Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Camera video masina

Zilele emailului din gospodaria n...

Best gaming laptop?

Humane (2024)
 Recomandare casti 100-150 lei

Schimbare bec far VW Touran 1T3

Plata impozit PF

Ce parere aveti de viteza/ modul ...
 Love Lies Bleeding - 2024

Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...
 Donez medicamente renale ptr pisica

Ce componenta e asta si ce ziceti...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...

Mobile.de ofera imprumut de bani ...
 

VW Tiguan eHybrid (PHEV si HEV)

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
1110 replies to this topic

#217
r_vlad

r_vlad

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 802
  • Înscris: 12.02.2008
Nu. Nu ai 245 CP disponibili in permanenta. In regimuri stabilizare, mers constant la viteza mare, nu vei avea puterea maxima combinata dar asta inseamna doar ca nu vei avea un Vmax de 245 CP ci unul de 150 CP (Pmax motor termic). Asta se intampla din mai multe motive dar printre cele mai importante sunt: capacitatea de energie limitata a bateriei si Pmax continua a sistemului de propulsie electric este mai mica decat Pmax de varf (peak). In schimb, in regimuri tranzitorii, de accelerare, sistemul de propulsie va livra maximul posibil care poate ajunge pana la 245 CP (in functie de turatia motoarelor). Calibrarea intregului sistem este facuta in asa fel incat pe regimuri tranzitorii sa fie foarte greu sa ajungi in situatia in care sistemul de propulsie electric sa nu poata ajuta.

#218
Inyhrysto

Inyhrysto

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 237
  • Înscris: 25.07.2021

View Postr_vlad, on 27 decembrie 2021 - 23:12, said:

Nu. Nu ai 245 CP disponibili in permanenta. In regimuri stabilizare, mers constant la viteza mare, nu vei avea puterea maxima combinata dar asta inseamna doar ca nu vei avea un Vmax de 245 CP ci unul de 150 CP (Pmax motor termic). Asta se intampla din mai multe motive dar printre cele mai importante sunt: capacitatea de energie limitata a bateriei si Pmax continua a sistemului de propulsie electric este mai mica decat Pmax de varf (peak). In schimb, in regimuri tranzitorii, de accelerare, sistemul de propulsie va livra maximul posibil care poate ajunge pana la 245 CP (in functie de turatia motoarelor). Calibrarea intregului sistem este facuta in asa fel incat pe regimuri tranzitorii sa fie foarte greu sa ajungi in situatia in care sistemul de propulsie electric sa nu poata ajuta.
Mulțumesc @r_vlad !
Nu știu voi cum sunteți,  cei cărora nu v-a venit încă masina dar eu cred ca devin obsedat. Încerc sa caut toată ziua reviewuri  și filmulețe.  Sper sa vina cât  mai repede ca nu e în regula.  Aștept mașină  nouă din 15 martie....

#219
Nukem

Nukem

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,287
  • Înscris: 28.01.2006

View PostInyhrysto, on 27 decembrie 2021 - 23:26, said:


Mulțumesc @r_vlad !
Nu știu voi cum sunteți,  cei cărora nu v-a venit încă masina dar eu cred ca devin obsedat. Încerc sa caut toată ziua reviewuri  și filmulețe.  Sper sa vina cât  mai repede ca nu e în regula.  Aștept mașină  nouă din 15 martie....
Incearca sa faci o pauza pentru a accentua placerea masinii noi. Daca stii totul despre ea, nu va mai avea secrete sa te surprinda placut.
Succes si asteptare cat mai scurta.

#220
danaero

danaero

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 92
  • Înscris: 30.09.2021
La mulți ani, tuturor.
Astăzi in Bacău e destul de cald,aproximativ 12 grade.
Am făcut un drum prin oraș cu un trafic lejer.
Am plecat de acasă cu autonomie ev afișată de 24 km.
Faptul că e cald afară a scăzut consumul semnificativ.
Am parcurs 19 km si mai am range 14 km.
Temperatura climatizare 22 grade permanent.

Attached Files



#221
r_vlad

r_vlad

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 802
  • Înscris: 12.02.2008
Consumul de 18 kWh / 100 km este fara preconditionarea habitaclului, nu ?

#222
danaero

danaero

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 92
  • Înscris: 30.09.2021
Fara preconditionarea habitaclului,dar am garaj incalzit (temperatura permanenta  intre 15-18 grade}.
Pe traseul celor 19 km parcursi am avut doua opriri de cate 10-15 minute.

#223
vcs_silviu76

vcs_silviu76

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 43
  • Înscris: 08.07.2021

View Postmurdar, on 26 decembrie 2021 - 06:18, said:

Nu. Pentru ca ținem de curent din lipsa de stații de încărcare pentru încălzit mașina dimineață. La primăvară extravaganțe din astea cu mers full electric.

Eu in Romania la fiecare pornire setez in infotainment să îmi țină bateria 40%. Adică îmi dă electric doar ce recuperează.
Vin cu intrebarea catre ceilalti ,ce valoare a ti setat la indicele de mentinere al bateriei ( nu știu exact dacă asta e termenul corect)  ?

#224
Mihaitapantea

Mihaitapantea

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 29
  • Înscris: 13.11.2016
Eu am setat nivelul minim de încărcare la 50%, astfel la connectcarea priza se incarca sigur până la 50% iar restul până la 100% în funcție de timpii setați pentru plecare. Când știu că urmează să plec relativ rapid folosesc butonul de la portul de încărcare pentru a se incarca direct până la 100%

#225
danaero

danaero

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 92
  • Înscris: 30.09.2021
Intrebare pentru cei care au primit masina.
La ce interval de nr de  km sau ani aveti trecut in meniul masinii  primul schimb de ulei  si prima revizie ?
Eu stiam ca schimbul de ulei se face la 15000 km sau 1 an   si prima revizie la 30000 km sau 2 ani.
La masina mea apar ambele(schimb ulei  si revizia) la 15000 km sau 1 an.

#226
vcs_silviu76

vcs_silviu76

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 43
  • Înscris: 08.07.2021

View Postdanaero, on 03 ianuarie 2022 - 20:36, said:

Intrebare pentru cei care au primit masina.
La ce interval de nr de  km sau ani aveti trecut in meniul masinii  primul schimb de ulei  si prima revizie ?
Eu stiam ca schimbul de ulei se face la 15000 km sau 1 an   si prima revizie la 30000 km sau 2 ani.
La masina mea apar ambele(schimb ulei  si revizia) la 15000 km sau 1 an.
Schimb de ulei la 15000 km și revizie la 30000km

#227
Mihaitapantea

Mihaitapantea

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 29
  • Înscris: 13.11.2016
La mine sunt diferite

Attached Files



#228
danaero

danaero

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 92
  • Înscris: 30.09.2021
@Mihaitapantea,multumesc.
Am sa intreb la dealer de ce este la mine altfel.

#229
laurentiucl

laurentiucl

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 45
  • Înscris: 25.08.2021

View PostMihaitapantea, on 04 ianuarie 2022 - 00:02, said:

La mine sunt diferite
Daca ai masina de 38 zile si ai facut 2800km este exact ce spunea Dana, adica schimb ulei la 1 an si revizie la 2 ani. Calculeaza exact aplicatia, deci nu este nimic diferit ci este la fel setata pentru toate tiguanurile.

#230
danaero

danaero

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 92
  • Înscris: 30.09.2021

View Postlaurentiucl, on 04 ianuarie 2022 - 08:57, said:

Daca ai masina de 38 zile si ai facut 2800km este exact ce spunea Dana, adica schimb ulei la 1 an si revizie la 2 ani. Calculeaza exact aplicatia, deci nu este nimic diferit ci este la fel setata pentru toate tiguanurile.
Nu este la fel.
Se pare ca incepand cu luna Decembrie , Tiguan eHybrid are si reviziile la fiecare 1 an sau 15000 km.

De pe aplicatie.

Attached Files



#231
danaero

danaero

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 92
  • Înscris: 30.09.2021
Astăzi am făcut un drum Bacău-Iasi (centru ).In Iași am prins trafic destul de aglomerat.
Am avut bateria încărcată full  cu o autonomie ev de 51 km. Am mers doar in mod hybrid (in mod normal de conducere  ) cu traseul planificat pe navigatia mașinii. Am mers în localități cu maxim 59 km si extraurban pe E85 cu maxim 109 km.
La destinație in Iasi am avut consum de 4,1 l/100 km si un rest de baterie rămas de 10 km.
La întoarcere cu  același stil de mers am ajuns acasă  cu un consum de 5l/100 km.

Attached Files



#232
danaero

danaero

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 92
  • Înscris: 30.09.2021
La întoarcere am făcut la Roman o realimentare cu benzină. Autonomie ev afișată era 0 km.
Consum pentru 46 km este de 5,5l/100 km.

Attached Files



#233
murdar

murdar

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,862
  • Înscris: 24.05.2020
Belgia - Romania si retur. 5800 de kilometri. Am incarcat o singura data full electric in Germania, ca Romania e in epoca de piatra la capitolul asta. Deci se pune ca nu am incarcat ca o baterie full la 5800 km tinde spre zero.

Cruise control 140. Romania mers legal.

Consum in ultimii 4000 km - 7.0 l/100km. (Cu Skoda Octavia 1.6 TDI scoteam un 5.7 la acelasi drum)

E binisor pentru o masina de 1650 km la gol. Cu incarcatura a cantarit lejer 2 tone. Si asa cu 2 tone de fier, cand bagam piciorul in ea, masina decoleaza. Se fac toate ceasurile alea din bord albastre si isi ia zborul. Foarte multumit de tehnologia e-hybrid 1.4 tsi plug-in de 204 cai. Aia 204 cai sunt acolo prezenti toti.

Apropo, pentru cine nu stia inca: cutia de viteze nu are marsarier. Da cu spatele cu motorul electric in revers. Deci niciodata nu o sa dati cu spatele cu motorul cu combustie pornit. Asa ca fapt divers.

Edited by murdar, 04 January 2022 - 19:12.


#234
danaero

danaero

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 92
  • Înscris: 30.09.2021
@murdar,tu ai de 204 CP, este Seat Leon ?

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate