Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Info Coronavirus/Vaccinare vs Fake News

Modele compresor

Scchimbari servicii OLX

Curiozitate IBAN
 Ar mai trebui sa primeasca vreoda...

Ce serviciu sa restartez ca sa pl...

Randare Blender si Daz3d - sfatur...

Recomandare placa baza pentru 58...
 Mai nou dupa ce se scoala PC-ul d...

DVB-I in teste comerciale din 202...

Harry & Meghan

Ventilator carcasa PC
 Care sunt peronsalitațile ro...

Cadastru cu referat de respingere

Ce este romanesc? Ce ne diferenti...

MARIA TANASE - 2022
 

Hidroelectrica Casnic - Pareri / Sugestii / Reclamatii

* * * * * 6 votes
  • Please log in to reply
9075 replies to this topic

#1963
daleh

daleh

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 55
  • Înscris: 11.08.2007
Pai ziceai ca ai facut contractarea online. In ultimii pasi, aveai optiunea de a descarca contractele nesemnate si aveai o rubrica de semnatura acolo, semnai, iar apoi in urmatoarea fereastra puteai descarca contractele semnate de ambele parti. Si din ce am inteles, cam ala era ultimul pas, contractul intrand in vigoare din momentul ala.
O a doua optiune ar fi sa intri pe grupul de facebook "Client Hidroelectrica", iar acolo vei gasi un operator call center de la ei. :D

#1964
altuser09

altuser09

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,638
  • Înscris: 25.08.2009
Revin:
Am reusit acum sa-i prin la telefon, m-a verificat (mi-a cerut nume, CNP), inca nu apar.
Mi s-a spus sa am rabdare.
Mi s-a mai spus ca prin inscrierea pe platforma, raspunsul lor cu contractul va fi mai rapid decat daca trimitem documentele prin email.

#1965
Brainie

Brainie

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,497
  • Înscris: 18.04.2007
Mi-a dat eroare la încărcarea ultimei facturi, zice că nu corespunde numele din CI cu cel din factură. S-a mai întâmplat la cineva, și cum a rezolvat ?

în CI am Ă, dar în formular a fost preluat A (și oricum nu acceptă Ă), în factură am tot A. Între cele 2 prenume am cratimă și în CI și în factură, dar în factură au băgat spații în stânga și în dreapta cratimei. Am adăugat eu spații și în formular ca să fie la fel, dar nici așa nu vrea. Am încercat și eliminând manual cratima în formular, nici așa.

#1966
horean

horean

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 567
  • Înscris: 19.01.2007
Mai modifica pdf-ul facturii, mai lasa spatiu intre randuri, OCR-ul poate nu identifica bine ce trebuie sa caute. De exemplu factura la Nova are un PF in fata numelui. Dupa ce l-am sters a luat si fisierul.

Edited by horean, 21 January 2022 - 10:35.


#1967
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,474
  • Înscris: 25.01.2007
Scoate cratima din factura.

#1968
ginseng

ginseng

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 223
  • Înscris: 16.08.2006
Am trimis actele prin email la adresa de pe site pe 10 ian. Nu am primit nimic (telefon, mail...) ca sa stiu ca am fost luat in considerare.
Ce sa fac, mai astept sau intru si pe aplicatia abia aparuta si trimit si de acolo cererea?

#1969
mynameismada

mynameismada

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,599
  • Înscris: 05.09.2005
Fix asa am patit si eu. Am sunat azi la ei si zic ca nu apar in baza de date.

Mi-au zis sa reiau procesul de la zero.

Cred ca s-a mai zis si mai sus, in topic. Daca in timpul procesului, cand introduci numarul POD si daicontinuare, ar trebui sa primesti mesajul "POD este deja in baza de date" .Daca nu primesti acest mesaj inseamna ca procesul anterior nu s-a finalizat cu succes si contractele nu s-au inregistrat.

Eu am reluat procesul de la zero, nu am primit mesajul ca "POD este deja in baza de date" si acum, la sfarsitul procesului, am putut downloada actele + am primit mail 3 ore mai tarziu.

#1970
unu999

unu999

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,070
  • Înscris: 10.10.2019

 altuser09, on 21 ianuarie 2022 - 08:48, said:

Acum ce sa zic? Nu cred ca programul lor incepe chiar la 7 dimineata si nu s-o nimeri formularul meu sa fie primul din stiva.
Probabil n-au terminat formularele din zilele trecute.


 altuser09, on 21 ianuarie 2022 - 08:48, said:

Astept email de raspuns, cu contractul. In momentul de fata am verificat emailul, nici in spam nu e vreun mesaj de la ei.
Mai asteapta vreo 2 zile, apoi incearca sa te abonezi din nou.

De exemplu, pentru al doilea loc de consum al meu, pentru care n-am primit confirmarea pe email dar am descarcat la ultimul pas documentele semnate, imi da o eroare de genul "POD deja existent in baza de date" atunci cand incerc sa ma abonez din nou.

#1971
Brainie

Brainie

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,497
  • Înscris: 18.04.2007
Am editat factura (eliminat cratima). A luat-o (desi in prenumele preluat de pe CI a rămas cratima). Acum aștept doc prin email. Dar deja le-am descărcat după ce am semnat, înainte de finalizare. Vine altceva ?

#1972
altuser09

altuser09

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,638
  • Înscris: 25.08.2009
Eu m-am relaxat, am primit email cu cele 4 documente mai devreme, la 11.33.
Va doresc succes si voua.
Multumesc colegilor de pe forum pentru informatii, detalii.
Inca o data am avut beneficii ca utilizator sofpedia forum.
L.E.
Nu stiu care incercare de contractare a avut succes: cea prin email din 17.01 sau cea prin platforma online de azi, 21.01.

