Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
OnePlus Nord 2 5G
Last Updated: Dec 02 2023 21:08, Started by
pavelescu
, Jul 22 2021 15:45
·
10
#109
Posted 20 July 2023 - 14:48
A venit update-ul de securitate pe luna iunie
Fără Spania, fără etc. |
#110
Posted 28 July 2023 - 10:35
Am și eu un One+ Nord 2T pe care îl folosesc din iunie în mod special prin Galați dar și prin țară cu un sim de la DIGI. Niciodată nu mi-a intrat semnal 5G. Ce se întâmplă, fiindcă teoretic ar trebuie să am așa ceva ? DIGI se laudă că au semnal din ăsta de mai multă vreme în principalele orașe. Poate este un moft fiindcă văd că se mișcă foarte bine și cu 4G dar.... ???
|
#111
Posted 28 July 2023 - 15:49
Activează și tu serviciul 5G la Digi, telefonic sau prin e-mail!
O să meargă brici |
#112
Posted 03 September 2023 - 01:06
A venit update de securitate pe luna august.
654 de Mega |
#113
Posted 04 November 2023 - 14:28
Ați avut probleme cu display-ul ? M-am trezit cand am vrut sa ii schimb folia că display-ul este dezlipit de restul telefonului. Cu Nord 1 care este la copil am patit aceeasi treaba si l-am trimis la service-ul din Polonia si s-a rezolvat pe garantie. Acum vad ca din cont imi apare service Esd in Romania, nu CDTI din Polonia. Oare il poate lipi fara sa ma trezesc cu costuri suplimentare ? Telefonul este impecabil, ținut in husa si cu folie pe ecran din momentul in care l-am cumparat.
Problema este ca a fost luat pe firma si din cate stiu are garantie de 1 an, sau cel putin asa am vazut ca este specificat la anumiti retaileri. Edited by TheOne06, 04 November 2023 - 14:30. |
#114
Posted 04 November 2023 - 15:16
ESD a devenit service oficial OnePlus in Romania. Da-le un email, atașează poze cu produsul si facrura de achiziție si iti vor răspunde ei legat de modalitatea de rezolvare.
|
#115
Posted 04 November 2023 - 18:59
La fel sunt si la Samsung Romania.
Cred ca e cea mai urata miscare a gigantului pe partea de service. 2 telef trimise in service, pe garantie, la acelasi ESD, nu le-au reparat, au zis ca e vina clientului, si nu a fost. 1 telef la buyback la Samsung l-au evaluat ca fiind defect...de oe el scriu acum!!!, am cerut sa faca retur. Sincer, nu as avea nici o speranta, macar. Asa isi mananca omenia cu firme de parterul blocului de garsoniere. Sunt XYZ, nu pot sa imi exprim gandurile, dupa cum le merita! Edited by Ares14, 04 November 2023 - 18:59. |
#116
Posted 06 November 2023 - 15:42
Ma voi duce direct la ei. Nu prea ar avea de ce sa zica ca este vina mea. Telefonul a fost tinut numai in husa cu folie pe ecran, nu a fost scapat, nu are urme de lovituri. Aceeasi problema am avut-o cu Nord 1 si cred ca mai am documentele de atunci.
In cazul in care nu vor sa il rezolve dau un mail direct la Oneplus si vedem ce se rezolva. Eu cu Esd nu am avut probleme in trecut pe partea de service cand am avut Samsung. Edited by TheOne06, 06 November 2023 - 15:43. |
#117
Posted 02 December 2023 - 21:08
Am trimis telefonul la Esd pe 12.Pe 20 sau 21 m-a sunat cineva de la ei sa imi spună ca mai intarzie ecranul si undeva pe 24 il primesc. Am confirmat ca astept.
Pe 23 aparea ca ar fi fost trimis telefonul. Pe 24 neprimind mesaj de la curier am sunat la ei si am aflat ca pe 23 au dat negatia. Am primit pe mail negatia cu retinere telefon in service si am trimis-o la magazinul de unde l-am cumparat si de aici a inceput tevatura. Aia mi-au zis ca nu imi dau alt telefon sau banii pana nu le trimit telefonul care a ramas in service. Dupa 2 zile de discutii pana la urma am vorbit la Esd si am dat fw la mail. Si Esd-ul ca sa se spele pe maini mi-a trimis telefonul defect sa ma descurc eu cu service-ul magazinului. Tipic romanesc. Pacat ca nu am putut apela la protectia consumatorului fiind luat pe firma. Am trimis reclamatie la Oneplus dar nu am nici o speranta ca se va rezolva ceva. Cu fostul Nord am rezolvat la service-ul din Polonia dar la noi nu s-a putut rezolva cu asta. Am comandat un adeziv sa lipesc eu ecranul. E ultimul Oneplus pe care il cumpar. 2 telefoane de la ei cu fix aceeasi problema dupa un an de folosire. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users