Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Hidroelectrica Casnic - Pareri / Sugestii / Reclamatii
#1837
Posted 19 January 2022 - 12:07
SwatKat, on 19 ianuarie 2022 - 10:45, said:
Daca eu vreau sa ma transfer la ei, dar sa si preiau contractul de la vechiul titular (tot coneva din familie, in varsta si oricum eu ma ocupam de tot, cu adrese de email, plati, cont pe platforme online) e posibil? Ca vad ca doar cei cu carti de identitate pot face online, altfel ar trebui sa trimit emailuri. Si daca tot pot completa declaratia aia pe propria raspundere ar fi mai usor asa. Doar ca temerea mea e sa nu bulibaseasca notificarile catre actualul furnizor.. A facut cineva aceasta operatiune (cu schimbare titular)? Trecerea s-a facut fara probleme, doar ca distribuitorul nu si-a facut treaba si a trimis un index estimat la trecerea catre noul furnizor, cu 51 kWh mai mare. Acum am trimis mail la e-distributie si am deschis si sesizare in platforma lor. Sa vedem daca se rezolva ceva. Recomandarea mea ar fi sa faci pe mail sau direct la sediul lor acest contract, nu stiu daca platforma online de contractare are prevazute si astfel de situatii. Edited by N4S, 19 January 2022 - 12:10. |
#1838
Posted 19 January 2022 - 12:31
cucur, on 19 ianuarie 2022 - 09:41, said:
Revin cu detalii, ieri dimineata am parcurs procedura de contractare de pe site si dupa ce am semnat am primit mesajul: "Procesul de contractare a fost finalizat cu success, In scurt timp vei primi un email cu documentele contractuale". In acelasi timp am avut si un "pop-upp" cu o fereastra mica rosie de eroare ce a fost afisata 1-2 sec si n-am apucat sa citesc ce scrie in ea. Tinand cont ca pana acum nu am primit nici un e-mail am mai incercat inca o data si acum dupa ce am semnat n-a mai aparut mesajul "rosu" si am mai trecut printr-o pagina in care am putut sa descarc contractul semnat si de mine (ceea ce nu a fost cazul ieri). Cu ocazia asta va pot spune ca au fost initiate 4105 cereri in ultimele 21 de ore (din care cateva invalide precum cea trimisa de mine ieri). |
#1839
Posted 19 January 2022 - 12:32
in aceeiasi situatie sunt si eu, de 24h nu am primit acel email, insa am descarcat documentele la finalizarea procesului de contractare, fara semnatura mea.
acel email este doar informativ sau contine vre-un link cu confirmare? ca putem sta si fara el daca este doar de informare Edited by itdj, 19 January 2022 - 12:33. |
#1840
Posted 19 January 2022 - 13:30
alinx1, on 19 ianuarie 2022 - 10:48, said:
Salut Incerc de cateva zile sa trec la hidro. Am trimis cateva emailuri peste tot pe unde am gasit La unul dintre ele mi-au răspuns ca cea mai ok metodă este sa urc documentele online aici : https://client.hidro....ro/contractare Am facut asta dar a fost o aventura . Pima data a dat eroare ca nu corespunde numele de pe buletin cu cel de pe factura si bineînțeles ca a trebuit sa editez factura printr-o aplicatie pdf editor ( pe mobil) .Pe factura aparea o inițiala la nume si probabil ca de acolo eroarea. Următoarea eroare a fost la POD. Sistemul il preia automat de pe factura urcată "Cod punct de masura xxxxxxxx" deci un cod de 8 cifre numai ca dupa aceea zicea ceva ca nu corespunde judetului de consum. Am editat pe acolo incercand codurile la rand pe care le-am gasit pe factura CEZ. Singurul cu care a mers a fost cu "Cod unic xxxxxxxxxxxxxxxxxx" deci un cod de 26 ( cred) de cifre! Nu stiu ce este cu acel cod si de ce a mers numai cu acela De asemenea nu stiu daca voi primii confirmarea pe email La sfarsit a zis ca totul este ok si ca se va trimite contractul . Am trimis totusi documentele si pe email la [email protected] V-am zis astea ca poate mai incearca cineva si intampina aceste erori la acel link. Va zic daca o sa primesc ceva ca actualul furnizor va fi anunțat bla bla Probabil totul se face automat si de asta este mai rapid comparativ cu solutia cealalta de a trimite documentele prin email Edited by alinx1, 19 January 2022 - 13:34. |
#1841
Posted 19 January 2022 - 13:38
itdj, on 19 ianuarie 2022 - 12:32, said:
in aceeiasi situatie sunt si eu, de 24h nu am primit acel email, insa am descarcat documentele la finalizarea procesului de contractare, fara semnatura mea. acel email este doar informativ sau contine vre-un link cu confirmare? ca putem sta si fara el daca este doar de informare Eu am ales varianta 2. am trimis o sesizare cu documentele salvate avandu-le insa semnate... |
#1842
Posted 19 January 2022 - 13:45
Cred ca documentele pentru descarcare apar in 2 momente, cand faceti procedura pe platforma. Prima data apar fara semnatura clientului, apoi dupa momentul semnarii cu mouse-ul, apar si cu semnatura clientului. Nu mai stiu exact pasii, sper ca imi amintesc bine, dar cred ca descarcarea documentelor se poate face in 2 pasi diferiti, prima data fara semnatura, apoi cu semnatura.
|
#1843
Posted 19 January 2022 - 13:48
N4S, on 19 ianuarie 2022 - 12:07, said:
Recomandarea mea ar fi sa faci pe mail sau direct la sediul lor acest contract, nu stiu daca platforma online de contractare are prevazute si astfel de situatii. M-am jucat putin si am vazut ca portalul permite sa introuc manual date diferite. Sa inteleg ca ei vor face notificarea catre actualul furnizor cu datele preluate din factura (titularul actual). |
#1844
Posted 19 January 2022 - 14:00
Am trecut ieri prin toți pașii de pe platforma online pt 2 locuri de consum.
Pentru că nu am primit nimic pe e-mail, am reluat pasii astăzi. Contractele au ajuns astăzi pe e-mail in 5, respectiv 15 minute. Dar cel mai fain este că ele apar semnate cu data de ieri. Deci tind sa cred că ieri au avut ceva probleme cu serverul de e-mail, însă pentru siguranța mea, am schimbat și browserul din Edge(ieri) in Chrome(astăzi) |
#1845
Posted 19 January 2022 - 14:14
blackskorpion, on 18 ianuarie 2022 - 17:02, said: Cum sa nu? 😂😂 Acciza nu se plateste si oricum e marcata cu 0 Iar pe unele contracte apare si Energie Reactiva. Aceea nu este platita de consumatorii casnici. Mare atentie la facturare sa fie facute corect... 🙈 blackskorpion, on 18 ianuarie 2022 - 17:02, said: Cum sa nu? 😂😂 Acciza nu se plateste si oricum e marcata cu 0 Iar pe unele contracte apare si Energie Reactiva. Aceea nu este platita de consumatorii casnici. Mare atentie la facturare sa fie facute corect... 🙈 |
#1846
Posted 19 January 2022 - 14:18
d3eea, on 19 ianuarie 2022 - 14:00, said:
Am trecut ieri prin toți pașii de pe platforma online pt 2 locuri de consum. Pentru că nu am primit nimic pe e-mail, am reluat pasii astăzi. Contractele au ajuns astăzi pe e-mail in 5, respectiv 15 minute. Dar cel mai fain este că ele apar semnate cu data de ieri. Deci tind sa cred că ieri au avut ceva probleme cu serverul de e-mail, însă pentru siguranța mea, am schimbat și browserul din Edge(ieri) in Chrome(astăzi) |
|
#1847
Posted 19 January 2022 - 14:23
bai3tzash, on 19 ianuarie 2022 - 13:45, said:
cred ca descarcarea documentelor se poate face in 2 pasi diferiti, prima data fara semnatura, apoi cu semnatura. Suna logic, deoarece astfel documentele pot fi citite si inainte de semnare. Eu, pentru al doilea loc de consum, nu am primit inca emailul, insa am descarcat cele 4 documente imediat dupa ce le-am semnat cu mouseul. Par a fi aceleasi tipuri de documente ca cele primite prin email pentru primul loc de consum. Voi verifica daca cererile au fost procesate cu succes urmarind datele afisate in contul de pe situl distribuitorului: https://delgaz.ro/ (valabil pentru judetul Iasi si cele din jur). Aici puteti adauga toate locurile de consum pe care le aveti, iar apoi veti putea vedea si la ce furnizor sunteti abonat pentru fiecare loc: Edited by unu999, 19 January 2022 - 14:35. |
#1848
Posted 19 January 2022 - 15:03
Pentru cei care nu ati primit pe mail cele 4 documente semnate: incercati sa reluati procesul de contractare, dupa ce ati introdus nr POD si dati continuare, ar trebui sa primit mesajul "POD este deja in baza de date" - sau ceva de genul. Daca nu primiti acest mesaj inseamna ca procesul anterior nu s-a finalizat cu succes si contractele nu s-au inregistrat...
|
#1849
Posted 19 January 2022 - 15:33
Cu scuzele de rigoare ca nu pot citi 108 pagini anterioare, poate cineva cunoaste si-mi poate da un raspunsuri scurt:
1.a. Cu cat timp trebuie demarata procedura online de contractare la Hidro - inclusiv cele 21 de zile standard, tot 3 luni dureaza sau au redus intarzierile ? 1.b. Exista blocaje / intarzieri ca la altii din partea neacceptarii distribuitorului sau altele etc ? 1.c. Odata completat contractul cu toata documentatia aferenta si semnat in data xx, cu intrare in vigoare in data yy, exista surpriza sa primesti mai tarziu alt contract - cu alta data ulterioara yy de intrare in vigoare ? 2.a. Este posibila semnarea unor contracte cu data de intrare in vigoare ulterioara - in sensul ca semnez de exemplu contractele in ianuarie cu data de intrare in vigoare a contractelor martie-aprilie-mai etc ? Pe scurt, in procesul de contractare online , data de incepere a contractelor poate fi introdusa manual ? Se plang multi in mass-media ca au inceput simulari online (nu neaparat la Hidro, dar mai bine intreb...) si s-au ales cu contracte intrate in vigoare. 2.b. Este posibila citirea contractului inainte de semnare sau ca la EON , Restart etc daca nu "semnezi" la final pierzi toti pasii de contractare parcursi si trebuiie s-o iei de la capat ? 2.c. Din experienta voastra, e posibila / grea / usoara / imposibila comunicarea / negocierea acestor detalii cu ei prin mail ? 3. Oferta VIITOR VERDE - pe site ANRE - vad ca este pret fix // Valoare componenta fixa (lei/zi): 0 (fara abonament), dar mai bine intreb ca uneori ce e pe site ANRE nu este si realitatea. Multumesc |
#1850
Posted 19 January 2022 - 15:59
1.a Poți demara oricând, eu de exemplu am contractat online pe 17 ianuarie și data de intrare în vigoare a contractului este 9 februarie. Deci teoretic ar dura 21 de zile.
1.b Nu cred că distribuitorii pot refuza, problema este câte cereri pot procesa împreună cu Hidroelectrica, în condițiile unui aflux extrem de mare de solicitări. 1.c Nu, dar un coleg de forum a primit contractul altei persoane 2.a Nu cred că se poate online, s-ar putea să meargă prin email. 2.b Poți descarca și citi toate documentele înainte să le semnezi online. 2.c Este dificil să-i contactezi și să rezolvi probleme. 3. Simulatorul ANRE este corect, dar poți verifica prețul final direct aici în funcție de unde locuiești: https://cdn.hidroele...2022_update.pdf Edited by subss, 19 January 2022 - 16:01. |
#1851
Posted 19 January 2022 - 16:46
sz2lori, on 19 ianuarie 2022 - 15:03, said:
Pentru cei care nu ati primit pe mail cele 4 documente semnate: incercati sa reluati procesul de contractare, dupa ce ati introdus nr POD si dati continuare, ar trebui sa primit mesajul "POD este deja in baza de date" - sau ceva de genul. Daca nu primiti acest mesaj inseamna ca procesul anterior nu s-a finalizat cu succes si contractele nu s-au inregistrat... Mie nu-mi da mesajul asta...n-am primit email de confirmare, dar poate ca cele doua sunt simultane...pana nu primesti email de confirmare nu esti inca in baza de date...si sa se finalizeze ulterior si inregistrarea si emailul de confirmare sa fie primit...la telefon i-au raspuns cuiva sa astepte 5 zile sa primeasca email-ul de confirmare... Edited by av_myjob, 19 January 2022 - 16:51. |
|
#1852
Posted 19 January 2022 - 16:47
subss, on 19 ianuarie 2022 - 15:59, said: Ms pentru raspunsul elaborat, le-am scris un email insa daca vor raspunde ca ultima data, vor trece 2 luni. Plus 21 de zile, ajung aproape de termenul limita. Din ce am descarcat de la ei nu exista optiunea negocierii datei de intrare in vigoare - contractul este tehnoredactat "batut in cuie". Din ce am mai citit pe aici, se pare ca se misca ceva mai repede in 2022. Inca o intrebare : Din moment ce au mentinut preturile stabile odata cu inaintarea in timp si au mai mult de un an ca (± printre) primii in comparator, ce lipsuri prezinta ca si furnizor de nu se indreapta toti romanii catre ei ? |
#1853
Posted 19 January 2022 - 17:00
av_myjob, on 19 ianuarie 2022 - 16:46, said:
Ai incheiat deja un contract pe platforma de contractare si ti-a dat azi mesajul asta cu "POD este deja in baza de date" ? Mie nu-mi da mesajul asta...n-am primit email de confirmare, dar poate ca cele doua sunt simultane...pana nu primesti email de confirmare nu esti inca in baza de date...si sa se finalizeze ulterior si inregistrarea si emailul de confirmare sa fie primit...la telefon i-au raspuns cuiva sa astepte 5 zile sa primeasca email-ul de confirmare... Acum daca incerc sa fac contract imi apare ca POD este in baza de date. Dar si varianta ta mi se pare plauzibila... |
#1854
Posted 19 January 2022 - 17:04
Contractele sunt batute in cuie pentru ca oferta este valabila pentru contractele incheiate pana la 31.03.2022.
|
Anunturi
▶ 5 user(s) are reading this topic
1 members, 3 guests, 1 anonymous users
csachiri