Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Hidroelectrica Casnic - Pareri / Sugestii / Reclamatii
#1945
Posted 20 January 2022 - 19:40
subss, on 20 ianuarie 2022 - 19:33, said:
Majoritatea sunt oameni în vârstă, de la țară, cu acces limitat la informații sau mai puțin apți din punct de vedere digital... |
#1946
Posted 20 January 2022 - 19:53
#1947
Posted 20 January 2022 - 20:18
k0r3k7, on 20 ianuarie 2022 - 14:50, said:
Cum ti-ai dat seama ca esti la Hidroelectrica? Si nu e o intrebare la misto Intreb in ideea in care eu din 10.02 trebuie sa devin clientul lor si vreau sa ma asigur de asta Cum verifici daca s-a facut transferul? Am mai facut pentru cineva un contract la , dar am trimis la mai multe adrese de e-mail de la sucursale - primite pe facebook(multumesc), s-a facut foarte repede contractarea, Distributie MN a sunat, a solicitat index final, contractul este activ din 09.01.2022. Depinde si de noroc. Sau, asa cu a sugerat ""sz2lori" - incercati sa reluati procesul de contractare, dupa ce ati introdus nr POD si dati continuare, ar trebui sa primiti mesajul "POD este deja in baza de date" - sau ceva de genul. Daca nu primiti acest mesaj inseamna ca procesul anterior nu s-a finalizat cu succes si contractele nu s-au inregistrat... Am incercat asta inainte de a suna si am ajuns pana la semnatura, deci puteam sa astept mult si bine. Pe platforma totul a fost OK, in 5 min am primit documentele semnate. |
#1948
Posted 20 January 2022 - 20:20
N4S, on 20 ianuarie 2022 - 19:40, said: Dar si daca se oferta unul mai tanar sa ii rezolve pro-bono si pe timpul lui liber, te iau la ture cu scuze fara nici o legatura cu rationamentul. Edited by cuculea, 20 January 2022 - 20:21. |
#1949
Posted 20 January 2022 - 20:30
rivalSS, on 20 ianuarie 2022 - 18:03, said:
Pana la urma a mai primit cineva email doar cu 3 contracte ? Eu nu am primit "notificare schimbare furnizor", am incercat sa rezolv prin telefon dar dura prea mult si nu am avut timp. Mai incerc maine dar sunt curios daca a mai patit cineva si cum a procedat. |
#1950
Posted 20 January 2022 - 20:37
rivalSS, on 20 ianuarie 2022 - 20:30, said:
Pana la urma doar eu am patit treaba asta ? Nu inteleg de ce nu am primit si al 4-lea document cu schimbarea de furnizor, am completat totul pe site la ei. |
#1951
Posted 20 January 2022 - 21:01
Conform ultimelor oferte la Hidroelectrica - iese 0.65596 lei /kwh pentru E-Distributie Muntenia sau nu?
|
#1952
Posted 20 January 2022 - 21:06
#1953
Posted 20 January 2022 - 21:57
cuculea, on 20 ianuarie 2022 - 20:20, said: Am un exemplu concret in familie…aka soacra mea. I am zis sa o trec de la electrica, unde are contract de o viata, la hidroelectrica, i am zis ca ii completez eu tot, ii scanez factura si cartea de identitate…i s au parut prea multe facut…sa imi dea factura, sa imi dea ci…? Reactia ei…eeee…mai stau sa schimb acum…bai ce dracu de motiv e asta? Mai stai sa schimbi acum….? Dureaza 5 minute, tu doar da mi factura si ci …ok, arunci stai simplateste mai mult. Exact aceleasi scuze si de la “socra-miu”. Si cred ca i-am zis de 3-4 ori sa il ajut sa faca schimbarea... pana m-am lasat pagubas. Mi-am zis in sinea mea: “lasa ca vii tu la mine miorlaind ca ti-au marit astia factura” |
#1954
Posted 20 January 2022 - 22:03
Viseaza unii prea mult,romanii se plang dar nu fac absolut nimic in privinta asta,am f multi cunoscuti care nu vor sa auda de schimbare furnizor la curent
Edited by ceanu1980, 20 January 2022 - 22:05. |
|
#1955
Posted 20 January 2022 - 22:35
av_myjob, on 20 ianuarie 2022 - 19:07, said:
Vicepresedintele ANRE spune ca ar mai fi 3.7 milioane clienti la SU (serviciu universal)...nu am vazut inca o cerere asa de mare la Hidroelectrica, iar pretul la SU de la 1 Ianuarie este spre 2 lei / kWh... https://www.digi24.r...gi24-ro-1809503 o sa ii auzi luna viitoare pe la antena 3 plangandu-se ca le-a venit factura nust cat, dar pe ei i-a durut la basca Edited by ccristyan, 20 January 2022 - 22:38. |
#1956
Posted 20 January 2022 - 22:35
av_myjob, on 20 ianuarie 2022 - 20:37, said:
Poate are legatura cu ce scrie in email-ul de confirmare...In cazul in care contractul cu actualul furnizor a fost incheiat cu un alt titular decat dumneavoastra vom informa doar operatorul de distributie, nemaifiind necesara notificarea furnizorului... |
#1957
Posted 20 January 2022 - 22:50
#1958
Posted 21 January 2022 - 00:38
SwatKat, on 20 ianuarie 2022 - 22:35, said:
Pai si cum va sti furnizorul actual ca se reziliaza contractul cu titularul (vechi)? 1. Distribuitorul reziliaza vechiul contract de furnizare, la notificarea noului furnizor de schimbare de titular al dreptului de folosinta a punctului de consum... 2. Vechiul furnizor este instiintat de distribuitor ca a fost reziliat vechiul contract de furnizare prin pierderea de catre vechiul titular a dreptului de folosinta a punctului de consum... Edited by av_myjob, 21 January 2022 - 00:46. |
#1959
Posted 21 January 2022 - 08:07
Buna dimineata,
Actualul furnizor NOVA POWER and GAS mi-a trimis noua lor oferta de preturi in 14.02.2022, citez: "650 lei/Mwh, fără TVA, valabil până la data de 28.02.2023. În cazul în care nu veți transmite răspunsul dumneavoastră în termen de 15 zile de la data primirii prezentei notificări, noul preț de furnizare energie electrică se consideră acceptat tacit, nemaifiind necesară încheierea unui act adiţional şi va reprezenta Preţul energiei electrice active (Pee). În cazul în care nu sunteți de acord cu noul preţ de furnizare menționat anterior, vă informăm că aveți dreptul de a denunța unilateral contractul cu un preaviz de 21 de zile, conform prevederilor legale și contractuale, fără costuri suplimentare." Le-am raspuns in aceeasi , mi-am exprimat refuzul. Am facut-o atat prin mesaj pe site cat si prin email. Ma inscriu in multimea celor care doresc sa schimbe furnizorul de energie electrica actual cu (ati ghicit!) HIDROELECTRICA, oferta pentru utilizatori casnici, VIITOR VERDE. Cu ajutorul colegilor de pe forum, am aflat cum se face. Cum am procedat: -Prima data am ales varianta trimiterii prin email la adresa [email protected], am pregatit toate documentele cerute, le-am atasat si le-am trimis luni, 17.02.2022, ora 14:25. Am asteptat, am asteptat,...., nu am primit raspuns de la ei. Documentele erau inregula, probabil sunt coplesiti de avalansa de cereri. - A 2-a data am ales completarea online prin intermediul platformei, am observat ca functioneaza foarte bine. Am facut-o azi de dimineata, la ora 6.38. Speram ca la acea ora severul lor sa fie mai liber. Inscrierea s-a finalizat bine, nu a aparut vreo eroare. Acum am intrat din nou in asteptare, poate am mai mult noroc. Edited by altuser09, 21 January 2022 - 08:08. |
|
#1960
Posted 21 January 2022 - 08:31
Neata! In ce asteptare ai intrat? Eu am facut contractele ieri, cu putin inainte de 8 dimineata si in 10-15min le aveam pe mail (doua locuri de consum).
Acum, asteptam facturi si platforma online de transmitere a indexului |
#1961
Posted 21 January 2022 - 08:48
daleh, on 21 ianuarie 2022 - 08:31, said:
Neata! In ce asteptare ai intrat? Eu am facut contractele ieri, cu putin inainte de 8 dimineata si in 10-15min le aveam pe mail (doua locuri de consum). Acum, asteptam facturi si platforma online de transmitere a indexului Acum ce sa zic? Nu cred ca programul lor incepe chiar la 7 dimineata si nu s-o nimeri formularul meu sa fie primul din stiva. Am mai citit pe aici ca unora li s-a confirmat ca sunt inscrisi in baza de date. Li s-a cerut CNP, pe baza lui au fost gasiti. Eu am incercat luni 17.01, ora 15.30, am apelat 0219834 si nici dupa 46 minute nu mi s-a raspus. Cum sa-i intreb? Edited by altuser09, 21 January 2022 - 08:49. |
#1962
Posted 21 January 2022 - 08:53
Eu astept mailul de confirmare de 3 zile....
L.E. Au raspuns la telefon in 5 minute (era sa ratez apelul fiind obisnuit cu cele 85 de minute de data trecuta) si mi-au confirmat ca sunt in baza de date. Edited by cucur, 21 January 2022 - 09:01. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 1 anonymous users