Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Tucson 1.6 benzina versus SsangYong Korando 1.5 benzina
#1
Posted 02 November 2021 - 12:05
Buna ziua,
ce ati alege intre cele doua modele? Korando, benzină 1.5 GDI - Turbo 163 CP / 280 Nm (MT6), echiparea Style plus, undeva la 19.500 euro.(nu intra la Rabla) Hyundai Tucson 1.6 l, 150 CP, 2 WD, 6 MT, benzina, Comfort+, 22500 euro (oferta primita de la dealer). Cu Rabla la 19800. Tucsonul are conditionat manual, nu clima. Pentru clima trebuie o configurare mai scumpa. Edited by marius.bunu, 02 November 2021 - 12:09. |
#2
Posted 02 November 2021 - 12:22
Eu as alege Korando. Am avut si eu in lista SsangYong.
Daca vrei sa o tii maxim 5 ani insa mai bine te duci spre Tucson ca sa o poti vinde. Korando nu o vei putea vinde decent, e buna daca o iei pe termen lung. In rest... diferenta intre ele e ca pe Korando iei o echipare mai buna la aceeasi bani, cum ai remarcat si tu. |
#3
Posted 02 November 2021 - 12:32
ioppo, on 02 noiembrie 2021 - 12:22, said:
Eu as alege Korando. Am avut si eu in lista SsangYong. Daca vrei sa o tii maxim 5 ani insa mai bine te duci spre Tucson ca sa o poti vinde. Korando nu o vei putea vinde decent, e buna daca o iei pe termen lung. In rest... diferenta intre ele e ca pe Korando iei o echipare mai buna la aceeasi bani, cum ai remarcat si tu. Vreau ceva sa tin 15 ani, ca atat are si masina actuala, luata de noua. Cea actuala o dau unei rude, nu scot un leu pe ea. E inca in stare buna de functionare, daca ii face revizia anual, o mai poate tine lejer 5 ani. Edited by marius.bunu, 02 November 2021 - 12:34. |
#5
Posted 02 November 2021 - 12:41
Ambele consuma carburant mult
Tucson nu are nici clima automata, nici faruri cu led Ideal ar fi sa iei o masina cu cutie automata la banii astia |
#8
Posted 02 November 2021 - 12:57
ioppo, on 02 noiembrie 2021 - 12:22, said:
Eu as alege Korando. Am avut si eu in lista SsangYong. Daca vrei sa o tii maxim 5 ani insa mai bine te duci spre Tucson ca sa o poti vinde. Korando nu o vei putea vinde decent, e buna daca o iei pe termen lung. In rest... diferenta intre ele e ca pe Korando iei o echipare mai buna la aceeasi bani, cum ai remarcat si tu. Da, in ceea ce priveste echiparea la aceeasi bani, Korando e alegerea corecta. In ceea ce priveste comportamentul pe sosea, reteaua de servisare, fiabilitatea, etc, nu stiu care e mai buna, de aceea am intrebat. bluesnake, on 02 noiembrie 2021 - 12:43, said:
Zic sa mergi cu amandoua la test drive ca pe hartie se pot spune multe. Cu Tucson nu am fost la TD, dar Korando mi-a placut, mai ales cu cutia Aisin automata. Multumesc, o sa fac cu ambele. As vrea totusi cutie manuala. M-am obisnuit cu ea, nu ma vad conducand automata. La Korando, doar cutia automata inseamna inca 1600 euro. stalker2142, on 02 noiembrie 2021 - 12:41, said:
Ambele consuma carburant mult Tucson nu are nici clima automata, nici faruri cu led Ideal ar fi sa iei o masina cu cutie automata la banii astia Consumul nu ma intereseaza..la ce conduc acum , oricare din ele doua e parfum Daca as face zilnic naveta 50 km , m-ar interesa. Sa vad ce are dealerul pentru drive test..nu am condus automata neam de neamul meu de la Decebal la omul robot. ciine, on 02 noiembrie 2021 - 12:52, said:
Parca salvam planeta 12l /100km , ce aveti fratilor? Succesuri Edited by marius.bunu, 02 November 2021 - 12:59. |
#11
Posted 02 November 2021 - 13:14
Foarte. Ma gandesc sa-l cumpar cand se termina leasingul.
|
#12
Posted 02 November 2021 - 13:19
marius.bunu, on 02 noiembrie 2021 - 12:57, said:
As vrea totusi cutie manuala. M-am obisnuit cu ea, nu ma vad conducand automata. La Korando, doar cutia automata inseamna inca 1600 euro. Consumul nu ma intereseaza..la ce conduc acum , oricare din ele doua e parfum Daca as face zilnic naveta 50 km , m-ar interesa. Sa vad ce are dealerul pentru drive test..nu am condus automata neam de neamul meu de la Decebal la omul robot. Nu trebuie sa gandesti asa referitor la consum, compari cu consumurile altor masini similare care se vand acum..nu cu consumurile masinilor de acum 15 ani Cutia aia automata de la korando e tentanta pentru ca e cu convertizor de cuplu Asa ziceam si eu la fel ca sunt obisnuit cu manuala ca nu am nevoie de automata, dupa ce conduci automata si te intorci la manuala realizezi ca te intorci la familia flinstone |
#13
Posted 02 November 2021 - 13:25
stalker2142, on 02 noiembrie 2021 - 13:19, said:
Nu trebuie sa gandesti asa referitor la consum, compari cu consumurile altor masini similare care se vand acum..nu cu consumurile masinilor de acum 15 ani Cutia aia automata de la korando e tentanta pentru ca e cu convertizor de cuplu Asa ziceam si eu la fel ca sunt obisnuit cu manuala ca nu am nevoie de automata, dupa ce conduci automata si te intorci la manuala realizezi ca te intorci la familia flinstone Oricat ar fi de buna cutia aia, nu raspunde la fel de rapid ca una manuala. Nu ai acelasi sentiment de control. Si daca se strica, e mai greu de reparat decat cea manuala. De 1600 euro mai pui niste optionale... Edited by marius.bunu, 02 November 2021 - 13:27. |
#14
Posted 02 November 2021 - 13:29
Daca faptul ca SsangYong a reusit performanta sa dea faliment intr-o piata care mananca SUV-uri pe banda rulanta nu e un semn de alarma poate faptul ca a fost cumparata pe 2 parale ca sa devina marca exclusiv electrica ar trebui sa spuna multe despre suportul de piese de schimb si consumabile pe termen mediu pentru modelele actuale.
https://europe.auton...cused-automaker Altfel masinile nu sunt groaznice, daca scria pe ele Datsun sau Suzuki probabil s-ar fi vandut mult si bine. marius.bunu, on 02 noiembrie 2021 - 13:25, said:
Oricat ar fi de buna cutia aia, nu raspunde la fel de rapid ca una manuala. Nu ai acelasi sentiment de control. Si daca se strica, e mai greu de reparat decat cea manuala. Nu stiu cate cutii de viteze ai avut de reparat de-a lungul timpului, dar in general le cam schimbi cu totul daca mor chestii inauntru. Un ambreiaj manual vs un convertizor de cuplu nu e o diferenta atat de mare la pret comparativ cu pretul masinii sa justifice alegerea cutiei manuale. Plus ca nici una nici cealalta masina nu sunt masini de atacat viraje la viteza mare si tinut motorul in ture ca sa ii dai talpa dupa ce ai prin apexul cum trebuie, deci aia cu controlul...meh. Edited by danX, 02 November 2021 - 13:30. |
#15
Posted 02 November 2021 - 13:31
danX, on 02 noiembrie 2021 - 13:29, said:
Daca faptul ca SsangYong a reusit performanta sa dea faliment intr-o piata care mananca SUV-uri pe banda rulanta nu e un semn de alarma poate faptul ca a fost cumparata pe 2 parale ca sa devina marca exclusiv electrica ar trebui sa spuna multe despre suportul de piese de schimb si consumabile pe termen mediu pentru modelele actuale. https://europe.auton...cused-automaker Altfel masinile nu sunt groaznice, daca scria pe ele Datsun sau Suzuki probabil s-ar fi vandut mult si bine. Daca nu esti vreun expert in varf-calcai nu schimbi tu asa repede ca o automata, chiar si cu convertizor de cuplu. Nu stiu cate cutii de viteze ai avut de reparat de-a lungul timpului, dar in general le cam schimbi cu totul daca mor chestii inauntru. Un ambreiaj manual vs un convertizor de cuplu nu e o diferenta atat de mare la pret comparativ cu pretul masinii sa justifice alegerea cutiei manuale. Stiu de problemele financiare ale marcii. Din link-ul dat de tine am luat asta "SsangYong's European sales are growing. Among the cars it sells is the Tivoli SUV."" Vad ca lumea comanda Tivoli, Grand Tivoli, Korando"..pe grupul de facebook.. Sunt facute in Coreea si aduse in 3-4 luni. Nu stiu exact unde e facut Tucsonul, o sa caut. Edited by marius.bunu, 02 November 2021 - 13:33. |
|
#16
Posted 02 November 2021 - 13:41
danX, on 02 noiembrie 2021 - 13:29, said: Daca nu esti vreun expert in varf-calcai nu schimbi tu asa repede ca o automata, chiar si cu convertizor de cuplu. Nu stiu cate cutii de viteze ai avut de reparat de-a lungul timpului, dar in general le cam schimbi cu totul daca mor chestii inauntru. Un ambreiaj manual vs un convertizor de cuplu nu e o diferenta atat de mare la pret comparativ cu pretul masinii sa justifice alegerea cutiei manuale. Plus ca nici una nici cealalta masina nu sunt masini de atacat viraje la viteza mare si tinut motorul in ture ca sa ii dai talpa dupa ce ai prin apexul cum trebuie, deci aia cu controlul...meh. Am un Focus acum, nu ma astept ca nici una din cele doua sa se comporte in viraje la fel. Oricum nu sunt vreun vitezoman, caut doar o masina fiabila, cu garda la sol mai mare si portbagaj mai mare. Nu am mai avut automata, nu pot compara, doar zic ce spun multi care au avut ambele. Sa vedem ce are dealerul la drive test..1600 e cam multisor- de exemplu, ptr Ford Puma, tb doar 1000 in plus ptr automata. |
#17
Posted 02 November 2021 - 13:59
Ford Puma nu e in aceeasi categorie.
Vezi la Drive Test. Eu si de aia am renuntat la Tivoli. Nu dadeau in Ploiesti la Drive Test. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users