Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Hyundai Kona Hybrid
Last Updated: Mar 23 2023 16:00, Started by
isr2002
, May 25 2021 20:40
·
0
#55
Posted 10 January 2022 - 15:01
Rotile nu sunt mari si asta ar trebui sa duca la un consum mic.... Talonu de 60 e bun, contribuie la suspensie.
Apropo, cum ti se pare suspensia ? Am un amic care are o Toyota CHR hibrid cu motor 1.8 de 122 CP. Foarte economica in oras, mai ales vara, 3.8-4.3 media de vara pe drumuri urbane cu trafic mare. Si im afara pe DN-uri are un consum la fel. Acum i-a mai crescut. Pe autostrada are ceva mai mult. Cand face plinu (vreo 35 litri, ca nu intra mai mult desi rezervoru e dat cu 43 litri) vara ii indica o autonomie de 800 km si chiar a depasit-o odata. |
#57
Posted 10 January 2022 - 18:02
isr2002, on 25 mai 2021 - 20:40, said:
Sambata am luat-o de la dealer. Sunt incatat de ea, nu sunt foarte pretentios, asa ca ma satisface pe deplin. Sa incep cu mici observatii. fata de prezenatarea de pe site-ul Hyundai , nu are Iluminare ambientala, nu are HUD, nu are Geamuri spate si luneta fumurii, Pot sa traiesc si fara ele, dar ar fi fost frumoase. [ https://i.postimg.cc/MfvzH19y/IMG-20210522-WA0001.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://i.postimg.cc/2q0pWVbT/IMG-20210522-WA0017.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] cat ai asteptat pana a venit ? |
#58
Posted 10 January 2022 - 21:15
Cu permisiunea autorului, răspund și eu la întrebarea asta: 3 luni. Comandata la sfârșitul lui august, livrată și ridicată după mijlocul lui septembrie.
|
#59
Posted 10 January 2022 - 22:27
isr2002, on 10 ianuarie 2022 - 15:36, said:
Mie mi se pare ok, dar asta pentru ca nu prea am cu ce compara. N-am mai condus decat o singura masina inainte, un Clio 3. Oricum Kona e un model simpatic, desing exterior, a fost un model cumparat in ro varianta nonhibrida insa neeconomica. De hibrid observ ca nu prea e cumparat, probabil ca stiu putini. A aparut Toyota Yaris Cross. |
#60
Posted 11 January 2022 - 00:58
isr2002, on 10 ianuarie 2022 - 15:36, said:
Mie mi se pare ok, dar asta pentru ca nu prea am cu ce compara. N-am mai condus decat o singura masina inainte, un Clio 3. Ce sunt convins acum dupa peste 3 ani in posesia unui Hyundai HEV, ca sistemul hibrid implementat de Hyundai nu se poate pune din punct de vedere consum de carburant cu HSG-ul de pe Toyota in regim de oras, din cauza transmisiei, mai ales in orasele noastre ingramadite cu trafic de tip stop&go. Sistemul Toyota favorizeaza mersul electric la o acceleratie liniara iar sistemul Hyundai favorizeaza suplimentarea de cuplu necesar termicului pentru a ii reduce consumul de carburant. La Hyundai treaba asta se vede dupa ce cutia a ajuns in viteza a 5-a si sta acolo sau urca in a 6-a, deci la mersul extraurban (cummuting) pana la limita la care incepe sa fie neeficienta din cauza coeficientului aerodinamic. Eu as estima undeva intre 90-100km/h pentru Kona. Cum se comporta in modul S? La ce viteza incepe sa se simta lipsa de putere a termicului? Cum sta cu zgomotul transmis in habitaclu dupa ce depasesti o anumita viteza? La Ioniq-ul meu pot sa spun franc ca la peste 120km/h ma cam rog de ea sa accelereze, in comparatie cu o termica pura de aceeasi putere declarata. |
#61
Posted 11 January 2022 - 09:54
De asteptat nu am asteptat foarte mult. Avans in martie iar la finalul lunii mai, am primit masina. Poate ca am avut eu noroc, pentru ca masina era pe vapor deja cand am facut comanda. Mi-a dat numarul de motor chiar la avans.
Nu ma pricep atat de bine la masini, nu prea stiu sa raspund la unele intrebari. Sa nu radeti de mine, dar n-am mers niciodata in modul manual (pe cea veche) sau S (pe asta). Doar pe portiuni scurte, de curiozitate. Mi se pare obositor, iar eu sunt un lenes. Si nici cu pilot automat n-am mers. . Zgomotul este mult mai redus decat la Clio. Repet, nu am cu ce sa compar, sunt singurele masini pe care le-am condus. |
#62
Posted 11 January 2022 - 18:45
isr2002, on 11 ianuarie 2022 - 09:54, said:
Nu ma pricep atat de bine la masini, nu prea stiu sa raspund la unele intrebari. mi20r, on 11 ianuarie 2022 - 00:58, said: Felicitari pentru achizitie si curaj. Ce sunt convins acum dupa peste 3 ani in posesia unui Hyundai HEV, ca sistemul hibrid implementat de Hyundai nu se poate pune din punct de vedere consum de carburant cu HSG-ul de pe Toyota in regim de oras, din cauza transmisiei, mai ales in orasele noastre ingramadite cu trafic de tip stop&go. Sistemul Toyota favorizeaza mersul electric la o acceleratie liniara iar sistemul Hyundai favorizeaza suplimentarea de cuplu necesar termicului pentru a ii reduce consumul de carburant. La Hyundai treaba asta se vede dupa ce cutia a ajuns in viteza a 5-a si sta acolo sau urca in a 6-a, deci la mersul extraurban (cummuting) pana la limita la care incepe sa fie neeficienta din cauza coeficientului aerodinamic. Eu as estima undeva intre 90-100km/h pentru Kona. Cum se comporta in modul S? La ce viteza incepe sa se simta lipsa de putere a termicului? Cum sta cu zgomotul transmis in habitaclu dupa ce depasesti o anumita viteza? La Ioniq-ul meu pot sa spun franc ca la peste 120km/h ma cam rog de ea sa accelereze, in comparatie cu o termica pura de aceeasi putere declarata. La Toyota hibrid 1.8 hsd 122 CP, nu se gatuie acceleratia la nicio viteza daca stii sa apesi usor pedala si nu brusc. isr2002, on 11 ianuarie 2022 - 09:54, said:
Sa nu radeti de mine, dar n-am mers niciodata in modul manual (pe cea veche) sau S (pe asta). Doar pe portiuni scurte, de curiozitate. Mi se pare obositor, iar eu sunt un lenes. Si nici cu pilot automat n-am mers. . Pilotu automat Adaptive Cruise Control, e bun pe autostrada. Are radar si tine masina la distanta fata de masina din fata si nu mai trebuie sa tii picioru pe acceratie. |
#63
Posted 12 January 2022 - 13:46
Am mers pana aproape de finalul rezervorului. Imi mai arata rezerva de mers 6 km. Am bagat azi plin, am reusit sa inghesui capacitatea maxima - 38 l citit pe pompa. Autonomie pe bord: 620 km. O sa o las iar, daca am posibilitatea, pana aproape de golire si o sa vad cat am mers real, acum, iarna, cu incalzirea pornita.
Edited by isr2002, 12 January 2022 - 13:46. |
#65
Posted 12 January 2022 - 14:38
Sa faci reset la trip meter cand alimentezi sa vezi real cati km faci.
Edited by MMike, 12 January 2022 - 14:39. |
#66
Posted 12 January 2022 - 23:03
Nu e nevoie, Pot oricand sa vad consumul si distanta parcursa de la ultima alimentare.
|
#67
Posted 21 September 2022 - 14:20
Oscilez intre o Toyota Yaris Cross hibrid si O kona Hibrid. Eu merg 90 % in oras, in Bucuresti. Cu Yaris Cross am facut si drive test , in Kona am intrat dar nu in varianta hibrid ci in cel electric. Din ce m-am documentat si am mai intrebat pe altii mai avizati decat mine, ptr mersul in trafic de oras e mult mai ok hibridul de la Toyota cu CVT. Plus ca Toyota au o indelungata traditie in motoare hibride, pe cand Hyundai sunt la prima generatie de full hibrid, acum pe Kona. Cutia CVT e mai ok , mai fiabila, mai ales in traficul urban decat DCT ul de la Hyundai Kona. Am facut un drive test cu un Hyundai Ioniq cu DCT si mi s-a parut ca zmuceste putin la schimbarea virezelor in oras. CVT ul e mult mai smooth. Singurul neajuns mi s-a parut spatiul interior: fiind un tip mare, spatiul la sofer la Yaris Cross e destul de mic, volanul mi se pare ca chiar si pe pozitia de maximum in sus, tot e jos, piciorul drept sta cam inghesuit langa marginea consolei centrale. Pe cand la Kona spatiul e mai ok, se sta mai bine pe scaunul soferului, mi se pare ca e mai aerisit, cotiera mai ok, etc. Totusi, punand in balanta aceste consttari, balanta inclina totusi in favoarea Toyota Yaris Cross, ptr ca ptr mine e mai important sa am o masina mai fiabila, cu o transmisie mai fiabila, economicitate in timp la consum, decat sa stau mai lejer la volan dar sa am consum mai mare si probabilitate mai mare de probleme la transmisie pe viitor.
|
#68
Posted 21 September 2022 - 15:00
nmc2006, on 21 septembrie 2022 - 14:20, said:
balanta inclina totusi in favoarea Toyota Yaris Cross... Au schimbat tabletica aia mica cu rezolutie din 2005? sau tot acolo au ramas? In rest tu stii ce ti se potriveste. Totusi parca Hyundai avea garantie 5 ani fara limita de km, posibil ca stiu ei de ce... |
#69
Posted 21 September 2022 - 15:54
|
#70
Posted 18 October 2022 - 14:46
Ceva noutati despre consumul in oras la Kona pe vremurile astea ceva mai racoroase ?
|
#71
Posted 19 October 2022 - 14:43
#72
Posted 19 October 2022 - 19:37
Astept si eu sa vina hybridul meu si ma tot roade curiozitatea 😂😂😂
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users