Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
VW Tiguan eHybrid (PHEV si HEV)
Ultima postare: apr 15 2024 11:07, Inițiat de
r_vlad
, oct 02 2021 10:24
·
17
#615
Publicat: 21 iunie 2022 - 11:24
abac, on 19 iunie 2022 - 09:40, said:
Cum sunt oamenii asa e si tara. Niciodata altfel. In alta ordine de idei, mie mi s-a schimbat anul in 2023 si mi-au disparut absolut toate detaliile privind configuratie. Dealerul mi-a spus ca ar mai dura aproximativ o saptamana situatia asta de schimbare de an. A disparut daca previzionata anterior, iar acum apare cu eroare. Chipurile faptul ca e cu eroare este un lucru pozitiv, teoretic ar urma un release de VIN... naiba mai intelege. |
#616
Publicat: 21 iunie 2022 - 12:12
Ai intrebat la dealer care sunt diferentele intre model 2022 si model 2023 ? Gasesem acum ceva vreme o postare pe un forum din UK in care erau descrise diferentele iar singura diferenta notabila era cresterea puterii de incarcare prin porturile USB-C. Restul modificarilor erau de natura estetica si se aplicau doar la echiparea R-Line sau se refereau la trecerea la 1.5 TSI Evo2 iar niciuna dintre astea nu erau relevante pentru eHybrid comandat din Romania.
|
#618
Publicat: 21 iunie 2022 - 12:53
Pentru ca a trecut o luna de cand am preluat masina dau niste date despre utilizare si consum. Am atasat o imagine din WeConnect (browser). Din cei 3400 km parcursi pana acum 650 km i-am facut in mod EV. Adica 95 % din drumurile zilnice, in urban. ~1000 km sunt facuti pe autostrada cu viteza medie de ~120 km/h. Restul de km sunt facuti in extraurban, mers lejer.
Screenshot 2022-06-21 133657.png 49,97K 48 download-uri |
#619
Publicat: 22 iunie 2022 - 19:31
r_vlad, on 21 iunie 2022 - 12:53, said:
Pentru ca a trecut o luna de cand am preluat masina dau niste date despre utilizare si consum. Am atasat o imagine din WeConnect (browser). Din cei 3400 km parcursi pana acum 650 km i-am facut in mod EV. Adica 95 % din drumurile zilnice, in urban. ~1000 km sunt facuti pe autostrada cu viteza medie de ~120 km/h. Restul de km sunt facuti in extraurban, mers lejer. Screenshot 2022-06-21 133657.png |
#620
Publicat: 22 iunie 2022 - 19:46
Salutare.
Am primit si eu confirmare productie in sapt 27, comanda facuta in 07.07(dar masina era in lista de comenzi VW de la inceputul lui iunie cel putin, ca mi-au zis ca asa ne incadram in 5 luni) si sper sa ajunga pana la sfarsitul lui iulie. In MyVolksawgen inca apare VIN necunoscut. Stie cineva cat e lungimea cablului de incarcare standard? |
#622
Publicat: 22 iunie 2022 - 21:16
aletag, on 21 iunie 2022 - 11:24, said: Probabil depinde de importator. Daca ar fi interesat, ar face push sa fie implementate serviciile astea exotice si pentru Ro. Daca-i un babalau... asta e rezultatul. Descoperim pe aici servicii de care noi nu beneficiem. In alta ordine de idei, mie mi s-a schimbat anul in 2023 si mi-au disparut absolut toate detaliile privind configuratie. Dealerul mi-a spus ca ar mai dura aproximativ o saptamana situatia asta de schimbare de an. A disparut daca previzionata anterior, iar acum apare cu eroare. Chipurile faptul ca e cu eroare este un lucru pozitiv, teoretic ar urma un release de VIN... naiba mai intelege. Știe cineva ce înseamnă status D ? Dealerul îmi spune ca e producție sigura. |
|
#623
Publicat: 23 iunie 2022 - 16:04
Inyhrysto, on 22 iunie 2022 - 21:16, said:
Ai avut confirmare producție? Știe cineva ce înseamnă status D ? Dealerul îmi spune ca e producție sigura. |
#624
Publicat: 25 iunie 2022 - 13:12
Primul drum cu adevarat lung. Sibiu-Nikiti (Halkidiki) - 900 km facuti intr-o zi. Pentru ca ne-am hotarat tarziu unde sa mergem nu am mai gasit camere cu o zi mai tarziu astfel incat sa fac drumul din doua bucati asa ca am fost nevoit sa conduc 13 ore. Traseu: Sibiu, Rm. Valcea, Craiova, Calafat, Montana, Sofia, Kulata, peninsula Sithonia. Am plecat cu bateria plina, am traversat Sibiul in mod EV dupa care am trecut pe modul Hibrid cu pastrare baterie la ~75% si asa am mers pana la destinatie. Media de viteza a fost trasa in jos de cele 40 minute de asteptare in vama desi ~300 km i-am facut pe autostrada cu 120-130 km/h. La intoarcere cel mai probabil voi pleca cu bateria descarcata pentru ca la hotel se pare ca nu am nicio solutie usoara de a incarca masina.
Screenshot_20220625-125001_Chrome.jpg 359,9K 40 download-uri |
#625
Publicat: 25 iunie 2022 - 18:47
r_vlad, on 25 iunie 2022 - 13:12, said:
Primul drum cu adevarat lung. Sibiu-Nikiti (Halkidiki) - 900 km facuti intr-o zi. Pentru ca ne-am hotarat tarziu unde sa mergem nu am mai gasit camere cu o zi mai tarziu astfel incat sa fac drumul din doua bucati asa ca am fost nevoit sa conduc 13 ore. Traseu: Sibiu, Rm. Valcea, Craiova, Calafat, Montana, Sofia, Kulata, peninsula Sithonia. Am plecat cu bateria plina, am traversat Sibiul in mod EV dupa care am trecut pe modul Hibrid cu pastrare baterie la ~75% si asa am mers pana la destinatie. Media de viteza a fost trasa in jos de cele 40 minute de asteptare in vama desi ~300 km i-am facut pe autostrada cu 120-130 km/h. La intoarcere cel mai probabil voi pleca cu bateria descarcata pentru ca la hotel se pare ca nu am nicio solutie usoara de a incarca masina. Screenshot_20220625-125001_Chrome.jpg Consumul scos de tine mi se pare mai mult decât decent. |
#626
Publicat: 25 iunie 2022 - 19:38
r_vlad, on 25 iunie 2022 - 13:12, said:
Primul drum cu adevarat lung. Sibiu-Nikiti (Halkidiki) - 900 km facuti intr-o zi. Pentru ca ne-am hotarat tarziu unde sa mergem nu am mai gasit camere cu o zi mai tarziu astfel incat sa fac drumul din doua bucati asa ca am fost nevoit sa conduc 13 ore. Traseu: Sibiu, Rm. Valcea, Craiova, Calafat, Montana, Sofia, Kulata, peninsula Sithonia. Am plecat cu bateria plina, am traversat Sibiul in mod EV dupa care am trecut pe modul Hibrid cu pastrare baterie la ~75% si asa am mers pana la destinatie. Media de viteza a fost trasa in jos de cele 40 minute de asteptare in vama desi ~300 km i-am facut pe autostrada cu 120-130 km/h. La intoarcere cel mai probabil voi pleca cu bateria descarcata pentru ca la hotel se pare ca nu am nicio solutie usoara de a incarca masina. Screenshot_20220625-125001_Chrome.jpg Consumul scos de tine mi se pare mai mult decât decent. |
#629
Publicat: 25 iunie 2022 - 21:38
#630
Publicat: 25 iunie 2022 - 21:43
Exact. Tocmai asta era motivul pentru care am dat mai multe detalii.
La mers pe DN cu varfuri de 110 km/h si 60 km/h in localitati rezultand o medie de ~70 km/h consumul tinde spre 4.5 l/100 km. Asta in mod hibrid, cu mentinerea incarcarii bateriei. Pe distante relativ scurte, in jur de 100 km si folosind toata energia din baterie iese undeva la 2-2.5 l/100 km. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi