Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...
 Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 Un nou pericol pt batrani

Ar trebui sa vindem imobiliarele ...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik
 

Incompetenta telekom Romania.

* - - - - 2 votes
  • Please log in to reply
19 replies to this topic

#1
andreeanx

andreeanx

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 6
  • Înscris: 24.05.2020
Am decis sa scriu pe acest forum experientele mele cu aceasta companie,in speranta ca vor ramane postate undeva pe net. Ca observ ca topicele deschise acum cativa ani pe forumul telekom au disparut. Ascund gunoiul sub pres,ca sa citez un alt user de acolo.

In anul 2012 am cumparat 3 cartele,cosmote la vremea aceea. Ulterior cosmote a devenit telekom. Dar acele cartele erau incarcate de mine de mai multe ori intr-o luna,in fiecare luna,astfel incat aveau si valabilitate si credit. Prin 2015 ,intr-una din zile incerc ca incarc cartela cu un cod si observ ca nu pot. Sun la relatii clienti sa intreb ce se intampla. Mi se comunica si anume ca acel nr de tel ,ce-mi apartinea,figureaza ca abonament. Intreb de cand si mi se raspunde ca din ziua aceea. Zic pai cum e posibil. Ca eu nu am solicitat trecerea la abonament si nu am instrainat cartela. Intreb pe ce nume imi spune agentul ca nu poate sa-mi spuna aceasta informatie si ca sa merg intr-un magazin telekom sa fac o sesizare..zis si facut. Imi dau termen 30 de zile...au trecut mult mai multe...cu chiu cu vai am reusit sa-mi recuperez statutul pre-pay. Bun ..preschimb cartela cosmote in telekom,personalizez numarul,adica dau datele de buletin unui agent intr-un magazin ,ca sa figureze in sistem si sa nu mai patesc ce tocmai se intamplase. Pierdusem valabilitatea si creditul cartelei anterioare,iar o iau de la capat cu incarcarile...dupa 6 luni...surpriza...iar m,am trezit cu numarul facut abonament. Deci am inebunit...cum sa fie posibil???. Rand pe rand asta am patit cu toate cele 3 cartele telekom. Pana la urma am pierdut acele numere.

Eu acum stau si ma intreb ...cum a fost posibila atata incompetenta?? Oare sefii nu au facut o ancheta interna cand am patit asta prima data? A doua oara era deja personalizata cartela,chiar nu mai au scuza.

Ce banuiesc eu ca s-a intamplat. Chiar angajatii telekom au fraaudat telekomul facand abonamente din cartele prepay ,probabil pentru a lua telefoane la vreo oferta. Ca acele abonamente nu au fost platite este clar. Nimeni nu s,a autosedizat ca pe numele lui exista un abonament pe care nu-l detine in buzunar fizic...cartela era la mine ..a mea ..cu statut de abonament...pana a fost inchis pt neplata. Doar nu era sa platesc eu un abonament ce nu era pe numele meu.

Am intrat azi in magazinul telekom fin mall vitan. Vitrine goala...nu telefoane...nu accesorii...dezolant peisaj ..in schimb vor sa faca abonamente agentii de acolo

Eu nu cred ca abonamentele alea vor salva compania de la un posibil faliment...ca la ce politica vad ca au...nu le vad un viitor stralucit.

#2
Varonul

Varonul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,225
  • Înscris: 02.06.2021
Erau numere din alea gold?

#3
andreeanx

andreeanx

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 6
  • Înscris: 24.05.2020
Nu erau numere gold.erau numere normale.A mai patit o fosta colega de servici aceeasi treaba si si-a pierdut nr si ea. Presupun ca s-a intamplat cu mai multe numere la momentul ala. A fost un val de cartele pre-pay facute abonament atunci.Poate au dorit sau doresc sa ajunga la un anumit nr de abonati ,sa vanda afacerea...mi se par mult prea disperati in a face abonamente si atat. Eu sunt sunata periodic si intrebata daca doresc sa mai fac un abonament de mobil..iar eu le raspund mereu ca am deja suficient de multe abonamente.

#4
kopilu_198

kopilu_198

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,394
  • Înscris: 25.10.2008
Si care e legatura dintre ce s-a intamplat acum nspe anu cu magazinul de acum? Sunt multe magazine ce nu au tel3foane in magazine si ti le trimit prin curier, dupa semnarea contractului

#5
Xman_ghio

Xman_ghio

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,214
  • Înscris: 26.06.2009

View Postandreeanx, on 29 iunie 2021 - 22:22, said:

Ce banuiesc eu ca s-a intamplat.
...ce banuiesc eu ca s-a intamplat? Ai lasat cartelele alea sa expire (nestiinta sau rea vointa :-) apoi a expirat perioada de gratie si da - daca aveai numere "faine" evident ca se aloca rapid.

Nu inteleg din povestea ta ce s-a intampat din 2015 pana acum? De asemenea puteai sa deschizi reclamatii (fie in scris, fie la Serviciul Clienti) si iti raspundeau ei exact care a fost situatia. Restul sunt... povesti!

#6
andreeanx

andreeanx

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 6
  • Înscris: 24.05.2020
Am specificat in textul initial,ca erau incarcate de mine de mai multe ori intr-o luna si aveau si credit(60 €) si valabitate. Nu erau deloc expirate...am facut foarte multe reclamatii degeaba. Nu s-a rezolvat nimic ...pentru ca nu le pasa iar angajatii sunt incompetenti.

#7
andreeanx

andreeanx

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 6
  • Înscris: 24.05.2020
Am si acum una din sesizari,copia mea scrisa si cererea de preschimbare a simului din cosmote in telekom,dar nu le pot incarca aici. Angajatii telekom nu au rezolvat nimic si nu am avut ce face sa schimb situatia.

#8
morogan

morogan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,478
  • Înscris: 14.04.2002
Nimic nou sub soare. Am sunat sa intreb conditiile de portare a 11 numere, din prepay in abonament business. Mi s-au trimis pe mail documentele, nu am raspuns nimic pentru ca inca imi faceam calcule. Asta era vineri. Marti m-am trezit cu curierul cu contractele. Doar ca nu erau portare ci numere noi tkm si nu 11 ci 22.
Cam asta e tkm mobile azi

#9
Hider141

Hider141

    trolling here since 2008

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,867
  • Înscris: 06.01.2008

View PostXman_ghio, on 30 iunie 2021 - 06:37, said:

...ce banuiesc eu ca s-a intamplat? Ai lasat cartelele alea sa expire (nestiinta sau rea vointa :-) apoi a expirat perioada de gratie si da - daca aveai numere "faine" evident ca se aloca rapid.
...
Colega a scris ca verifica in fiecare luna valabilitatea si perioada de gratie la cartelele respective, si le incarca lunar.

#10
emgd2me

emgd2me

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 255
  • Înscris: 04.01.2008
@andreeanx - Intreb si eu, asa, de curiozitae...De ce incarcai cartelele de mai multe ori pe luna si de ce tineai asa multi $$ pe ele ? Era un hobby ?

#11
andreeanx

andreeanx

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 6
  • Înscris: 24.05.2020
Pentru a face unele plati prin sms. Dar asta nu are legatura cu ce s-a intamplat. Nu este normal sa te trezesti cu numarul facut abonament daca ai o cartela valabila. Am patit asta si cu un nr de vodafone dar in 24 de ore s-a rezolvat. La telekom nu s-a putut rezolva.

#12
cattavencu

cattavencu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,774
  • Înscris: 19.09.2006
io-s curios cum le-au facut abonament, pe numele cui? cui trimiteau factura, pe ce adresa?

#13
ceanu1980

ceanu1980

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,161
  • Înscris: 15.05.2008
iti spun eu ce s-a intamplat
foame mare de bani
se luau numere prepay active in retea de ceva timp(important sa fie istoric) tu cum incarcai in mod repetat,sistemul percepea a fi un bun client
acum vine agariciu tlk,are nevoie de bani si realizare targhet,intra in baza de date ia niste numere de abonament aiurea si lipeste numerele tale vechi de prepay la ab alora sau firme
pana se descopera suveica,treaba e facuta,colacu papat,probabil acel angajat plecat demult
ramane pagubitul sa se certe cu nebunii asta ca nu a facut alte ab.

#14
strongsss

strongsss

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,282
  • Înscris: 27.10.2007

View Postandreeanx, on 29 iunie 2021 - 22:22, said:



In anul 2012 am cumparat 3 cartele,cosmote la vremea aceea. Ulterior cosmote a devenit telekom. Dar acele cartele erau incarcate de mine de mai multe ori intr-o luna,in fiecare luna,astfel incat aveau si valabilitate si credit.
Prin 2015 ,intr-una din zile incerc ca incarc cartela cu un cod si observ ca nu pot.
Am intrat azi in magazinul telekom fin mall vitan. Vitrine goala...nu telefoane...nu accesorii...dezolant peisaj ..in schimb vor sa faca abonamente agentii de acolo


sa inteleg ca ai avut de a face cu telekom in 2012, 2015 si 2021.
dar simti nevoia sa ii inujuri... dubios...

#15
florynsv

florynsv

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,037
  • Înscris: 09.08.2009
Si pe maica-mea o suna o data la cateva zile de la telekom sa faca abonament, mama cand se recomanda aia, le inchide direct fara sa mai zica nimic. Numar activ din 2005. Chiar e foame mare de bani la astia!

#16
Getodacul

Getodacul

    ±

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,863
  • Înscris: 03.03.2004
Eu zic sa ai un pic mai mult tupeu sa faci plangere la compania mama, T-Mobile, si sa-i bagi la cc si pe aia cu care ai discutat. Chiar daca nu-ti garanteaza nimeni ca vei recapata numerele, macar vei baga batul prin gard sa te tina minte.
Eventual, atunci cand s-a intamplat, trebuia sa inaintezi sesizarea pe care ai trimis-o Telekom si celor de la ANPC si ANCOM. Iti lua doar cateva minute.
Sa ne intelegem, toti operatorii de comunicatii din Romania o sa ti-o traga din orice pozitie cu orice ocazie. Relatia noastra cu ei nu e una de pe pozitii egale. Si cand ti-o trag, ca sa nu se mai repete pe viitor, trebuie sa faci atat valva incat pe viitor sa fii lasat in pace. In tara asta cine nu face valuri nu e bagat in seama.
La toti operatorii e la fel, agentii fac tot felul de lucruri pentru target-ul lunar, si pana explodeaza buboiul agentii respectivi nu mai muncesc acolo.

#17
andreeanx

andreeanx

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 6
  • Înscris: 24.05.2020
Nu simt nevoia sa injur pe nimeni. Pur si simplu am povestit niste patanii cu aceasta companie,ca poate cineva intr-o zi va pati la fel. Am documente doveditoare ca nu mint..dar nu stiu cum sa le postez aici,sau daca se pot posta. Da..eu locuiesc la curte intr-o zona in care intr-o anumita perioada doar telekom monta antena parabolica tv ,asa ca sunt abonata la ei la toate serviciile din 2015. In 2012 era cosmote,nu telekom. Desi sunt abonata,tot am avut probleme pe partea cu cartelele prepay. Nu stiu ce li se pare asa dubios unora. Nu am cu ce firma sa-i inlocuiesc pe ei asa ca nu prea am opriuni,decat sa raman abonata,desi de la patania cu cartelele ar fi trebuit sa termin orice legatura cu telekom.

Eu am sesizat ca politica celor de la telekom este sa faca abonamente si atat. La ei nu exista varianta de a face un abonament cartela pre.pay. eu am decis sa nu mai prelungesc un abonament de mobil..si au spus ca daca nu-l prelungesc pierd numarul.
Fac orice .. sa determine clientul sa faca sau sa ramana abonat. Mi se pare o prostie. Eu chletuiam mai mult pe reincarcari prepay decat pretul abonamentului pe o luna ...tocmai de aceea nu inteleg disperarea lor legata de abonare.

In fine...

Am facut sesizare si la ANCOM si la OPC. Nu am rezolvat nimic. Toti priveau mirati spunandu-mi ca nu au mai auzit despre o asemenea speta. Asa e...angajatul telekom si-a facut targetul,si-a papat colacul,am ramas eu sa alerg la Sema Park -departamentul lor anti frauda ,si alte institutii si sa nu rezolv nimic

Edited by Dany_Darke, 30 June 2021 - 21:56.


#18
ceanu1980

ceanu1980

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,161
  • Înscris: 15.05.2008
stiu ca nu era ok,dar daca tot ti-au transformat acele prepay-uri in ab. trebuia sa le rupi mufa la plati

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate