. Deoarece e o masina veche, uzata atat fizic, cat si moral. Nu doar motorul se uzeaza la o masina, ai o gramada de subansamble, cauciucuri, garnituri, tabla, etc. Una moderna se conduce mai bine, e mai confortabila, etc. La cele batrane tot pica mereu una alta la ele, la un moment dat masina valoreaza 2-3k euro si tu poate ai de bagat la o revizie mai serioasa 1000euro si te gandesti daca merita sa bagi 50% din valoarea ei, sau o revopsire 1000euro. Si la masini mai noi poti sa ai ghinion sa se strice la 50k km cat nu s-a stricat octavia in 300k km |
#12
Posted 10 November 2021 - 15:39
morovan, on 09 noiembrie 2021 - 20:18, said:
Am gasit la 13.200 euro un Golf 7.5, 2.0 TDI, cutie automata, an 2018. Primesc revizie gratis la achizitie (inclusiv schimb ulei in cutia de viteze)+cauciucuri de iarna, 12 luni garantie in care manopera e gratis si suport 60% din valoarea pieselor necesare. Doar ca la o interogare mai amanuntita am aflat ca a fost revopsita si a avut un far schmbat. Masina aavut un singur proprietar si a fost in leasing operational in Germania. Sa ma sperie detaliile astea? Cati km? La banii aia sigur a fost masina de firma, e drept alergata pe autobanda, dar are 200k km. Far schimbat nu conteaza, dar ce inseamna “a fost revopsita”?!? Toata sau cum? Daca a fost revopsita in decuraul anilot este ok (eu am revopsit capota pe Casco doar pentru niste lovituri de pietricele; altul o lasa asa ca “merge”). Daca in schimb a fost busita pe toate partile atunci e mai problematic. Garantia aia cine o ofera? Daca o ofera neamtul ce faci cu ea in Romania? Sau te duci inapoi acolo in caz de probleme? |
#13
Posted 10 November 2021 - 20:41
Xman_ghio, on 10 noiembrie 2021 - 15:39, said:
Cati km? La banii aia sigur a fost masina de firma, e drept alergata pe autobanda, dar are 200k km. Far schimbat nu conteaza, dar ce inseamna “a fost revopsita”?!? Toata sau cum? Daca a fost revopsita in decuraul anilot este ok (eu am revopsit capota pe Casco doar pentru niste lovituri de pietricele; altul o lasa asa ca “merge”). Daca in schimb a fost busita pe toate partile atunci e mai problematic. Garantia aia cine o ofera? Daca o ofera neamtul ce faci cu ea in Romania? Sau te duci inapoi acolo in caz de probleme? Masina are 126.000 km reali, garantie de un an oferita de Welt Auto. Revopsita integral. |
#14
Posted 12 November 2021 - 13:08
Eu nici nu m-as uita la o masina revopsita. A, ca are o bara da, dar nu integral. Si asta din motive de calitate, nici nu ma mai gandesc de ce ar revopsi-o integral dupa 3 ani
|
#15
Posted 12 November 2021 - 21:30
Mihaitza07, on 12 noiembrie 2021 - 13:08, said:
Eu nici nu m-as uita la o masina revopsita. A, ca are o bara da, dar nu integral. Si asta din motive de calitate, nici nu ma mai gandesc de ce ar revopsi-o integral dupa 3 ani De ex. o masina cu mici infundaturi pe usi si zgarieturi bara fata si spate ( pe leasing pe firma), la final de contract, daca se preda in starea asta va avea o valoare finala calculata si imputata firmei care a beneficiat de leasing. Asa ca, multe firme prefera ca spre final de leasing sa duca treptat masinile in service pe casco cu daune minore care ajung sa fie reparata free sau cu franciza. Cel mai important aspect nu e daca a fost revopsita ci cat de calitativ a fost revopsita si daca are sau nu si chit pe sub lac. Eu personal, as alege de 100 de ori o masina din leasing (daca imi sunt ok dotarile pt ca de multe ori sunt standard) in detrimentul altor masini cu istoric gri sau cu semne de intrebare ici colo. Pe leasing nu te joci cu revizia si o faci exclusiv la reprezentanta (astia nu au cum 99% sa bage alte piese decat cele mentionate de producator pt ca efectiv nu au cum sa comande alte tipuri de piese). Edited by sebastiannarita, 12 November 2021 - 21:33. |
|
#16
Posted 13 November 2021 - 13:31
Ia bossule tu de 100 de ori masini revopsite integral si de leasing, sa te speli pe cap cu ele. Si cu reviziile in reprezentanta, facute la misto. Dar bine, tu ai halit-o si cu reviziile si cu vopsitul integral. 2 in 1 cum se zice.
Altii aleg masini cu vopsea originala, ca au vazut ce inseamna masini revopsite in reprezentante si cu reviziile in reprezentante ale firmelor de leasing. Numai vorbim de starea unei masini de leasing si modul de exploatare. Dar, tu nu vorbesti prostii! |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users