Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Tucson 1.6 benzina versus SsangYong Korando 1.5 benzina
Last Updated: Aug 05 2023 21:05, Started by
Moinesti72
, Nov 02 2021 12:05
·
1
#19
Posted 02 November 2021 - 15:09
marius.bunu, on 02 noiembrie 2021 - 12:05, said:
Buna ziua, ce ati alege intre cele doua modele? Korando, benzină 1.5 GDI - Turbo 163 CP / 280 Nm (MT6), echiparea Style plus, undeva la 19.500 euro.(nu intra la Rabla) Hyundai Tucson 1.6 l, 150 CP, 2 WD, 6 MT, benzina, Comfort+, 22500 euro (oferta primita de la dealer). Cu Rabla la 19800. Tucsonul are conditionat manual, nu clima. Pentru clima trebuie o configurare mai scumpa. La orice maşină, mai mult sau mai puţin, plăteşti şi pentru brand-ul în sine, nu numai pentru dotările extra şi echiparea de bază. Banii sunt mulţi în ambele cazuri (din punctul meu de vedere), aşa încât aş merge pe motorul cu cei mai mulţi CP. |
#22
Posted 02 November 2021 - 15:44
marius.bunu, on 02 noiembrie 2021 - 13:41, said: Am un Focus acum, nu ma astept ca nici una din cele doua sa se comporte in viraje la fel. Oricum nu sunt vreun vitezoman, caut doar o masina fiabila, cu garda la sol mai mare si portbagaj mai mare. Nu am mai avut automata, nu pot compara, doar zic ce spun multi care au avut ambele. Sa vedem ce are dealerul la drive test..1600 e cam multisor- de exemplu, ptr Ford Puma, tb doar 1000 in plus ptr automata. |
#23
Posted 02 November 2021 - 17:58
marius.bunu, on 02 noiembrie 2021 - 13:25, said:
Oricat ar fi de buna cutia aia, nu raspunde la fel de rapid ca una manuala. Nu ai acelasi sentiment de control. Si daca se strica, e mai greu de reparat decat cea manuala. De 1600 euro mai pui niste optionale... La arkana am 1.33 tce cu automata dublu ambreiaj cu 7 viteze in baie de ulei Getrag, e o placere cat de usor se conduce..schimba viteze repede si fin, retrogradeaza daca ai nevoie de putere, pleaca de pe loc usor, in rampa/panta nu ai probleme...nu poti sa replici asta cu o cutie de viteze manuala Consumul pentru un drum Bucuresti - Sinaia si inapoi pe dn1 a fost de 5.1 doar partea in afara orasului..pe Megane fiind mai jos, mai usor, mai aerodinamic si cu roti mai mici probabil ar fi luat sub 5 |
#24
Posted 02 November 2021 - 22:58
danX, on 02 noiembrie 2021 - 15:44, said: Daca vii de pe Focus vezi sa nu ai surprize mari cand incerci sa iei viraje cu SUV-uri. Venind tot de pe Focus am incercat vreo cateva si tot aveam impresia ca pic in cap la fiecare curba. Automata e foarte faina, si la drum intins si in oras, personal as sugera nu dublu ambreiaj uscat, pentru ca se uzeaza prematur la folosirea in oras. Convertizor de cuplu sau dublu ambreiaj in baie de ulei si nu te vei mai uita la manuala. Cica e AISIN in 6 trepte , nu stiu la care din cele de mai sus se incadreaza. De ruliu cam toti posesorii de SUV-uri se plang, in viraje, mai ales cei care vin de pe compacte. Marcile normale,nu cele premium. Alunistul, on 02 noiembrie 2021 - 15:09, said: Banii sunt mulți în ambele cazuri (din punctul meu de vedere), așa încât aș merge pe motorul cu cei mai mulți CP. Multi pentru un SUV nou, 20 k euro? Sau pentru cele doua marci? Alte variante ar fi un Kadjar/Kuga de maxim 4 ani, 15 k euro adus din Germania. Sau o compacta noua cinstita de 15 k ( atat a costat Focusul in 2007) Edited by marius.bunu, 02 November 2021 - 22:59. |
#25
Posted 03 November 2021 - 07:44
Tucsonul nu are cutie Aisin,intradevar modelele hev/phev au cutie automata cu convertizor facute de ei in house.
|
#27
Posted 03 November 2021 - 10:45
Aisin de pe Korando, Tivoli e cu 6 viteze cu convertizor de cuplu in baie de ulei productie japoneza.
Fata de cutia cu dublu ambreiaj e putin mai inceata dar mai fina si mai fiabila pentru ca nu are ambreiaje. Faptul ca au pus pe ssangyong transmisia asta este un plus, cutia cu convertizor de cuplu este un produs mai de lux care de obicei e pus pe masini mai scumpe; spre exemplu la grupul VW si Kia&Hyundai multe cutii sunt cu dublu ambreiaj uscat Ar fi problema cu consumul mai mare de carburant si cu falimentul firmei, sa nu ajunga la fel ca Chevrolet intr-un viitor apropiat |
#28
Posted 03 November 2021 - 16:01
In banii aceia iti poti lua o compacta echipata decent, nu m-as uita la un SUV, care e automat mai scump. Si mai prost la tinuta de drum.
|
|
#29
Posted 03 November 2021 - 16:39
Cumulus, on 03 noiembrie 2021 - 16:01, said:
In banii aceia iti poti lua o compacta echipata decent, nu m-as uita la un SUV, care e automat mai scump. Si mai prost la tinuta de drum. Pentru o compacta noua mai mult de 15 k nu as da( rabla inclusa). Din pacate majoritatea au garda la sol mai mica decat are vechiul meu Focus. Si portbagaj la fel, mic. |
#31
Posted 03 November 2021 - 17:39
marius.bunu, on 03 noiembrie 2021 - 16:39, said:
Pentru o compacta noua mai mult de 15 k nu as da( rabla inclusa). Din pacate majoritatea au garda la sol mai mica decat are vechiul meu Focus. Si portbagaj la fel, mic. Edited by danX, 03 November 2021 - 17:43. |
#32
Posted 03 November 2021 - 21:09
#33
Posted 03 November 2021 - 23:06
marius.bunu, on 03 noiembrie 2021 - 21:09, said:
Sincer, daca are clima si nu aer conditionat manual, e suficient pentru mine. X-assist-urile de acum, hill hold, bluetooth, apple car si alte dotari cautate de tineri...pot trai fara ele |
|
#34
Posted 04 November 2021 - 08:20
As mai adauga 2 chestii foarte importante pentru mine:
- faruri full led - pachet de iarna (scaune, volan si parbriz incalzite). |
#35
Posted 04 November 2021 - 10:31
ioppo, on 04 noiembrie 2021 - 08:20, said:
As mai adauga 2 chestii foarte importante pentru mine: - faruri full led - pachet de iarna (scaune, volan si parbriz incalzite). Scaunele si volanul sunt faine si merita. Iar la faruri full LED, sunt unele pe masini entry level care-s mai proaste decat unele pe halogen cu bec philips extreme vision white. As lua doar dupa test pe drumuri de noapte, si neaparat doar impreuna cu optiune de faza lunga automata. Si mai exista aspectul obligativitatii casco. Daca se troznesc de la pietricele sau se ard de la condens ai rupt-o in fericire. |
#36
Posted 04 November 2021 - 11:21
danX, on 03 noiembrie 2021 - 23:06, said:
Eu n-as cumpara masina noua in 2021 fara bluetooth, carplay/android auto, clima, cruise control, cotiera, volan reglabil pe adancime si scaun reglabil pe inaltime. Clima, cotiera , volan si scaun reglabile am si pe cazanul de Focus din 2007. Pilot automat la fel, dar nu l-am folosit niciodata. Nu am avut unde..circul 90% in Bucuresti cu cateva drumuri in afara localitatii si Grecia/Bulgaria. Nu avem infrastructura de Germania. La bluetooth si carplay...nu am avut, so, nu e un criteriu mandatoriu...nici de navigatie sau de tableta aia de 10 inch nu tin musai , ca navigatie am pe telefon. Suport de ala magnetic pus in fanta de aer conditionat si gata. Sa zic ar merge cutia automata, doar daca si sotia ar vrea sa conduca. Eu ma descurc cu cea manuala. Doar pentru mine nu as lua-o. Edited by marius.bunu, 04 November 2021 - 11:23. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users