Edited by altuser09, 21 January 2022 - 12:32.


#1973
radudd

radudd

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,229
  • Înscris: 08.02.2007
Teoretic, sper ca si practic, am contractul cu Hidro activ incepand din17 ianuarie.
Un prieten vrea si el sa treaca la Hidro, insa ma intreaba daca este garantat pretul pentru 12 luni. Eu ii spun ca da, la mine in contract asa scrie, eu avand contract in varianta "clasica", adica primit prin email, semnat si retrimis.
Ma uit acum pe formularul de contract din oferta si vad ca are 2 pagini. Adica extrem de comprimat, nici vorba de cele 14 pagini "clasice".
Nu vad sa scrie pe undeva garantarea pretului timp de 12 luni.
Voi care ati contractat deja prin intermediul platformei, ati vazut pe undeva aceasta precizare?
Daca da, lasati-mi aici un print screen sa-i arat omului asta cum e treaba.
Multumesc.

#1974
k0r3k7

k0r3k7

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,142
  • Înscris: 03.05.2007

Quote

Condițiile comerciale
Art.2 – Părțile își exprimă acordul cu privire la următoarele condiții comerciale aplicabile:
Prețul de livrare a energiei electrice active (include componenta de achiziţie a energiei electrice (inclusiv tariful de transport -
componenta de introducere a energiei electrice în reţea) şi componenta de furnizare)
0,25149 lei/kWh pentru primele 12 luni de contract



#1975
Brainie

Brainie

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,497
  • Înscris: 18.04.2007
Există pe site-ul Hidrolecetrica „Termeni si conditii de afaceri cu clientii”

Extras de acolo:

Propunerea de modificare a prețului de facturare a energiei electrice active se va transmite de către
Furnizor prin metodele de transmitere a facturilor și va produce efecte numai după acceptarea de
către Client.
Clientul își poate exprima dezacordul cu privire la modificările de preț, în scris, în termen de 7
(șapte) zile calendaristice de la data primirii notificării, caz în care Contractul va înceta în 21 de zile
calendaristice de la comunicarea răspunsului Clientului. Dacă Clientul nu își exprimă dezacordul
în scris în termen de 7 (șapte) zile calendaristice de la data primirii notificării anterior menționate,
se consideră că acesta și-a exprimat acordul cu privire la modificarea prețului și acceptă ca
Furnizorul să pună în aplicare noile prevederi.


Dar poate se referă la modificarea prețurilor după primul an, nu e explicit.

Pe de altă parte, am primit repede (15-20 min) documentele (4 buc) pe email. Par să fie identice cu cele descărcate înainte de finalizarea contractării online, chiar dacă numele fișierelor diferă.

Edited by Brainie, 21 January 2022 - 12:49.


#1976
radudd

radudd

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,229
  • Înscris: 08.02.2007
Nu.
In contractul meu, ala de 14 pagini, scrie asa:

"19.2 Contractul se încheie pe o perioadă inițială de 12 luni calculată de la data intrării sale în vigoare. În situația în care, la expirarea
duratei de valabilitate a Contractului Furnizorul nu notifică Clientul data încetării cu minimum 30 de zile înainte, Contractul se va
prelungi automat pentru perioade succesive de câte 12 luni.

Propunerea de modificare a Anexei nr.2 se va transmite de către Furnizor prin metodele de transmitere a facturilor și va produce efecte
numai după perioada inițială de 12 luni.
"

Asta arata clar ca timp de 12 luni nu poate exista vreo modificare a pretului, ala primul  fara taxe, ala de 0,25 lei. Taxele da, se pot modifica, alea nu tin de Hidro.
La mine, in Anexa 2 sunt preturile. Toate.

Intreb inca o data.
Are cineva contract incheiat online de cand s-a deschis platforma de contractare in care sa apara clar aceasta precizare?
Deci scris in contract, nu prin alte locuri pe site-ul Hidro.

#1977
stericuta

stericuta

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 627
  • Înscris: 16.03.2005
Contractat ieri:

Prețul de livrare a energiei electrice active
(include componenta de achiziţie a energiei
electrice (inclusiv tariful de transport -
componenta de introducere a energiei electrice
în reţea) şi componenta de furnizare)
0,25149 lei/kWh pentru primele 12 luni de contract

#1978
CARNATUL

CARNATUL

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 254
  • Înscris: 25.08.2021
Cei care vreti sa treceti la Hidroelectrica - mergeti direct la ei pe site in zona de contractare, aici: https://client.hidro....ro/contractare si puneti actele.

Nu stati sa trimiteti pe mail ca dureaza mult mai mult. Daca ati trimis pe mail si nu v-au raspuns mai faceti o data prin site pentru ca va trimit actele automat si instantaneu.

#1979
Nimcid25

Nimcid25

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,903
  • Înscris: 01.06.2015
stim si noi asta de o săptămâna :)))))

#1980
tokomer

tokomer

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 190
  • Înscris: 07.11.2016
Ce pot face daca numele de pe factura de la furnizorul actual e diferit fata cel din C.I? Imi da eroare ca numele nu se potriveste cu cel de pe factura.
Am incercat sa fac contract din platforma lor.

Sunt client Electrica Furnizare.

Edited by tokomer, 21 January 2022 - 13:59.


Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

9 user(s) are reading this topic

2 members, 4 guests, 3 anonymous users

Sorin2505, shadoe

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate