Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
VW Tiguan eHybrid (PHEV si HEV)
Last Updated: Apr 15 2024 11:07, Started by
r_vlad
, Oct 02 2021 10:24
·
17
#217
Posted 27 December 2021 - 23:12
Nu. Nu ai 245 CP disponibili in permanenta. In regimuri stabilizare, mers constant la viteza mare, nu vei avea puterea maxima combinata dar asta inseamna doar ca nu vei avea un Vmax de 245 CP ci unul de 150 CP (Pmax motor termic). Asta se intampla din mai multe motive dar printre cele mai importante sunt: capacitatea de energie limitata a bateriei si Pmax continua a sistemului de propulsie electric este mai mica decat Pmax de varf (peak). In schimb, in regimuri tranzitorii, de accelerare, sistemul de propulsie va livra maximul posibil care poate ajunge pana la 245 CP (in functie de turatia motoarelor). Calibrarea intregului sistem este facuta in asa fel incat pe regimuri tranzitorii sa fie foarte greu sa ajungi in situatia in care sistemul de propulsie electric sa nu poata ajuta.
|
#218
Posted 27 December 2021 - 23:26
r_vlad, on 27 decembrie 2021 - 23:12, said:
Nu. Nu ai 245 CP disponibili in permanenta. In regimuri stabilizare, mers constant la viteza mare, nu vei avea puterea maxima combinata dar asta inseamna doar ca nu vei avea un Vmax de 245 CP ci unul de 150 CP (Pmax motor termic). Asta se intampla din mai multe motive dar printre cele mai importante sunt: capacitatea de energie limitata a bateriei si Pmax continua a sistemului de propulsie electric este mai mica decat Pmax de varf (peak). In schimb, in regimuri tranzitorii, de accelerare, sistemul de propulsie va livra maximul posibil care poate ajunge pana la 245 CP (in functie de turatia motoarelor). Calibrarea intregului sistem este facuta in asa fel incat pe regimuri tranzitorii sa fie foarte greu sa ajungi in situatia in care sistemul de propulsie electric sa nu poata ajuta. Nu știu voi cum sunteți, cei cărora nu v-a venit încă masina dar eu cred ca devin obsedat. Încerc sa caut toată ziua reviewuri și filmulețe. Sper sa vina cât mai repede ca nu e în regula. Aștept mașină nouă din 15 martie.... |
#219
Posted 28 December 2021 - 18:07
Inyhrysto, on 27 decembrie 2021 - 23:26, said: Mulțumesc @r_vlad ! Nu știu voi cum sunteți, cei cărora nu v-a venit încă masina dar eu cred ca devin obsedat. Încerc sa caut toată ziua reviewuri și filmulețe. Sper sa vina cât mai repede ca nu e în regula. Aștept mașină nouă din 15 martie.... Succes si asteptare cat mai scurta. |
#220
Posted 03 January 2022 - 13:44
La mulți ani, tuturor.
Astăzi in Bacău e destul de cald,aproximativ 12 grade. Am făcut un drum prin oraș cu un trafic lejer. Am plecat de acasă cu autonomie ev afișată de 24 km. Faptul că e cald afară a scăzut consumul semnificativ. Am parcurs 19 km si mai am range 14 km. Temperatura climatizare 22 grade permanent. Attached Files |
#221
Posted 03 January 2022 - 15:43
Consumul de 18 kWh / 100 km este fara preconditionarea habitaclului, nu ?
|
#222
Posted 03 January 2022 - 17:20
Fara preconditionarea habitaclului,dar am garaj incalzit (temperatura permanenta intre 15-18 grade}.
Pe traseul celor 19 km parcursi am avut doua opriri de cate 10-15 minute. |
#223
Posted 03 January 2022 - 18:05
murdar, on 26 decembrie 2021 - 06:18, said:
Nu. Pentru ca ținem de curent din lipsa de stații de încărcare pentru încălzit mașina dimineață. La primăvară extravaganțe din astea cu mers full electric. Eu in Romania la fiecare pornire setez in infotainment să îmi țină bateria 40%. Adică îmi dă electric doar ce recuperează. |
#224
Posted 03 January 2022 - 19:04
Eu am setat nivelul minim de încărcare la 50%, astfel la connectcarea priza se incarca sigur până la 50% iar restul până la 100% în funcție de timpii setați pentru plecare. Când știu că urmează să plec relativ rapid folosesc butonul de la portul de încărcare pentru a se incarca direct până la 100%
|
#225
Posted 03 January 2022 - 20:36
Intrebare pentru cei care au primit masina.
La ce interval de nr de km sau ani aveti trecut in meniul masinii primul schimb de ulei si prima revizie ? Eu stiam ca schimbul de ulei se face la 15000 km sau 1 an si prima revizie la 30000 km sau 2 ani. La masina mea apar ambele(schimb ulei si revizia) la 15000 km sau 1 an. |
#226
Posted 03 January 2022 - 21:49
danaero, on 03 ianuarie 2022 - 20:36, said:
Intrebare pentru cei care au primit masina. La ce interval de nr de km sau ani aveti trecut in meniul masinii primul schimb de ulei si prima revizie ? Eu stiam ca schimbul de ulei se face la 15000 km sau 1 an si prima revizie la 30000 km sau 2 ani. La masina mea apar ambele(schimb ulei si revizia) la 15000 km sau 1 an. |
|
#228
Posted 04 January 2022 - 08:26
@Mihaitapantea,multumesc.
Am sa intreb la dealer de ce este la mine altfel. |
#229
Posted 04 January 2022 - 08:57
#230
Posted 04 January 2022 - 17:59
laurentiucl, on 04 ianuarie 2022 - 08:57, said:
Daca ai masina de 38 zile si ai facut 2800km este exact ce spunea Dana, adica schimb ulei la 1 an si revizie la 2 ani. Calculeaza exact aplicatia, deci nu este nimic diferit ci este la fel setata pentru toate tiguanurile. Se pare ca incepand cu luna Decembrie , Tiguan eHybrid are si reviziile la fiecare 1 an sau 15000 km. De pe aplicatie. Attached Files |
#231
Posted 04 January 2022 - 18:20
Astăzi am făcut un drum Bacău-Iasi (centru ).In Iași am prins trafic destul de aglomerat.
Am avut bateria încărcată full cu o autonomie ev de 51 km. Am mers doar in mod hybrid (in mod normal de conducere ) cu traseul planificat pe navigatia mașinii. Am mers în localități cu maxim 59 km si extraurban pe E85 cu maxim 109 km. La destinație in Iasi am avut consum de 4,1 l/100 km si un rest de baterie rămas de 10 km. La întoarcere cu același stil de mers am ajuns acasă cu un consum de 5l/100 km. Attached Files |
|
#232
Posted 04 January 2022 - 18:46
La întoarcere am făcut la Roman o realimentare cu benzină. Autonomie ev afișată era 0 km.
Consum pentru 46 km este de 5,5l/100 km. Attached Files |
#233
Posted 04 January 2022 - 19:10
Belgia - Romania si retur. 5800 de kilometri. Am incarcat o singura data full electric in Germania, ca Romania e in epoca de piatra la capitolul asta. Deci se pune ca nu am incarcat ca o baterie full la 5800 km tinde spre zero.
Cruise control 140. Romania mers legal. Consum in ultimii 4000 km - 7.0 l/100km. (Cu Skoda Octavia 1.6 TDI scoteam un 5.7 la acelasi drum) E binisor pentru o masina de 1650 km la gol. Cu incarcatura a cantarit lejer 2 tone. Si asa cu 2 tone de fier, cand bagam piciorul in ea, masina decoleaza. Se fac toate ceasurile alea din bord albastre si isi ia zborul. Foarte multumit de tehnologia e-hybrid 1.4 tsi plug-in de 204 cai. Aia 204 cai sunt acolo prezenti toti. Apropo, pentru cine nu stia inca: cutia de viteze nu are marsarier. Da cu spatele cu motorul electric in revers. Deci niciodata nu o sa dati cu spatele cu motorul cu combustie pornit. Asa ca fapt divers. Edited by murdar, 04 January 2022 - 19:12. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users