Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Funcția DTC
Last Updated: Sep 26 2021 07:44, Started by
Bbbbi
, Jul 24 2021 19:02
·
0
#4
Posted 24 July 2021 - 21:16
Când rămâi împotmolit în zăpadă și ai nevoie să învârtă puțin roțile în gol. DSC-ul nu lasă deloc să se învârtă în gol.
|
#5
Posted 24 July 2021 - 21:33
DTC e o combinatie intre controlul tractiunii si ESP.
El ste pornit by default si nu umbla la el decat in momentul in care de ex esti impotmolit in zapada/nisip/namol. Atunci ii dai off. Ai parca doua trepte. Treapta 1 - DSC (ESP) off Treapta 2- DSC si TC off. Edited by Courage, 24 July 2021 - 21:34. |
#6
Posted 25 July 2021 - 12:41
Ideea e ca la mine DTC-ul nu e pornit mereu, ci se porneste de la buton. Adica atunci cand apas butonul DTC, imi apare martorul DTC galben in bord
Pe alt forum am vazut ca unii au scris ca merg cu DTC pornit mereu Si încă o întrebare a mea ar fi.. Ma ajuta acest DTC la ceva pe un drum forstier cu bolovani si namol, in rampă? (sau l-an pornit degeaba atunci) )) Edited by Dany_Darke, 25 July 2021 - 14:29. |
#7
Posted 25 July 2021 - 18:30
ai de capul meu…
cand apesi butonul si se aprinde martorul inseamna ca l-ai oprit. starea lui normala e pornit. |
#8
Posted 26 July 2021 - 20:48
DTC vrea sa spuna ca ai doar control antipatinaj, ASR in denumirea mai comuna. DSC, daca aveai ar fi continut si echivalentul ESP. Nu te entuziasma prea tare in curbe ca nu te tine departe de sant. Si cand ai martorul aprins in bord e oprit, cum s-a zis.
|
#9
Posted 24 September 2021 - 07:58
Mai pe scurt, din ce imi amintesc eu, treaba e cam asa...
1. Apesi odata pe DTC, asta îți va bloca grupul spate, astefl rotile se vor învârti in același timp, indiferent ca una din ele patinează, fără a mai astepa sistemul să calculeze ce si cum). Astfel că, dacă esti la o bordura și te chinui să o urci cu spatele, dar iti patinează (cu tot cu sistemul activ), apesi odata butonul DTC (sau ce varianta ai) si vei reuși sa urci. Nu este recomandat să mergi in poziția asta pentru că la orice viraj, roata de pe interior va derapa. 2. Apesi lung pe DTC si se va aprinde semnul exclamarii in triunghi, asta dezactivand orice sistem...nu recomand, decat daca vrei sa rupi cu fum plecarea și/sau sa te joci de-a driftul. |
#10
Posted 26 September 2021 - 07:44
Le-ai facut praf, amesteci DTC cu DSC, cauza cu efect, si nu asa functioneaza.
1. DTC (ASR la alte marci) e controlul tractiunii, nu blocheaza nimic mecanic ci taie acceleratia atunci cand detecteaza roti patinand. Cand il dezactivezi te lasa sa continui sa accelerezi cand rotile patineaza. 2. DSC (ESP la altele) e controlul stabilitatii si actioneaza cand detecteaza acceleratii laterale excesive. Pe langa taierea acceleratiei, ca mai sus, mai si franeaza roti individual dupa cum e nevoie ca sa aduca masina inapoi sub tine. |
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users