Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Succesul Opel Astra G
Last Updated: May 03 2023 20:38, Started by
Gherlean
, Oct 16 2021 19:58
·
13
#1
Posted 16 October 2021 - 19:58
Am citit de ceva vreme un articol din Germania cum ca modelul Astra G s-a bucurat de cel mai mare succes dintre toate modelele familiei Opel din istoria acestei marci auto. Le vedem si astazi pe strazi nu doar la noi ci in toata Europa in numar foarte mare desi au o vechime considerabila.
Ca o paranteza, Opel e prima marca auto aparuta in Germania, inainte de 1900. Voi cum va explicati succesul asa de mare al modelului Astra G ? |
#2
Posted 16 October 2021 - 20:02
Avea pret bun de achizitie (sub al concurentei de la VW) , erau rudimentare cu sisteme vechi, motoare vechi si fiabile fara prea multa electronica, adica din perioada cand inca se faceau masini fiabile.
|
#3
Posted 16 October 2021 - 20:05
Eu cred ca si aspectul e reusit in comparatie cu alte modele. Dupa parerea mea modelul H aparut dupa G arata oribil.
Urmatorul, J e foarte fain dar tot nu are succesul G-ului... Edited by Gherlean, 16 October 2021 - 20:06. |
#4
Posted 16 October 2021 - 20:08
eu am un 1.7 cdti fabricat in 2008.
are vreo 350k si trage de rupe, + ii place uleiul subtire dar nu-l papa. |
#5
Posted 16 October 2021 - 20:14
Da, am auzit odata o discutie intr-un atelier de reparatii auto cum ca G-urile nu papa ulei deloc. Ramane la acelasi nivel pe joja de la un schimb la altul. Mira-m-as
|
#6
Posted 16 October 2021 - 20:46
G-ul a fost o mașină modernă comparativ cu F-ul care l-a precedat. Chiar dacă a avut o tehnică mai simplă (nu pot să spun veche pentru că atunci ălea erau standardele) combinată cu designul și un preț bun, întreținere ieftină și fiabilitate decentă, a fost repede apreciată de public și asta a produs succesul. Să nu uităm ce tehnică aveau alte mașini de mare succes (ex. Peugeot 206, Toyota Corolla etc). La polul opus, mașini avansate, răsplătite cu titlul de mașina anului nu au avut succesul scontat (Alfa Romeo 156, Fiat Bravo/Brava, Renault Avantime etc). Primul Logan și primul Duster au aplicat cumva această rețetă și au fost mașini de mare succes. Publicul întotdeauna s-a dovedit a fi mai conservator când a luat decizia de achiziție și a fost destul de reținut la mașini avangardiste.
|
#7
Posted 16 October 2021 - 20:51
Gherlean, on 16 octombrie 2021 - 20:14, said:
Da, am auzit odata o discutie intr-un atelier de reparatii auto cum ca G-urile nu papa ulei deloc. Ramane la acelasi nivel pe joja de la un schimb la altul. Mira-m-as Confirm, 1,7DTI, 408K, nu consuma gram de ulei, iar consumul de combustibil e aproape ca in datele tehnice... |
#8
Posted 16 October 2021 - 20:54
Gherlean, on 16 octombrie 2021 - 20:14, said:
Da, am auzit odata o discutie intr-un atelier de reparatii auto cum ca G-urile nu papa ulei deloc. Ramane la acelasi nivel pe joja de la un schimb la altul. Mira-m-as |
#9
Posted 16 October 2021 - 20:54
Da, saltul de la F la G mi se pare urias. Parca ar mai trebui sa fie doua/trei modele intre ele...
|
#10
Posted 16 October 2021 - 20:55
Gherlean, on 16 octombrie 2021 - 20:05, said:
Eu cred ca si aspectul e reusit in comparatie cu alte modele. Uite comparatie cu alte modele. Am incercat sa caut poze fara tuning , fara jante etc doar ca la Seat e mai greu, majoritatea veneau cu jante de aliaj din fabrica. Acuma zi-mi cum sta treaba cu aspectul. Adica eu, daca eram cetatean neamt la vremea aia, in situatia sa aleg dintre cele 2.....ce as fi ales? Attached Files |
|
#12
Posted 16 October 2021 - 21:08
Sunt vreo 4 generatii de Astra G.
Prima e aia cu motor clasic fiabil, dar mai lenes. Ultima generatie e cu motor ceva mai fasnet de Astra H, dar deja e full de plastice.. cu valva aia problematica din capac care in final duce la consum de ulei. Sunt masini ieftine si bune de tavaleala |
#13
Posted 16 October 2021 - 21:15
io zic de motorina.
acelasi motor fabricat de isuzu a fost pus si generatia urmatoare dar cu multi cai in plus. |
#14
Posted 16 October 2021 - 21:47
#15
Posted 16 October 2021 - 22:01
A avut bătrânul meu un astra g 1.7 diesel făcut de isuzu parca nu mai țin minte câți cai putere avea...era al 2-lea proprietar când a cumpărat-o. L-a ținut 7 ani fără să schimbe ceva la motor înafară de ulei, buji și curățat egr odată. Și-a luat Insignia și mașina respectivă i-a fost dată la un unchi. Mă credeți că unchiul ăsta i-a schimbat doar distribuția și neavând habar cu ce se mănâncă mașinile nu i-a făcut schimbul de ulei 4 ani și a făcut peste 50.000 de km cu ea. La schimbul de ulei a scos într-un bidon de 5litri, 4 litri și ceva de ulei. Nu cred că a mâncat absolut deloc...erau mașini mult mai fiabile decât astea ce apar azi și nu cred că datorită electronicii. Pur și simplu nu se stricau așa ușor...în momentul de față cu mașina respectivă și cu remorca cuplată în spate, zboară cu ea pe câmp. M-am și mirat când am văzut câți saci de cartofi a pus în remorcă și în portbagaj:))))
|
|
#16
Posted 16 October 2021 - 22:11
#17
Posted 16 October 2021 - 22:53
In generatia ASTRA G, Focus 1, Golf IV, ASTRA G a fost cea mai tanc, Focus 1 cea mai dinamica, iar GOLF IV cea mai moderna.
In generatia urmatoare, adica Astra H, Focus 2 si Golf V, Focus 2 este cea mai dinamica si cea mai TANC, GOLF V cea mai moderna, (dupa gustul meu pe interior), si aici insa Astra H nu prea aduce nimic fiabil si notabil. Sa nu uitam ca ASTRA G s-a fabricat in paralel cu Astra H pana-n 2009, si se vindea mai bine, deoarece era foarte solida, si inca este, a stat bine si la tabla, eu n-am vazut multe ruginite, comparat cu Golf IV si Focus 1. |
#18
Posted 16 October 2021 - 23:03
Credeam ca e deschis de djl,dar stiam ca nu se baga el pe aria asta.
Era o masina simpla,chiar inapoiata inca de la data aparitiei. Pret de achizitie mic,ca de aia e masina neamtului sarac,de stricat nu prea avea ce sa se strice,asa ca a avut toate sansele sa devina populara. Motorizari diversificate si dotari suficiente. La un moment dat,masina asta era un etalon in Romania. A fost buna la vremea ei si inca mai este,dar sunt tot mai rare pe strazi. Am avut si modelul precedent,F ul. O panarama de masina,dar rezistenta la abuz. Nu conta ce ulei primea sau ca lua forja cu motorul rece. La fel mergea. Am vrut sa vad cat de tare merge. Undeva in jur de 160 sau 165 km/h am reusit,apoi mi se facuse frica. Tineam volanul atata de tare cu ambele maini,si tot aveam impresia ca mi l trage cineva din mana. M a amuzat ca avea cutie automata si buton Sport....si ea era un cotet de masina. In aceeasi perioada a aparut si Seat Leon. Asta a fost cea mai buna masina din categoria lor. Mult peste Golf 4 si chiar si peste A3. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users