Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Momentul Aprilie 1964

A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS

Free streaming SkyShowtime de la ...

Skoda Fabia 1.0 TSI (110 CP)- 19 ...
 Mezina familiei, Merida BigNine

The Tattooist of Auschwitz (2024)

Se poate recupera numar de telefo...

Upgrade de la MacBook Pro M1 cu 8...
 Ce tip de monitor am nevoie pt of...

Resoftare camera supraveghere

Laptop Gaming

Cu ce va aparati de cainii agresi...
 Nu imi platiti coletul cu cardul ...

Exista vreun plan de terorizare p...

Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone
 

Succesul Opel Astra G

* * * - - 5 votes
  • Please log in to reply
46 replies to this topic

#37
sandu222

sandu222

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,854
  • Înscris: 06.10.2008

 Yo-carman, on 02 februarie 2022 - 21:11, said:

Design care rupea cam totul la vremea ei. Doar Peugeot 206 a mai avut succesul asta.


Eu zic ca Ford Focus 1 era mult mai frumos si din fata si din spate. La fel si Megane 1 Hatchback. Mai repede as alege acest Renault decat Opelul sau Golful. Sau as alege Vectra B facelift care mi se pare cu mult peste Opel Astra ca forma.

Attached Files


Edited by sandu222, 03 February 2022 - 20:57.


#38
MBSL

MBSL

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 321
  • Înscris: 16.11.2021

 sandu222, on 03 februarie 2022 - 20:55, said:

Eu zic ca Ford Focus 1 era mult mai frumos si din fata si din spate. La fel si Megane 1 Hatchback. Mai repede as alege acest Renault decat Opelul sau Golful. Sau as alege Vectra B facelift care mi se pare cu mult peste Opel Astra ca forma.


„De gustibus non est disputandum”.

Această maxumă este atribuită lui Cicero sau Seneca.

Și ce credeți ?

Eu sunt de acord cu ei.

P.S :

Succes la comparații !

#39
MarianU445DT

MarianU445DT

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 255
  • Înscris: 24.01.2018
Buna ziua! Știe cineva cat ulei intra in cutie la Opel Astra G 1.7 DTI?

#40
MarianU445DT

MarianU445DT

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 255
  • Înscris: 24.01.2018
Intra 2.4 litri.

#41
mirceazair

mirceazair

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 63
  • Înscris: 26.05.2008
Din punct de vedere al statisticilor AStra G este cel mai aprecia model produs de Opel in ultimii 30 de ani. A sosit cu un facelift fata de astra F care in anii 90 era destul de popular prin curse pentru modelul GSI. Am avut mai multe masini astra G si in moment am ramas cu un break 1.8 Euro4 ce avea 125CP /2001. Daca statul roman nu m-ar taxa la capitolul impozite si asigurari cu mult peste alte masini, nu m-as gandi vreodata sa o dau. Are o cutie automata cu 4 trepte care imi usureaza viata si un sistem de GPL care imi ieftineste costul de intretinere. Costul de intretinere al acestei masini mi se pare cel mai scazut si doar becul de check engine aprins de vreo 6 ani sta aprins dupa ce softul a fost rescris.

#42
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,558
  • Înscris: 15.06.2007

View PostTruculMagic, on 16 octombrie 2021 - 20:02, said:

Avea pret bun de achizitie (sub al concurentei de la VW) , erau rudimentare cu sisteme vechi, motoare vechi si fiabile fara prea multa electronica, adica din perioada cand inca se faceau masini fiabile.
era proiectat de GM, iar motorul parca era de la isuzu.

Nu prea stii sa te exprimi,  consulta dex:

rudimentar, rudimentarăadjectiv
1. Care este slab dezvoltat, care abia începe să se formeze, care este la începutul dezvoltării sale.


Practic te contrazici in aceeasi propozitie.

Opel Astra G la facelift, (modelul astra G a aparut in 1998) iar in 2003 a fost primul motor diesel Euro 4, cand Opel a testat versiunea 1.7CDTI pe modelul asta, inainte sa lanseze apoi generatia Astra H. Si pe langa asta, Astra G a fost produs in paralel cu Astra H, pana in 2009, asta fiind si motivul pentru care erau atat de multe.

Nu stiu ce poate fi rudimentar la o masina care: poate atinge consumuri record (mici) care nu consuma ulei, care rezista fara defectini majore peste 300000km.  
Astra G a fost o capodopera in eficienta. A mea are 20 de ani, si mai are o gramada de chestii originale pe ea. Din pacate au cedat niste garnituri si intra apa in motor. Are 20 de ani deja si 350000km, am primit anul trecut dauna totala pentru o bara zgariata, iar acuma reparatia costa mai mult decat valoreaza masina. Dar valoarea sentimentala nu ma lasa sa o trimit la casat.

Daca trag linie, cu un cost de achizitie de 6600 sh, si 200000km parcurs in 17 ani, masina asta nu a cerut decat consumabile, in comparatie cu alte modele de masini, este aproape ca detinerea unei biciclete, daca nu ar fi asigurarea sau impozitul.
Deci da, pentru cei pragmatici, astra G a fost solutia ideala daca nu doreau Logan, iar bugetul era redus.

View PostMarianU445DT, on 05 februarie 2023 - 17:02, said:

Intra 2.4 litri.
4,3!

Edited by tfmercedez, 22 April 2023 - 10:42.


#43
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,865
  • Înscris: 25.01.2007
Cum sa intre 4 litri? Are cutie de camion?

#44
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,558
  • Înscris: 15.06.2007

View Postslai, on 22 aprilie 2023 - 11:21, said:

Cum sa intre 4 litri? Are cutie de camion?
de ce crezi ca bidonul de ulei are 5L? La Dacia 1310 intrau 3,5L de ulei.  
La camion intra 20 de litri lejer.

Acuma despre ce vorbim? Motor de 1,2 benzinar sau cel de 1,7 diesel?  Mai era si versiunea cu motor de 2 sau 2,2 diesel, si 1.6,  1.8 benzinar.

Edited by tfmercedez, 22 April 2023 - 14:55.


#45
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,865
  • Înscris: 25.01.2007
Nu cred ca găsești ulei de cutie la bidon de 5 litri.

#46
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,558
  • Înscris: 15.06.2007
Ah, scuzele mele, eu ma refeream la motor nu la cutia de viteze.

Niciodata nu am umblat la uleiul din cutia de viteze, ala e pe viata.

Dar la servodirectie se potriveste ulei rosu de cutie automata.

#47
MarianU445DT

MarianU445DT

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 255
  • Înscris: 24.01.2018
Detin un Opel astra G 1.7DTI de 8 ani. De la inceput aparea un bec in bord, cheia si masina cand urcam la deal apoi disparea. Nu se simtea vro diferenta. Pe parcurs s-a manifestat si altfel. Apare in special cand e cald, vara si nu mai trage. Apesi pe pedala si cu greu prinde viteza. Isi revine in mers sau daca e oprita cateva minute. Cand e frig nu apare sau foarte rar. Mai apare dupa ce pornesc si dispare dupa un timp. Ar fi de la bujii, dar nu se desfac. La mers constant aparea si mergea in suturi. In jurul turatiei de 2000 se aude un zgomot mai ciudat, un rontait, apoi apare becul. Nimeni nu-i da de capat. Apare in mers, la service cand o duc merge perfect, nu apare nimic pe tester.Posted Image

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate