Succesul Opel Astra G
#19
Posted 17 October 2021 - 00:51
MrLion, pe 16 octombrie 2021 - 22:01, a scris:
A avut bătrânul meu un astra g 1.7 diesel făcut de isuzu parca nu mai țin minte câți cai putere avea...era al 2-lea proprietar când a cumpărat-o. L-a ținut 7 ani fără să schimbe ceva la motor înafară de ulei, buji și curățat egr odată.... in aprope 3ani au schimbat la ea de mai cumparam doua la fel. amortizoare, capete, pivoti, placute, vas expansiune, senzori aer, furtune vaccum, furtun ulei alternator, alternator, role curea anexe, pistoane haion, becuri (alea de bord pana nu am luat osram nu am cazut la pace cu ele) |
#20
Posted 17 October 2021 - 01:43
arg, pe 17 octombrie 2021 - 00:51, a scris:
asta o am eu acum. franeaza extrem de greu... in aprope 3ani au schimbat la ea de mai cumparam doua la fel. amortizoare, capete, pivoti, placute, vas expansiune, senzori aer, furtune vaccum, furtun ulei alternator, alternator, role curea anexe, pistoane haion, becuri (alea de bord pana nu am luat osram nu am cazut la pace cu ele) Probabil cel care a avut-o nu a avut grijă. Dacă e cum spui tu atunci nu merita schimbat...pusă pe olx sau la dezmembrări. |
#21
Posted 17 October 2021 - 07:47
da, astra g 1,7 motorina, de isuzu se impaca foarte bine cu 5w40 gros. exclus 5w30
arg, pe 17 octombrie 2021 - 00:51, a scris: asta o am eu acum. franeaza extrem de greu... in aprope 3ani au schimbat la ea de mai cumparam doua la fel. amortizoare, capete, pivoti, placute, vas expansiune, senzori aer, furtune vaccum, furtun ulei alternator, alternator, role curea anexe, pistoane haion, becuri (alea de bord pana nu am luat osram nu am cazut la pace cu ele) sa faci o revizie cu garnituri noi la etrieri Am schimbat eu la Logan si îngheață franele, te baga cu capul în geam, exact ca si in prima zi cand am aduso acasa de la dealer, avea frana extrem de brutala doar ce o piscam... |
#22
Posted 17 October 2021 - 08:55
vezi-ti de treaba. cu ulei gros croncane rau. cu ulei subtire se simte motorul elastic si maleabil.
ma rog daca nu sari nici o data de 2000 ture nu prea sti ce poate motorasul asta. eu merg intre 2000 si 3000, uneori ajung la 4k cand e nevoie. majoritar sunt spre 3000. MrLion, pe 17 octombrie 2021 - 01:43, a scris: Probabil cel care a avut-o nu a avut grijă. Dacă e cum spui tu atunci nu merita schimbat...pusă pe olx sau la dezmembrări. |
#23
Posted 17 October 2021 - 09:40
Gherlean, pe 16 octombrie 2021 - 22:11, a scris:
Nu. Inseamna ca nu are deranjuri cu completarile si ii raman ceva leuti in buzunar. Un avantaj tot are. Sa ne bucuram pt el daca el are o multumire cu aspectul asta... Daca te rezumi la 30lei , inseamna ca nu meriti sa ai masina. arg, pe 17 octombrie 2021 - 00:51, a scris:
asta o am eu acum. franeaza extrem de greu... in aprope 3ani au schimbat la ea de mai cumparam doua la fel. amortizoare, capete, pivoti, placute, vas expansiune, senzori aer, furtune vaccum, furtun ulei alternator, alternator, role curea anexe, pistoane haion, becuri (alea de bord pana nu am luat osram nu am cazut la pace cu ele) Astea numesti tu defecte ? Sunt doar consumabile specifice varstei. Ai schimbat placutele si pivotii... |
#24
Posted 17 October 2021 - 09:55
masina de frizeri in Germania. Doar dupa ce au fost cumparati de PSA au devenit profitabili. In rest o masina de saraci, cap coada, indiferent de spoiala unor modele.
|
#25
Posted 17 October 2021 - 11:16
Au fost bunisoare la vremea lor , am avut una din 2003 in curte , 2.0 dti si am facut cu ea ~ 100k km . Era decenta dar cand incepea sa faca figuri si sa se aprinda checkul si sa nu mai traga , nu ii mai dadea nimeni de cap , iar kitul de ambreiaj cu volanta la 2.0 dti -101 cai costa ~3500-3800 de lei in 2011 , iar la 1.9 de la VW erau la 50% din pret .
Cele de 1.7 dti - 75 cai au fost mult mai fiabile decat cel de 2.0 dti , dar ca model au fost sub Golf 4 /O1/Leon , Focus , din orice punct de vedere . |
#26
Posted 17 October 2021 - 12:00
kopac, pe 17 octombrie 2021 - 09:55, a scris:
masina de frizeri in Germania. Doar dupa ce au fost cumparati de PSA au devenit profitabili. In rest o masina de saraci, cap coada, indiferent de spoiala unor modele. Edited by Gherlean, 17 October 2021 - 12:01. |
#27
Posted 17 October 2021 - 12:11
TruculMagic, pe 17 octombrie 2021 - 09:40, a scris:
... Astea numesti tu defecte ? Sunt doar consumabile specifice varstei. Ai schimbat placutele si pivotii... din contra, mi se pare extrem de robusta si fiabila. kopac, pe 17 octombrie 2021 - 09:55, a scris:
masina de frizeri in Germania. Doar dupa ce au fost cumparati de PSA au devenit profitabili. In rest o masina de saraci, cap coada, indiferent de spoiala unor modele. nu ma intereseaza o masina cu pretentii ci una in care sa intre dulapul nedemontat. si orice schimb sa nu coste mult. Edited by arg, 17 October 2021 - 12:08. |
#28
Posted 17 October 2021 - 13:21
ca necesita mentenanta/consumabile de 1000-1500lei an mi se pare rezonabil, in conditiile in care sare de 13.000km/an majoritar in oras.
Edited by arg, 17 October 2021 - 13:22. |
|
#29
Posted 18 October 2021 - 08:55
subscriu: astra G - 1,7 diesel încă e pe val!!!
(dar să nu fii încrezător în depășiri ) |
#30
Posted 18 October 2021 - 09:12
trebuie sa faci presiune pe admisie sa-l tii in ture...
are el ceva cuplu dar la 70cai ce sa-i ceri? |
#31
Posted 18 October 2021 - 16:06
newusername123, pe 16 octombrie 2021 - 23:03, a scris: In aceeasi perioada a aparut si Seat Leon. Asta a fost cea mai buna masina din categoria lor. Mult peste Golf 4 si chiar si peste A3. Nu credeam ca va spune cineva asta vreodata, adica lumea la noi stie doar de golf, Passat, Opel, skoda si A4 ca-s masini bune si fiabile. Nu multi ar zice ca Leon1 e mai bun ca Golf 4 sau chiar A3 din acea perioada. In practica Leonul e 80% G4 si 20% A3. |
#32
Posted 18 October 2021 - 16:31
gushpi, pe 18 octombrie 2021 - 08:55, a scris:
subscriu: astra G - 1,7 diesel încă e pe val!!! (dar să nu fii încrezător în depășiri ) arg, pe 18 octombrie 2021 - 09:12, a scris:
trebuie sa faci presiune pe admisie sa-l tii in ture... are el ceva cuplu dar la 70cai ce sa-i ceri? Se misca cam ca un Logan diesel de 70CP, greutatea masinilor e cam la fel, 1200kg. Din ce am observat eu, daca faci o depasire, nu-i de ajuns sa ai 3000rpm, ca la un 1.9tdi. La dieselurile astea de putere mica masina "trage bine" la 4000rpm desi cuplul maxim spune altceva. Ca idee, un diesel de 70-80CP mi se pare ca se misca in depasiri ca o masina pe benzina aspirat de 90-100CP la care nu-i dai forja. Parerea mea. Ca daca ii dai forja, la o masina de 100CP benzina sunt sanse mari sa se miste mai bine ca un tdi de 101CP. |
#33
Posted 02 February 2022 - 20:29
Gherlean, pe 16 octombrie 2021 - 20:14, a scris:
Da, am auzit odata o discutie intr-un atelier de reparatii auto cum ca G-urile nu papa ulei deloc. Ramane la acelasi nivel pe joja de la un schimb la altul. Mira-m-as E o masina corecta, nu rupe portofelu cu intretinerea, fiabila, iti faci treaba cu ea. Nu e perfecta, daca nu place scapi de ea, altfel, o pastrezi cat mai mult posibil. Eu vreau sa vad daca duce ambreiajul original pana la 400000km. Din ce am citit pe aiurea, maximul estimat este de 450000km. Sa vedem. |
|
#34
Posted 02 February 2022 - 21:11
Opel astra G, 1998 , 2.0 dtli, 80Cp: la 110.000 km i-a picat pompa de injecție. 4000 USD la opelgtt. Reparata cu 1000 USD la bosch.
După care au inceput sa cada diverse la câteva luni. Nimic sub 400 lei (sau 4 milioane la vremea aia). Succesul? Prima masina de serie cu caroserie galvanizata și garantata 12 ani. Design care rupea cam totul la vremea ei. Doar Peugeot 206 a mai avut succesul asta. Materiale de calitate și mult mai spațioasă de cât golf 4. Problema era ca ii fugea curu' dacă o bruscai... Apoi au apărut cele poloneze, numite Classic. Astea aveau materiale sub cele nemțești. Atunci s-a și umplut România de ele, mai ales cele sedan. |
#36
Posted 02 February 2022 - 21:40
Yo-carman, pe 02 februarie 2022 - 21:11, a scris: Succesul? Prima masina de serie cu caroserie galvanizata și garantata 12 ani. Design care rupea cam totul la vremea ei. Doar Peugeot 206 a mai avut succesul asta. Materiale de calitate și mult mai spațioasă de cât golf 4. Problema era ca ii fugea curu' dacă o bruscai... Apoi au apărut cele poloneze, numite Classic. Astea aveau materiale sub cele nemțești. Atunci s-a și umplut România de ele, mai ales cele sedan. Ma mir ca are 80CP din 1998. Poate versiunea de 1.9 dti. La 1.7 a avut 75 cp pe dti, apoi 80 cp cand s-a trecut la norma euro 4 (a fost printre primele dieseluri euro 4 la vremea ei) cu versiunea 1.7 CDTI. A mea e fabricata in Belgia, versiunea "Njoy". Cele din polonia erau classic II, si s-au fabricat in paralel cu astra H pana prin 2009. In SUA, Astra s-a comercializat sub marca Saturn Astra de la GM. Motorul este Isuzu, destul de bun, zic eu, nu mi-a facut probleme in general. Fum face cand ii dau talpa, daca merg cu ea lent mai multa vreme. @arg nu stiu despre ce vorbesti. Daca e sa o luam la versus, cred ca avem destul de multe golf4 si astra g, la egalitate. Poate ca posesorii de golf, se satura de abonament la ulei de motor, si renunta mai repede la ele. La astra , piesele after market sunt accesibile , la unele magazine fara adaos comercial nesimtit, am gasit spre exemplu, oglinda - sticla cu 23 de lei, si tot corpul cu 67 de lei. Am tot schimbat la ele, ca sunt multi boi chiori pe strazi si mi le-au rupt in repetate randuri. Edited by tfmercedez, 02 February 2022 - 21:36. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users