Salt la conținut

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cat ar costa acest poster, se poa...

Cum sa scapam de sobolani?

Alser Forest SA, a dat teapa de 1...

COD Eroare ABS ( Ford Mondeo MK5 )
 Implanturi dentare clinici Consta...

Viata cu butelie versus retea de ...

Nelamurire succesiune

Roka Residence Doamna Ghica
 Concediu medical pe zile din urma

Receiver satelit care sa faca aut...

Recuperare sim/eSIM digi.

charger "laptop de muzeu"...
 apartament vandut de tatal sotiei...

Socializare -grupuri

Puteti sa-mi indicati numele soft...

Pret zugravit
 

Tiguan Facelift 2021 eHybrid (PHEV)

* * * * - 6 voturi
  • Vă rugăm să vă autentificați pentru a răspunde
202 răspunsuri în acest subiect

#19
zeroice

zeroice

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 2.817
  • Înscris: 28.12.2006
bateria este in fata axului spate, adica aprox sub bancheta.
rezervorul este redus ca si capacitate, dar impins in spate, luand ceva spatiu din portbagaj vs. un TSI termic.

#20
raven75

raven75

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 2.184
  • Înscris: 16.05.2012

 TruculMagic, on 28 iunie 2021 - 20:44, said:

Pentru economie infima mi se pare o bataie de cap sa tot o incarci in fiecare seara cum zici...

Da’ m...eți-s posmagii?
:) Ai bagat vreodata un telefon seara la incarcat? dureza fix la fel...nu doare.

Cu un Ioniq Plugin dupa 60.000 de km in 3 ani consumul a devenit infim 1.4l/100 km..ajung cam de 4 ori pe an la benzinarie.

#21
endiaar

endiaar

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Mesaje: 9
  • Înscris: 13.11.2017

 valx90, on 28 iunie 2021 - 17:40, said:

Salutare,

Deschid acest topic in sperata ca informatiile de aici o sa mai foloseasca si altor persoane care sunt interesate de acest model. La momentul la care am comandat eu masina, in afara de cateva stiri despre modelul hibrid si un review pe youtube, nu prea am gasit informatii.

Povestea achizitiei: In februarie-martie am decis sa schimbam vechea masina (Renault Clio IV, 1.5 DCI, 2016) cu una mai spatioasa, asa ca am mers catre un SUV.
Am facut drive test cu mai multe modele, printre care Cupra Formentor, noul Tucson, Mazda CX-30, CX-5 si Tiguan Facelift.
Initial am decis sa mergem pe varianta Tiguan Life, cu motor 1.5 TSI, 150 CP + mai multe dotari optionale. Dupa ce am cerut oferte la mai multi dealeri, unul din ei a propus varianta eHybrid, care beneficiaza de Rabla Plus si a iesit chiar putin mai ieftina decat varianta initiala, cu mai multe dotari. Principalul motiv pentru pretul mai mic a fost faptul ca varianta hibrida vine cu nivelul de echipare Elegance, care contine multe din dotarile pe care le aveam initial ca optionale, si in plus a venit cu faruri Full LED, pe care nu le adaugasem initial.
Am prins si o promotie de la VW in care ofereau 2 vouchere Rabla cadou, pe langa discount-ul de la dealer, iar pretul final (scazand Rabla + Rabla Plus + discount dealer + promotie VW) a fost cu aproape 10k€ mai mic decat pretul de lista.

Varianta eHybrid are un motor pe benzina (1.4 TSI, 150CP, 250NM, cu cutie DSG6) si un motor electric de 115CP legat la o baterie de 13kWh, care teoretic da o autonomie de pana la 58 KM. Este aceeasi configuratie care exista de mai mult timp pe Golf GTE si Passat GTE, dar generatia mai noua, cu o baterie mai mare si cu mai multi CP. Nu facusem drive test cu varianta aceasta inainte sa o comand, pentru ca nu o aveau in niciun showroom, asa ca nu stiam exact la ce sa ma astept.

Dupa aproape 3 luni de asteptare, am ridicat masina de la dealer saptamana trecuta si deja are peste 1000km, in care am mers mixt (oras, drum national si autostrada).


Ca prima impresie, masina este foarte placuta la condus si comfortabila, mai ales in oras unde este folosit mult motorul electric.
Cutia DSG mi se pare geniala, nu se simte mai deloc schimbarea vitezelor si parca e electrica chiar si atunci cand merge cu motorul termic.
Este foarte silentioasa in mod electric, am patit de cateva ori sa meaga pietonii in fata masinii si sa nu auda, iar daca ii claxonez le cam trag o sperietura.

Exista mai multe moduri de condus:
1. full electric, modul in care porneste mereu masina. Nasol este ca nu se poate modifica lucrul asta si trebuie schimbat manual in hibrid la fiecare plecare daca nu vrei sa ramai fara baterie repede. Bineinteles, daca bateria este descarcata nu se poate activa modul acesta si porneste in mod hibrid.
2. hibrid - masina alege singura cand sa foloseasca motorul electric sau termic. La plecarea de pe loc este folosit intotdeauna motorul electric, dupa care intra motorul termic. E cam greu sa iti dai seama cand se face trecerea de la electric la termic, pentru ca insonorizarea e foarte buna si nu prea se aude motorul. Nu am observat vreun caz in care sa nu poata sa foloseasca motorul electric la plecare, chiar daca bateria era descarcata.
3. mentinere nivel incarcare - masina "rezerva" un procent din baterie, pentru cazul in care, de exemplu, stiu ca o sa merg in oras mai tarziu si nu vreau sa am bateria descarcata
4. incarcare baterie - motorul termic incarca bateria, dar genereaza un consum mai mare. Din ce am observat, pe autostrada, la 130 km/h, creste consumul de la aprox. 8/100 la 11.5/100, si bateria se incarca complet in mai putin de 100 de km.
5. GTE - modul care ofera puterea ambelor motoare (electric boost). Din ce am observat si am citit, puterea maxima e disponibila chiar daca bateria este descarcata (probabil cu un consum mai mare de combustibil).

Inca nu am pucat sa testez toate combinatiile modurilor de condus si nu am fortat prea tare motorul, astept sa treaca macar 2000km pentru rodaj.
Se incarca in aprox. 4 ore la o statie si in aprox. 6 ore acasa (nu m-am prins de ce, viteza ar trebui sa fie mai mare -- poate depinde de priza). A trebuit sa cumpar un cablu type 2, pentru ca a venit doar cu cel pentru incarcare la priza.

Legat de consum, discutia e mai lunga. Pana acum, totalul pe cei peste 1000 de km este 6.7L/100km, in conditiile in care am incarcat masina de doua ori.
Dar depinde foarte mult de traseu si de nivelul de incarcare al bateriei.
La drumuri lungi, pe autostrada, bateria nu ajuta prea mult, pentru ca nu intervine la viteze mari. Pe un drum Bucuresti - Mamaia, plecare cu bateria descarcata si mers cu 130km/h pe autostrada, consumul mediu a fost de 7.2. La 130 km/h, consumul instant arata in jur de 8L/100km.
In oras, consumul poate sa fie foarte mic, sau chiar 0, atat timp cat bateria e incarcata.
Pe drumuri externe, in modul hibrid, poate sa mearga doar cu motorul electric prin localitati si sa intervina cel termic la viteze mai mari, in afara. Nu am cifre aici, nu am resetat consumul cand am mers pe astfel de drumuri.


Ce imi place:
- antifonarea, in oras parca merg cu o electrica chiar si cand functioneaza motorul termic. La viteze de autostrada se mai aude vantul, dar nu e deranjant.
- digital cockpit, e foarte customizabil si ofera multe informatii
- tapiteria si scaunele sunt comfortabile
- cutia DSG schimba insesizabil. Ramane de vazut in timp cat de fiabila e.
- clima pe 3 zone
- plecarea de pe loc in mod electric
- sistemele de asistenta (lane assist, ACC, side assist, park assist), chiar daca nu am apucat sa le testez prea mult.
- farurile Full Led

Ce nu imi place pana acum:
- nu pot alege modul in care sa porneasca, implicit porneste in modul electric
- Applec CarPlay mai da rateuri, pur si simplu refuza sa se conecteze pana repornesc masina
- cand se incarca, nu afiseaza nicaieri viteza de incarcare (kw), sau nivelul bateriei. Singurul indicator este autonomia in modul electric.

Cu ce minusuri mai vine varianta hibrida, dar care pe mine nu ma deranjeaza:
- nu exista varianta de 4x4
- nu exista roata de rezerva, pentru ca sub podeaua portbagajului e rezervorul

Revin cu mai multe impresii dupa ce fac mai multi km si testez mai multe variante de mers in mod hibrid/electric.

Cheers!

Salut,

Ai cumva manualul in format electronic? Eu am facut comanda acum in iunie, dar mi-au spus ca ajunge abia in Decembrie.

Daca nu il ai, il poti descarca de aici, pe baza VIN-ului. Daca il descarci, mi-l poti trimite si mie, te rog, pe adresa [email protected]?

Sa o stapaniti sanatosi si sa va poarte multi km fara reparatii. :)

#22
valx90

valx90

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 236
  • Înscris: 11.06.2007

 endiaar, on 30 iunie 2021 - 15:59, said:

Salut,

Ai cumva manualul in format electronic? Eu am facut comanda acum in iunie, dar mi-au spus ca ajunge abia in Decembrie.

Daca nu il ai, il poti descarca de aici, pe baza VIN-ului. Daca il descarci, mi-l poti trimite si mie, te rog, pe adresa [email protected]?

Sa o stapaniti sanatosi si sa va poarte multi km fara reparatii. Posted Image

Salut.

Nu il am in format electronic.
Am incercat sa il descarc de acolo, dar primesc eroare:

Fișier atașat  Screenshot 2021-06-30 at 17.31.52.png   315,13K   43 download-uri

VIN-ul sigur e bun, i-am dat copy-paste din MyVolkswagen.

#23
zeroice

zeroice

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 2.817
  • Înscris: 28.12.2006
aici merge?
https://www.volkswag.../my-car/manuals

#24
undesignus

undesignus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 3.505
  • Înscris: 28.06.2006

 zeroice, on 30 iunie 2021 - 10:57, said:

bateria este in fata axului spate, adica aprox sub bancheta.
rezervorul este redus ca si capacitate, dar impins in spate, luand ceva spatiu din portbagaj vs. un TSI termic.

Asa mi se pare si mie din poza lui connectorxp, desi in poza respectiva nu se vede unde este rezervorul de benzina.
Oricum, se vede din lipsa de integrare ca nemtii sint ramasi in urma rau la hibride, Toyota e muuult in fata.

#25
valx90

valx90

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 236
  • Înscris: 11.06.2007

 zeroice, on 30 iunie 2021 - 23:31, said:


Nu, acelasi rezultat.

#26
endiaar

endiaar

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Mesaje: 9
  • Înscris: 13.11.2017

 valx90, on 01 iulie 2021 - 10:02, said:


Nu, acelasi rezultat.

Cand ai timp, poate verifici vin-ul direct pe masina. Poate este o literă greșită pe undeva? O în loc de 0 (zero)?

#27
valx90

valx90

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 236
  • Înscris: 11.06.2007

 endiaar, on 01 iulie 2021 - 13:13, said:


Cand ai timp, poate verifici vin-ul direct pe masina. Poate este o literă greșită pe undeva? O în loc de 0 (zero)?

Am verificat, nu are niciun caracter din cele care nu sunt permise. Poate difera formatul seriei la modelele hibride si nu e inca suportata de aceste site-uri.

#28
endiaar

endiaar

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Mesaje: 9
  • Înscris: 13.11.2017

 valx90, on 01 iulie 2021 - 17:01, said:


Am verificat, nu are niciun caracter din cele care nu sunt permise. Poate difera formatul seriei la modelele hibride si nu e inca suportata de aceste site-uri.

Multumesc pentru efort. Daca totusi reusesti sa faci rost in viitorul apropiat, m-as bucura daca ai reveni aici si ai posta un link. :)

#29
vcs_silviu76

vcs_silviu76

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Mesaje: 43
  • Înscris: 08.07.2021
Salut ideea acestui topic.Am decis si eu în aprilie să achitionez un Tiguan cu aceasta motorizare .Inca nu mi-a venit , deci un mare ajutor.

#30
ingersedat

ingersedat

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 237
  • Înscris: 12.02.2007

 TruculMagic, on 28 iunie 2021 - 17:45, said:

De ce n-ai ales Hyundai sau alt model ? Ce nu ti-a placut la ele la test drive ? Mie tiguanul acesta mi se pare lipsit de personalitate, pana si logo-ul de pe volan e ciudat, nu mai seamana cu modelele vechi. Posted Image  Si nu e nici 4x4 Posted Image
Multi km fara incidente. Posted Image

Nu se compara nimic de la Hyundai cu Volkswagen Tiguan. Am facut test-drive cu Kona-EV, echparea Luxury, iar calitatea dotarilor este slaba, inclusiv plasticul inestetic de pe bord.

 valx90, on 28 iunie 2021 - 17:40, said:

Salutare,

Deschid acest topic in sperata ca informatiile de aici o sa mai foloseasca si altor persoane care sunt interesate de acest model. La momentul la care am comandat eu masina, in afara de cateva stiri despre modelul hibrid si un review pe youtube, nu prea am gasit informatii.

Povestea achizitiei: In februarie-martie am decis sa schimbam vechea masina (Renault Clio IV, 1.5 DCI, 2016) cu una mai spatioasa, asa ca am mers catre un SUV.
Am facut drive test cu mai multe modele, printre care Cupra Formentor, noul Tucson, Mazda CX-30, CX-5 si Tiguan Facelift.
Initial am decis sa mergem pe varianta Tiguan Life, cu motor 1.5 TSI, 150 CP + mai multe dotari optionale. Dupa ce am cerut oferte la mai multi dealeri, unul din ei a propus varianta eHybrid, care beneficiaza de Rabla Plus si a iesit chiar putin mai ieftina decat varianta initiala, cu mai multe dotari. Principalul motiv pentru pretul mai mic a fost faptul ca varianta hibrida vine cu nivelul de echipare Elegance, care contine multe din dotarile pe care le aveam initial ca optionale, si in plus a venit cu faruri Full LED, pe care nu le adaugasem initial.
Am prins si o promotie de la VW in care ofereau 2 vouchere Rabla cadou, pe langa discount-ul de la dealer, iar pretul final (scazand Rabla + Rabla Plus + discount dealer + promotie VW) a fost cu aproape 10k€ mai mic decat pretul de lista.

Varianta eHybrid are un motor pe benzina (1.4 TSI, 150CP, 250NM, cu cutie DSG6) si un motor electric de 115CP legat la o baterie de 13kWh, care teoretic da o autonomie de pana la 58 KM. Este aceeasi configuratie care exista de mai mult timp pe Golf GTE si Passat GTE, dar generatia mai noua, cu o baterie mai mare si cu mai multi CP. Nu facusem drive test cu varianta aceasta inainte sa o comand, pentru ca nu o aveau in niciun showroom, asa ca nu stiam exact la ce sa ma astept.

Dupa aproape 3 luni de asteptare, am ridicat masina de la dealer saptamana trecuta si deja are peste 1000km, in care am mers mixt (oras, drum national si autostrada).


Ca prima impresie, masina este foarte placuta la condus si comfortabila, mai ales in oras unde este folosit mult motorul electric.
Cutia DSG mi se pare geniala, nu se simte mai deloc schimbarea vitezelor si parca e electrica chiar si atunci cand merge cu motorul termic.
Este foarte silentioasa in mod electric, am patit de cateva ori sa meaga pietonii in fata masinii si sa nu auda, iar daca ii claxonez le cam trag o sperietura.

Exista mai multe moduri de condus:
1. full electric, modul in care porneste mereu masina. Nasol este ca nu se poate modifica lucrul asta si trebuie schimbat manual in hibrid la fiecare plecare daca nu vrei sa ramai fara baterie repede. Bineinteles, daca bateria este descarcata nu se poate activa modul acesta si porneste in mod hibrid.
2. hibrid - masina alege singura cand sa foloseasca motorul electric sau termic. La plecarea de pe loc este folosit intotdeauna motorul electric, dupa care intra motorul termic. E cam greu sa iti dai seama cand se face trecerea de la electric la termic, pentru ca insonorizarea e foarte buna si nu prea se aude motorul. Nu am observat vreun caz in care sa nu poata sa foloseasca motorul electric la plecare, chiar daca bateria era descarcata.
3. mentinere nivel incarcare - masina "rezerva" un procent din baterie, pentru cazul in care, de exemplu, stiu ca o sa merg in oras mai tarziu si nu vreau sa am bateria descarcata
4. incarcare baterie - motorul termic incarca bateria, dar genereaza un consum mai mare. Din ce am observat, pe autostrada, la 130 km/h, creste consumul de la aprox. 8/100 la 11.5/100, si bateria se incarca complet in mai putin de 100 de km.
5. GTE - modul care ofera puterea ambelor motoare (electric boost). Din ce am observat si am citit, puterea maxima e disponibila chiar daca bateria este descarcata (probabil cu un consum mai mare de combustibil).

Inca nu am pucat sa testez toate combinatiile modurilor de condus si nu am fortat prea tare motorul, astept sa treaca macar 2000km pentru rodaj.
Se incarca in aprox. 4 ore la o statie si in aprox. 6 ore acasa (nu m-am prins de ce, viteza ar trebui sa fie mai mare -- poate depinde de priza). A trebuit sa cumpar un cablu type 2, pentru ca a venit doar cu cel pentru incarcare la priza.

Legat de consum, discutia e mai lunga. Pana acum, totalul pe cei peste 1000 de km este 6.7L/100km, in conditiile in care am incarcat masina de doua ori.
Dar depinde foarte mult de traseu si de nivelul de incarcare al bateriei.
La drumuri lungi, pe autostrada, bateria nu ajuta prea mult, pentru ca nu intervine la viteze mari. Pe un drum Bucuresti - Mamaia, plecare cu bateria descarcata si mers cu 130km/h pe autostrada, consumul mediu a fost de 7.2. La 130 km/h, consumul instant arata in jur de 8L/100km.
In oras, consumul poate sa fie foarte mic, sau chiar 0, atat timp cat bateria e incarcata.
Pe drumuri externe, in modul hibrid, poate sa mearga doar cu motorul electric prin localitati si sa intervina cel termic la viteze mai mari, in afara. Nu am cifre aici, nu am resetat consumul cand am mers pe astfel de drumuri.


Ce imi place:
- antifonarea, in oras parca merg cu o electrica chiar si cand functioneaza motorul termic. La viteze de autostrada se mai aude vantul, dar nu e deranjant.
- digital cockpit, e foarte customizabil si ofera multe informatii
- tapiteria si scaunele sunt comfortabile
- cutia DSG schimba insesizabil. Ramane de vazut in timp cat de fiabila e.
- clima pe 3 zone
- plecarea de pe loc in mod electric
- sistemele de asistenta (lane assist, ACC, side assist, park assist), chiar daca nu am apucat sa le testez prea mult.
- farurile Full Led

Ce nu imi place pana acum:
- nu pot alege modul in care sa porneasca, implicit porneste in modul electric
- Applec CarPlay mai da rateuri, pur si simplu refuza sa se conecteze pana repornesc masina
- cand se incarca, nu afiseaza nicaieri viteza de incarcare (kw), sau nivelul bateriei. Singurul indicator este autonomia in modul electric.

Cu ce minusuri mai vine varianta hibrida, dar care pe mine nu ma deranjeaza:
- nu exista varianta de 4x4
- nu exista roata de rezerva, pentru ca sub podeaua portbagajului e rezervorul

Revin cu mai multe impresii dupa ce fac mai multi km si testez mai multe variante de mers in mod hibrid/electric.

Cheers!

Si eu am ales Tiguan eHybrid Elegance, 33 500 EUR, dar am pus piele ecologica, camera 360, travel assist, etc, fara carlig, aproape full options. L-am comandat pe 31 mai si ajunge la inceputul lui octombrie.

#31
Abaddon

Abaddon

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 718
  • Înscris: 22.02.2007
Superb autoturismu, nu am cuvinte, pretul foarte bun.
Asteptam mai multe poze.

#32
Inyhrysto

Inyhrysto

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Mesaje: 237
  • Înscris: 25.07.2021
Salut,
Am comandat și eu această masina  pe 15 iulie. Termenul de livrare din contract este de 12-18 săptămâni.  Și voi ați avut la fel în contract?
Vad ca unora le-a venit în 3 luni, altora pare ca ar dura mai mult.
Mulțumesc.

#33
ingersedat

ingersedat

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 237
  • Înscris: 12.02.2007

 Inyhrysto, on 25 iulie 2021 - 14:39, said:

Salut,
Am comandat și eu această masina  pe 15 iulie. Termenul de livrare din contract este de 12-18 săptămâni.  Și voi ați avut la fel în contract?
Vad ca unora le-a venit în 3 luni, altora pare ca ar dura mai mult.
Mulțumesc.

Eu am avut termen 20 - 22 saptamani, dar se livreaza substantial mai repede, gen 4 luni jumatate.

Editat de ingersedat, 27 iulie 2021 - 15:05.


#34
ingersedat

ingersedat

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 237
  • Înscris: 12.02.2007
Aveti idee daca pentru Tiguanul de fata pentru statiile publice este bun:

CABLU INCARCARE MASINI ELECTRICE, TYPE 2, 32A, TRIFAZIC, 22KW
sau
CABLU INCARCARE MASINI ELECTRICE , TYPE 2, 32A, MONOFAZIC, 7.4KW

Stiu ca are 3.6 KW maxim la bord, dar am intreb daca are nevoie de trifazic ca sa obtina 3.6KW

#35
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 29.666
  • Înscris: 15.12.2009
Nu are fire in mufa ca sa poată folosi trifazic. Îl poți cupla la stație trifazica cu ce cablu vrei, el tot o singura faza o sa folosească.

#36
ingersedat

ingersedat

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 237
  • Înscris: 12.02.2007

 ro_explorer, on 28 iulie 2021 - 08:11, said:

Nu are fire in mufa ca sa poată folosi trifazic. Îl poți cupla la stație trifazica cu ce cablu vrei, el tot o singura faza o sa folosească.

Ok. Am intrebat in ideea ca ar trage 3.6 KW pe trifazic, iar pe cablu monofazic ar trage doar 1/3.

Am vazul ca scrie cablu mode3 type2 si am banuit ca mode 3 vine de la 3 faze.
Pana la urma un cablu trifazic nu strica, nefiind o mare differenta de pret.

Editat de ingersedat, 28 iulie 2021 - 12:09.


Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

Utilizatori activi: 1

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate