Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Probleme cu DSM 7 de la Synology
Last Updated: Aug 04 2021 21:42, Started by
ech
, Aug 04 2021 13:19
·
0
#1
Posted 04 August 2021 - 13:19
Am observat ieri ca ar fi disponibil un update la DSM-ul de la Synology pentru NAS si am percutat.
Inteleg ca e aparut de vreo luna, deci nu cred ca m-am grabit. Acum nu mai pot vedea niciun film cu PLEX. Desi totul pare ok, cand pornesc un film spune ca nu gaseste fisierul pe NAS. Acum vreo saptamana am facut un update serverului de PLEX, dar din aplicatia lui, deci banuiesc ca de la producatorul PLEX-ului, nu de la Synology. Ulterior, in DSM imi aparea ceva ca nu ar fi multumit de versiunea de server de PLEX, dar nici nu o puteam updata, asa ca la update-ul de DSM m-am bucurat ca va pune si o alta versiune de server de PLEX, cu care sa fie multumit. Doar ca dupa update-ul de DSM, mi-a aparut un mesaj ca trebuie sa repare serverul de PLEX, i-am dat sa repare si a spus ca nu o poate face pentru ca nu are drepturi READ/WRITE pe server. Am umblat acolo unde spunea, i-am dat drepturi, a reparat, iar dupa asta nu am mai putut vedea niciun film, dupa cum spuneam. A mai patit cineva ceva de genul asta? Ce as putea face? Acum in serverul de PLEX iar am un mesaj ca exista o alta versiune si sa fac update. Oare sa fac update iar din PLEX? Sau sa il sterg si reinstalez? Adevarul e ca nu aveam nicio problema practic cu versiunea anterioara, mergea ok, doar ca imi tot aparea mesaj in DSM ca nu ii convine acea versiune (nu imi aduc aminte daca spunea ca ar fi incompatibila). Am mai avut o mica problema si cu cloud-ul, in sensul ca dupa update-ul DSM, clientul de pe PC s-a blocat, spunand ca nu este compatibil cu ce ruleaza pe server, dar s-a rezolvat dupa ce am instalat si pe PC o versiune mai noua. |
#2
Posted 04 August 2021 - 13:26
1. Ce model de NAS ai exact?
2. Din plex nu se face upgrade direct, el te anunta ca exista versiune noua (saptamanal). Tu o descarci si o instalezi manual pe NAS. |
#3
Posted 04 August 2021 - 13:34
....
bineinteles ca te-ai grabit...mai bine zis nu ai citit TOT mai ales ce tine de PLEX pt syno. alege la repo syno beta si instaleaza (fa update) cu versiunea aia de PLEX. (1.21.0-3744) iarasi, in PLEX (daca ai subscription platit) alege BETA chanel ca si update-uri pt firmware. (general > arata setarile avansate > Server update Channel: Beta ca sa faci update manual, din intefata web a serverului plex te duci la settings > general si: 1. downlodeaza versiunea noua: apasa pe "va rugam sa instalati manual" - o sa d/l un fisier .spk in calculatorul tau. 2. te duci in synology: package center > manual install > browse si selectezi ce ai downloadat mai devreme si urmezi pasii. |
#4
Posted 04 August 2021 - 13:34
Ahasverus, on 04 august 2021 - 13:26, said:
1. Ce model de NAS ai exact? 2. Din plex nu se face upgrade direct, el te anunta ca exista versiune noua (saptamanal). Tu o descarci si o instalezi manual pe NAS. Pai am descarcat versiunea respectiva si am instalat-o manual pe NAS, dar cred ca era o versiune facuta de producatorul PLEX, nu de Synology. Edited by ech, 04 August 2021 - 13:35. |
#5
Posted 04 August 2021 - 13:38
Gasesti pe siteul de la Plex, pe blog sau ce au ei.
Scrie ca momentan nu functioneaza out of the box cu DSM 7 update. Eu am ramas la DSM 7 beta momentan. |
#6
Posted 04 August 2021 - 13:44
ogo, on 04 august 2021 - 13:34, said:
.... bineinteles ca te-ai grabit...mai bine zis nu ai citit TOT mai ales ce tine de PLEX pt syno. alege la repo syno beta si instaleaza (fa update) cu versiunea aia de PLEX. (1.21.0-3744) iarasi, in PLEX (daca ai subscription platit) alege BETA chanel ca si update-uri pt firmware. (general > arata setarile avansate > Server update Channel: Beta ca sa faci update manual, din intefata web a serverului plex te duci la settings > general si: 1. downlodeaza versiunea noua: apasa pe "va rugam sa instalati manual" - o sa d/l un fisier .spk in calculatorul tau. 2. te duci in synology: package center > manual install > browse si selectezi ce ai downloadat mai devreme si urmezi pasii. You are currently running version 1.21.0.3744 on the server "ENAS". Version 1.23.6.4881 is now available. Deci inteleg ca am deja versiunea pe care imi spuneai sa o descarc. La incercarea de rulare a unui film primesc mesajul: Please check that the file exists and the necessary drive is mounted. Am verificat in file station si intr-adevar fix acel folder cu filme avea la mounted/connections la cele 3 categori de acolo pusa bifa doar pe Administrators, nu pe All users. Am mutat pe All users, dar nu se intampla nimic, nu stiu daca are legatura ... Nenea Zap, on 04 august 2021 - 13:38, said:
Gasesti pe siteul de la Plex, pe blog sau ce au ei. Scrie ca momentan nu functioneaza out of the box cu DSM 7 update. Eu am ramas la DSM 7 beta momentan. |
#7
Posted 04 August 2021 - 14:12
...
tu ai probleme (adica nu ai setat ce trebuie) cu permissions / advanced share permissions pt plexmediaserver (care il gasesti la system internal users) la folderele unde ai librariile video/audio/etc. plexmediaserver nu are permisiuni r/w default la instalare, trebuie puse de mana in DSM7. |
#8
Posted 04 August 2021 - 14:17
Pai de mana le-am pus in DSM7.
Asta e mesajul prin care imi spunea ca nu poate sa repare plexul si sa ii dau drepturi: Unable to update "Plex Media Server". ERROR: PlexMediaServer has no access to the existing Plex share. Please take the following steps to resolve this issue. 1. Cancel this installation 2. Open Control Panel and select Shared Folder 3. Select the existing Plex share and click Edit 4. Click the Permissions tab 5. Change the dropdown from Local Users to System internal user 6. Check the Read/Write checkbox for the PlexMediaServer user 7. Click Save to confirm the new permissions 8. Reinstall the Plex Media Server package. Dupa ce am facut ce scria acolo, l-a putut repara, dar nu am mai putut vedea filme. |
#9
Posted 04 August 2021 - 14:20
ps
si daca iti zice ca poti face update, fa update. pai ai 2 servere....d-aia nu poti. setari > dispozitive autorizate filtreaza dupa servere sterge-l pe cel mai vechi |
#10
Posted 04 August 2021 - 14:34
La dispozitive autorizate la filtrare dupa server imi apar 2 (in interfata web de la serverul plex):
1.23.4.4805-186bae04e Plex Media Server PC Windows 10.0 (Build 19042) 1.21.0.3744-d87012962 Plex Media Server DS120j Linux DSM 7.0.41890-0 Unul pare sa fie PC-ul, unul NAS-ul. Are rost sa sterg vreunul din ele? Iar prin DS Video pot vedea filmele, deci problema de accesare a fisierelor e doar la plex. Edited by ech, 04 August 2021 - 14:32. |
|
#11
Posted 04 August 2021 - 15:22
Hai ca am facut acel update, m-a avertizat din DSM ca este o versiune third party si ca imi asum responsabilitatea, bla bla ...
Am modificat din nou drepturile ca sa aiba acces read/write plex-ul la folder cu filme si vad ca merge ok acum in sfarsit ... Inainte de update, in package center, la plex media server aparea ca e varianta beta. Acum vad ca nu mai zice ca ar fi varianta beta. |
#12
Posted 04 August 2021 - 19:28
Dacă nas-u mere bine, ce rost să îi faci update?
La qnap mă înnebunește de fiecare dată că a apărut un beta nou. Las că îi vine timpul la un moment dat |
#13
Posted 04 August 2021 - 19:35
Ma obseda ca bagasem la plex o varianta care nu era facuta de synology si am zis ca remediez treaba asta.
Mai ales ca la ultimul update de DSM nu avusesem absolut nicio problema. De-acum incolo probabil ca voi sta potolit o vreme ... |
#14
Posted 04 August 2021 - 21:14
ech, on 04 august 2021 - 15:22, said:
Hai ca am facut acel update, m-a avertizat din DSM ca este o versiune third party si ca imi asum responsabilitatea, bla bla ... Am modificat din nou drepturile ca sa aiba acces read/write plex-ul la folder cu filme si vad ca merge ok acum in sfarsit ... Inainte de update, in package center, la plex media server aparea ca e varianta beta. Acum vad ca nu mai zice ca ar fi varianta beta. pt ca update-urile alea vin direct de la PLEX special pt SYNO. ce vine de la syno pt PLEX (via repo-ul oficial) vine GREU si numai dupa un vetting al lor (care duuuuuuureaza si ani intre versiuni majore). BloodRa, on 04 august 2021 - 19:28, said:
Dacă nas-u mere bine, ce rost să îi faci update? La qnap mă înnebunește de fiecare dată că a apărut un beta nou. Las că îi vine timpul la un moment dat daca vb de plex de acord (dar atunci n-are rost sa stai pe beta channel) daca vb de firmware-ul nas-ului atunci n-ai dreptate: ~80% din toate update-urile (nu vb de versiuni beta aici), sunt legate de securite si de acoperit/reparat bug-uri |
#15
Posted 04 August 2021 - 21:34
Sa fie clar, nu exista Plex facut de Synology, WTF?
Plex e un soft facut de o companie - Plex, pt mai multe platforme. Exista o varianta antica prezenta in "Store". |
|
#16
Posted 04 August 2021 - 21:42
eu cred ca s-anteles ca e vb de canalul de pe care se face update-ul nu de dezvoltatorul firmware-ului.
ps dif intre versiuni: 1.23.6 via plex direct si 1.21.0 via package center-ul de la syno. (~ 9 luni "diferenta") vb de versiuni de productie (nu beta) |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users