Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Trotinetisti - modificari legalislative
Ultima postare: oct 17 2021 19:50, Inițiat de
GlCA_Contras
, oct 10 2021 10:05
·
0
#164
Publicat: 16 octombrie 2021 - 10:46
Da clar, absolut vina biciclistilor ca nu fac reclamatie la primarie, ca se repara totul peste noapte. Sunt sesizari facute cu duiumul. Cum crezi ca s-au facut pistele de biciclete (asa cum sunt) in Arad ?
Nu zic ca strict de asta, dar si dupa multe sesizari si adunari ad hoc care au disperat soferii, circulatie deviata etc. |
#168
Publicat: 17 octombrie 2021 - 08:18
Cata ipocrizie!!! Intr-un an au fost cateva accidente cu trotinete/ biciclete pe trotuar, dar au fost sute pe carosabil. Acum probabil vor fi mii, din care zeci de accidente cu morti. cine raspunde de acei morti?!!. Trebuia sa se ajunga la un consens. Eu as fi preferat sa merg cu 10 km/h pe trotuar ,dar sa fiu in siguranta.
Tata,desi avea masina, e genul de om care a mers toata viata la munca cu bicicleta ( a iesit la pensie anul trecut). A avut mai multe accidente din cauza soferilor, dintre care a ajuns de 2 ori la urgenta. Eu nu eram chiar atat de eco, dar mergeam ocazional cu bicicleta. Am suferit un grav accident, din care m-am ales cu o fractura. Trotuarul era liber in zona accidentului. Deci puteam folosi trotuarul . |
#169
Publicat: 17 octombrie 2021 - 08:23
Ciobanul are o sarcina usoara pentru ca oile sunt proaste, needucate si tinute in promiscuitate. Are grija si BOR de ele sa nu behaie contra ciobanului. Daca le spui de drepturi si libertati intorc spatele si prefera sa ciuguleasca un smoc de ciulini de pe sant...
|
#170
Publicat: 17 octombrie 2021 - 08:54
Din Hotararea 175/6 oct. 2021
La articolul 118, alineatul (2) se modifică și va avea următorul cuprins: (2) Pentru asigurarea distanței laterale de siguranță, la depășirea unei biciclete sau a unei trotinete electrice conducătorii de autovehicule, altele decât cele care se deplasează pe două roți, realizează această manevră prin trecerea peste marcajul longitudinal de separare a sensurilor de circulație ori de separare a benzilor pe același sens, cu cel puțin jumătate din lățimea autovehiculului atunci când viteza acestuia de deplasare este mai mare de 50 km/h, sau cel puțin prin încălcarea acestor marcaje atunci când viteza de deplasare este de cel mult 50 km/h. Se acorda prioritate (pentru trotinete si biciclete:) de traversare pentru conducători de biciclete sau trotinete electrice; 8. La articolul 81, alineatul (4) se modifică și va avea următorul cuprins: (4) Marcajul transversal constând din linii discontinue paralele, aplicate perpendicular sau oblic față de axul drumului, indică locul destinat traversării părții carosabile de către conducători de biciclete sau trotinete electrice. g) când efectuează un viraj spre stânga sau spre dreapta și se intersectează cu un conducător de bicicletă sau trotinetă electrică care circulă pe o pistă pentru biciclete, semnalizată ca atare; Interdictii pentru velocipedisti Articolul 161 (1) Se interzice conducătorului de bicicletă sau trotinetă electrică, după caz: a) să circule pe sectoarele de drum semnalizate cu indicatorul având semnificația «Accesul interzis bicicletelor»; b) să învețe să conducă biciclete sau trotinete electrice, după caz, pe drumurile intens circulate; c) să circule pe trotuare, cu excepția cazului când pe acestea sunt amenajate piste pentru biciclete; d) să circule în paralel, cu excepția situațiilor când participă la competiții sportive organizate; e) să circule în timp ce se află sub influența alcoolului ori a substanțelor psihoactive; f) să se țină de un vehicul aflat în mers ori să fie remorcat de un alt vehicul sau împins ori tras de o persoană aflată într-un vehicul; g) să circule pe partea carosabilă în aceeași direcție de mers, dacă există acostament practicabil; h) să transporte sau să tragă orice fel de obiecte care, prin volumul ori greutatea lor, stânjenesc sau periclitează conducerea vehiculului ori circulația celorlalți participanți la trafic; i) să circule pe aleile din parcuri sau din grădini publice, cu excepția cazurilor când nu stânjenesc circulația pietonilor; j) să circule fără îndeplinirea obligațiilor prevăzute la art. 14 și 15; k) să circule atunci când partea carosabilă este acoperită cu polei, gheață sau zăpadă; l) să circule cu defecțiuni tehnice la sistemele de frânare sau cu un vehicul care nu este prevăzut cu avertizor sonor; m) să traverseze drumurile publice, pe trecerile destinate pietonilor, în timp ce se deplasează pe bicicletă sau trotinetă electrică, după caz; n) să circule pe alte benzi decât cea de lângă bordură sau acostament, cu excepția cazurilor în care conducătorii de bicicletă, înainte de intersecție, trebuie să se încadreze regulamentar în funcție de direcția de deplasare; o) să circule în interiorul localităților în care nu funcționează iluminatul public, precum și în afara localităților fără a purta îmbrăcăminte cu elemente fluorescent-reflectorizante, de la lăsarea serii până în zorii zilei sau atunci când vizibilitatea este redusă; p) să conducă vehiculul fără a menține contactul roților cu solul; q) să circule fără a ține cel puțin o mână pe ghidon și ambele picioare pe pedale, în cazul conducătorului de bicicletă, respectiv fără a ține ambele mâini pe ghidon, în cazul conducătorului de trotinetă electrică. (2) Se interzice conducătorului de bicicletă să transporte o altă persoană, cu excepția copilului în vârstă de până la 7 ani, care poate fi transportat pe bicicletă, de către un adult, numai dacă vehiculul este prevăzut din construcție cu un suport special sau dacă are montat un dispozitiv omologat. (3) Pe timpul circulației pe drumurile publice, conducătorul de bicicletă sau de trotinetă electrică, după caz, este obligat să aibă asupra sa actul de identitate. |
#171
Publicat: 17 octombrie 2021 - 08:56
laur_radu, on 17 octombrie 2021 - 08:18, said:
Cata ipocrizie!!! Intr-un an au fost cateva accidente cu trotinete/ biciclete pe trotuar, dar au fost sute pe carosabil. Acum probabil vor fi mii, din care zeci de accidente cu morti. cine raspunde de acei morti?!!. Trebuia sa se ajunga la un consens. Eu as fi preferat sa merg cu 10 km/h pe trotuar ,dar sa fiu in siguranta. Tata,desi avea masina, e genul de om care a mers toata viata la munca cu bicicleta ( a iesit la pensie anul trecut). A avut mai multe accidente din cauza soferilor, dintre care a ajuns de 2 ori la urgenta. Eu nu eram chiar atat de eco, dar mergeam ocazional cu bicicleta. Am suferit un grav accident, din care m-am ales cu o fractura. Trotuarul era liber in zona accidentului. Deci puteam folosi trotuarul . Dam vina pe cativa zapaciti cu doua roti care au aparut din senin pe drum, ei sunt vinovatii principali, nu noi soferii care suntem neste educati, cu bun simt in trafic... Daca ar iesi Garcea sa faca educatie rutiera (sa ne apropiem cat de cat de media de civilizatie din Europa) peste noapte cel putin jumate din soferi ar ramane fara permis. |
#173
Publicat: 17 octombrie 2021 - 09:16
La spital da, la parnaie nu (nu la noi)
Poa sa dea 1000 de ordonante, avem destule care oricum nu se aplica, alte cateva reguli in plus nu schimba nimic fara eductie prin aplicarea lor. Cine drac crede in "autoeducare" , probabil suntem cativa prosti p-aci care ne certam singuri cand calcam pe bec (eu sunt unu din prosti, sunt cel mai mare critic al meu) dar in rest nu asa functioneaza treaba. Nici in tarile civilizate nu a functionat asa pana nu s-a dat cu biciul. Ca zic astia la tv "soferii trebuie sa fie mai atenti" mai auzi cate unl din MI , educa-i frate sa fie mai atenti! Editat de Octavian___, 17 octombrie 2021 - 09:21. |
#174
Publicat: 17 octombrie 2021 - 09:23
Ipocrizia e sa iti iei trotineta electrica stiind ca nu ai voie pe trotuar (ca nu a fost voie niciodata) si sa te plangi ca vrei pe trotuar. Dupa aia sa te plangi ca esti in pericol printre masini si sa ii pui pe altii la randul tau in pericol pt a-ti salva pielea (desi trebuia sa te gandesti la asta de la inceput) si sa incerci sa desconsideri gradul de pericol pe care il reprezinti chiar tu pt altii si sa ii ridiculizezi pe aia pe care ii pui tu in pericol. Ar fi ridicol ca fix cel care produce un prejudiciu sa decida daca acel prejudiciu exista si cat de mare e. Dar ridicolul nu ii mai opreste de mult pe unii.
|
#175
Publicat: 17 octombrie 2021 - 09:30
Scuze/explicatii lamentabile de sofer, sa ma ierti.
In Arad se circula pe trotuar pt ca acolo sunt si pistele de bicielete, sau pe marginea drumului daca sunt piste, sau pe drum daca nu sunt piste deloc. Faceti gravitate exponentiala pt cativa cu trotineta care se baga pe trotuar. Cei mai multi nu se baga asa ca ghiolhanii, sau hai sa spunem ca e valabil si la biciclisti, am vazut mai multi biciclisti pe trotuar decat trotinetisti Editat de Octavian___, 17 octombrie 2021 - 09:31. |
#177
Publicat: 17 octombrie 2021 - 10:08
Putem cere ca guvernul sa ne dea banii inapoi pe trotineta pe care am achizitionat-o degeaba.?
Eu sunt sofer, dar prefer ca in drumurile scurte prin oras cand nu transport greutati sa nu aglomerez degeaba traficul, de aia am luat trotineta... Si asa imi pun in pericol sanatatea mergand intr-un oras poluat ca dracu, acum guvernantul inteligent ma arunca si in traficul auto haotic, plin de frustrati si cocalari idioti... Editat de GlCA_Contras, 17 octombrie 2021 - 10:13. |
|
#178
Publicat: 17 octombrie 2021 - 10:28
Octavian___, on 17 octombrie 2021 - 09:30, said:
Scuze/explicatii lamentabile de sofer, sa ma ierti. GlCA_Contras, on 17 octombrie 2021 - 09:47, said:
Trotineta de aia a fost limitata la 25km/h ca sa poata merge pe trotuar. Acum s-a reievaluat, ca la romanika... Schimbam trotinetele si luam din alea care pot merge cu viteze comparabile cu ale masinilor sa nu incurcam traficul ? GlCA_Contras, on 17 octombrie 2021 - 10:08, said:
Putem cere ca guvernul sa ne dea banii inapoi pe trotineta pe care am achizitionat-o degeaba.? Ce s-a schimbat din mom in care ai luat-o pana acum de ceri banii inapoi? Ca pe trotuar nu aveai voie nici atunci. Pistele sunt aceleasi. Idem soferii. Trebuia sa te gandesti de atunci daca esti apt pt a conduce legal trotineta sau inapt. Ca nu e pentru orice fricos. Editat de underb, 17 octombrie 2021 - 10:36. |
#179
Publicat: 17 octombrie 2021 - 11:14
GlCA_Contras, on 17 octombrie 2021 - 10:08, said:
Putem cere ca guvernul sa ne dea banii inapoi pe trotineta pe care am achizitionat-o degeaba.? Eu sunt sofer, dar prefer ca in drumurile scurte prin oras cand nu transport greutati sa nu aglomerez degeaba traficul, de aia am luat trotineta... Si asa imi pun in pericol sanatatea mergand intr-un oras poluat ca dracu, acum guvernantul inteligent ma arunca si in traficul auto haotic, plin de frustrati si cocalari idioti... |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi