Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...

Mobile.de ofera imprumut de bani ...
 problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...

Jante noi shitbox
 Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio

Un nou pericol pt batrani
 Ar trebuii sa vindem imobiliarele...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik

Noul format Jpegli iși propu...
 

Hyundai Kona Hybrid

* * * * * 2 votes
  • Please log in to reply
100 replies to this topic

#55
MMike

MMike

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,969
  • Înscris: 25.04.2016
Rotile nu sunt mari si asta ar trebui sa duca la un consum mic.... Talonu de 60 e bun, contribuie la suspensie.
Apropo, cum ti se pare suspensia ?

Am un amic care are o Toyota CHR hibrid cu motor 1.8 de 122 CP. Foarte economica in oras, mai ales vara, 3.8-4.3 media de vara pe drumuri urbane cu trafic mare. Si im afara pe DN-uri are un consum la fel. Acum i-a mai crescut. Pe autostrada are ceva mai mult.
Cand face plinu (vreo 35 litri, ca nu intra mai mult desi rezervoru e dat cu 43 litri) vara ii indica o autonomie de 800 km si chiar a depasit-o odata.

#56
isr2002

isr2002

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,979
  • Înscris: 06.09.2004
Mie mi se pare ok, dar asta pentru ca nu prea am cu ce compara. N-am mai condus decat o singura masina inainte, un Clio 3.

#57
CRISTAS2005

CRISTAS2005

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 10.01.2022

 isr2002, on 25 mai 2021 - 20:40, said:

Sambata am luat-o de la dealer. Sunt incatat de ea, nu sunt foarte pretentios, asa ca ma satisface pe deplin.
Sa incep cu mici observatii. fata de prezenatarea de pe site-ul Hyundai , nu are Iluminare ambientala, nu are HUD, nu are Geamuri spate si luneta fumurii,
Pot sa traiesc si fara ele, dar ar fi fost frumoase.

[ https://i.postimg.cc/MfvzH19y/IMG-20210522-WA0001.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://i.postimg.cc/2q0pWVbT/IMG-20210522-WA0017.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

cat ai asteptat pana a venit ?

#58
doktoru

doktoru

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,403
  • Înscris: 30.12.2005
Cu permisiunea autorului, răspund și eu la întrebarea asta: 3 luni. Comandata la sfârșitul lui august, livrată și ridicată după mijlocul lui septembrie.

#59
MMike

MMike

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,969
  • Înscris: 25.04.2016

 isr2002, on 10 ianuarie 2022 - 15:36, said:

Mie mi se pare ok, dar asta pentru ca nu prea am cu ce compara. N-am mai condus decat o singura masina inainte, un Clio 3.
Un test drive te mai poate lamuri.

Oricum Kona e un model simpatic, desing exterior, a fost un model cumparat in ro varianta nonhibrida insa neeconomica. De hibrid observ ca nu prea e cumparat, probabil ca stiu putini.

A aparut Toyota Yaris Cross.

#60
mi20r

mi20r

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 361
  • Înscris: 17.04.2009

 isr2002, on 10 ianuarie 2022 - 15:36, said:

Mie mi se pare ok, dar asta pentru ca nu prea am cu ce compara. N-am mai condus decat o singura masina inainte, un Clio 3.
Felicitari pentru achizitie si curaj.

Ce sunt convins acum dupa peste 3 ani in posesia unui Hyundai HEV, ca sistemul hibrid implementat de Hyundai nu se poate pune din punct de vedere consum de carburant cu HSG-ul de pe Toyota in regim de oras, din cauza transmisiei, mai ales in orasele noastre ingramadite cu trafic de tip stop&go. Sistemul Toyota favorizeaza mersul electric la o acceleratie liniara iar sistemul Hyundai favorizeaza suplimentarea de cuplu necesar termicului pentru a ii reduce consumul de carburant. La Hyundai treaba asta se vede dupa ce cutia a ajuns in viteza a 5-a si sta acolo sau urca in a 6-a, deci la mersul extraurban (cummuting) pana la limita la care incepe sa fie neeficienta din cauza coeficientului aerodinamic. Eu as estima undeva intre 90-100km/h pentru Kona.

Cum se comporta in modul S? La ce viteza incepe sa se simta lipsa de putere a termicului? Cum sta cu zgomotul transmis in habitaclu dupa ce depasesti o anumita viteza? La Ioniq-ul meu pot sa spun franc ca la peste 120km/h ma cam rog de ea sa accelereze, in comparatie cu o termica pura de aceeasi putere declarata.

#61
isr2002

isr2002

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,979
  • Înscris: 06.09.2004
De asteptat nu am asteptat foarte mult. Avans in martie iar la finalul lunii mai, am primit masina. Poate ca am avut eu noroc, pentru ca masina era pe vapor deja cand am facut comanda. Mi-a dat numarul de motor chiar la avans.
Nu ma pricep atat de bine la masini, nu prea stiu sa raspund la unele intrebari. Sa nu radeti de mine, dar n-am mers niciodata in modul manual (pe cea veche) sau S (pe asta). Doar pe portiuni scurte, de curiozitate. Mi se pare obositor, iar eu sunt un lenes. Si nici cu pilot automat n-am mers. Posted Image.
Zgomotul este mult mai redus decat la Clio. Repet, nu am cu ce sa compar, sunt singurele masini pe care le-am condus.

#62
MMike

MMike

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,969
  • Înscris: 25.04.2016

 isr2002, on 11 ianuarie 2022 - 09:54, said:

Nu ma pricep atat de bine la masini, nu prea stiu sa raspund la unele intrebari.
Nimeni nu s-a nascut invatat. Nu-i problema, pune o intrebare si se va gasi cineva pe aici sa-ti raspunda.

 mi20r, on 11 ianuarie 2022 - 00:58, said:


Felicitari pentru achizitie si curaj.

Ce sunt convins acum dupa peste 3 ani in posesia unui Hyundai HEV, ca sistemul hibrid implementat de Hyundai nu se poate pune din punct de vedere consum de carburant cu HSG-ul de pe Toyota in regim de oras, din cauza transmisiei, mai ales in orasele noastre ingramadite cu trafic de tip stop&go. Sistemul Toyota favorizeaza mersul electric la o acceleratie liniara iar sistemul Hyundai favorizeaza suplimentarea de cuplu necesar termicului pentru a ii reduce consumul de carburant. La Hyundai treaba asta se vede dupa ce cutia a ajuns in viteza a 5-a si sta acolo sau urca in a 6-a, deci la mersul extraurban (cummuting) pana la limita la care incepe sa fie neeficienta din cauza coeficientului aerodinamic. Eu as estima undeva intre 90-100km/h pentru Kona.

Cum se comporta in modul S? La ce viteza incepe sa se simta lipsa de putere a termicului? Cum sta cu zgomotul transmis in habitaclu dupa ce depasesti o anumita viteza? La Ioniq-ul meu pot sa spun franc ca la peste 120km/h ma cam rog de ea sa accelereze, in comparatie cu o termica pura de aceeasi putere declarata.
Hyuindai hibrid  are cutia automata cu trepte de viteze fata de eCVT de la Toyota hibrid si treptele la viteze mici de oras produc consum de carburant..... Un alt factor de consum la Hyundai hibrid e motoru electric mai slab ca putere decat la Toyota. Toyota are pe motoru 1.8 hsd motor electric de 70 CP, cat o masina mica cu motor termic.

La Toyota hibrid 1.8 hsd 122 CP, nu se gatuie acceleratia la nicio viteza daca stii sa apesi usor pedala si nu brusc.


 isr2002, on 11 ianuarie 2022 - 09:54, said:

Sa nu radeti de mine, dar n-am mers niciodata in modul manual (pe cea veche) sau S (pe asta). Doar pe portiuni scurte, de curiozitate. Mi se pare obositor, iar eu sunt un lenes. Si nici cu pilot automat n-am mers. Posted Image.
Pai de ce sa rada de tine ? Ai profitat de cutia automata, pusa in mod full automat, de asta e si automata.
Pilotu automat Adaptive Cruise Control, e bun pe autostrada. Are radar si tine masina la distanta fata de masina din fata si nu mai trebuie sa tii picioru pe acceratie.

#63
isr2002

isr2002

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,979
  • Înscris: 06.09.2004
Am mers pana aproape de finalul rezervorului. Imi mai arata rezerva de mers 6 km. Am bagat azi plin, am reusit sa inghesui capacitatea maxima - 38 l citit pe pompa. Autonomie pe bord: 620 km. O sa o las iar, daca am posibilitatea, pana aproape de golire si o sa vad cat am mers real, acum, iarna, cu incalzirea pornita.

Edited by isr2002, 12 January 2022 - 13:46.


#64
nei-k

nei-k

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,536
  • Înscris: 21.12.2006
Și câți Km ai parcurs cu plinul anterior?

#65
MMike

MMike

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,969
  • Înscris: 25.04.2016
Sa faci reset la trip meter cand alimentezi sa vezi real cati km faci.

Edited by MMike, 12 January 2022 - 14:39.


#66
isr2002

isr2002

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,979
  • Înscris: 06.09.2004
Nu e nevoie, Pot oricand sa vad consumul si distanta parcursa de la ultima alimentare.

#67
nmc2006

nmc2006

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 210
  • Înscris: 11.03.2016
Oscilez intre o Toyota Yaris Cross hibrid si O kona Hibrid. Eu merg 90 % in oras, in Bucuresti. Cu Yaris Cross am facut si drive test , in Kona am intrat dar nu in varianta hibrid ci in cel electric. Din ce m-am documentat si am mai intrebat pe altii mai avizati decat mine, ptr mersul in trafic de oras e mult mai ok hibridul de la Toyota cu CVT. Plus ca Toyota au o indelungata traditie in motoare hibride, pe cand Hyundai sunt la prima generatie de full hibrid, acum pe Kona. Cutia CVT e mai ok , mai fiabila, mai ales in traficul urban decat DCT ul de la Hyundai Kona. Am facut un drive test cu un Hyundai Ioniq cu DCT si mi s-a parut ca zmuceste putin la schimbarea virezelor in oras. CVT ul e mult mai smooth. Singurul neajuns mi s-a parut spatiul interior: fiind un tip mare, spatiul la sofer la Yaris Cross e destul de mic, volanul mi se pare ca chiar si pe pozitia de maximum in sus, tot e jos, piciorul drept sta cam inghesuit langa marginea consolei centrale. Pe cand la Kona spatiul e mai ok, se sta mai bine pe scaunul soferului, mi se pare ca e mai aerisit, cotiera mai ok, etc. Totusi, punand in balanta aceste consttari, balanta inclina totusi in favoarea Toyota Yaris Cross, ptr ca ptr mine e mai important sa am o masina mai fiabila, cu o transmisie mai fiabila, economicitate in timp la consum, decat sa stau mai lejer la volan dar sa am consum mai mare si probabilitate mai mare de probleme la transmisie pe viitor.

#68
raven75

raven75

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,180
  • Înscris: 16.05.2012

 nmc2006, on 21 septembrie 2022 - 14:20, said:

balanta inclina totusi in favoarea Toyota Yaris Cross...

Au schimbat tabletica aia mica cu rezolutie din 2005? sau tot acolo au ramas?
In rest tu stii ce ti se potriveste. Totusi  parca Hyundai avea garantie 5 ani fara limita de km, posibil ca stiu ei de ce...

#69
bluesnake

bluesnake

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,752
  • Înscris: 22.11.2006
intre Toyota si Hyundai, fiabilitatea inclina spre Toyota, desi toti producatorii au redus din calitate in ultimii ani. Eu as lua Toyota.

#70
m6d

m6d

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,135
  • Înscris: 12.10.2007
Ceva noutati despre consumul in oras la Kona pe vremurile astea ceva mai racoroase ?

#71
rayden26

rayden26

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 621
  • Înscris: 20.07.2009

 m6d, on 18 octombrie 2022 - 14:46, said:

Ceva noutati despre consumul in oras la Kona pe vremurile astea ceva mai racoroase ?
Salutare,

Undeva intre 4 si 5, plecat dimineata intre 07:30 - 09:00, intors seara intre 17:00 - 18:30. Cam 30 km dus-intors, Bucuresti.

#72
m6d

m6d

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,135
  • Înscris: 12.10.2007
Astept si eu sa vina hybridul meu si ma tot roade curiozitatea 😂😂😂

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate