Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cheder deteriorat , zgariat, cum ...

Laptop HP 15-AF001NQ, AMD E1-6015...

Blat de bucatarie lungime 4,60 m

Termostat incalzire si racire
 Configurare retea cu modem Vodafo...

Curtea Penala Internationala soli...

Sunt obligate bancile sa opteze p...

Pensie anticipata partiala cu cer...
 Subscriptii

Cat ar costa acest poster, se poa...

Cum sa scapam de sobolani?

Alser Forest SA a dat teapa de 1,...
 COD Eroare ABS ( Ford Mondeo MK5 )

Implanturi dentare clinici Consta...

Viata cu butelie versus retea de ...

Nelamurire succesiune
 

Hidroelectrica Casnic - Pareri / Sugestii / Reclamatii

* * * * * 9 votes
  • Please log in to reply
19910 replies to this topic

#1837
N4S

N4S

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,376
  • Înscris: 12.04.2008

 SwatKat, on 19 ianuarie 2022 - 10:45, said:

Daca eu vreau sa ma transfer la ei, dar sa si preiau contractul de la vechiul titular (tot coneva din familie, in varsta si oricum eu ma ocupam de tot, cu adrese de email, plati, cont pe platforme online) e posibil?
Ca vad ca doar cei cu carti de identitate pot face online, altfel ar trebui sa trimit emailuri. Si daca tot pot completa declaratia aia pe propria raspundere ar fi mai usor asa.

Doar ca temerea mea e sa nu bulibaseasca notificarile catre actualul furnizor.. A facut cineva aceasta operatiune (cu schimbare titular)?
Am facut eu pe 31 decembrie anul trecut. Am completat toate actele catre HidroElectrica in numele noului titular, am trimis si contractul de vanzare-cumparare, sa nu comenteze ceva ca ultima factura era pe numele altcuiva. Am fost sunat in aceeasi zi, apoi am primit contractul si notificarea iar trecerea s-a facut mult mai rapid. 10 zile vs 21 cat este in mod normal. Am inteles de la ei ca pentru schimbare titular de contract perioada este mai scurta decat la o schimbare de furnizor normala.

Trecerea s-a facut fara probleme, doar ca distribuitorul nu si-a facut treaba si a trimis un index estimat la trecerea catre noul furnizor, cu 51 kWh mai mare. Acum am trimis mail la e-distributie si am deschis si sesizare in platforma lor. Sa vedem daca se rezolva ceva.

Recomandarea mea ar fi sa faci pe mail sau direct la sediul lor acest contract, nu stiu daca platforma online de contractare are prevazute si astfel de situatii.

Edited by N4S, 19 January 2022 - 12:10.


#1838
av_myjob

av_myjob

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,293
  • Înscris: 14.04.2009

 cucur, on 19 ianuarie 2022 - 09:41, said:

Revin cu detalii, ieri dimineata am parcurs procedura de contractare de pe site si dupa ce am semnat am primit mesajul:
"Procesul de contractare a fost finalizat cu success, In scurt timp vei primi un email cu documentele contractuale". In acelasi timp am avut si un "pop-upp" cu o fereastra mica rosie de eroare ce a fost afisata 1-2 sec si n-am apucat sa citesc ce scrie in ea.

Tinand cont ca pana acum nu am primit nici un e-mail am mai incercat inca o data si acum dupa ce am semnat n-a mai aparut mesajul "rosu" si am mai trecut printr-o pagina in care am putut sa descarc contractul semnat si de mine (ceea ce nu a fost cazul ieri).

Cu ocazia asta va pot spune ca au fost initiate 4105 cereri in ultimele 21 de ore (din care cateva invalide precum cea trimisa de mine ieri).
La mine a aparut pop-up-ul in fereastra urmatoare celei in care am descarcat documentele semnate si completate corect, in acelasi timp cu mesajul de succes afisat in noua pagina si optiunea Adauga un nou loc de consum...nu a venit nicun email de confirmare la doua contracte incheiate succesiv la mai mult de 24 de ore de la finalizarea procesului de contractare plus sesizarea pe email pe care am facut-o dupa doar 45 de minute...

#1839
itdj

itdj

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 69
  • Înscris: 16.05.2009
in aceeiasi situatie sunt si eu, de 24h nu am primit acel email, insa am descarcat documentele la finalizarea procesului de contractare, fara semnatura mea.

acel email este doar informativ sau contine vre-un link cu confirmare?

ca putem sta si fara el daca este doar de informare

Edited by itdj, 19 January 2022 - 12:33.


#1840
alinx1

alinx1

    JustMe

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,600
  • Înscris: 06.01.2012

 alinx1, on 19 ianuarie 2022 - 10:48, said:

Salut
Incerc de cateva zile sa trec la hidro. Am trimis cateva emailuri peste tot pe unde am gasit ;)
La unul dintre ele mi-au răspuns ca cea mai ok metodă este sa urc documentele online aici :

https://client.hidro....ro/contractare

Am facut asta dar a fost o aventura . Pima data a dat eroare ca nu corespunde numele de pe buletin cu cel de pe factura si bineînțeles ca a trebuit sa editez factura printr-o aplicatie pdf editor ( pe mobil) .Pe factura aparea o inițiala la nume si probabil ca de acolo eroarea.
Următoarea eroare a fost la POD. Sistemul il preia automat de pe factura urcată  "Cod punct de masura xxxxxxxx" deci un cod de 8 cifre numai ca dupa aceea zicea ceva ca nu corespunde judetului de consum. Am editat pe acolo incercand codurile la rand pe care le-am gasit pe factura CEZ. Singurul cu care a mers a fost cu "Cod unic xxxxxxxxxxxxxxxxxx" deci un cod de 26 ( cred) de cifre!
Nu stiu ce este cu acel cod si de ce a mers numai cu acela
De asemenea nu stiu daca voi primii confirmarea pe email La sfarsit a zis ca totul este ok si ca se va trimite contractul . Am trimis totusi documentele si pe email la [email protected]

V-am zis astea ca poate mai incearca cineva si intampina aceste erori la acel link. Va zic daca o sa primesc ceva
Deci este cea mai rapida varianta de contractare. La aproximativ 2 ore am primit contractele pe email pt ambele locatii si notificarea
ca actualul furnizor va fi anunțat bla bla
Probabil totul se face automat si de asta este mai rapid comparativ cu solutia cealalta de a trimite documentele prin email

Edited by alinx1, 19 January 2022 - 13:34.


#1841
av_myjob

av_myjob

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,293
  • Înscris: 14.04.2009

 itdj, on 19 ianuarie 2022 - 12:32, said:

in aceeiasi situatie sunt si eu, de 24h nu am primit acel email, insa am descarcat documentele la finalizarea procesului de contractare, fara semnatura mea.

acel email este doar informativ sau contine vre-un link cu confirmare?

ca putem sta si fara el daca este doar de informare
Email-ul de confirmare face parte din procedura de contractare si neprimirea lui se poate datora unei erori care poate invalida sau nu procesul de contractare raportat ca finalizat...ai 3 alternative : 1. reiei procesul de contractare, 2. trimiti o sesizare cu documentele salvate si nu ai garantia ca se va solutiona daca sunt nesemnate, 3. astepti email-ul de confirmare care poate sa vina sau nu...

Eu am ales varianta 2. am trimis o sesizare cu documentele salvate avandu-le insa semnate...

#1842
bai3tzash

bai3tzash

    Membru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,558
  • Înscris: 01.08.2006
Cred ca documentele pentru descarcare apar in 2 momente, cand faceti procedura pe platforma. Prima data apar fara semnatura clientului, apoi dupa momentul semnarii cu mouse-ul, apar si cu semnatura clientului. Nu mai stiu exact pasii, sper ca imi amintesc bine, dar cred ca descarcarea documentelor se poate face in 2 pasi diferiti, prima data fara semnatura, apoi cu semnatura.

#1843
SwatKat

SwatKat

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,243
  • Înscris: 01.12.2005

 N4S, on 19 ianuarie 2022 - 12:07, said:

Recomandarea mea ar fi sa faci pe mail sau direct la sediul lor acest contract, nu stiu daca platforma online de contractare are prevazute si astfel de situatii.

M-am jucat putin si am vazut ca portalul permite sa introuc manual date diferite. Sa inteleg ca ei vor face notificarea catre actualul furnizor cu datele preluate din factura (titularul actual).

#1844
d3eea

d3eea

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 10
  • Înscris: 06.07.2007
Am trecut ieri prin toți pașii de pe platforma online pt 2 locuri de consum.
Pentru că nu am primit nimic pe e-mail, am reluat pasii astăzi.
Contractele au ajuns astăzi pe e-mail in 5, respectiv 15 minute. Dar cel mai fain este că ele apar semnate cu data de ieri. Deci tind sa cred că ieri au avut ceva probleme cu serverul de e-mail, însă pentru siguranța mea, am schimbat și browserul din Edge(ieri) in Chrome(astăzi)

#1845
KatalynPyk1980

KatalynPyk1980

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 105
  • Înscris: 18.11.2018

 blackskorpion, on 18 ianuarie 2022 - 17:02, said:


Cum sa nu? 😂😂 Acciza nu se plateste si oricum e marcata cu 0

Iar pe unele contracte apare si Energie Reactiva. Aceea nu este platita de consumatorii casnici. Mare atentie la facturare sa fie facute corect... 🙈

 blackskorpion, on 18 ianuarie 2022 - 17:02, said:


Cum sa nu? 😂😂 Acciza nu se plateste si oricum e marcata cu 0

Iar pe unele contracte apare si Energie Reactiva. Aceea nu este platita de consumatorii casnici. Mare atentie la facturare sa fie facute corect... 🙈
dacă nu se plătește Energia Reactivă de ce mi-au trecut-o în contract?

#1846
av_myjob

av_myjob

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,293
  • Înscris: 14.04.2009

 d3eea, on 19 ianuarie 2022 - 14:00, said:

Am trecut ieri prin toți pașii de pe platforma online pt 2 locuri de consum.
Pentru că nu am primit nimic pe e-mail, am reluat pasii astăzi.
Contractele au ajuns astăzi pe e-mail in 5, respectiv 15 minute. Dar cel mai fain este că ele apar semnate cu data de ieri. Deci tind sa cred că ieri au avut ceva probleme cu serverul de e-mail, însă pentru siguranța mea, am schimbat și browserul din Edge(ieri) in Chrome(astăzi)
Si au acelasi numar de contract (in caz ca le ai salvate pe cele de ieri) ?

#1847
unu999

unu999

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,305
  • Înscris: 10.10.2019

 bai3tzash, on 19 ianuarie 2022 - 13:45, said:

cred ca descarcarea documentelor se poate face in 2 pasi diferiti, prima data fara semnatura, apoi cu semnatura.

Suna logic, deoarece astfel documentele pot fi citite si inainte de semnare.

Eu, pentru al doilea loc de consum, nu am primit inca emailul, insa am descarcat cele 4 documente imediat dupa ce le-am semnat cu mouseul. Par a fi aceleasi tipuri de documente ca cele primite prin email pentru primul loc de consum.


Voi verifica daca cererile au fost procesate cu succes urmarind datele afisate in contul de pe situl distribuitorului: https://delgaz.ro/ (valabil pentru judetul Iasi si cele din jur). Aici puteti adauga toate locurile de consum pe care le aveti, iar apoi veti putea vedea si la ce furnizor sunteti abonat pentru fiecare loc:


Edited by unu999, 19 January 2022 - 14:35.


#1848
sz2lori

sz2lori

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 01.03.2021
Pentru cei care nu ati primit pe mail cele 4 documente semnate: incercati sa reluati procesul de contractare, dupa ce ati introdus nr POD si dati continuare, ar trebui sa primit mesajul "POD este deja in baza de date" - sau ceva de genul. Daca nu primiti acest mesaj inseamna ca procesul anterior nu s-a finalizat cu succes si contractele nu s-au inregistrat...

#1849
Malineanu

Malineanu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,909
  • Înscris: 29.12.2020
Cu scuzele de rigoare ca nu pot citi 108 pagini anterioare, poate cineva cunoaste si-mi poate da un raspunsuri scurt:

1.a. Cu cat timp trebuie demarata procedura online de contractare la Hidro - inclusiv cele 21 de zile standard, tot 3 luni dureaza sau au redus intarzierile ?

1.b. Exista blocaje / intarzieri ca la altii din partea neacceptarii distribuitorului sau altele etc ?

1.c. Odata completat contractul cu toata documentatia aferenta si semnat in data xx, cu intrare in vigoare in data yy, exista surpriza sa primesti mai tarziu alt contract - cu alta data ulterioara yy de intrare in vigoare ?

2.a. Este posibila semnarea unor contracte cu data de intrare in vigoare ulterioara - in sensul ca semnez de exemplu contractele in ianuarie cu data de intrare in vigoare a contractelor martie-aprilie-mai etc ? Pe scurt, in procesul de contractare online , data de incepere a contractelor poate fi introdusa manual ? Se plang multi in mass-media ca au inceput simulari online (nu neaparat la Hidro, dar mai bine intreb...) si s-au ales cu contracte intrate in vigoare.

2.b. Este posibila citirea contractului inainte de semnare sau ca la EON , Restart etc daca nu "semnezi" la final pierzi toti pasii de contractare parcursi si trebuiie s-o iei de la capat ?

2.c. Din experienta voastra, e posibila / grea / usoara / imposibila comunicarea / negocierea acestor detalii cu ei prin mail ?

3. Oferta VIITOR VERDE - pe site ANRE - vad ca este pret fix // Valoare componenta fixa (lei/zi): 0 (fara abonament), dar mai bine intreb ca uneori ce e pe site ANRE nu este si realitatea.

Multumesc

#1850
subss

subss

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,771
  • Înscris: 15.11.2009
1.a Poți demara oricând, eu de exemplu am contractat online pe 17 ianuarie și data de intrare în vigoare a contractului este 9 februarie. Deci teoretic ar dura 21 de zile.

1.b Nu cred că distribuitorii pot refuza, problema este câte cereri pot procesa împreună cu Hidroelectrica, în condițiile unui aflux extrem de mare de solicitări.

1.c Nu, dar un coleg de forum a primit contractul altei persoane Posted Image

2.a Nu cred că se poate online, s-ar putea să meargă prin email.

2.b Poți descarca și citi toate documentele înainte să le semnezi online.

2.c Este dificil să-i contactezi și să rezolvi probleme.

3. Simulatorul ANRE este corect, dar poți verifica prețul final direct aici în funcție de unde locuiești: https://cdn.hidroele...2022_update.pdf

Edited by subss, 19 January 2022 - 16:01.


#1851
av_myjob

av_myjob

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,293
  • Înscris: 14.04.2009

 sz2lori, on 19 ianuarie 2022 - 15:03, said:

Pentru cei care nu ati primit pe mail cele 4 documente semnate: incercati sa reluati procesul de contractare, dupa ce ati introdus nr POD si dati continuare, ar trebui sa primit mesajul "POD este deja in baza de date" - sau ceva de genul. Daca nu primiti acest mesaj inseamna ca procesul anterior nu s-a finalizat cu succes si contractele nu s-au inregistrat...
Ai incheiat deja un contract pe platforma de contractare si ti-a dat azi mesajul asta cu "POD este deja in baza de date" ?

Mie nu-mi da mesajul asta...n-am primit email de confirmare, dar poate ca cele doua sunt simultane...pana nu primesti email de confirmare nu esti inca in baza de date...si sa se finalizeze ulterior si inregistrarea si emailul de confirmare sa fie primit...la telefon i-au raspuns cuiva sa astepte 5 zile sa primeasca email-ul de confirmare...

Edited by av_myjob, 19 January 2022 - 16:51.


#1852
Malineanu

Malineanu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,909
  • Înscris: 29.12.2020

 subss, on 19 ianuarie 2022 - 15:59, said:



Ms pentru raspunsul elaborat, le-am scris un email insa daca vor raspunde ca ultima data, vor trece 2 luni.

Plus 21 de zile, ajung aproape de termenul limita.

Din ce am descarcat de la ei nu exista optiunea negocierii datei de intrare in vigoare - contractul este tehnoredactat "batut in cuie".

Din ce am mai citit pe aici, se pare ca se misca ceva mai repede in 2022.

Inca o intrebare : Din moment ce au mentinut preturile stabile odata cu inaintarea in timp si au mai mult de un an ca (± printre) primii in comparator, ce lipsuri prezinta ca si furnizor de nu se indreapta toti romanii catre ei ?

#1853
sz2lori

sz2lori

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 01.03.2021

 av_myjob, on 19 ianuarie 2022 - 16:46, said:

Ai incheiat deja un contract pe platforma de contractare si ti-a dat azi mesajul asta cu "POD este deja in baza de date" ?

Mie nu-mi da mesajul asta...n-am primit email de confirmare, dar poate ca cele doua sunt simultane...pana nu primesti email de confirmare nu esti inca in baza de date...si sa se finalizeze ulterior si inregistrarea si emailul de confirmare sa fie primit...la telefon i-au raspuns cuiva sa astepte 5 zile sa primeasca email-ul de confirmare...
Da, luni am facut doua contracte, pe doua POD diferite, mailurile de confirmare au venit in 15 minute.
Acum daca incerc sa fac contract imi apare ca POD este in baza de date.
Dar si varianta ta mi se pare plauzibila...

#1854
xwildmanx

xwildmanx

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 341
  • Înscris: 12.05.2009
Contractele sunt batute in cuie pentru ca oferta este valabila pentru contractele incheiate pana la 31.03.2022.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

5 user(s) are reading this topic

1 members, 3 guests, 1 anonymous users

csachiri

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate